تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۶۰۲۴۹
کبنا گزارش می‌دهد

اولین معارفه سال 1402 در کهگیلویه و بویراحمد / مدیرعامل کارخانه آرد یاسوج معارفه شد / فرماندار بویراحمد: کسی حق ندارد به کارخانه‌ها چیزی را تحمیل کند، اجازه دهید کارخانه‌ها با روش علمی روی پای‌شان بایستند

۲
کبنا ؛
مراسم معارفه مدیرعامل کارخانه آرد یاسوج با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( یکشنبه 6 فروردین ماه 1401) آئین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا (سخامی خاص) کارخانجات آرد، نشاسته و گلوکز دنا (کارخانه آرد یاسوج وابسته به سازمان اقتصادی کوثر)، با حضور دکتر ولدیان مدیر حوزه ریاست مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر، شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار بویراحمد_، کریم روزبهان_ مدیرکل سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد_، شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)_، ابوالحسن صداقت‌کیش_ مدیرکل شرکت غله کهگیلویه و بویراحمد_، و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این آئین رضا حسینیان طی حکمی به عنوان مدیرعامل کارخانه آرد یاسوج معرفی شد و از مجید رضائیان مدیرعامل سابق این کارخانه قدردانی شد. پیش از این رسانه‌ها در باره تخلفات کارخانه آرد یاسوج مطالب زیادی را منتشر کردند.
شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در این آئین اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد به کارخانجات و واحدهای صنعتی ما چیزی یا کسی را تحمیل کند و کارخانه باید با روش‌های علمی روی ریل اصلی خودش بایستد.
مهدوی مطلق بیان کرد: کارخانه با پرسنل خود می تواند خود را اداره کند، از من فرماندار گرفته تا هر کس دیگری حق ندارد در امورات آن دخالت کند.
فرماندار بویراحمد گفت: وقتی کارخانه توسعه پیدا کند، خود به خود و سیستمی همه انتظارات را محقق خواهد کرد.
حسینیان مدیرعامل جدید کارخانه آرد گفت: در جلسه ای خدمت آقای دکتر مهدوی رسیدیم و ایشان مسائل استان، خواسته ها و مشکلات را بیان کردند، خواسته های ما نیز منطقی و به حق است، امیدواریم سازمان اقتصادی کوثر دست ما را بگیرد و این مجموعه ای که حرکت نوپایی را شروع کرده، ادامه داشته باشد.
حسینیان ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بالخص مهدی روشنفکر، اظهار کرد: همیشه از مشورت های آقای صداقت کیش استفاده بردیم و از ایشان تقدیر و تشکر می کنم.
وی ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان گفت: چند جلسه خدمت آقای دکتر ولدیان رسیدیم و موارد لازم را به ما متذکر شدند، مجموعه اقتصادی کارخانه متشکل از چند واحد اقتصادی است و درصدد هستیم که نگاه های سیاسی به کارخانه حذف شود.
حسینیان بیان کرد: کارخانه یاسوج به همت سازمان اقتصادی و اداره غله استان دارای سهمیه آرد شد و آقای صداقت کیش حمایت ویژه ای کرد، در حال حاضر با ظرفیت یک سوم از کارخانه آرد کار می کنیم، بقیه واحدها فعال نیستند، بقیه مجموعه ها راکد هستند، نیاز به اعتبارات داریم، برخی تجهیزات فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد، اعتبار بالایی می خواهد.
مدیرعامل جدید کارخانه آرد افزود: نمی خواهم سیاه نمایی کنم ولی این کارخانه زمین خورده است، در باغ سبزی که نشان می دهند این چنین نیست، بلکه کارخانه نیاز دارد تمام مجموعه های ستادی دست به دست هم بدهند و در سه برنامه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مرحله به مرحله جلو برویم و طبق فرمایشات آقای دکتر ولدیان کارخانه را از وضعیت سنتی خارج کنیم.
حسینیان اظهار کرد: طی یک برنامه مدون و با نگاه فنی و علمی، با حداقل اعتبار و حداکثر کارآیی تلاش می کنیم، و از همه مجموعه تهران درخواست کمک داریم.
ولدیان مدیر حوزه ریاست مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر گفت: از کارخانه انتظار می رود که از دانش نوین استفاده کند و علم جدید را وارد خطوط تولید کنند.
ولدیان اظهار کرد: رتبه کشور ما در تولید علم رتبه بسیار خوبی بوده و در بین 140 کشور، رتبه های بین 15 و 16 است، ولی رتبه ما در شاخص نوآوری که به عنوان بکارگیری علم در خطوط تولید و تبدیل علم به خدمت تعریف می شود، رتبه ما در 2022 ، 56 است، این دو عدد را در کشورهایی مثل سنگاپور و کره جنوبی مقایسه کنید می بینید که رتبه شان در تولید علم و نوآوری یک یا دو رقم است.
وی افزود: به دلیل اینکه تلاش می کنند علمی که نافع است تولید کنند و تلاش می کنند که علمی تولید نشود که در کتابخانه ها خاک بخورد، لذا از هر بنگاه اقتصادی تقاضا داریم به این موضوع بپردازد.
ولدیان بیان کرد: در آسیب شناسی ها مشخص شده که علومی که تولید می کنیم منطبق با نیازهای کشور نیست.
ولدیان اظهار کرد: بنگاه های اقتصادی با استفاده از شرکت های دانش بنیان می توانند با حفظ کیفیت قیمت را کاهش دهند.
وی گفت: موضوع دیگر مدیریت مشارکتی است، باید بدنه را در مدیریت به خدمت بگیریم، یکی از ضرورت ها در مدیریت بهینه استفاده از ایده ها و خلاقیت های بدنه است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
الان دقیقا این رو به کی میگی
به نماینده
به استاندار
به خودت
اگه قرار باشه جایی کسی تحمیل نشه خوب اطراف خودت رو نگاه کن
حرف تا عمل خیلی راهه
بله
برنو
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به آقای حسینیان نیروهای دهدشتی که توسط بانک صادرات و با اخذ وام برای /و گل پسر ساپورت پوشش وارد شده اندرا بیرون بیندازید ....
Iran, Islamic Republic of
نیروهای یاسوجی تو پتروشیمی دهدشت هستند هم بیرون بشن؟؟ اینجوری نیست فتنه ایی نکن
کارخانه ارث پدر کسی نیست زیر نظر بنیاد و فرزندان شهدا و ایثارگران جذب می‌شوند.
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت آقای حسینیان آرزوی موفقیت برای مجموعه کارخانه آرد و نشاسته
ایشالا باند بازی های کارخانه برا همیشه ریشه کن بشه
Iran, Islamic Republic of
خودت خوب می دونی که هرچه نقشه است زیر سر خودت است.
Iran, Islamic Republic of
رسانه ها فقط کبنا بود مطلب کذب میزد.
Iran, Islamic Republic of
این کانال کارش/مردم حواس شون جمع کنن واین کار درستی نیست
Iran, Islamic Republic of
کی مواظب خودت باشه؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم تنها دخالت کننده خودتی یا معاون ادبیاتیت
رضا
Iran, Islamic Republic of
کاشکی می دونستیم صداقت کیش مدیر غله با کدام دولت هست!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این هم ورشکسته نکنید مثل کارخانه قند
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی میخوان به هر قیمتی اسمشون تو اخبار باشه ؟

برخی مدیرانی که نام برده اید در این جلسه نبوده اند و در عکس ها خبری از آنها نیست

منشا اولیه این خبر ، خبر سفارشی تنظیم نموده و اسامی را نوشته است
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1