تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۹۶۷۱
ادامه فعالیت نامزدهای انتخابات مجلس در پاتاوه؛

منتظریان دو باره به پاتاوه دعوت شد / منتظریان: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد به دنبال شایسته سالاری هستیم

۸۹
۳
منتظریان دو باره به پاتاوه دعوت شد / منتظریان: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد به دنبال شایسته سالاری هستیم
کبنا ؛رقابت انتخابات مجلس روز به روز داغ‌تر می‌شود. سه رقیب اصلی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون فعلاً بیش از هر زمان دیگری رقابت‌شان را معطوف به منطقه پاتاوه کردند و هر سه تلاش دارند که در این منطقه مانور خوب انتخاباتی بدهند. در مطلب گذشته «جدال انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی» به این موضوع اشاره شد.  نادر منتظریان به فعالیت‌هایش در پاتاوه ادامه می‌دهد و هواداران او مجدداً روز جمعه جلسه‌ای را در این منطقه برگزار کردند. کبنا نیوز صرفاً این مطلب را برای اطلاع مردم منتشر می‌کند.
نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص طوایف مختلف ایل تامرادی در شهر پاتاوه با حضور نادر منتظریان با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص طوایف و تیره‌های مختلف ایل تامرادی در شهر پاتاوه با نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و با رویکرد مشارکت حداکثری برگزار شد.
دلشاد، از فعالان سیاسی پاتاوه، از عدم تحقق وعده‌های بعضی از نمایندگان فعلی مجلس انتقاد کرد. او گفت بیمارستان پاتاوه هنوز افتتاح نشده است و برای شهرستان شدن پاتاوه نیز اقدامی نشده است. او همچنین بر اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای حل مشکل اشتغال جوانان تأکید کرد.
طاهری، معلم و فعال فرهنگی، از پیشگامی دکتر دلشاد در شکستن مرز‌های تصنعی میان مردم منطقه تقدیر کرد.
فروغ فرد، یکی دیگر از سخنرانان از سوءاستفاده از شعار «ندای وحدت» در انتخابات گذشته انتقاد کرد. او گفت که شعار‌های انتخاباتی با عملکرد بعضی از نمایندگان فعلی مطابقت ندارد و مدیرانی که آن‌ها منصوب کرده‌اند، خلاء عملکردی دارند. او از نادر منتظریان به عنوان گزینه اصلح برای نمایندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد.
آبدار، شهردار سابق پاتاوه، از یکطرفه بودن انتخابات گذشته در بخش پاتاوه انتقاد کرد. او‌ امیدوار بود که در انتخابات پیش‌رو، مردم پاتاوه به نادر منتظریان رأی دهند.
پیشوا فعال سیاسی و اجتماعی گفت که منتظریان جز تشکیل بویراحمد واحد و حذف مرز‌های جغرافیایی و سیاسی تصنعی، هدف دیگری ندارد.
منتظریان دو باره به پاتاوه دعوت شد / منتظریان: برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد به دنبال شایسته سالاری هستیم
صمیمیان، فعال سیاسی، از انگیزه‌های نادر منتظریان برای ورود به عرصه سیاست سخن گفت. او گفت که منتظریان برای تشکیل بویراحمد واحد و خدمت به مردم این منطقه وارد سیاست شده است.
مصدق، عضو شورای مرکزی ائتلاف انقلاب نیز در سخنان خود، از کارناوال‌های انتخاباتی انتقاد کرد. او گفت جوانان، پیشران بیانیه گام دوم انقلاب هستند و انرژی آن‌ها باید در مسیر تعلیم و تربیت صرف شود. اما رژه‌های انتخاباتی، انرژی جوانان را به هدر می‌دهند.
مصدق همچنین گفت: مهمترین مؤلفه هر کشوری، آموزش و پرورش است اما شرایط حاکم در بعضی ادارات، اعتماد مردم را جلب نمی‌کند.
او گفت: وقتی امکانات دولت در یک شهرستان در راستای منافع شخص خاصی است، نمی‌توان به هدف دست پیدا کرد.
مصدق خطاب به برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی که بعضی از کاندیداها را همراهی می‌کنند، گفت: «سرِ صحبت با شماست. از مسئولان مربوطه و نظارتی می‌خواهیم که هشیار باشند. آیا با این روش‌های غیرمشروع می‌توان مشارکت حداکثری ایجاد کرد؟ »
مصدق در پایان سخنان خود گفت: «سرمنشأ هر تحولی از صندوق‌های رأی بیرون می‌آید. ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم تا ان‌شاءالله هدف مورد نظر اتفاق افتد.»
نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس از حوزه بویراحمد، دنا و مارگون، در سخنرانی خود در این جمع، بر ضرورت رعایت کامل قانون در انتخابات تأکید کرد.
او گفت که همه مسئولان، مجریان و به ویژه ناظران انتخابات، باید در برابر خداوند پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.
منتظریان همچنین گفت که این کشور، حاصل خون هزاران شهید است و جایگاه‌های مدیریتی نیز حاصل همین خون‌هاست. او از مدیران جمهوری اسلامی خواست که بدانند این جایگاه‌های مدیریتی، ‌امانتی است که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است و باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کنند.
منتظریان بخش زیادی از مدیران را شایسته و متعهد خواند، اما با انتقاد از برخی از مدیران و مسئولان استانی افزود: «متأسفانه برخی از مدیران و مسئولان به جای خدمت به مردم، وقت خود را صرف امور انتخاباتی برخی کاندیدا‌ها می‌کنند و از اموال بیت‌المال و تلفن‌های اداری برای جمع‌آوری مردم برای لشکرکشی به مراسمات استفاده می‌کنند و چوب حراج به بیت‌المال می‌زنند. این کار خیانت است و مردم ما بصیر و آگاه هستند و این موارد را به خوبی می‌بینند.
نادر منتظریان، بر ضرورت مبارزه با قبیله‌گرایی و طایفه‌گرایی تأکید کرد. او گفت که این استان، استانی عشیره‌ای است و برای نسب‌ها و طوایف احترام قائل است، اما باید تلاش شود که طوایف در کنار هم قرار گیرند.
منتظریان افزود: «در حال حاضر نیاز ضروری کشور و استان، اتحاد و همدلی است. کاندیدا‌ها باید الگوی دیگران باشند و نباید مردم را در تنگا قرار دهند و افکار عمومی و طوایف را تحریک کنند و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند زیرا این کار خیانت به مردم و جامعه است. »
منتظریان همچنین بر ضرورت مبارزه با تبعیض و فساد تأکید کرد. او گفت: «برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد و برای برخی آسیب‌هایی که وجود دارد به دنبال شایسته سالاری هستم. امروز ما در نظام اسلامی وظیفه داریم با این پدیده شوم مبارزه کنیم و شایسته سالاری را ملاک قرار دهیم.»
منتظریان در خصوص جوانان گفت: «جوانان ما از وضعیت موجود گله دارند و نگرانی و دغدغه آن‌ها به حق است. اولویت اول من جوانان و پیگیری مطالبات آنهاست.»
او افزود: «یکی از مهم‌ترین مشکلات استان بیکاری جوانان است که لازم است به این موضوع به صورت ویژه توجه گردد زیرا بیکاری ریشه بسیاری از آسیب هاست.»
منتظریان گفت: «با حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانیم بخشی از مشکلات خانواده‌ها و دغدغه آن‌ها را رفع نماییم و ناامیدی جوانان را تبدیل به‌امید کنیم و از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.»
منتظریان در خصوص شهرستان شدن پاتاوه گفت: «شهرستان شدن پاتاوه حق شماست و ما خوشحال خواهیم شد که حتی یک ساعت زودتر کلنگ فرمانداری پاتاوه به زمین‌زده شود.»
او افزود: «قبول داریم مشکلات شما زیاد است و باید برای حل این مشکلات تلاش شود.»
منتظریان با انتقاد از برخی از مسئولان ارشد استانی که مرتباً از برخورد با تخلف انتخاباتی مدیران صحبت می‌کنند، افزود: به جای این تذکرات، مصداقی برخورد کنید زیرا تخلف انتخاباتی برخی مدیران، کاملاً واضح است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ریزش پشت ریزش
باند ندای وحدت بازنده قطعی انتخابات تاکنون
Iran, Islamic Republic of
نتیجه نارو زدنهای روشنفکر به زودی مشخص خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
شیون ندا واپسه
دنا
Iran, Islamic Republic of
در این چهار سال همه عملکردها را دیدیم شنیدم
چهل سال عقب ماندیم.
hava
United Kingdom
برای ساختن بویراحمد واحد
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد واحد
شایسته سالاری
حذف نگاه قومیتی و طایفه ای
ارتقاء فرزندان بویراحمد و دنا
از اهم خواسته های کنونی مردم است که گمشده چهار سال اخیر است و پاشنه آشیل باند ندا
Russian Federation
لبیک یا حسین
امسال شهر پاتاوه و بخش پاتاوه رای آقای حاج منتظریان در صدر است
Iran, Islamic Republic of
بله منتظرباش
Iran, Islamic Republic of
یا حسین
اینجوری نیست
روشنفکر اوله
Iran, Islamic Republic of
هرکسی را روشنفکر تخریبش می کرد میگفت کار منتظریان‌است
خخخخخ
مثل همین‌آبدار بدبخت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کامل از بویراحمد و تامرادی ها سو استفاده کرد .
برگرد همان‌دهدشت
Russian Federation
برگرد به تنگ نار و در بویراحمد بزرگ نفاق افکنی نکن
Iran, Islamic Republic of
بدبخت کرد استان را
Russian Federation
دفعه ی قبل چیدمان یک طرفه ی هیات های اجرایی و حتی ناظرین زمینه را برای تخلف فراهم کرده بود و این دفعه ماجرا فرق دارد چون علاوه بر ناظرین خود مردم پاتاوه نیز از آرا صیانت می کنند
مارگون
United Kingdom
مرد عمل حاج منتظریان
Russian Federation
گذشت آن دوره ای که عده ای قلیل به خاطر منافع شخصی و گروهی اندک احساسات جوانان را تحریک می کردند مردم به این نتیجه رسیدند که وعده های آن افراد فقط برای بستگان نزدیک بود و برای دیگران جز سرابی بیش نبود
Russian Federation
اون دفعه ب/ مردم را فریب داد
عدالت
Netherlands
به والله کل جمعیت همونهایی هستن که همیشه همراهش هستن اینا فقط دنبال سیاه نمایی هستن که مثلاً بگن ما هم هستیم
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که با روشنفکر به فاتحه خوانی میروند همه ثابت هستند و هر کجا با ایشان می روند اکثر هم معلمان شهرستان بویراحمد.
بای بای روشنفکر دود حسادت به فرزندان سفلی تو چشم خودت میرود.
اولادشاسه گرامی
Iran, Islamic Republic of
بله این جمعیت را نه کسی تهدید به ازدست دادن پست وجایگاه اداری فعلی ونه وعده و فراخوان چندهفته ای!این جمعیت که البته قطره ایست ازدریای دل حامیان جاج منتظریان ،باخواست و رغبت شخصی و بدون تهدیدگردهم آموه اند باید عجیب باشد،چون تابه حال فقط باتهدید اداری ووعدم اخراج ازپست فعلی،مدیران وکارمندان راگردهم آوردید!
حسن
Netherlands
سایت کبنا این افراد در مراسمات همیشه همراهش هستن کل کسانی که از ایشان حمایت میکنند همینا هستن ولاغیر چرا یکبار تا الان بر علیه پرونده سازان تیتر نزدی چقد میگیری این خبرا رو نشر میدی بفکر ایمان آخرت خودت باش
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا سلام.
اگر جسارت دارید و اگر می خواهی حداقل وظیفه رسانه ای را بجا بیاوری در خصوص پرونده سازی ها و تهمتهای روشنفکر مطلب بنویس.
همه مردم منتظر هستند
الهی
Netherlands
شکست منتظریان با این سیاه نمایی ها حل نخواهد شد
برنده مجدد انتخابات روشنفکر هستش
بهور
Russian Federation
همین فرمون بره جلو ۱۰۰هزار رای جمع ایکنه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
با همین فرمون بره تصادف میکنه😅
نیکبخت
Netherlands
جمعیت همراهی روشنفکر صدبرابر اینا هستش هر روز با چهره های جدید
اتابک
Netherlands
مهدی روشنفکر این هفته دشت روم دعوت خواهد شد

چرا که منتظریان/ ورای دشت روم بین بهرامی روشنفکر هستش
اولادشاسه گرامی
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان گرفتار دشت روم و هیچ رقیبی نیست!ایل بویراجمد گرفتار طایفه گرایی البته توهمی شماست!تاریخ ایل بویراحمدرامطالعه کن مجددا ! اگرقراربرطایفه و ایل بود/ اما حاج منتظریان وحامیانش ایل وطایفه ای دارندبنام ایل بویراحمد که برای تحقق خواسته هایشان تالحظه آخرتلاش خواهندکرد
میرباقری
Netherlands
جمعیتی که چند روز پیش پاتاوه دنبال روشنفکر بود گویای همه چیز بود فک نکنم با این فیلم بازی کردن منتظریان رای جمع بشه هر روز همان افراد تکراری
Iran, Islamic Republic of
لبیک یاحسین به امید خدا کار تمام است حاج نادر به قلب ها نفوذ کرده فقط حاج نادر منتظریان فقط و فقط حاج نادر
احسان
Iran, Islamic Republic of
ک /خشه و او تسبیح دون درشتش
یکی نونه ایگو بسه نومن غازه!
تا دیگ خیابون متر ایکه همیسو هم هموطوره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی تنها راه نجات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عملکرد آقای بهرامی در شهرداری رو برای ما بیان بفرمایید
نصرت زاده
United States
خونه ع//بود که همیشه مخالف روشنفکر بود که خودش جز هیات اجرایی انتخابات هست و این تخلف هست
Romania
اینها همون نیروهای قبلی هست و از همه بخشهای بویراحمد سفلی هستن
یاصاحب الزمان
Romania
خداوندا بحق خوبان درگاهت هر کس حقشه قبول شود.
دنا
Italy
جلسه بعدی منتظریان در سیلارستان ، حیدرآباد ، گراب و تل دراز
اکبری
United Kingdom
منتظریان‌مرداخلاقمدار،مدیری‌مدبروشحاع‌
والحق‌والاتصاف‌لایق‌مجلس،وقطعاپیروز‌
انتخابات‌است،چون‌خدارودارد🧿🤲🌹
India
درود
India
درود
Russian Federation
اخلاق مدار مردم دار و شجاع
Iran, Islamic Republic of
اخ سی کرل کت شلواری
فقط موقع انتخابات لازمن
...مرکز استان که باید نماد استان باشه جولانگاه قوم گرایی و گروه گرایی شده
منافع عمومی استانی را گروهی شکم سیر مصادره میکنن وبرای هم شاخ و شانه میکشند اسمش را هم می گذارند رقابت انتخاباتی
...افراد شاخصصصصصصصصص طوااااااایف...
تحصیل کرده ها بی کار
تصمیم گیرها فستیوال های فاتحه خوانی...
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر عملکرد ضعیف خودت باعث شد تا از شما رویگردان شویم.
Russian Federation
عملکرد بسیار ضعیف
Russian Federation
تقریبا" همه به یقین رسیده اند که منتظریان پیروز انتخابات است
Russian Federation
شواهد حکایت از این موضوع داره
رسا
Iran, Islamic Republic of
اگه صاحبی باشه از شما و روشنفکر سوالی بکند که تبلیغات الان چرا
Russian Federation
جالب این است که در حال حاضر رای منتظریان در خانواده ی روشنفکر صد در صد از او بیشتر است
Russian Federation
حقیقت امر همینه انسانی که شکاک باشه نسبت به پیشرفت افراد حسادت می ورزد
فرشید
Iran, Islamic Republic of
باسلام برادرعزیزاماردارین که برادرروشنفکرنماینده کنونی چند هزازنفررااز فقط هم طایفه ای هاش در شرکت گاز برق اب جهاد کشاورزی ودانشگاهها و حتی شیلات دشتروم بکار گرفته است دستگاههای نظارتی وشورای محترم نگهبان کدوم موارد رامورد بررسی قرارمی دهند ایا بقیه مردم حقی ندارندو.......
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
هم طایفه ای نه
بلکه اقوام سببی و نسبی خود و بیشترخانمش
تیرتاجی اصیل
Iran, Islamic Republic of
رای مافقط حاج زارعی
Iran, Islamic Republic of
منم چند روزی هست تصمیم به حمایت از آقای زارع گرفتم
Iran, Islamic Republic of
شایسته سالاری؟!!!
کاندیدا شدن شما از سوی جریان روی شایسته سالاری بوده؟!
حرفی میزنید که با عدل و حقیقت سازگار نیست برادر!
مردم خود خوووووب میفهمن و همه چی رو رصد میکنن
United States
به امید خدا پیروز میپانه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی صمیمیان و دلشاد و مصدق بشه فعال سیاسی آخه و بخت بنگرو 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Russian Federation
کو بنگرو پدر پریشان
همشهری آنلاین
Iran, Islamic Republic of
بساطتون جمع می کنیم
یا مهدی حاج مهدی
Russian Federation
باید به فکر یه مدرسه ای در سیلوکلوار باشه
دنا
United States
اگه با وعده و سخنرانی مشکلات حل میشد الان بویراحمد که هیچ کل مشکلات ایران حل شده بود
Netherlands
جونم من نفست دکتر فروغی فرد
Russian Federation
درود بر فروغی سلام بر منتظریان
چهل سال چمبره زدید عزت استان را از بین بردید
United States
اگر فروغی رای وخم بیه ریاست مدرسه ابتدایی تنگاری تقدیمش میکنم
Netherlands
احسنت بر فروغی
Iran, Islamic Republic of
ابرو استان بردن..
Iran, Islamic Republic of
تامرادیل
Iran, Islamic Republic of
فعلا تخلف انتخاباتی از خود شما شروع شده اگه‌دستگاه های نظارتی با صداقت هستند باید اول از خود شما شروع کنند که فضای شهرستان و انتخاباتی کرده اید که هم تخلف هست و هم با این غشون کشی ها برا مردم دردسر ایجاد کرده اید
اگه قانون‌باشه باید شما رد صلاحیت بشید تا درس عبرتی برای دیگران باشد
میلاد
Iran, Islamic Republic of
با این حجم از استقبال
منتظریان نماینده آینده ست
Russian Federation
منتظریان برنده ی انتخابات است از همه جای بویراحمد بزرگ واحد جنبشی تاریخی برای حاج نادر به راه افتاده است
ج
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید پیروز انتخابات حاج نادر منتظریان هستش.با اختلاف ۱۰ هزار رای
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مشایخی مسوول دفترفرمانداروقول خودش روابط عمومی بیش ازدودهه مفت نشسته خونه سازمانی والان داری مانورچی میدی؟قابل توجه ندای وحدت🤔
دال دنا
Iran, Islamic Republic of
منتظریان داره روی شهرستان شدن پاتاوه مانورمیده ..ندای وحدت کارراقبل انتخابات برای شهرستان شدن پاتاوه تمام کنیدکه به کام عده ای دیگه نشه...تمام..
البرزی
Iran, Islamic Republic of
تامرادیها افتادند دنبال منتظریان دراین تصاویر کاملا مشخصه
مارگون
United States
به زودی میزبان منتظریان ....به احترام دکتر فروغی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی تخریب کن....چرا فقط کامنت های حامیان ملا نادر ثبت ایکنی...واقعا سایت کثیفی هستی
Iran, Islamic Republic of
سی بعضیل آدماسی جلو رفتن چه عجله ایکنن درود برشما به آرزوشون رسیدن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کسانی که از آقای روشنفکرجدا شدن اکثرا دنبال منافع شخصی بودن.
شاهین
Romania
اغای دکتر روشنفکر
:تا خت خهست وانبو ایما ولت نیکنیم :
یاسوج خمون
United States
جمع کن بساطت را اصول نمای سنتی

این مردم تو راشناخته اند . اگه طبیب بودی چهل و یک سال کاری میکردی .
زنده باد دکتر روشنفکر 90 هزار رای
حاجی
Iran, Islamic Republic of
هرکه برود الا نادر
Iran, Islamic Republic of
بازنده قطعی که تا با کنون مشخص شده روشنفکره
رقابت بیم منتظریان و بهرامی ه
کی گیوی اصیل بویر احمد
Romania
رای ما قاطعانه و صد در صد حاج منتظریان
الله اکبر از این همه شکوه...
علی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرصددرصداول بعدبهرامی منتظریان یاسوم یاچهارم
فردین
Iran, Islamic Republic of
اگه یادتون باشه سری قبل هم کبنافقط منتظریان میزد حی میگفتن تموم منتظریان اول وتاتونستن روشنفکرتخریب کردن که اصلارای نداره نتیجه چی شد؟ روشنفکربیش ازدوبرابرمنتظریان رای اوردواول شدمنتظریان حتی دوم هم نشدوسوم شدبه امیدخداامسال هم بااختلاف زیادروشنفکراوله
وحید
Iran, Islamic Republic of
خودمنتظریانم میدونه روشنفکرامسالم اوله جمع کن بساطت را
Iran, Islamic Republic of
درود بر لیدر بزرگ اقای منتظر یان جناب حاصل ارجمند الحق تو این سفر جاش خالیه
سیسخت
Norway
روشنفکر ۶۳ هزار
بهرامی ۵۴هزار
منتظریان ۴۴ هزار
زارعی ۱۷ هزار
مقدم ۳ هزار
خرامین ۲ هزار
آراوند۱۸۰۰هزار
دلشاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این سایت که کامنت هاراحذف میکنه.شرف هم خوب چیزی هست که شماندارید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
رفتن منتظریان به پاتاوه و لوداب برای نامبرده فقط وقت کشی است. تعداد انگشت شمار از این دو بخش که همراهش هستند ، اختیاری از خودشون ندارند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1