تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۲۲۰۲۵
مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد؛

«دلی‌بجک» آزاد شد

۰
کبنا ؛غلام‌حسین حکمتیان‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 1 ماده 55 قانون حفظ اراضی ملی با دستور دادستان 5 مورد بنا و ساخت سازهای بدون مجوز ازجمله: دیوارکشی، ساختمان‌سازی در منطقه (دلی بجک) ده شیخ شهرستان بویراحمد تخریب شدند.
وی بیان داشت: پس از دريافت حكم قضائي با همكاري دستگاه قضایی عوامل نیروی انتظامي، نيروهاي اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان وشهرستان بویراحمد بناهای احداثي تخريب شدند.
حکمتیان اصل اظهار داشت: افراد از هرگونه ساخت‌وساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند چراکه اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهند کرد.
وی افزود: حفاظت بهینه از عرصه‌های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت‌های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.
مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حفاظت و احیاء عرصه‌های ملی استان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان می باشد و از مردم انتظار می‌رود که به محض مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل (1504) اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عشایر خانه خراب
Iran, Islamic Republic of
فقط خرابی می کنید تا مرد ها انشاالله خانه خراب بشید هزار سند مدرک داشتند نابودشون کردند عشایر را خانه خراب کردید نان بری خوب نیست فردا که گوشت شد کیلو دویست هزار تومان نگو گرون شد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1