تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۷۳۴
کبنا گزارش می دهد

مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیئت‌ رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران برگزار شد(+ تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیئت‌رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران با حضور غلامعلی مهرابی رئیس اداره صمت گچساران، فتانه علیزاده نماینده فرمانداری گچساران، دکتر سارا کاییدی کارشناس اداره صمت،اعضای هئیت رئیسه قدیم و جدید و پرسنل اتاق اصناف در سالن جلسات اتاق شهرستان برگزار شد.
غلامعلی مهرابی رئیس اداره صمت گچساران در این نشست از زحمات هیات رئیسه سابق تشکر و قدردانی و به اعضای هیات رئیسه جدید تبریک گفت و از اعضای هیات رئیسه جدید خواستار پیگیری و مطالبات اتاق اصناف را شدند.
در ادامه محمد راهی رئیس پیشین اتاق اصناف شهرستان گچساران ضمن تبریک به اعضای هیات رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان گچساران از همکاری و همیاری چندین ساله اعضای شورای تامین شهرستان گچساران، شورای اداری، روسای اتحادیه ها، اصناف و بازاریان، سازمان ها و نهاد ها، اصحاب رسانه، پرسنل اتاق اصناف و آحاد مردم گچساران با رئیس و اعضای هئیت رئیسه اتاق اصناف تقدیر تشکر کرد.
در ادامه فرزاد اکبری رییس جدید اتاق اصناف شهرستان گچساران در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های هئیت رئیسه قدیم اتاق اصناف،اظهار کرد : امیدوارم با تعامل و ارتباط خوبی که  بین اعضای  هیات رییسه است  در جهت پایداری، شکوفایی و رشد و بالندگی اصناف گچساران قدم برداریم و بازاریان عزیزشاهد یک خیز و تحول جدید در صنوف شهرستان باشند.
اکبری عنوان کرد: رئیس و اعضای هیات رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران قول می دهیم با تلاش و کوشش،اتاق اصناف منسجم، کارآمد و پویا تشکیل داده که در خور و شان مردم شریف و بزرگوار گچساران باشد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های رئیس و اعضای هئیت رئیسه قبلی اتاق اصناف گچساران با اهداء لوح، تقدیر و تشکر و همچنین اعتبار نامه هیئت رئیسه به اعضا تقدیم شد .
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
یک و یک بدترن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1