تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۴۴۱۱۴
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی؛

باشگاه کوهنوردی همر ماغر در شهرستان بهمئی افتتاح شد

۰
کبنا ؛سومین باشگاه کوهنوردی همر ماغر در شهرستان بهمئی افتتاح شد.
به گزارش کبنا، عاطفه بیوکانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر و ضمن خیر مقدم و با تقدیر از حضور ورزشکاران و جمع حاضر گفت:باید از همه ظرفیت های موجود در مسیر رفع مشکلات استفاده تا شاهد پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی در شهرستان بهمئی باشیم.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان بهمئی، باید مناطق بکر کوهنوردی را بهتر و بیشتر معرفی کنیم و هیات کوهنوردی شهرستان بهمئی نیز در جذب گردشگر داخلی و حتی خارجی  می تواند نقش بسزایی داشته چون این ظرفیت در بهمئی وجود دارد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی اضافه کرد: در 3سال اخیر اداره ورزش  و جوانان شهرستان بهمئی 3باشگاه کوهنوردی اقایان و بانوان دارای مجوز تاسیس و افتتاح کرد.
 بیوکانی گفت: باشگاه کوهنوردی سفید کوه ، باشگاه کوهنوردی الیما و باشگاه کوهنوردی همر ماغر که امروز افتتاح کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به حضور چهره های بسیار مستعد در رشته ورزشی کوهنوردی، انتظار داریم که افراد مجرب و توانمند در بدنه کوهنوردی شهرستان بهمئی بیشتر استفاده شوند و باید این تعامل ایجاد شود که در هر هیاتی از همه نیروهای مجرب و مستعد استفاده کرد.
بیوکانی در ادامه افزود: سالانه صعودهای مختلفی در سراسر شهرستان و استانهای مختلفی دارند و افزود: کلیه ورزشکاران دارای بیمه ورزشی بیمه حوادث کوهنوردی هستند 
وی در پایان از مسئولان خواست که ورزش را بیشتر دریابند افزود: ورزشکاران شهرستان بهمئی استقبال خوبی دارند و کلیه صعودها با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی شهرستان انجام میشود 
علی الماسی رئیس هیئت کوهنوردی، در این افتتاح ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر گفت: اعزام‌ها باید طبق مقررات و قوانین صورت بگیرد.
الماسی افزود: گروه‌های کوهنوردی و باشگاه‌ها باید يک انسجام و همدلی خوبی با هم داشته باشند و در رقابت با هم دیگر نباشند.
رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بهمئی ادامه داد: به باشگاه داران توصیه می‌کنم همه گروهای کوهنوردی برای انسجام بهتر وقانونمد شدن باشگاه تاسیس نمایند.
 الماسی بیان کرد: ضمن استقبال چشمگیر جوانان شهرستان از ورزش مفرح کوهنوردی از اینکه در این چندسال کوهنوردان بشدت از طبیعت و جنگل حمایت کردند خیلی خوشحال هستیم.
الماسی در پایان ادامه داد؛ هدف از تاسیس این باشگاه ساماندهی حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکان زن ومرد این شهرستان و همچنین سازماندهی برای برگزاری دوره های آموزشی کوهنوردی در سطح شهرستان می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ادغام وارتباط زن و مرد در کوهنوردی درست نیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1