تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۶۹۲۱۱
کبنا بررسی کرد

نگاهی به آخرین وضعیت انتخاباتی در بویراحمد، دنا و مارگون

۱۲۴
۱
نگاهی به آخرین وضعیت انتخاباتی در بویراحمد، دنا و مارگون
کبنا ؛با اعلام لیست تأیید شدگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت‌های انتخاباتی در حال اوج گرفتن است. به گفته فرماندار شهرستان بویراحمد همه نامزد‌های شناخته شده در این حوزه انتخابیه صلاحیت‌شان در این مرحله تأیید شد و پرونده آن‌ها جهت بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال می‌شود.
با این وجود در همین مرحله نیز می‌توان تا حدودی به شناخت کامل عرصه رقابت در این حوزه انتخابیه دست پیدا کرد.
عرصه‌ای که بر خلاف دوره قبلی از پیچیدگی و ابهامات زیادی برخوردار است. در انتخابات ۱۳۹۸ شاید بیشتر از یک سال قبل از انتخابات و وقتی اصولگرایان در مسجد امام حسین (ع) دست به یک انتحار تصمیم‌گیری زدند و فردی به نام کریم فرخیانی را به عنوان نامزد معرفی کردند برای همگان روشن بود که پیروز آن انتخابات مهدی روشنفکر خواهد بود و در نهایت نیز همین گونه شد و روشنفکر با اقتدار و رای بالا به عنوان نماینده مردم بویراحمد و دنا انتخاب شد.
اما حالا و با شدت گرفتن انتقادات از روشنفکر شرایط وی در این دوره نه تنها هیچ شباهتی به دوره قبل ندارد که تردید‌ها برای تکرار پیروزی وی بسیار زیاد است.
ظهور دو چهره جدید در این انتخابات که از قضا اشتراکات رای بسیاری با روشنفکر دارند بزرگترین چالش روشنفکر به نظر می‌رسد. نستهین مقدم با استعفا از شهرداری یاسوج ردای کاندیداتوری به تن کرده است و با یک تیم رسانه‌ای خلاق و فعال در صحنه حاضر است و بعد از تأیید صلاحیت از سوی هیأت‌های اجرایی منتظر تصمیم نهایی شورای نگهبان است تا احتمالاً داشته‌های زیادی را رو کند.
قبل از مقدم این شیرعلی خرامین استاد برجسته دانشگاه بود که فعالیت‌های انتخاباتی خود را شروع کرده بود. خرامین یکی از فعالترین نامزد‌ها در عرصه رسانه‌ای است و کمتر هفته‌ای است که وی در رسانه‌ها حضور نداشته باشد. وی ترجیح می‌دهد خود مستقیماً در رسانه‌ها حاضر باشد و به ارائه طرح و برنامه بپردازد و چالش‌های استان با نگاه آسیب‌شناسانه مطرح کند. وی با ارائه طرح و دیدگاه‌های جدید و با تأکید بر نهضت نخبگان نه تنها قصد به چالش کشیدن روشنفکر را دارد که هدف از نهضت و جریان سیاسی خود را به چالش کشیدن سنت‌ها و مناسبات ناصحیح و ناسپاسی در کل بویراحمد، دنا و مارگون می‌داند.
 سخنان خرامین در رابطه با سد خرسان ۳ در دیدار با معاون رئیس جمهور در یاسوج بازتاب بسیار زیادی در سطح استان داشت و نشان داد که خرامین به مانند سال‌های قبل که اهل مطالبه‌گری بوده است کماکان با حفظ همان رویه حرف‌ها و برنامه‌های بیشتری برای مدت زمان باقی مانده تا انتخابات خواهد داشت.
حضور نادر منتظریان دیگر نامزد این دوره از انتخابات که در دوره‌ی قبلی رای سوم را کسب کرد در پاتاوه به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی رای مهدی روشنفکر زنگ خطر بزرگی برای مهدی روشنفکر خواهد بود. منتظریان نیز در عرصه رسانه‌های استان حضور چشمگیری دارد و نزدیکانش این گونه القا می‌کنند که وی یکی از طرف‌های اصلی رقابت انتخاباتی در این دوره خواهد بود.
غلام محمد زارعی برخلاف تصور اولیه که این گونه برداشت می‌شد که جدیتی برای ادامه کار وجود ندارد به صورت بسیار جدی در عرصه فعال است. هر چند ثبت نام زارعی نیز کمی غیر قابل پیش بنی بود ولی حالا علاوه بر ثبت نام این سطح از فعالیت نیز در نوع خود جالب توجه است. هر چند در اینکه این فعالیت‌ها و استفاده از محدود امکان دم دست نامزد‌ها یعنی حضور در مراسمات فاتحه خوانی در نهایت چه اندازه برای زارعی جواب خواهد داد یا خیر نمی‌توان با قطعیت نظر داد ولی بسیاری‌ها فعالیت‌های این دوره زارعی را در جهت زمینه‌سازی برای دور آینده و دو نماینده شدن بویراحمد، دنا و مارگون می‌دانند.
حضور زارعی در انتخابات را برخی با پیش فرض اینکه خود وی هیچ شانسی برای پیروزی ندارد به نفع مهدی روشنفکر تفسیر می‌کنند. در واقعیت نیز به نظر می‌رسد ریزش‌های زیادی در اردوگاه روشنفکر اتفاق  افتاده است ولی پراکندگی رقبا تنها شانس روشنفکر برای ادامه کار است.
بسیاری برای بهرامی شانس زیادی در این دوره در نظر گرفته‌اند و معتقدند به جهت پایداری حضور بهرامی در این عرصه این دوره شانس او بیشتر از دوره‌های قبلی خواهد بود. او گستره فعالیت خود را بیشتر کرده است و در عرصه رسانه‌ای استان نیز فعال است و برای مناسبت‌های مختلف و اتفاقات گوناگون بیانیه صادر می‌کند و پیام می‌فرستد.  
بویراحمد کاملاً رنگ و بوی انتخاباتی گرفته است و مراسمات و قبرستان‌های استان یکی از جلوه‌های اصلی کنش‌گری و حضور نامزد‌های انتخابات است البته برخی نامزد‌ها هم در این میان حضور بالایی در رسانه‌های استان دارد. برخی از آن‌ها علاوه بر حضور در رسانه‌ها به کیفیت این حضور نیز حساس هستند و ترجیح می‌دهند با تولید محتوا و ارائه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی دل رای‌دهندگان را به دست بیاورند.
 عدم توسعه در طول دهه‌های گذشته و انباشت بحران‌های متعدد سیاسی، اقتصادی و عمرانی بویراحمد را در یک بزنگاه حساس قرار داده است. سرزمینی که دارای ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های مختلف است با بی‌توجهی و عدم نگاه کارشناسی در یک وضعیت نامطلوب قرار دارد و انتخاب و نوع انتخاب در انتخابات پیش رو در ترسیم آینده بویراحمد، دنا و مارگون بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.  
نام شما

آدرس ايميل شما

دلیل شرکت
Iran, Islamic Republic of
این چهار سال حضور روشنفکر به عنوان نماینده راه یافته به مجلس، باعت نابودی و تیره روزی بویراحمد و دنا شد
بنابراین و دنا چوب طایفه گرایی و فامیل بازی روشنفکر را می‌خورند

سیاه تربن دوران مردم بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
بقیه کاندیداها با روشنفکر یک تفاوت اساسی دارند که انتظار دارم‌افراد فهیم و عاقل به آن توجه ویژه کرده و عواقب آن‌را موشکافی و بعد قضاوت بر عهده خودتان،البته بهرامی نیز چنین است:
روشنفکر اصالاتا هم پدری و هم‌مادری متولد دهدشت و بزرگ‌شده دهدشت هستند
ولی
بقیه شون اصالاتا هم پدری و هم‌مادری متولد یاسوج و بزرگ‌شده یاسوج هستند.
عرایض بنده مبنی بر نفی هم‌استانیهای خوب دهدشتی نیست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ، نماینده باید به مردم دلبستگی داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد را برای همیشه با عملکرد ضعیفش بدبخت کرد این آقا امتحانش را قبل تر داده بود و انتخابات هیجانی و احساساتی او بزرگترین اشتباهی بود که بویراحمد بزرگ مرتکب شد
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر در مدت همین سه سال به اندازه بیست سال عملکرد داشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر صدای مردم استان است هم با شجاعت است و هم صادق است .
راه پیش رو
Iran, Islamic Republic of
بهرامی آرای دور پیش را دارد
از حمایت بالای مردم بویراحمد و دنا و مارگون هم برخوردار است

از حمایت عمومی اصلاح طلبان. ( به ویژه سید باقر موسوی جهان آباد) هم برخوردار است

بهرامی را برنده بدانید
Iran, Islamic Republic of
لطفا دروغ مگویید اکر ما اصلاح طلب هستیم رای مان بهرامی نیست ضمنا آقای موسوی هیچگونه حمایتی از بهرامی نداشتن د اتفاقا این سری خیلی از اصلاح‌طلبانی که رای به بهرامی دادند در انتخابات شرکت نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
جالبه تیم آقای بهرامی از رای بالا صحبت میکنند ولی کو.... من با خیلی هایی که میشناسم که در گذشته از ایشون حمایت کردند میگن رای نمیدیم ضمن اینکه بصورت عجیبی در بویراحمد بالا زارع و منتظریان رشد کرده اراشون ث. لطفا واقع بین و منطقی باشید. راور بفرمایید بیش از ۹۰ درصد از اقوام من زارعی هستن و بعد منتظریان. من نمیدونم این آرایی که بهرامی و اطرافیان میگن دارن کجاست
شاسه گرامی
Russian Federation
سیدباقر وبهرامی حمایت ایکنه !؟کو سی باقر شاید رای نده ولی وبهرامی حمایت نیکنه .بخداتعجب ایکنم ایشون چه اصراری داره بره مجلس وقتی امکانش وجود نداره بخدا هرکسی بره مجلس بهرامی دقیقا محس رضایی بویراحمده.حیف ای همه پول الکی حروم ایکنی به نیازمندان و تهیه جهیزیه جوانان بدش بخدا ثواب داره.
Iran, Islamic Republic of
بد به مهتاب نگوییم اگر تب داریم خدمت بی منت روشنفکر در اذهان سالها باقی می ماند و باید دست مریزاد گفت .
نمایش اسفند ماه
Iran, Islamic Republic of
منتظریان کاندید جبهه پایداری و بانیان وضعیت فعلی است
منتظریان نمی تواند از شرایط کنونی انتقاد کند
چون دوستان منتظریان در راس دولت انقلابی و مجلس انقلابی هستند
اولادبزرگ شاسه گرامی
Russian Federation
واقعا خت معلومه چه نوشتی؟!پ نماینده فعلیت خو ایگو مو هرچی راه و جاده من کشور هرچی سد من کشور و غیره کارمنه !بعد ربطش به چی میدی!؟بخدا زشته سی بویراحمد یه معلمی نمایندش باشه که دوخط انشا و روخونی براش سخته!
Iran, Islamic Republic of
منتظریان کاندید همه ی سلایق و معتقدان به آبادانی ایران و همه ی کسانی است که دل در گرو این کشور دارند
خدریان
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی به امید خدا پیردزی بزرگ را بدست خواهد آورد
سهامیان
Iran, Islamic Republic of
برنده انتخابات دکتر محمد بهرامی
ابراهیم پور
Iran, Islamic Republic of
رأی دهندگان فقط دکتر بهرامی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تیم به اصطلاح رسانه ای و خلاق آقای ........ ( کاندید جدیدالورد و با کارنامه مردود در شهرداری ) ، از خودشان چیزی نداشتند و ندارند
این افراد سوار بر موج مردمی حمایت از ندای وحدت دچار توهم کاذب شدند و بیراهه رفتند
الان هم تمام تلاششان وضعیت گذاشتن تو واتساپه !
هر شخص صغیری هم می تونه هر روز وضعیت ساختگی بگذاره ...
ضمناً این افراد اندک هویت رسانه ای خویش را از ندای وحدت اخذ کردند و الان هم بر بادش دادند
کامل فرد
Iran, Islamic Republic of
کبنا
درود بر شما
کبنا زبان مردم

کبنا بدون سانسور هستی
عبدالهی مراغه
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک شهروند یاسوجی به دکتر بهرامی رای می دهم
رزاقیان دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
به شخصیت علمی و فرهنگی و اجتماعی دکتر بهرامی رأی خواهیم داد
برنو
Iran, Islamic Republic of
مگه فارغ التحصیل دانشگاه آزاو و پرویش هم چهره علمی قلمداد میشود.
کوچکترین پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان و روشنفکر در این شرایطی که در کشور شکل گرفته است مقصر هستند
روشنفکر نماینده مجلس است
منتظریان هم حامی و پشتیبان دولت انقلابی سید ابراهیم رییس الساداتی رییس جمهور انقلابی که وضعیت فعلی را برای مردم درست کرده اند
سنجش مردم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی قبول خواهد شد
من تعصبی ندارم
خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
هزار سال دیگر هم بیاد تاکید می کنم هزار سال دیگر هم بیاد هرگز موفق نخواهد شد چون دیگر مردم به چشم یک مردودی به او نگاه می کنند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باز هم خشه په خوش چشه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار ندای وحدت
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
عامل تفرقه و اختلاف
Iran, Islamic Republic of
درود بر چنش؟😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
عملکردش در حد سرباز صفر هم نبود
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
بالای ۷۰ درصد حاج مهدی در روستای ما رای دارد .
شتر در خواب بیند پنبه دانه - اقلیتی کم ولی پر سر وصدا
Iran, Islamic Republic of
در پاتاوه
10 تا 20نفر از یاسوج رفته بودند و10تا 15 نفر از همون روستاهای اطراف که دور قبل هم با روشنفکر نبودند جمع شده بودند.
به همین خیال باشید شتر در خواب بیند پنه دانه
Iran, Islamic Republic of
بعضی به زور خودشان را بر مردم می خواهند تحمیل کنند باور بفرمایید
مردم بویراحمد بارهای بار به راست گرایان (نه) گفته اند از سال 1390تا
1402هم (نه) می گویند
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد نگاه بندازی روز به روز برگشت از روشنفکر بیشتر میشه چون نه در مجلس کاری کرد نه در چیتش نیرو در استان کار درستی انجام داد بلکه روز به روز با این انتصاباتش دل مردم را به درد آورد و نخبگان عزلت نشین شدند و مجالی پیدا نکردند و امروز یک نمونه بارزش مدیر کل آموزش و پرورشه استان در کشور ۳۱کشور شد اکثر نوجوانان را برید ببینید بالاخص در خیایان هجرت ها اکثرا زیر ۱۵ سال و هر کدام یک سیگار دستشون دل هر انسانی به درد میاد دوباره بهزیستی بهترین مدیر را داشت اومدن معلم ابتدایی آوردن مدیر جدیدش اداره راه همینطور کو پروژه احداث یا تکمیل در زمان روستا آخه کجای دنیا معلم ابتدایی بشه مدیر بهزیستی به خدا روشنفکر ایشه به ریشه خودش زد با این کاراش
Iran, Islamic Republic of
بی سوادان را به کارهای بزرگ گماردن ؛همین یک اقدام برای نابودی بویراحمد بزرگ کافی بود و رتبه ی آخر آموزش و پرورش استان در کشور هم با این بی سوادان امری شگفت نیست
آقای خرامین جواب دهید لطفا
Iran, Islamic Republic of
شیرعلی خرامین خوش با رانت تحصیل کرده است که این خود نوعی آسیب اجتماعی خطرناک است
چطور چنین فردی می خواهد از آسیب های اجتماعی حرف بزند؟
تبعیض ورانت ویژه استفاده کردن بزرگترین آسیب اجتماعی در جامعه است
Germany
جالبه شیرعلی خرامین با رانت بورسیه انگلیس گرفته بدون امتحان و آزمون دکترا گرفته اونوقت شعار تند اصولگرایی مرگ بر آمریکا و انگلیس میده.
وضعیت مالیش هم که مالک یکی از بزرگترین ساختمان های چندین و چند طبقه و دیگر املاک مشخصه اونوقت شعار ساده زیستی و دفاع از محرومان میده.
Iran, Islamic Republic of
نظرات بیاور بالا آقای کمایی
Iran, Islamic Republic of
کبنا تورا بخدا اینقدر روشنفکر بیچاره را نه لرزان
روشنفکر با این وجود آلزایمر می گیرد
Iran, Islamic Republic of
علم دکترخرامین
منش دکترخرامین
اخلاق دکتر خرامین
مدرک بین المللی دکترخرامین
همشهریان عزیز فریب افراد بیسواد را نخورید
Iran, Islamic Republic of
درود برچمران درود بردکترخرامین
Germany
آقا نکنید شما را به حدا دیگه شیرعلی خرامینه چمران نکنید دست بردارید از این تعریف و تمجیدهای حال به هم زن.
خرامین نفر هفتم به بعد انتخابات است باید برای آخر شدن یا نشدن تلاش کنه.
Iran, Islamic Republic of
فریب افراد بیسوادرا نخورید بیایید برای اولین بار به یک فرد تحصیل کرده رای دهیم به دکترخرامین
Iran, Islamic Republic of
تحصیل روانشناسی به چه درد جامعه میخوره به چه درد مجلس میخوره.
مجلس اقتصاددان میخواد سیاستمدار میخواد کارکشته سیاسی و اجرایی میخواد لااقل پیشینه مدیریتی قوی و حمایت طایفه ای بالایی میخواد که خرامین هیچ کدوم را نداره
Russian Federation
حاج نادر منتظریان انتخابات را با اختلاف خواهد برد سونامی بزرگ دیگری بعد از پاتاوه در راه است😄😄
Iran, Islamic Republic of
کل بویراحمد بزرگ را سونامی فراگرفته است در اعتماد به مردی بزرگ و امتحان پس داده
تامرادی کبیر
Russian Federation
زلزله حاج نادر منتظریان در سفلی خیلی از منفعت طلبان را خانه خراب خواهد کرد کارتون تمومه😂😂😂
رضا
Iran, Islamic Republic of
همین مدیرکل ها ، معاون ین و رئیس هایی که روشنفکر کاشته بهش رای بدن و حمایت ش کنن ، روشنفکر باز هم اول میشه
Iran, Islamic Republic of
تمام قومل مدیرانش خو سی منتظریان میزبانی ایکنن 😄
Iran, Islamic Republic of
کدام مدیرکل و معاونی که گذاشته خوبه یعنی خدا شاهده بیشترش قانون دستگاه مدیریتی خودشون را نمیدانند از روستا تا راستا تا عزت خواه تا حکیم نسب و بقیه اش و این یعنی نابودی شهر یاسوج استاندار هم که هیچ چیزی دستش نیست وه گرنه مدیری مثل اریا را از دست نمیداد
Iran, Islamic Republic of
هزاران مدیرکل هم بکارد کارش تمام است چون مردم از او رویگردان شده اند
Iran, Islamic Republic of
خیلی از رای های آقای منتظریان رای مخفی هستش با وجود اینکه در جلساتش شرکت نمی کنند ولی طرفدارش هستن آقای روشنفکر این بار اوضاعش خیلی خرابه
Iran, Islamic Republic of
همین طور است
Iran, Islamic Republic of
بنده یکی از کسانی هستم که در جلسه منتظریان در پاتاوه شرکت نکردم به خاطر جو منطقه ولی بر خلاف دور گذشته که از سر ناچاری به روشنفکر رای دادم این بار از جان و دل برای آقای منتظریان مایه می زارم
کویر
Iran, Islamic Republic of
باز هم خشه په خوش چشه
صادق
United Arab Emirates
شک نکن روشنفکر پیروز انتخابات
خیلی جاها رویش داشته زیاد رویش داشته خداراشکر کسانی مخالف روشنفکر هستند که فقط خودشون زن بچه هایشان هستند
Iran, Islamic Republic of
قطعا ما شک نداریم یقین داریم که روشنفکر دوم هم نمیشه سومیش قطعیه
Iran, Islamic Republic of
یه خواب کا رحمونی بود و مردم بر اساس عقلانیت رای می دهند گذشت آن دوره ای که مردم بی جاره را تحریک و دچار هیجان می کرد تا موج سواری کند
اسحاق
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامبن
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت و سربلندی برای پروفسور خرامین
Germany
کلا په ای کارشناس روانشناسی پروفسوریش کوچو بی!
دنا
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام ، روشنفکر بیش از ۵۰ درصد آرایش را در مناطق سفلی علی الخصوص زیلایی ها ، سیلوکلوار و توابع ، بادلانی ها ، میرزاهای لوداب ، تهلایی های چین و توابع ، حوزه دشمن زیاری ها ، توابع پاتاوه ، کره ، گورگنجو ، بن زرد توتنده ، سادات محمودی ..... از دست داده و ۱۲ هزار رای ایشان در صندوقهای روستایی بویراحمد علیا ازجمله سپیدار ، بابکان ، جلیل ، دشتروم ، مختار ، دلی اولاد علی مومن ، کاکان ، کریک، سبسخت ، کبگیان و....... را کاملا به رقبا هدیه نموده است . ایندور ایشان استراحت کنند تا بعد...
Iran, Islamic Republic of
برای همیشه استراحت کنند
پارس
Iran, Islamic Republic of
قطعا بدانید نتایج آرا در بویراحمد تکرار سال ۹۸ است و مقدم و خرامین و ...در مجموع ۵ هزار رای ندارند آقای روشنفکر پیروز انتخابات است خیلی ها را دیدم که به عملکرد ایشان نگران بودند ولی الان نرمش نشان دادند چرا که می دانند قبولی بهرامی فایده ای ندارد چون در دولت خنثی است منتظریان خیلی از مردم بالاخص قشر جوان رای نمیدن چون پیشینه ایشان مشخص است پس روشنفکر هم با دولت هماهنگ است و هم با اصلاح‌طلبان مشکلی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات دیروزدر پاتاوه تمام شد
نادر در گذرگاه تاریخ بلیط بهارستان تازه را گرفت
علی
Canada
عملکرد روشنفکر قابل تحسین هست
احداث سد تنگ سرخ
احداث سد سقاوه
اقدامات او در حوزه راهسازی بخصوص چهار خطه کردن جاده ها.کمربندی یاسوج .یاسوج به گچساران در منطقه سرگچینه .یاسوج به اصفهان .یاسوج به اصفهان و یاسوج به سیسخت
احداث دو تونل مسیر یاسوج به سی سخت و شروع به کار بزرگترین پول قوسی پل کلو مسیر سیسخت.عملکرد قابل تحسین او پس از زلزله در سیسخت
طرحهای ابرسانی و گاز رسانی و ورزشی
دهها پل بزرگ مثل پل مهریان و بنسنجان و سریز و پل مختار
احیای کارخانه قند و شهد ناب بعد از ده سال
میدان گازی مختار
تلاش او برای دو نماینده شدن شهرستان بویراحمد که به نتیجه رسید و دور بعد این شهرستان دارای دو نماینده میباشد
اختصاص بیش از ۱۵۰میلیارد برای ساماندهی رود خانه بشار
سخنرانی های قابل ستایش او در مجلس
و اینکه امروز یاسوج مرکز استان هست نه گچساران
Iran, Islamic Republic of
با همین افکارتون استان را نابود کردین امروز استان یاسوج هست نه گچساران یعنی چه دقیقا بهتون میگن طایفه پرست بدتون نیاد مگر گچساران بام نفتی ایران نیست مگه تاجگردون بویراحمدی نیست مگر تاجگردون را غیر از رای بویراحمدی ها به مجلس برد پس روشنفکریها طایفه گرایی که منجر شد به بیچارگی و درماندگی یاسوج با این نماینده خواهشا کنارش بزنید تا بیش از این خراب نشده
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده ی تاریخ بویراحمد بزرگ
آهو
Iran, Islamic Republic of
از بهارستان با تنگ نار ان شا الله
توتنده
Iran, Islamic Republic of
رایش در توتنده نصف شده روشنفکر حاج منتظریان برنده انتخاباته تونل های سی سخت و سدهای استان مربوط به ادار گذشته بوده البته ایشون هم پیگیری کردن ولی مدیران ناشایستش و نیروهایی که توی ادارات حتی سر کار نمیان ابرو رورایش رو ریختن
Brazil
ای همه کبکبه و دبدبه که بگی بهرامی رای خوبی داره... اتفاقا بر عکس وابیه ریزش مال بهرامیه
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
بنده با توجه به اینکه دور گذشته به آقای دکتر روشنفکر رای دادم و ایشون انسان بسیار شریفی هستن
ولی این دفعه اقای بهرامی رو اصلح تر میدونم و از ایشان حمایت خواهم کرد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ماتعداد مهلی زیادی از کافه دارن تنگ مهریان و بازنشستگان و کوهنوردان حمایت قاطع خود را از کاندیدای اصلح وانقلابی پر انرژی اقای سبحانی بزرگ اعلام می نماییم به امیدپسفردایی روشن
ایوب حاصلی
Iran, Islamic Republic of
ما جمعی از رانندگان اسنپ و جوشکاران و باغداران و کافه داران قلیون این دور حمایت خود را از چهره بزرگ و مردمی جناب آقای سبحانی بزرگ اعلام نموده و رجای واثق داریم که کلید بزرگ مشکلات در جیب همین برادره
United Kingdom
دکتر روشنفکر پیروز قطعی انتخابات
United Kingdom
روشنفکر سیاست مداری پیچیده بر مبنای محرومیت و برخاسته از دل مردم هست
کارایی ایشان چشم اندازی طولانی دارد
معلومه که داری میسوزی اگر انکار کنی خدمات را
Iran, Islamic Republic of
یک انسان محدودنگر و بخشی نگر هیچ گاه محبوبیت پیدا نمی کند
United Kingdom
با این سیل جمعیتی که به حمایت از روشنفکر راه افتاده تکلیف انتخابات مشخص است و این دوره بیش از یکصد هزار رای دارد
Russian Federation
موج جداشدگان از ایشان ک خیلی بیشتره😂
United Kingdom
خداوکیلی اگه چهل سال گذشته به اندازه این سه سال برای استان بخصوص شهرستان دنا و سیسخت کار شده بود الان از ارپا جلوتر بودیم ، خدا را در نظر داشته باشید بر اساس تعصب نظر ندهیم ، با همین فرمون روشنفکر استان را به سرمنزل شایسته خواهد رساند ، انقلابی و با صداقت و مردمی بودن از مشخصه های اوست
Iran, Islamic Republic of
از آریا که جلوتر نرفتی انگور پرور ژیان شدی
Iran, Islamic Republic of
بی سوادی و کسب رتبه های آخر استان در تمام شاخص ها از جمله آموزش و پرورش محصول حاکمیت بی سوادانی چون او و تیم بی سوادش بر بویراحمد است
United Kingdom
رای ما فقط مهدی روشنفکر میباشد زیرا نهایت همکاری و تلاش را برای حوزه های ما داشته و ما تا قطره آخر خونمان از ایشان دفاع خواهیم کرد
یا مهدی✌✌✌
United Kingdom
بهرامی اگر اقبالی داشتی نه دور اول دور دوم و حداکثر دور سوم موفق می شد طرفدارانش هم تکراری اند هم خسته بی انگیزه
Iran, Islamic Republic of
بهرامی برای همیشه تمام شده است
United Kingdom
بر همگان آشکار که روشنفکر این دور هم با اختلاف برنده میشه
United Kingdom
تلاش جانانه ی شما در این شرایط بحرانی اقتصادی هرگز در ذهن افراد بی غرض و واقع بین فراموش نمی شود. چه تلاش ها به خرج دادی و اکثر وزرا و حتی رئیس مجلس را به دیار آوردید و واقعاً بی انصافی است که این خدمات نادیده گرفته شود

دکتر روشنفکر پیروز دوباره میدان
Iran, Islamic Republic of
از آخر انشااله دوم میشه
United Kingdom
درود خدا بر دکتر روشتفکر عزیز . یه تنه یه لشکری بخدا دکتر عزیز.ما تا اخر ایستاده ایم.
United Kingdom
دلیلی اصلی شکست حاج زارعی امثال بهرامی بودند عمرا اگه ما رای به بهرامی بدیم
فقط و فقط حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر پیروز بلامنازع انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
نوروز شیرعلی فایده می‌کنه.دنبال گندم ری است
با توهم کسی بزرگ نمیشود
دوغ‌دوست
Canada
در مورد دوغ ترش ابعلی صحبت بفرمایید بهتره تا در مورد سیاسیونی صحبت کنید خودشان نمیدانند چه هدفی دارند
Iran, Islamic Republic of
البته بعضی از به اصطلاح سیاستمداران خوراک شون همین دوغ ترش بود که همیشه و در هر جلسه ای خواب تشریف داشتند
Iran, Islamic Republic of
کرو ول کنیت ایشا ای کاره نیسیت تاته جونی
پیش گو
Canada
روشنفکر با ۵۳۴۵۰رای اول مسیشه

منتظریان با ۴۷۸۶۵ رای دوم

بهرامی با ۴۵۳۰۰رای سوم

زارعی با ۱۱۴۲۱ رای چهارم

مقدم به ۴۳۲۴ رای پنجم

خرامین ۳۲۴۱ رای ششم

اسکرین بگیرید بردارید تا بعد انتخابات
Iran, Islamic Republic of
منتظریان با فاصله ی بسیار زیاد با نفر دوم برنده ی انتخابات است اصلا تردید نکنید
Germany
آمار خوبیست فقط خرامین کمتر از هزار رای داره.
اصلاح‌طلب
Canada
همه نامزدها نوچه های هدایتخواه بودن

روشنفکر
بهرامی
منتطریان
خرامین
مقدم
اراوند
زمانی این افراد همه کنار هم بودند
Iran, Islamic Republic of
کارش خرابکاریه
Iran, Islamic Republic of
به هر دری بزنید منتظریان پیروز انتخابات است
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
انشالله حاج زارعی برنده انتخابات هست
Iran, Islamic Republic of
زارع اگر اهل عبادت است دیگر در گوشه ای بنشیند و شکر خدا کند در عالم سیاست دیگر جایی ندارد
مهیار
Iran, Islamic Republic of
اگرچه دور قبل به آقای روشنفکر رای ندادم اما خودم و عمو زاده هام این دور حمایت ش می کنیم ، کلا از انسان های سیاست مدار ، زیرک و باهوش خوشم میاد ، کاش دو دور قبل آقای روشنفکر رو می شناختم ، اخلاق ، رفتار و عملکرد ایشون واقعا کم‌نظیره، کاری ندارم برنده بشه یا نه اما بهش رای میدم
Iran, Islamic Republic of
از افراد منفعت طلب نمک نشناس هم خوشت میاد؟
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم نه تنها دور قبل رای دادی بلکه از اونایی هستی که بر خلاف قانون چند رای هم بهش دادی دست امثال شما را مردم خوانده اند با کامنت های تکراری گروهک مجازی نفاق
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر /به وحدانیت خدا
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
تاته هرچی تلاش کنیت روشنفکر رای نیاره ختو نه خهسه نکنید
لر
Iran, Islamic Republic of
حتما کار شخصی برات کرده البته نیروهاش در حد استخدام آبدارچی بوده البته قصد توهین به آبدارچی ها رو ندارم
ساعد
Iran, Islamic Republic of
انتخاب همه مردم بویراحمد واحد دکتر محمد بهرامی.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که اطلاع داریم پایگاه مردمی روشنفکر در بین مشایخ متزلزل شده اکر خودشو جمع نکنه بطور قطع حداقل 2هزار رای سابقشو در بین مشایخ از دست میده قابل توجه روشنفکر چون اونهایی که دور گذشته در کنارش بودند امسال اصلا نمیبینم همراهیش کنند وبراش هزینه کنند و حتی قولهایی که بهشون داده بود همش دروغ از اب درامده واین بی اعتمادی اون مردم را بهش نا امید کرده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک کارمند و داشتن ارباب رجوع روزانه زیاد میبینم اکثرا حرف از اقای بهرامی می زنند و موج به سمت ایشان است بت این اوضاع ما هم قطعا به سمت ایشان گرایش پیدا خواهیم کرد.
صمد پ
Iran, Islamic Republic of
نگاه امسال انتخابات مهندسی شده است.
اصلاح طلبان خیلی شون حذف میشن....
توی یاسوج منتظریان
دهدشت عدل هاشمی
تهران دکترهدایتخواه
فرزند ایل
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر به اعتماد طایفه نسبت به خودت لطمه وارد کردی و دیگه رای نخواهی گرفت
Iran, Islamic Republic of
مگه این چهر سال نماینده داشتیم که باز رای بدیم به روشنفکر؟!
توبه!!!!
Iran, Islamic Republic of
به خدا روشنفکر از اقوام ماست ولی این کاره نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر اهل دهدشت و با کدملی دهدشت بفرما ولایت خودت
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
همانگونه که استحضار دارید دکتر روشنفکر انسانی زیرک،تیزبین،دقیق وبا برنامه،که در طول این سه سال توانست به اندازه ۲۰سال دیگران ،هنرنمایی کند با مرکز ودولتمردان ارتباط نزدیک ونفوذ خوبی برقرار کند بیانات دلنشین وپرمغز ایشان در مجلس به موقع وقاطع بود،
توانست در این فرصت کم در کمیسیون‌های حساس حضور ونقش اثر گذار ی داشته باشد طرحهای مهمی را استارت و به نتیجه رساند بخصوص رتبه بندی معلمان،
در بحث چیدمان نیرو،بهتر از بقیه در استان عمل کرد،بخصوص از ظرفیت نیروهای توانمند حوزه علیا بیشتر استفاده کرد.
در بحث تعریف پروژه ها وپیگیری اعتبارات،شاید اگر بگم بیشتر از دکتر تاجگردون نقدینگی در این سه سال برای مرکز استان تزریق کرد، اغراق نکرده باشم.
تلاشها وپیگیریهای شبانه روزی ایشان برای همه واضح است،
منتها عده ای خودی، که انتظار بیشتری داشتند و می خواستند زودتر از موعد ثمره نهال نو را بچینند،عجله کردند وترشرویی وسیله نمایی وفضا سازی می کنند،این در حالی است بطن جامعه به توانمندی ایشان اعتقاد دارند.
Iran, Islamic Republic of
ریزش روشنفکر خیلی زیاد شده و هر روز بیشتر و بیشتر میشه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مردم شخصیت علمی ، اخلاقی و با اصالت دکتر خرامین را بشناسند و این بار سزاوارانه انتخاب کنند
دکتر خرامین انسانی فهیم ، شخصیتی شجاع و کارآمد
Iran, Islamic Republic of
خرامین برای شورای یه روستا هم خوب نیست و هیچ کارآمدی نداره تا چه برسه به یه شهر بزرگ.
با شعار توخالی ره به هیچ جایی نمی برند.
Germany
از خرامین بپرسید که:
۱. چکاره و کجایی هست؟
۲. چطور مدرک دکترا گرفت؟
۳. چقدر سرمایه داره؟
۴. جریان فکری چیه؟
و دست آخر بپرسید شعاری مضحک تر از هر خانه یک کارخانه تا حالا هیچ بیسوادی داده؟!
Iran, Islamic Republic of
به آقای روشنفکر بگید پس اون همه آراءچی شد
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1