کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

سفر رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به لوداب (+ تصاویر)

25 تير 1400 ساعت 15:25

طی آئینی با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد،گلزار شهدای روستاهای حیدر آباد و چال شاهین از توابع بخش لوداب غبار روبی و عطر افشانی و با آرمان های امام راحل و شهداء تجدید میثاق کردند.


طی آئینی با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد، گلزار شهدای روستاهای حیدر آباد و چال شاهین از توابع بخش لوداب غبار روبی و عطر افشانی و با آرمان‌های امام راحل و شهداء تجدید میثاق کردند.
به گزارش کبنانیوز از لوداب؛ در این آئین گلزار مطهر شهدای روستاهای حیدرآباد و چالش شاهین از توابع بخش لوداب با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونان، مدیران و رئیس ارزشیابی مکتبی سرگرد سید مصیب سعیدی، عطر افشانی و غبار روبی شد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و غبار روبی قبور مطهرشان گفت: امروز آمده‌ایم غبار از دل و چشم بزداییم و از روح، قبور، وجود و نگاه شهدا برای زندگی باسعادت دنیوی و حفظ اقتدار و عزت کشور مدد بجوییم تا بتوانیم نظام و انقلاب را در مسیر آرمان‌های الهی پیش ببریم.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی تیموری با تاکید بر اینکه تفکر و اندیشه ما باید مثل شهدا نورانی باشد تا این انقلاب مقدمه‌ای برای آن پدیده بزرگ الهی باشد، خاطرنشان کرد: امروز پیروزی‌های پی در پی با وجود تمامی مشکلاتی که دشمنان فراهم آورده، نصیب کشور می‌شود و باید با شکوه و اقتدار به راه خود ادامه دهیم.
در پایان این آئین رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیئت همراه از خانواده‌های معظم این شهیدان والام مقام سرکشی و بازدید نمودند.


کد مطلب: 436890

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436890/2/سفر-رئیس-عقیدتی-سیاسی-فرماندهی-انتظامی-کهگیلویه-بویراحمد-لوداب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1