تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۲۲۳۶۷
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

آژیر قرمز در شهرستان بویراحمد به صدا درآمد / هشدار جدی «کناری» به مدیران و صنوف

۰
کبنا ؛شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد هشدار داد شرایط این شهرستان به دلیل شیوع کرونا زرد است و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز (یکشنبه 1 تیرماه 99) شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت از بازار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و یبویراحمد بازدید کردند.
کناری فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار کبنا با اشاره به اینکه بیماران کرونایی در این شهرستان در روزهای اخیر افزایش یافته است، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد یکی از شهرستان‌های است که در وضعیت زرد قرار دارد.
وی با اشاره به بازدید مسئولان از بازار یاسوج، افزود: بعضی از صنوف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند و بعضی هم که رعایت کردند از آنها قدردانی کردیم.
 
فرماندار بویراحمد از محدودیت ترافیکی برای شهر یاسوج خبر داد و گفت: برای یک مدت نامعلوم محدودیت ترافیکی ایجاد خواهیم کرد. شهرستان بویراحمد به سمت وضعیت قرمز است و بازاریان ما باید مطلع باشند که اگر این شرایط یعنی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد و وضعیت شهرستان قرمز شود. ما مجبور هستیم دو باره بازار را تعطیل کنیم و فعالیت کسب و کار آنها تعطیل خواهد شد. پس لازم است که همه مردم و بازاریان پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و رعایت کنند.
کناری تاکید کرد: کارشناسان بهداشت هموار بیان می‌کنند که مردم نباید بدون ماسک و دستکش در مکان‌های عمومی حاضر شوند. ما از مردم خواهش می‌کنیم که این پروتکل‌ها را رعایت کنند و این را همه باید بدانند که بدون مشارکت مردم و خواست مردم نمی‌توان ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.
فرماندار بویراحمد افزود: 27 اکیپ بازرسی از ادارات شهرستان بویراحمد بازدید کردند و وضعیت آنها را به لحاظ رعایت اصول بهداشتی مورد ارزیابی قرار دادند. اگر اداره‌ای پروتکل بهداشتی را رعایت نکند، باید مدیر آن اداره برخورد می‌شود.
کناری گفت: ترمینال مسافربری را نیز مورد بازدید قرار دادیم. تالارها و باغ‌های تفریحی حق هیچ گونه برگزاری جشن عروسی و... را ندارند.
وی تصریح کرد: مطب پزشکان، تالارها، عروسی‌ها، مراسم ختم و باغ‌های تفریحی عاملی شده‌اند برای شیوع ویروس کرونا، لذا امیدوارم که همه مردم و مسئولان رعایت کند و در صورت عدم رعایت با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه عزیزان خصوصا دکتر کناری عزیز
Iran, Islamic Republic of
سلام
باید توضیحات بهداشتی رعایت بشه و
اگه رعایت نکنیم باید خودمان بادستای خودمان قبرمان رااماده کنیم چو ن بهداشت فردی رعایت میشه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1