تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۷۷۳۷

برگزاری جشن نیکوکاری در 16آموزشگاه شهرستان گچساران

۰
کبنا ؛
روز چهارشنبه 15اسفندماه جشن احسان و نیکوکاری با حضور محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش، خادمی رئیس کمیته امداد، آیت الله ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان گچساران در مدرسه ابتدایی صنعت نفت برگزار شد.
شهبازی سرپرست آموزش و پرورش ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش برنامه های آموزش و پرورش هدف از این برنامه را ترویج فرهنگ کمک به هم نوع در میان دانش آموزان ابتدایی عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 12هزار پاکت برای جمع آوری کمک های مردمی در میان دانش آموزان پخش شده و مبلغ جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند کمک تحت عنوان دانش آموزان تلاشگر اهداء می شود.
شهبازی میزان کمک های سال گذشته را 14میلیون تومان اعلام کرد و از خیرین و خانواده آموزش و پرورش برای این فعالیت های خداپسندانه و نوع دوستانه تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران ضمن سخنرانی در میان مسئولان و دانش آموزان بیان داشت: بهترین مردم در میان ما کسی است که به هم نوع خود خدمت کند و یکی از اخلاق های حسنه اسلامی استقبال از چنین فعالیت هایی است.
ملکوتی تشکیل کمیته امداد توسط امام راحل را یکی از اقدامات مهم جمهوری اسلامی دانست و گفت: وظیفه این موسسات و ما این است که این در رساندن این بخشش ها، نذورات و کمک ها به مردم مستحق تلاش و فعالیت داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1