تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۰۷۵۶۰
با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد:

جشن تکلیف 1100 دختر گچسارانی برگزار شد (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛صبح روز (پنجشنبه 9 اسفندماه 97) آیین جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی شهرستان گچساران با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسوولان در مجتمع فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران بیان داشت: هدف از برگزاری جشن تکلیف، ترویج فرهنگ دینی و آشنایی دانش آموزان به امور دینی و تکالیف، توسعه عفاف و حجاب در مدارس است.
محمدشهبازی سرپرست گفت: این آیین برای 83 مدرسه شهری و روستایی و بیش از 1100 دانش آموز دختر برگزار می‌شود.
وی در انتها بیان داشت: امروز به‌صورت نمادین برای 700 نفر از دختران برنامه برگزار می‌شود و در کارگاه آموزشی نماز آموزش‌های لازم به دانش آموزان داده می‌شود و در هفته آینده نماز جماعت را در مصلی شهرستان برگزار می‌کنیم.
شهبازی ادامه داد: جشن تکلیف یکی از رویدادهای مهم تربیتی در آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: زمانی که پسران و دختران به یک سن معینی می‌رسند یعنی دختران در سن ۹ سالگی و پسران در سن ۱۵ سالگی به آنها مکلف گفته می‌شود و بایستی به دستورات دینی عمل کنند.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران افزود: هدف از برگزاری جشن تکلیف،ترویج فرهنگ دینی و آشنایی دانش آموزان به امور دینی و تکالیف، توسعه عفاف و حجاب در مدارس و همچنین باقی ماندن خاطره‌ای خوب در ذهن دانش آموزان است.
 این مسوول با بیان اینکه جشن عبادت اعلام ورود دانش آموزان به حلقه مستحکم مومنان الهی است، ادامه داد: هر فردی که مکلف می‌شود باید آگاهی‌هایی از احکام دینی خود داشته باشد که توجه به نماز و روزه و رعایت حجاب از جمله این احکام است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه امروز به صورت کارگاه آموزشی نماز آموزش‌های لازم در این  زمینه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در هفته آینده نماز جماعت در مصلی برگزار خواهد شد.
پس از سخنرانی سرپرست آموزش و پرورش، نماینده شهرستان گفت‌وگویی از پشت تریبون با دانش آموزان صورت داد، همچنین عمو دانا در این مراسم جشن برای دانش آموزان برنامه اجرا کرد..
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1