کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری جشن نیکوکاری در 16آموزشگاه شهرستان گچساران

15 اسفند 1397 ساعت 13:38

محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ کمک به هم نوع در میان دانش آموزان ابتدایی و جمع آوری کمک های مردمی عنوان کرد و بیان داشت: مبلغ جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند تحت عنوان دانش آموزان تلاشگر اهداء می شود.


روز چهارشنبه 15اسفندماه جشن احسان و نیکوکاری با حضور محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش، خادمی رئیس کمیته امداد، آیت الله ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان گچساران در مدرسه ابتدایی صنعت نفت برگزار شد.
شهبازی سرپرست آموزش و پرورش ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش برنامه های آموزش و پرورش هدف از این برنامه را ترویج فرهنگ کمک به هم نوع در میان دانش آموزان ابتدایی عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 12هزار پاکت برای جمع آوری کمک های مردمی در میان دانش آموزان پخش شده و مبلغ جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند کمک تحت عنوان دانش آموزان تلاشگر اهداء می شود.
شهبازی میزان کمک های سال گذشته را 14میلیون تومان اعلام کرد و از خیرین و خانواده آموزش و پرورش برای این فعالیت های خداپسندانه و نوع دوستانه تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران ضمن سخنرانی در میان مسئولان و دانش آموزان بیان داشت: بهترین مردم در میان ما کسی است که به هم نوع خود خدمت کند و یکی از اخلاق های حسنه اسلامی استقبال از چنین فعالیت هایی است.
ملکوتی تشکیل کمیته امداد توسط امام راحل را یکی از اقدامات مهم جمهوری اسلامی دانست و گفت: وظیفه این موسسات و ما این است که این در رساندن این بخشش ها، نذورات و کمک ها به مردم مستحق تلاش و فعالیت داشته باشیم.


کد مطلب: 407737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407737/2/برگزاری-جشن-نیکوکاری-16آموزشگاه-شهرستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1