کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد؛

«دلی‌بجک» آزاد شد

24 خرداد 1399 ساعت 13:31

مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفاظت بهینه از عرصه‌های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت‌های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.


غلام‌حسین حکمتیان‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 1 ماده 55 قانون حفظ اراضی ملی با دستور دادستان 5 مورد بنا و ساخت سازهای بدون مجوز ازجمله: دیوارکشی، ساختمان‌سازی در منطقه (دلی بجک) ده شیخ شهرستان بویراحمد تخریب شدند.
وی بیان داشت: پس از دريافت حكم قضائي با همكاري دستگاه قضایی عوامل نیروی انتظامي، نيروهاي اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان وشهرستان بویراحمد بناهای احداثي تخريب شدند.
حکمتیان اصل اظهار داشت: افراد از هرگونه ساخت‌وساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند چراکه اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.
وی افزود: حفاظت بهینه از عرصه‌های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت‌های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.
مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حفاظت و احیاء عرصه‌های ملی استان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان می باشد و از مردم انتظار می‌رود که به محض مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل (1504) اطلاع دهند.


کد مطلب: 422025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/422025/2/دلی-بجک-آزاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1