کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

آژیر قرمز در شهرستان بویراحمد به صدا درآمد / هشدار جدی «کناری» به مدیران و صنوف

2 تير 1399 ساعت 9:54

شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد هشدار داد شرایط این شهرستان به دلیل شیوع کرونا زرد است و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز می‌شود.


شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد هشدار داد شرایط این شهرستان به دلیل شیوع کرونا زرد است و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز (یکشنبه 1 تیرماه 99) شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت از بازار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و یبویراحمد بازدید کردند.
کناری فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار کبنا با اشاره به اینکه بیماران کرونایی در این شهرستان در روزهای اخیر افزایش یافته است، اظهار کرد: شهرستان بویراحمد یکی از شهرستان‌های است که در وضعیت زرد قرار دارد.
وی با اشاره به بازدید مسئولان از بازار یاسوج، افزود: بعضی از صنوف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند و بعضی هم که رعایت کردند از آنها قدردانی کردیم.
 
فرماندار بویراحمد از محدودیت ترافیکی برای شهر یاسوج خبر داد و گفت: برای یک مدت نامعلوم محدودیت ترافیکی ایجاد خواهیم کرد. شهرستان بویراحمد به سمت وضعیت قرمز است و بازاریان ما باید مطلع باشند که اگر این شرایط یعنی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد و وضعیت شهرستان قرمز شود. ما مجبور هستیم دو باره بازار را تعطیل کنیم و فعالیت کسب و کار آنها تعطیل خواهد شد. پس لازم است که همه مردم و بازاریان پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و رعایت کنند.
کناری تاکید کرد: کارشناسان بهداشت هموار بیان می‌کنند که مردم نباید بدون ماسک و دستکش در مکان‌های عمومی حاضر شوند. ما از مردم خواهش می‌کنیم که این پروتکل‌ها را رعایت کنند و این را همه باید بدانند که بدون مشارکت مردم و خواست مردم نمی‌توان ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.
فرماندار بویراحمد افزود: 27 اکیپ بازرسی از ادارات شهرستان بویراحمد بازدید کردند و وضعیت آنها را به لحاظ رعایت اصول بهداشتی مورد ارزیابی قرار دادند. اگر اداره‌ای پروتکل بهداشتی را رعایت نکند، باید مدیر آن اداره برخورد می‌شود.
کناری گفت: ترمینال مسافربری را نیز مورد بازدید قرار دادیم. تالارها و باغ‌های تفریحی حق هیچ گونه برگزاری جشن عروسی و... را ندارند.
وی تصریح کرد: مطب پزشکان، تالارها، عروسی‌ها، مراسم ختم و باغ‌های تفریحی عاملی شده‌اند برای شیوع ویروس کرونا، لذا امیدوارم که همه مردم و مسئولان رعایت کند و در صورت عدم رعایت با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.


کد مطلب: 422367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422367/2/آژیر-قرمز-شهرستان-بویراحمد-صدا-درآمد-هشدار-جدی-کناری-مدیران-صنوف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1