تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : ۴۶۸۱۱۷
تحلیل نظرات مردم درباره نشست خبری «مهدی روشنفکر»

کاربران فضای مجازی درباره «روشنفکر» چه نظری دارند؟

۲۹
۱
کاربران فضای مجازی درباره «روشنفکر» چه نظری دارند؟
کبنا ؛ نشست خبری «روشنفکر» که روز شنبه با حضور رسانه‌های مختلف در یاسوج برگزار شد، فرصتی برای وی بود تا در برابر مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، عملکرد خود در طول چهار سال نمایندگی تشریح کند. در این نشست خبری، روشنفکر به بیان اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و اشتغال پرداخت.
 به گزارش کبنا، کامنت‌های کاربران فضای مجازی ، نشان‌دهنده میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد یک نماینده است. کامنت‌های کاربران فضای مجازی، یکی از روش‌های سنجش میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد یک نماینده است. این کامنت‌ها، بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات مردم درباره عملکرد یک نماینده است.
این کامنت‌ها، می‌تواند تا حدی نشان‌دهنده میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد یک نماینده باشد. به عنوان مثال، اگر اکثر کامنت‌ها انتقادی باشند، نشان‌دهنده آن است که مردم از عملکرد یک نماینده ناراضی هستند. اگر اکثر کامنت‌ها حمایتی باشند، نشان‌دهنده آن است که مردم از عملکرد یک نماینده رضایت دارند. 
در این مطلب، به دسته‌بندی، تحلیل و جمع‌بندی 51 کامنت‌ کاربران فضای مجازی درباره عملکرد آقای روشنفکر در خبر پوششی کبنا نیوز از این نشست خواهیم پرداخت.
در این مطلب، کامنت‌های کاربران فضای مجازی درباره عملکرد آقای «روشنفکر» را به سه دسته اصلی تقسیم می‌کنیم:
انتقادات: این دسته از کامنت‌ها، به عملکرد آقای روشنفکر در حوزه‌های مختلف انتقاد دارند.
حمایت‌ها: این دسته از کامنت‌ها، از عملکرد آقای روشنفکر دفاع می‌کنند.
اظهارنظرهای عمومی: این دسته از کامنت‌ها، به مسائل مختلفی از جمله وضعیت سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد سایر نمایندگان استان و... می‌پردازند.
پس از دسته‌بندی کامنت‌ها، آن‌ها را تحلیل و جمع‌بندی می‌کنیم. در تحلیل کامنت‌ها، به دلایل انتقادات و حمایت‌های مردم می‌پردازیم. در جمع‌بندی کامنت‌ها، به این نتیجه می‌رسیم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد «روشنفکر» چه میزان رضایت یا نارضایتی دارند.
با توجه به کامنت‌های خبر نشست خبری «روشنفکر»، می‌توان آن‌ها را به دسته‌های زیر دسته‌بندی کرد:
انتقادات به عملکرد روشنفکر: این دسته از کامنت‌ها بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند و عمدتاً به عملکرد آقای روشنفکر در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و اشتغال و... انتقاد دارند.
حمایت از روشنفکر: این دسته از کامنت‌ها تعداد کمتری دارند و عمدتاً از عملکرد آقای روشنفکر دفاع می‌کنند و معتقدند که ایشان نماینده‌ای توانمند و دلسوز برای مردم هستند.
اظهارنظرهای عمومی: این دسته از کامنت‌ها به مسائل مختلفی از جمله وضعیت سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد سایر نمایندگان استان و... می‌پردازند.
در تحلیل این کامنت‌ها می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:
عمده انتقادات به عملکرد روشنفکر، مربوط به حوزه‌های عمران، آموزش و بهداشت و درمان است. مردم معتقدند که روشنفکر در این حوزه‌ها عملکرد قابل قبولی نداشته و انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است.
حمایت‌ها از روشنفکر بیشتر از سوی حامیان سیاسی و حزبی وی است. این افراد معتقدند که آقای روشنفکر نماینده‌ای توانمند و دلسوز برای مردم هستند و عملکرد ایشان را مثبت ارزیابی می‌کنند.
اظهارنظرهای عمومی در کامنت‌ها نشان می‌دهد که مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از وضعیت سیاسی و اجتماعی این منطقه ناراضی هستند. آن‌ها معتقدند که این نماینده استان نتوانسته‌ است انتظارات آن‌ها را برآورده کند.
 انتقادات به عملکرد «روشنفکر»
عمران
:
"چه کار مفیدی برای بویراحمد انجام دادی..."
"مرکز استان هر روز داره به قهقرا میره"
"کدام کار بزرگ؟ بلد نیستین حرف بزنین نزنین خوب"
آموزش:
"از آموزش و پرورشی مونده؟؟"
"خدا وکیلی مگه آموزش و پرورشی مونده؟"
"از معلم و مدرسه حرف نزنید که بچه های مردم بیچاره شدن"
بهداشت و درمان:
"وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان واقعاً نگران کننده است"
"مردم برای کوچکترین بیماری باید به شهرهای دیگر بروند"
"کاش آقای روشنفکر به جای آمار و ارقام، به فکر بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان بود"
اقتصاد و اشتغال:
"بویراحمد یکی از استان‌های محروم کشور است"
"نرخ بیکاری در استان بسیار بالاست"
"آقای روشنفکر هیچ کاری برای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال استان انجام نداده است"
حمایت از آقای روشنفکر
"درود حاج مهدی دوس داشتنی"
"مرد رنج دیده زحمت کش"
"تشکر بخاطر زحمت هایی که کشیدی برای این مردم"
اظهارنظرهای عمومی
"نگرانیم برای بویراحمد که نماینده قوی ندارد ندارد ندارد"
"استان ما همینجوری عقب ماندگی زیادی داره"
"نمایندگان استان نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند"
چند مثال دیگر
انتقاد:
 "آقای روشنفکر فقط بلده از رو کاغذ بخونه"
حمایت: "آقای روشنفکر نماینده‌ای توانمند و دلسوز برای مردم هستند"
اظهارنظر عمومی: "مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت سیاسی و اجتماعی استان رضایت چندانی ندارند"
البته، توجه به این نکته ضروری است که این کامنت‌ها صرفاً بیانگر نظرات افراد مختلف است و نمی‌توان آن‌ها را به عنوان یک نظرسنجی رسمی تلقی کرد. با این حال، آن‌ها می‌توانند تا حدی نشان‌دهنده میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد آقای روشنفکر باشند.
جمع‌بندی کلی این است که کامنت‌های خبر نشست خبری روشنفکر نشان می‌دهد که مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از عملکرد آقای روشنفکر ناراضی هستند. آن‌ها معتقدند که ایشان در حوزه‌های مختلف عملکرد قابل قبولی نداشته و انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است. این امر می‌تواند بر نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تأثیرگذار باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چنگ علی قلی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت ررررررررا
Iran, Islamic Republic of
بار غم
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
یک‌جمله تاریخی جهت ثبت در تاریخ سیاست بویراحمد واحد:

روشنفکر را باید تحلیل کرد به جای تحلیل سیاسی
Iran, Islamic Republic of
ما هم ای گیم
ملا قبولش نی
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
منتقدان تکلیف خود را روشن کنند ( البته بهتره بگوییم تخریب کنندگان ) :

در یک اظهار نظر می گوییم وظیفه نمایند مجلس قانونگذاری و نظارت بر روند اجرای قانون و ... است

در اظهار نظر دیگر کم و کاستی هایی که کشور به خاطر تحریم درگیر آن است ، به خصوص در حوزه عمرانی را متوجه شخص نماینده می دانیم !؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول تکلیف خودتان با خودتان را روشن کنید بعد تخریب نمایید...

این نوع رفتارهای تخریبی چند وجهی نشان از موفقیت نماینده فعلی است

تمام
سیروان
United States
نیازی به تحلیل و قصه و تقابل نیست . آمار و مقایسه جداول استانها در مورد کمیت های مهم در حوزه های مهم مثل اشتغال و مسکن و آموزش و پرورش و بودجه و ورزش و گردشگری و ...نشان دهنده عملکرد نمایندگان است . وقتی در تمام این آیتم های مهم آخر یا یکی مانده به آخر هستیم دیگه تقابل و تفسیر نمی خواد . برماست که برماست .
ساسان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در حد نمایندگی نیست بیشتر از این خودش و مردم را عذاب ندهد
Iran, Islamic Republic of
مگر روشفکر هم نماینده بویراحمد است.
Iran, Islamic Republic of
هرچه روشنفکررابیشترتخریب می کنیداوهرروزقوی وقویترمیشه تخریب هم حدی دارددراسفندمردم فهیم وهوشیارچنان جواب کوبنده ای به تخریب چیان واین سایت کاذبیون خواهند دادکه جزء روسیاهی چیزی نخواهدماند.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر یکی از ضعیف ترین نمایندگان ادوار گذشته استانه که فقط به فکر اطرافبان نزدیک خودش بود وفقط طایفه ای عمل کرد
بحث عملکرد مدیران نورچشمیش هم اگ نگاهی به آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی بیندازیم عمق فاجعه مشخص میشه خدا منو ببخشه ک به ایشان رای دادم واقعا پشیمانم
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما را به تو امیدی نیست شر مرسان
United States
تغییرات شاخصی در حوزه های آموزشی اشتغال بهداشت کارافرینی و اقتصادی و ....وجود ندارد همین که نماینده طرح تولید ترشی خانگی را افتتاح می نماید یعنی اینکه کار شاخی وجود نداشته ضمن اینکه سایر نمایندگان ادوار اصلا سمت افتتاح چنین مواردی نمی رفتند یا روشنایی یک کوچه منشعب از یک خیابان یا اسفالت یک خیابان همه مواردی بوده ک اینا زوم کردند در صورتی ک اینا پروژه نیستن و...متاسفم ک اینا را نوشتم
Iran, Islamic Republic of
عملکردش در این حده که از وزیر میراث فرهنگی در سی سخت تقاضا میکنه دو چشمه سرویس بهداشتی بسازه!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر عالی بوده .البته نه برای عموم برای نزدیکان به خودش.صددرصدعالی بوده.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر روشنفکر اگر اکثریت مردم بوراحمد ودنا ومارگون به شما رای دادن وبه نماینده قبلی نه گفتند به خاطر نارضایتی که داشتند ..اکثریت مردم باامدن شما ورای اکثریت منتظرتعغیرات مثبت بودن ولی بعد متوجه شدن ازچاله افتادن توی چاه..
حاج رسول
United States
روشن فکر عامو جمع کن جمع کن بیو ،،،،،بهرامی عجیب پیشی گرفته ،،،
United Kingdom
درود بر روشنفکر مرد روزهای سخت
ناشناس
Romania
زمانی که این جمله رو نوشتی خنده ات نگرفت
Iran, Islamic Republic of
هندوانه سربسته سال ۹۸ اکنون برای مردم باز شده و همه به عینه دیدند که کال است و بلا نتیجه.
با شناخت کسب شده،
انتصابات خانوادگی و طایفه ای،
حذف سایر استعدادهای بویراحد،
انشقاق در بویراحمد،
و ...
همه با هم
نه به اشتباه سال ۹۸ بگوییم.
دکترای مهندسی عمران
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر تمام تلاش خود را کرده ولی متاسفانه توانایی بیشتر از این ندارد. به فکر علمی عملگرایی باشیم
احمد
United States
روشنفکر با آرای بیشتری وارد مجلس خواهد شد.در بحث مدیریت منابع انسانی و عزت بویراحمد که همه از آن دم می‌زدند بهترین عملکرد در بین نمایندگان بعد از انقلاب در بویراحمد را در مقابل نمایندگان دهدشت و گچساران داشته است.در مورد امور عمرانی و اجرایی و زیربنایی بسیار عملکرد قابل قبولی با توجه به وضعیت تحریمی مملکت داشتند .در سفلی بسیار کارهای زیربنایی و عمرانی و آسفالت و گاز رسانی و بحث بهداشت و درمان پیگیری شده است و هم چنان ادامه دارد .در بحث جذب سرمایه گذاری کلنگ زنی پتروشیمی مختار و و استارت‌ مجدد کارخانه قند یاسوج برای تولید و کشت چغندر قند برای کشاورزان در بویراحمد بسیار عالی عمل کردند.در جذب طرفداران خود در ادارت دولتی همه واقفید که عملکرد قابل قبولی داشتند..نه اینکه نمایندگان قبلی گل و بلبل کردند ..نه اینکه زارع و هدایت خواه گل و بلبل کردند بویراحمد و دنارو..به والله قسم حرفهای منتقدین فقط از روی بغض و کینه نسبت به آقای روشنفکر است و اینکه ایشان حامی طبقه مستضعف و کسانی که چهل سال و اندی بعد از انقلاب در ادارت دولتی به آنها ظلم شده است .مدیران گماشته آقای روشنفکر از نخبگان و تحصیل کردگان‌ و متخصصین استان و شهرستان بودند و هستند ..فقط ب واسطه جناح بازی و فامیل بازی نمایندگان ادوار گذشته موقعیت اظهار وجود نداشتند که با آمدن آقای روشنفکر و گرفتن جایگاه در خور برای این عزیزان تکریم ارباب و رجوع در ادارات بخوبی به منصه ظهور رسیده است .صحبت زیاد است و عملکرد آقای روشنفکر روشن و عاقلان میدانند ..من بعنوان کسی که در دور قبل به ایشان رای ندادم بخاطر همین تخریب ها..در این دور انتخابات‌ حتما با جان و دل برای ایشان فعالیت میکنم و رای خواهم داد ان شالله‌.
واقعیت
United Arab Emirates
روشنفکر دو رأی دارد یکی خودتی دیگری فرماندار مارگون...
میر
Iran, Islamic Republic of
جناب کمالی بهتر از هر کسی میدانید که روشنفکر در بحث بودجه چه کاری کرد اون موقع که هر روز شاهینی را خطاب قرار میدادی را یادت نرفته به خاطر دو درصد بود که رفت مناطق محروم استان و صد ها تخصیص دیگر که مجالش نیست بویراحمد مظلوم نشد در این دوره خرد نشد پولهاشو نبردند بقیه نماینده ها اگر کم بود مال خودش بود نه ذلیل شد نه تسلیم بقیه نماینده های استان شد روشنفکر تنها بود ولی با اقتدار در مقابل همه تمامیت خواهان وایساد چه شما بخواهید چه نخواهید برنده انتخابات خواهد بود و همه انحصارطلبان به تاریخ خواهند پیوست
عاشق
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج مهدی روشنفکر
لودابی
Iran, Islamic Republic of
یه آدم ضعیف
بویراحمد واحد
United Kingdom
دکتر روشنفکر سیاستمداری زیرک و باهوش هستند انشالله انتخابات آینده نیز پیروز هستند
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد
ولایغتب بعضکم بعضاً
حسین
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را: بله آقای روشنفکر آسیاب به نوبت
محسن
Iran, Islamic Republic of
وای ککام ککام
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1