تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۲۲۰۲۵
مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد؛

«دلی‌بجک» آزاد شد

۰
کبنا ؛غلام‌حسین حکمتیان‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 1 ماده 55 قانون حفظ اراضی ملی با دستور دادستان 5 مورد بنا و ساخت سازهای بدون مجوز ازجمله: دیوارکشی، ساختمان‌سازی در منطقه (دلی بجک) ده شیخ شهرستان بویراحمد تخریب شدند.
وی بیان داشت: پس از دريافت حكم قضائي با همكاري دستگاه قضایی عوامل نیروی انتظامي، نيروهاي اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان وشهرستان بویراحمد بناهای احداثي تخريب شدند.
حکمتیان اصل اظهار داشت: افراد از هرگونه ساخت‌وساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند چراکه اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.
وی افزود: حفاظت بهینه از عرصه‌های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت‌های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.
مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حفاظت و احیاء عرصه‌های ملی استان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان می باشد و از مردم انتظار می‌رود که به محض مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل (1504) اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عشایر خانه خراب
Iran, Islamic Republic of
فقط خرابی می کنید تا مرد ها انشاالله خانه خراب بشید هزار سند مدرک داشتند نابودشون کردند عشایر را خانه خراب کردید نان بری خوب نیست فردا که گوشت شد کیلو دویست هزار تومان نگو گرون شد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1