تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۶۹۰۱۱
کبنا گزارش می‌دهد

زمستان به بهار رسيد اما گاز به 4 روستای سادات چرام نرسيد

۱
۱
زمستان به بهار رسيد اما گاز به 4 روستای سادات چرام نرسيد
کبنا ؛هفته دولت امسال پروژه گازرسانی به روستاهای چرام با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کلنگ‌زنی شد و قرار بود که گاز به هفت روستای تل‌سرخ دیلگون، دم‌دیلگون، ده‌شیخ دیلگون، دلی خلیفه‌ای، دلی‌مو، طاوه سفید و کندال در حوزه بویراحمد و چرام برسد. پروژه گازرسانی به اتمام رسید، اما هنوز علمک‌گذاری مانده و برخی از اهالی این روستا در تماس با پایگاه خبری کبنا نیوز به‌شدت از این موضوع گلایه دارند.
به گزارش کبنا، با نزدیک شدن‌ به ایام سرد سال، نیاز به وسایل گرمایشی در خانه‌ها مبرم است. همه انسان‌ها از زمان‌های گذشته تاکنون به این موضوع اهمیت داده‌اند؛ چرا که غالباً انسان‌ها آسایش‌طلب هستند و علاقمندند که در هر شرایطی، زمان و مکانی در رفاه و آرامش به سر ببرند تا جائیکه در ایام گرم سال به فضای خنک و در هنگام سرما به محیط گرم پناه می‌برند.
نیاز به گرم کردن محل زندگی تنها منوط به شهرنشینی و زندگی در یک محیط مرفه نیست بلکه افراد ساکن در روستا‌ها نیز محتاج فراهم شدن شرایط گرم در فصل سرد سال هستند. با این حال بعد از گذشت چندین سال و مطالبه مردم و با پیگیری مسوولان شبکه گازرسانی به روستاهای دلی خلیفه‌ای، کندال و... رسید. اما هنوز ساکنین این روستاها از نعمت گاز بی‌بهره‌اند.
اجرای طرح ضربتی گازرسانی در این روستاها موجب شد تا عملیات لوله‌گذاری با سرعتی بیشتر از پیش پیگیری و مردم این روستاها نسبت به روشن شدن شعله‌های گاز در منازل خود امیدوار شوند؛ اکنون شبکه گازرسانی تا دَر منازل آمده اما کار علمک‌گذاری مانده تا این جوانه امید در نطفه بماند. مردم این روستاها گاز را تا چند قدمی خود احساس می‌کنند، اما افسوس بزرگی بر دل‌هایشان باقی مانده که چرا علمک‌ها نصب نمی‌شود.
جمعی از مردم روستاهای دلی خلیفه‌ای، دلی‌مو، طاوه سفید، کندال و ... در تماس با دفتر پایگاه خبری کبنا نیوز از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند و در خواست پیگیری این مسئله را دارند.
یکی از ساکنان دل خلیفه‌ای ضمن ابراز گلایه از این موضوع، گفت: علی‌رغم اینکه مدت‌هاست عملیات حفاری و لوله‌گذاری در محله‌مان به اتمام رسیده، هنوز علمکی نصب نشده و اقدامات بعدی از طرف شرکت گاز صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه همه ماها مدیون خدمات نظام اسلامی هستیم، ادامه داد:‌ امید داشتیم که حداکثر تا ابتدای تابستان از گاز استفاده کنیم، اما در حال حاضر تردید داریم. حتی تا پایان زمستان امسال هم اقدام خاصی در این خصوص صورت بگیرد.
فرد دیگری بیان کرد: این تأخیر در گاز‌رسانی کار آسفالت را به تأخیر انداخته و مردم برای عبور و مرور با مشقت روبرو هستند.
یک زن خانه‌دار در روستای کندال گفت: انتظار داریم مسئولان استان، شهرستان و نماینده مردم در مجلس با جدیت این مسئله را پیگیری کنند تا در کمترین زمان کار عملک‌گذاری انجام بگیرد و زمستانی راحتی داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
گاز واسه چیه ؟ مهم اینه عزت به کهگیلویه برگشت. عزت در کهگیلویه ماندگار شد. اسفالت و گاز و کارخونه و سد که عزت نمیاره . عزت به کهگیلویه برگشت!
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1