کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی؛

باشگاه کوهنوردی همر ماغر در شهرستان بهمئی افتتاح شد

10 بهمن 1400 ساعت 17:36

سومین باشگاه کوهنوردی همر ماغر در شهرستان بهمئی افتتاح شد.


سومین باشگاه کوهنوردی همر ماغر در شهرستان بهمئی افتتاح شد.
به گزارش کبنا، عاطفه بیوکانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر و ضمن خیر مقدم و با تقدیر از حضور ورزشکاران و جمع حاضر گفت:باید از همه ظرفیت های موجود در مسیر رفع مشکلات استفاده تا شاهد پیشرفت روز افزون این رشته ورزشی در شهرستان بهمئی باشیم.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهرستان بهمئی، باید مناطق بکر کوهنوردی را بهتر و بیشتر معرفی کنیم و هیات کوهنوردی شهرستان بهمئی نیز در جذب گردشگر داخلی و حتی خارجی  می تواند نقش بسزایی داشته چون این ظرفیت در بهمئی وجود دارد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی اضافه کرد: در 3سال اخیر اداره ورزش  و جوانان شهرستان بهمئی 3باشگاه کوهنوردی اقایان و بانوان دارای مجوز تاسیس و افتتاح کرد.
 بیوکانی گفت: باشگاه کوهنوردی سفید کوه ، باشگاه کوهنوردی الیما و باشگاه کوهنوردی همر ماغر که امروز افتتاح کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به حضور چهره های بسیار مستعد در رشته ورزشی کوهنوردی، انتظار داریم که افراد مجرب و توانمند در بدنه کوهنوردی شهرستان بهمئی بیشتر استفاده شوند و باید این تعامل ایجاد شود که در هر هیاتی از همه نیروهای مجرب و مستعد استفاده کرد.
بیوکانی در ادامه افزود: سالانه صعودهای مختلفی در سراسر شهرستان و استانهای مختلفی دارند و افزود: کلیه ورزشکاران دارای بیمه ورزشی بیمه حوادث کوهنوردی هستند 
وی در پایان از مسئولان خواست که ورزش را بیشتر دریابند افزود: ورزشکاران شهرستان بهمئی استقبال خوبی دارند و کلیه صعودها با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی شهرستان انجام میشود 
علی الماسی رئیس هیئت کوهنوردی، در این افتتاح ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر گفت: اعزام‌ها باید طبق مقررات و قوانین صورت بگیرد.
الماسی افزود: گروه‌های کوهنوردی و باشگاه‌ها باید يک انسجام و همدلی خوبی با هم داشته باشند و در رقابت با هم دیگر نباشند.
رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان بهمئی ادامه داد: به باشگاه داران توصیه می‌کنم همه گروهای کوهنوردی برای انسجام بهتر وقانونمد شدن باشگاه تاسیس نمایند.
 الماسی بیان کرد: ضمن استقبال چشمگیر جوانان شهرستان از ورزش مفرح کوهنوردی از اینکه در این چندسال کوهنوردان بشدت از طبیعت و جنگل حمایت کردند خیلی خوشحال هستیم.
الماسی در پایان ادامه داد؛ هدف از تاسیس این باشگاه ساماندهی حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکان زن ومرد این شهرستان و همچنین سازماندهی برای برگزاری دوره های آموزشی کوهنوردی در سطح شهرستان می باشد.


کد مطلب: 444114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444114/2/باشگاه-کوهنوردی-همر-ماغر-شهرستان-بهمئی-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1