کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی خبر داد

 تجهیز ۲ خانه ورزشی در روستای های کفشکنان و سراسیاب بهمئی

1 مرداد 1401 ساعت 20:35

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از تجهیز ۲ خانه ورزشی در روستا های کفشکنان و سراسیاب شهرستان بهمئی خبر داد.


مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از تجهیز ۲ خانه ورزشی در روستا های کفشکنان و سراسیاب شهرستان بهمئی خبر داد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، توسعه ورزش در مناطق روستایی مسیری زودبازده برای استعدادیابی ورزش استان است گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تربیت مربی در روستاها برای توسعه ورزش در کنار ورزش همگانی اقدام خواهد شد.
عاطفه بیوکانی افزود: اولویت اختصاص این خانه‌های ورزش، روستا‌های فاقد مکان و تجهیزات ورزشی هستند و از مرکز شهرستان و اماکن ورزشی فعال در سایر بخش‌های شهرستان فاصله طولانی‌تری دارند می باشد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ادامه داد: با رایزنی های انجام شده اداره ورزش و جوانان و هیئت بومی و محلی شهرستان بهمئی از اداره کل ورزش و جوانان محترم و هیئت بومی و محلی استان اقلام ورزشی به 2 روستای کفشکنان و سراسیاب در 2خانه ورزش روستایی شهرستان بهمئی اهدا گردید. 
وی گفت: فقر حرکتی علاوه بر شهرها در روستا مشهود است و ایجاد خانه های ورزش روستایی ضروری است.
بیوکانی افزود: این اقلام شامل: میز تنیس. دارت. فوتبال دستی. تاتامی جهت فعالیت ورزشی در روستاها و دسترسی راحتتر به ورزش انجام گرفت که این اقلام تحویل دهیاری های روستاها تحویل داده شد و در کمترین زمان افتتاح میشوند.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با تقدیر و تشکر از اقای نورمحمد شجاعی مسئول محترم هیئت محترم بومی و محلی شهرستان بجهت فعال بودن در این مدتی که در خدمت ورزش و ورزشکاران هستند. 
بیوکانی در پایان خاطر نشان کرد: طی گزارشی که اقای شجاعی ارائه دادند جام پرچم در هفته‌های آتی برگزار می‌شود که شامل 25 تیم از سراسر شهرستان در دو بخش اقایان و بانوان هستند.


کد مطلب: 450664

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450664/2/تجهیز-۲-خانه-ورزشی-روستای-های-کفشکنان-سراسیاب-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1