تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۴۳۰۹۶۳
در پی زلزله 5.6 ریشتری شهر سی سخت انجام گرفت

حضور مهدی روشنفکر در شهر سی‌سخت + فیلم

۵
۱
فایل مرتبط کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به شهر سی‌سخت سفر و ضمن دیدارها با مردم زلزله زده این شهر در جلسه ستاد بحران شهرستان دنا که با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد، شرکت کرد.
   

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دنا که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دادستان یاسوج و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار داشت: مشخص است وقتی می‌گوئیم، بحران را مدیریت کنیم، یعنی در وضعیتی که حادثه غیرمترقبه‌ای رخ داده و از حالت عادی خارج شده است، با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم تلاش شود به حالت عادی برگردانیم.
مهدی روشنفکر افزود: زلزله سی سخت شرایطی را ایجاد کرده است که انتظار داریم با کمک مسئولان که در شبانه روز گذشته پای کار بودند، مدیریت جهادی شود.
وی افزود: یک مدیر را زمانی می‌توان سنجش کرد که در مرحله بحران بتواند نقش خوبی ایفا کند.
روشنفکر ضمن تقدیر از تلاش حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد طی این حادثه، تصریح کرد: بر خود فرض می دانم از آقای کلانتری که به عنوان خادم ملت در اولین دقایق بروز حادثه حضور مستمر داشتند و تمام دستگاه‌ها را بسیج کردند، تقدیر می‌کنم و به مردم قول می‌دهم در کمترین زمان ممکن شرایط را به حالت عادی برگردانیم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی موارد متعددی آنهم در حالت عادی شاهد رایزنی و تلاش استاندار استان برای جذب سهمیه مسکن برای استان بودم، و امروز ایمان دارم در شرایط زلزله تلاش بیشتری خواهند کرد تا مشکلات مردم زلزله زده رفع شود.
روشنفکر یادآور شد: وظیفه خود دانستم در همان آغاز بروز حادثه با مسئولان کشوری ارتباط برقرار کرده و خواستار کمک مسئولان شوم، مخصوصاً جناب آقای دکتر نجار که بسیار دغدغه دارند، دکتر همتی که بنا دارند باز هم به استان سفری داشته باشند و دکتر تابش رئیس بنیاد مسکن کشور که قصد دارند علاوه بر معاونین، خود شخصاً حضور پیدا کنند.
  
وی اضافه کرد: دست اندرکاران و علمای مدیریتی که در عرصه مدیریت صاحب نظرند بر این باورند که در شرایط بحران باید ۵ اصل را مدنظر قرار دهند تا از سد راه مشکلات بگذرند؛ اصل اول طرح ریزی است زیرا بدون داشتن نقشه راه بی هدف خواهیم بود، هماهنگی و تفاهم، ساماندهی و کنترل و ارزشیابی و نظارت از مواردی هستند که لازم است دنبال کنیم تا از بحران بگذریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیر کسی است که در کنار مردم، برای مردم و در خدمت مردم باشد تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پ کمالی سیچه ادامه فیلم نزاشتی ک بدونیم مردم چ گوتنه و از دیشب وشو چ گذشته؟؟؟
کریک
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر روشنفکر. امید مردم سی سخت
بی نام
Iran, Islamic Republic of
ترو خدا اینها رو نگاه کن.....
فقط رفتن نشستن دارند عکس می گیرند؟ لباس ها رو که اصلا انگار مه انگار توی منطقه زلزله زده هستند.
جاویدانه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خوشتیپ شده... الن که موقع خوشتیپ کردن نیست
لطیف
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون بزرگ
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
1