کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست مرکز درمانی شهید جلیل یاسوج؛

کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج خسته از جنگی نابرابر!

26 مرداد 1400 ساعت 16:41

کادر درمان بیمارستان شهید دکتر جلیل در خط مقدم مبارزه با کرونا در جنگی تمام عیار و نابرابر روزهای طاقت فرسایی را سپری می کنند.


کادر درمان بیمارستان شهید دکتر جلیل در خط مقدم مبارزه با کرونا در جنگی تمام عیار و نابرابر روزهای طاقت فرسایی را سپری می کنند.
به گزارش کبنانیوز، دکتر سعیدی نژاد سرپرست این مرکز درمانی ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان آقا اباعبداله الحسین (ع ) هشدار داد: بیماری کرونا به اوج پیک پنجم رسیده و پرسنل این بیمارستان فداکارانه اوج توان خود را برای خدمت به همشهریان به کار بسته اند و با وجود خستگی از تمام ظرفیتها و پتانسیل خود برای خدمت رسانی به همشهریان  استفاده می‌کنند.
وی افزود: آنچه این روزها مردم باید بدانند این است که کار از توصیه و سفارش گذشته است و نیاز به یک جهاد عمومی برای مقابله با بیماری کرونا داریم.
سرپرست بیمارستان معین کرونا استان بیان داشت: با وجود ارائه خدمات به ده ها بیمار کرونایی در بخش سرپایی این بیمارستان، تقریبا همه تخت های این مرکز درمانی در حال پرشدن هستن و ظرفیت بخش ای سی یوی هم در حال تکمیل شدن است.
سعیدی نژاد گفت: با توجه به تعطیلی ۵ روزه کشور توسط ستاد ملی کرونای ضمن تشکر و قدردانی از مردم عزیز بخاطر تحمل این شرایط سخت از همه همشهریان میخواهیم از مسافرت رفتن اجتناب و با ماندن در خانه زنجیره بیماری را قطع کنند، تا بتوانیم مراکز درمانی را مدیریت  و کنترل کرده و سلامتی را به همشهریان عزیزمان برگردانیم.

 


کد مطلب: 437940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/437940/2/کادر-درمان-بیمارستان-شهید-جلیل-یاسوج-خسته-جنگی-نابرابر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1