تاریخ انتشار
شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۰۶۶۴
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی خبر داد

 تجهیز ۲ خانه ورزشی در روستای های کفشکنان و سراسیاب بهمئی

۱
کبنا ؛مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از تجهیز ۲ خانه ورزشی در روستا های کفشکنان و سراسیاب شهرستان بهمئی خبر داد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، توسعه ورزش در مناطق روستایی مسیری زودبازده برای استعدادیابی ورزش استان است گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تربیت مربی در روستاها برای توسعه ورزش در کنار ورزش همگانی اقدام خواهد شد.
عاطفه بیوکانی افزود: اولویت اختصاص این خانه‌های ورزش، روستا‌های فاقد مکان و تجهیزات ورزشی هستند و از مرکز شهرستان و اماکن ورزشی فعال در سایر بخش‌های شهرستان فاصله طولانی‌تری دارند می باشد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ادامه داد: با رایزنی های انجام شده اداره ورزش و جوانان و هیئت بومی و محلی شهرستان بهمئی از اداره کل ورزش و جوانان محترم و هیئت بومی و محلی استان اقلام ورزشی به 2 روستای کفشکنان و سراسیاب در 2خانه ورزش روستایی شهرستان بهمئی اهدا گردید. 
وی گفت: فقر حرکتی علاوه بر شهرها در روستا مشهود است و ایجاد خانه های ورزش روستایی ضروری است.
بیوکانی افزود: این اقلام شامل: میز تنیس. دارت. فوتبال دستی. تاتامی جهت فعالیت ورزشی در روستاها و دسترسی راحتتر به ورزش انجام گرفت که این اقلام تحویل دهیاری های روستاها تحویل داده شد و در کمترین زمان افتتاح میشوند.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با تقدیر و تشکر از اقای نورمحمد شجاعی مسئول محترم هیئت محترم بومی و محلی شهرستان بجهت فعال بودن در این مدتی که در خدمت ورزش و ورزشکاران هستند. 
بیوکانی در پایان خاطر نشان کرد: طی گزارشی که اقای شجاعی ارائه دادند جام پرچم در هفته‌های آتی برگزار می‌شود که شامل 25 تیم از سراسر شهرستان در دو بخش اقایان و بانوان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1