تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۳۷۹۴۰
سرپرست مرکز درمانی شهید جلیل یاسوج؛

کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج خسته از جنگی نابرابر!

۰
کبنا ؛کادر درمان بیمارستان شهید دکتر جلیل در خط مقدم مبارزه با کرونا در جنگی تمام عیار و نابرابر روزهای طاقت فرسایی را سپری می کنند.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر سعیدی نژاد سرپرست این مرکز درمانی ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان آقا اباعبداله الحسین (ع ) هشدار داد: بیماری کرونا به اوج پیک پنجم رسیده و پرسنل این بیمارستان فداکارانه اوج توان خود را برای خدمت به همشهریان به کار بسته اند و با وجود خستگی از تمام ظرفیتها و پتانسیل خود برای خدمت رسانی به همشهریان  استفاده می‌کنند.
وی افزود: آنچه این روزها مردم باید بدانند این است که کار از توصیه و سفارش گذشته است و نیاز به یک جهاد عمومی برای مقابله با بیماری کرونا داریم.
سرپرست بیمارستان معین کرونا استان بیان داشت: با وجود ارائه خدمات به ده ها بیمار کرونایی در بخش سرپایی این بیمارستان، تقریبا همه تخت های این مرکز درمانی در حال پرشدن هستن و ظرفیت بخش ای سی یوی هم در حال تکمیل شدن است.
سعیدی نژاد گفت: با توجه به تعطیلی ۵ روزه کشور توسط ستاد ملی کرونای ضمن تشکر و قدردانی از مردم عزیز بخاطر تحمل این شرایط سخت از همه همشهریان میخواهیم از مسافرت رفتن اجتناب و با ماندن در خانه زنجیره بیماری را قطع کنند، تا بتوانیم مراکز درمانی را مدیریت  و کنترل کرده و سلامتی را به همشهریان عزیزمان برگردانیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1