تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۳۰۲۶۵
کبنا گزارش می دهد

رژه موتوری و خودرویی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در بخش لوداب

۲
کبنا ؛همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، رژه موتوری و خودرویی امروز (12 بهمن) در شهر لوداب برگزار شد.

به گزارش کبنا از لوداب:محسن عادلی مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی بخش لوداب بیان کرد: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، رژه موتوری و خودرویی امروز (12 بهمن) در شهر لوداب برگزار شد. عادلی افزود؛ در این برنامه که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات ونهادها بودند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. موتور سوران و خودروها به مانند زمان ورود امام(ره) در 12 بهمن 57 با در دست داشتن پرچم مقدس وسه رنگ جمهوری اسلامی ایران ، عکس امام خمینی(ره) ، رهبر انقلاب، روشن کردن چراغ و بوق زدن برنامه‌های جشن انقلاب را درسطح شهر لوداب آغاز کردند...

جمال روحانی بخشدار لوداب در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت : دهه فجر، دهه حماسه آفريني و اعتقاد راسخ ملت ايران به آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي است. وي عنوان كرد: برگزاري با شكوه برنامه هاي دهه فجر در تقويت وحدت ملي و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامي ايران تاثير بسزايي دارد. امروز پرچم انقلاب به بركت آرمان هاي امام (ره)، خون پاك شهدا و رهنمودهاي رهبري در جهان به اهتزاز درآمده و در اوج قدرت است. با وجود توطئه هاي بيشمار استكبار جهاني عليه نظام و انقلاب اسلامي ايران، اين انقلاب گسترش پيدا كرد و منجر به بيداري جهان اسلام شد و امروز بسياري از انقلاب ها از انقلاب ما درس گرفته اند.
.....
خبرنگار؛ محمد امین سجادی مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1