تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۳۶۸۹۰
کبنا گزارش می دهد

سفر رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به لوداب (+ تصاویر)

۲
کبنا ؛طی آئینی با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد، گلزار شهدای روستاهای حیدر آباد و چال شاهین از توابع بخش لوداب غبار روبی و عطر افشانی و با آرمان‌های امام راحل و شهداء تجدید میثاق کردند.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب؛ در این آئین گلزار مطهر شهدای روستاهای حیدرآباد و چالش شاهین از توابع بخش لوداب با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونان، مدیران و رئیس ارزشیابی مکتبی سرگرد سید مصیب سعیدی، عطر افشانی و غبار روبی شد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و غبار روبی قبور مطهرشان گفت: امروز آمده‌ایم غبار از دل و چشم بزداییم و از روح، قبور، وجود و نگاه شهدا برای زندگی باسعادت دنیوی و حفظ اقتدار و عزت کشور مدد بجوییم تا بتوانیم نظام و انقلاب را در مسیر آرمان‌های الهی پیش ببریم.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی تیموری با تاکید بر اینکه تفکر و اندیشه ما باید مثل شهدا نورانی باشد تا این انقلاب مقدمه‌ای برای آن پدیده بزرگ الهی باشد، خاطرنشان کرد: امروز پیروزی‌های پی در پی با وجود تمامی مشکلاتی که دشمنان فراهم آورده، نصیب کشور می‌شود و باید با شکوه و اقتدار به راه خود ادامه دهیم.
در پایان این آئین رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیئت همراه از خانواده‌های معظم این شهیدان والام مقام سرکشی و بازدید نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1