کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز (چهارشنبه، 3 خرداد 1402) صورت پذیرفت

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر + تصاویر

3 خرداد 1402 ساعت 8:08

​​​​​​​صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در محل صبحگاه سپاه فتح در شهر یاسوج برگزار شد.


صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در محل صبحگاه سپاه فتح در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه، 3 خرداد 1402)، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور آیت الله سیدنصیر حسینی - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده - استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران دولتی و خانواده‌ی معظم شهدا در محل صبحگاه سپاه فتح استان، در شهر یاسوج برگزار شد.
سردار حمید خرمدل - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، اظهار داشت: خرمشهر نماد مقاومت، ایستادگی و رشادت مردم ما است و این روز و این عملیات نسبت به سایر عملیات‌ها ممتاز و ویژه است.
وی تاکید کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر در بین سایر پیروزی‌های دفاع مقدس ممتاز بود و جلوه اتحاد، خدا محوری و ایمان‌باوری ملت ما بود.
آیت‌الله سیدنصیرحسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدا و دهه کرامت اظهار داشت: ما در شرایطی انقلاب کردیم که همه جبهه استکبار و استعمار و کسانی که علیه دین خدا ضدیت داشتند علیه ما بودند، اما چون انقلاب ما انقلاب الهی و آرمان‌های او تحقق احکام خدا و قرآن بود خداوند ما را یاری کرد و شاید کسی تصور نمی‌کرد این انقلاب به این زودی پیروز شود.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: تلاش‌هایی بسیار و هزینه‌های زیادی دادند و شخصیت‌های برجسته زیادی را ترور کردند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند به انقلاب ما را آسیب برسانند.
وی ادامه داد: تنها چیزی که کمک کرد و پایدار شدیم، این بود که ما برای یاری دین خدا آمده بودیم و خداوند وعده داده بود که دین مرا یاری کنید تا شما را یاری کنم (إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم) و آنها نه تنها نتواستند ما را شکست دهند بلکه شکست هم‌خوردند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که ولایت فقیه در رأس این مملکت است و ما مسیر ائمه اطهار و‌ شهدا را دنبال می‌کنیم، موفق هستیم و از اسلام و انقلاب و راه شهیدان و ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی یکی از قدرتمندترین نظام‌های دنیا است، افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطا یا غلطی بکند یک ساعت بعد چنان پاسخ کوبنده‌ای خواهد گرفت که درس عبرتی برای همگان شود.
سیدعلی احمدزاده- استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همه توان و اقتدار دشمن خلاصه شد در یک نقطه و همه امیدشان این بود که خرمشهر سقوط کرد و تصور می کردند تا تهران می‌آیند، اما با توکل دلیر مردان به خداوند خرمشهر آزاد شد و همه برنامه‌ریزی‌های دشمن فروریخت و همین آغاز شکست پی در پی دشمن بود.
وی گفت: آنها از اروند گذشتند و خداوند چون نیل آنها را در اروند غرق کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خرمشهر یک مبانی اعتقادی و فکری بود و همه معادلات دشمن را بهم ریخت  و در این روز تمام معادلات و تحلیل‌های جنگی تغییر کرد و ایران پیروز شد.
استاندار در ادامه گفت: به ارواح همه‌ی شهدای فتح خرمشهر، درود می‌فرستم از همه مدیران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه قضا و اقشار مختلف بسیج که این روز را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
در پایان با اهداء لوح، از خانواده شهدا و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی قدردانی کردند.


کد مطلب: 462698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462698/2/برگزاری-صبحگاه-مشترک-نیروهای-مسلح-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-سالروز-آزادسازی-خرمشهر-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1