کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیئت‌ رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران برگزار شد(+ تصاویر)

18 دی 1401 ساعت 7:33

مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیئت‌رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران با حضور غلامعلی مهرابی رئیس اداره صمت گچساران، فتانه علیزاده نماینده فرمانداری گچساران، دکتر سارا کاییدی کارشناس اداره صمت،اعضای هئیت رئیسه قدیم و جدید و پرسنل اتاق اصناف در سالن جلسات اتاق شهرستان برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیئت‌رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران با حضور غلامعلی مهرابی رئیس اداره صمت گچساران، فتانه علیزاده نماینده فرمانداری گچساران، دکتر سارا کاییدی کارشناس اداره صمت،اعضای هئیت رئیسه قدیم و جدید و پرسنل اتاق اصناف در سالن جلسات اتاق شهرستان برگزار شد.
غلامعلی مهرابی رئیس اداره صمت گچساران در این نشست از زحمات هیات رئیسه سابق تشکر و قدردانی و به اعضای هیات رئیسه جدید تبریک گفت و از اعضای هیات رئیسه جدید خواستار پیگیری و مطالبات اتاق اصناف را شدند.
در ادامه محمد راهی رئیس پیشین اتاق اصناف شهرستان گچساران ضمن تبریک به اعضای هیات رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان گچساران از همکاری و همیاری چندین ساله اعضای شورای تامین شهرستان گچساران، شورای اداری، روسای اتحادیه ها، اصناف و بازاریان، سازمان ها و نهاد ها، اصحاب رسانه، پرسنل اتاق اصناف و آحاد مردم گچساران با رئیس و اعضای هئیت رئیسه اتاق اصناف تقدیر تشکر کرد.
در ادامه فرزاد اکبری رییس جدید اتاق اصناف شهرستان گچساران در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های هئیت رئیسه قدیم اتاق اصناف،اظهار کرد : امیدوارم با تعامل و ارتباط خوبی که  بین اعضای  هیات رییسه است  در جهت پایداری، شکوفایی و رشد و بالندگی اصناف گچساران قدم برداریم و بازاریان عزیزشاهد یک خیز و تحول جدید در صنوف شهرستان باشند.
اکبری عنوان کرد: رئیس و اعضای هیات رئیسه جدید اتاق اصناف گچساران قول می دهیم با تلاش و کوشش،اتاق اصناف منسجم، کارآمد و پویا تشکیل داده که در خور و شان مردم شریف و بزرگوار گچساران باشد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های رئیس و اعضای هئیت رئیسه قبلی اتاق اصناف گچساران با اهداء لوح، تقدیر و تشکر و همچنین اعتبار نامه هیئت رئیسه به اعضا تقدیم شد .
 
 


کد مطلب: 456734

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/456734/2/مراسم-تودیع-معارفه-رئیس-هیئت-رئیسه-جدید-اتاق-اصناف-گچساران-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1