کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی زلزله 5.6 ریشتری شهر سی سخت انجام گرفت

حضور مهدی روشنفکر در شهر سی‌سخت + فیلم

30 بهمن 1399 ساعت 17:12

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به شهر سی‌سخت سفر و ضمن دیدارها با مردم زلزله زده این شهر در جلسه ستاد بحران شهرستان دنا که با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد، شرکت کرد.
​​​​​​​


مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به شهر سی‌سخت سفر و ضمن دیدارها با مردم زلزله زده این شهر در جلسه ستاد بحران شهرستان دنا که با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد، شرکت کرد.
   

مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دنا که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دادستان یاسوج و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد، اظهار داشت: مشخص است وقتی می‌گوئیم، بحران را مدیریت کنیم، یعنی در وضعیتی که حادثه غیرمترقبه‌ای رخ داده و از حالت عادی خارج شده است، با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم تلاش شود به حالت عادی برگردانیم.
مهدی روشنفکر افزود: زلزله سی سخت شرایطی را ایجاد کرده است که انتظار داریم با کمک مسئولان که در شبانه روز گذشته پای کار بودند، مدیریت جهادی شود.
وی افزود: یک مدیر را زمانی می‌توان سنجش کرد که در مرحله بحران بتواند نقش خوبی ایفا کند.
روشنفکر ضمن تقدیر از تلاش حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد طی این حادثه، تصریح کرد: بر خود فرض می دانم از آقای کلانتری که به عنوان خادم ملت در اولین دقایق بروز حادثه حضور مستمر داشتند و تمام دستگاه‌ها را بسیج کردند، تقدیر می‌کنم و به مردم قول می‌دهم در کمترین زمان ممکن شرایط را به حالت عادی برگردانیم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی موارد متعددی آنهم در حالت عادی شاهد رایزنی و تلاش استاندار استان برای جذب سهمیه مسکن برای استان بودم، و امروز ایمان دارم در شرایط زلزله تلاش بیشتری خواهند کرد تا مشکلات مردم زلزله زده رفع شود.
روشنفکر یادآور شد: وظیفه خود دانستم در همان آغاز بروز حادثه با مسئولان کشوری ارتباط برقرار کرده و خواستار کمک مسئولان شوم، مخصوصاً جناب آقای دکتر نجار که بسیار دغدغه دارند، دکتر همتی که بنا دارند باز هم به استان سفری داشته باشند و دکتر تابش رئیس بنیاد مسکن کشور که قصد دارند علاوه بر معاونین، خود شخصاً حضور پیدا کنند.
  
وی اضافه کرد: دست اندرکاران و علمای مدیریتی که در عرصه مدیریت صاحب نظرند بر این باورند که در شرایط بحران باید ۵ اصل را مدنظر قرار دهند تا از سد راه مشکلات بگذرند؛ اصل اول طرح ریزی است زیرا بدون داشتن نقشه راه بی هدف خواهیم بود، هماهنگی و تفاهم، ساماندهی و کنترل و ارزشیابی و نظارت از مواردی هستند که لازم است دنبال کنیم تا از بحران بگذریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیر کسی است که در کنار مردم، برای مردم و در خدمت مردم باشد تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.
 


کد مطلب: 430963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/430963/حضور-مهدی-روشنفکر-شهر-سی-سخت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1