تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۴۶۲۶۹۸
صبح امروز (چهارشنبه، 3 خرداد 1402) صورت پذیرفت

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر + تصاویر

۳
کبنا ؛صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در محل صبحگاه سپاه فتح در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه، 3 خرداد 1402)، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور آیت الله سیدنصیر حسینی - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده - استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران دولتی و خانواده‌ی معظم شهدا در محل صبحگاه سپاه فتح استان، در شهر یاسوج برگزار شد.
سردار حمید خرمدل - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، اظهار داشت: خرمشهر نماد مقاومت، ایستادگی و رشادت مردم ما است و این روز و این عملیات نسبت به سایر عملیات‌ها ممتاز و ویژه است.
وی تاکید کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر در بین سایر پیروزی‌های دفاع مقدس ممتاز بود و جلوه اتحاد، خدا محوری و ایمان‌باوری ملت ما بود.
آیت‌الله سیدنصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدا و دهه کرامت اظهار داشت: ما در شرایطی انقلاب کردیم که همه جبهه استکبار و استعمار و کسانی که علیه دین خدا ضدیت داشتند علیه ما بودند، اما چون انقلاب ما انقلاب الهی و آرمان‌های او تحقق احکام خدا و قرآن بود خداوند ما را یاری کرد و شاید کسی تصور نمی‌کرد این انقلاب به این زودی پیروز شود.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: تلاش‌هایی بسیار و هزینه‌های زیادی دادند و شخصیت‌های برجسته زیادی را ترور کردند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند به انقلاب ما را آسیب برسانند.
وی ادامه داد: تنها چیزی که کمک کرد و پایدار شدیم، این بود که ما برای یاری دین خدا آمده بودیم و خداوند وعده داده بود که دین مرا یاری کنید تا شما را یاری کنم (إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم) و آنها نه تنها نتواستند ما را شکست دهند بلکه شکست هم‌خوردند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که ولایت فقیه در رأس این مملکت است و ما مسیر ائمه اطهار و‌ شهدا را دنبال می‌کنیم، موفق هستیم و از اسلام و انقلاب و راه شهیدان و ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی یکی از قدرتمندترین نظام‌های دنیا است، افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطا یا غلطی بکند یک ساعت بعد چنان پاسخ کوبنده‌ای خواهد گرفت که درس عبرتی برای همگان شود.
سیدعلی احمدزاده- استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همه توان و اقتدار دشمن خلاصه شد در یک نقطه و همه امیدشان این بود که خرمشهر سقوط کرد و تصور می کردند تا تهران می‌آیند، اما با توکل دلیر مردان به خداوند خرمشهر آزاد شد و همه برنامه‌ریزی‌های دشمن فروریخت و همین آغاز شکست پی در پی دشمن بود.
وی گفت: آنها از اروند گذشتند و خداوند چون نیل آنها را در اروند غرق کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خرمشهر یک مبانی اعتقادی و فکری بود و همه معادلات دشمن را بهم ریخت  و در این روز تمام معادلات و تحلیل‌های جنگی تغییر کرد و ایران پیروز شد.
استاندار در ادامه گفت: به ارواح همه‌ی شهدای فتح خرمشهر، درود می‌فرستم از همه مدیران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه قضا و اقشار مختلف بسیج که این روز را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
در پایان با اهداء لوح، از خانواده شهدا و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی قدردانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1