کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیل نظرات مردم درباره نشست خبری «مهدی روشنفکر»

کاربران فضای مجازی درباره «روشنفکر» چه نظری دارند؟

23 مهر 1402 ساعت 2:36

 نشست خبری «روشنفکر» که روز شنبه با حضور رسانه‌های مختلف در یاسوج برگزار شد، فرصتی برای وی بود تا در برابر مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، عملکرد خود در طول چهار سال نمایندگی تشریح کند. در این نشست خبری، روشنفکر به بیان اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و اشتغال پرداخت.


 نشست خبری «روشنفکر» که روز شنبه با حضور رسانه‌های مختلف در یاسوج برگزار شد، فرصتی برای وی بود تا در برابر مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، عملکرد خود در طول چهار سال نمایندگی تشریح کند. در این نشست خبری، روشنفکر به بیان اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و اشتغال پرداخت.
 به گزارش کبنا، کامنت‌های کاربران فضای مجازی ، نشان‌دهنده میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد یک نماینده است. کامنت‌های کاربران فضای مجازی، یکی از روش‌های سنجش میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد یک نماینده است. این کامنت‌ها، بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات مردم درباره عملکرد یک نماینده است.
این کامنت‌ها، می‌تواند تا حدی نشان‌دهنده میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد یک نماینده باشد. به عنوان مثال، اگر اکثر کامنت‌ها انتقادی باشند، نشان‌دهنده آن است که مردم از عملکرد یک نماینده ناراضی هستند. اگر اکثر کامنت‌ها حمایتی باشند، نشان‌دهنده آن است که مردم از عملکرد یک نماینده رضایت دارند. 
در این مطلب، به دسته‌بندی، تحلیل و جمع‌بندی 51 کامنت‌ کاربران فضای مجازی درباره عملکرد آقای روشنفکر در خبر پوششی کبنانیوز از این نشست خواهیم پرداخت.
در این مطلب، کامنت‌های کاربران فضای مجازی درباره عملکرد آقای «روشنفکر» را به سه دسته اصلی تقسیم می‌کنیم:
انتقادات: این دسته از کامنت‌ها، به عملکرد آقای روشنفکر در حوزه‌های مختلف انتقاد دارند.
حمایت‌ها: این دسته از کامنت‌ها، از عملکرد آقای روشنفکر دفاع می‌کنند.
اظهارنظرهای عمومی: این دسته از کامنت‌ها، به مسائل مختلفی از جمله وضعیت سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد سایر نمایندگان استان و... می‌پردازند.
پس از دسته‌بندی کامنت‌ها، آن‌ها را تحلیل و جمع‌بندی می‌کنیم. در تحلیل کامنت‌ها، به دلایل انتقادات و حمایت‌های مردم می‌پردازیم. در جمع‌بندی کامنت‌ها، به این نتیجه می‌رسیم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد «روشنفکر» چه میزان رضایت یا نارضایتی دارند.
با توجه به کامنت‌های خبر نشست خبری «روشنفکر»، می‌توان آن‌ها را به دسته‌های زیر دسته‌بندی کرد:
انتقادات به عملکرد روشنفکر: این دسته از کامنت‌ها بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند و عمدتاً به عملکرد آقای روشنفکر در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و اشتغال و... انتقاد دارند.
حمایت از روشنفکر: این دسته از کامنت‌ها تعداد کمتری دارند و عمدتاً از عملکرد آقای روشنفکر دفاع می‌کنند و معتقدند که ایشان نماینده‌ای توانمند و دلسوز برای مردم هستند.
اظهارنظرهای عمومی: این دسته از کامنت‌ها به مسائل مختلفی از جمله وضعیت سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد سایر نمایندگان استان و... می‌پردازند.
در تحلیل این کامنت‌ها می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:
عمده انتقادات به عملکرد روشنفکر، مربوط به حوزه‌های عمران، آموزش و بهداشت و درمان است. مردم معتقدند که روشنفکر در این حوزه‌ها عملکرد قابل قبولی نداشته و انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است.
حمایت‌ها از روشنفکر بیشتر از سوی حامیان سیاسی و حزبی وی است. این افراد معتقدند که آقای روشنفکر نماینده‌ای توانمند و دلسوز برای مردم هستند و عملکرد ایشان را مثبت ارزیابی می‌کنند.
اظهارنظرهای عمومی در کامنت‌ها نشان می‌دهد که مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از وضعیت سیاسی و اجتماعی این منطقه ناراضی هستند. آن‌ها معتقدند که این نماینده استان نتوانسته‌ است انتظارات آن‌ها را برآورده کند.
 انتقادات به عملکرد «روشنفکر»
عمران
:
"چه کار مفیدی برای بویراحمد انجام دادی..."
"مرکز استان هر روز داره به قهقرا میره"
"کدام کار بزرگ؟ بلد نیستین حرف بزنین نزنین خوب"
آموزش:
"از آموزش و پرورشی مونده؟؟"
"خدا وکیلی مگه آموزش و پرورشی مونده؟"
"از معلم و مدرسه حرف نزنید که بچه های مردم بیچاره شدن"
بهداشت و درمان:
"وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان واقعاً نگران کننده است"
"مردم برای کوچکترین بیماری باید به شهرهای دیگر بروند"
"کاش آقای روشنفکر به جای آمار و ارقام، به فکر بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان بود"
اقتصاد و اشتغال:
"بویراحمد یکی از استان‌های محروم کشور است"
"نرخ بیکاری در استان بسیار بالاست"
"آقای روشنفکر هیچ کاری برای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال استان انجام نداده است"
حمایت از آقای روشنفکر
"درود حاج مهدی دوس داشتنی"
"مرد رنج دیده زحمت کش"
"تشکر بخاطر زحمت هایی که کشیدی برای این مردم"
اظهارنظرهای عمومی
"نگرانیم برای بویراحمد که نماینده قوی ندارد ندارد ندارد"
"استان ما همینجوری عقب ماندگی زیادی داره"
"نمایندگان استان نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند"
چند مثال دیگر
انتقاد:
 "آقای روشنفکر فقط بلده از رو کاغذ بخونه"
حمایت: "آقای روشنفکر نماینده‌ای توانمند و دلسوز برای مردم هستند"
اظهارنظر عمومی: "مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت سیاسی و اجتماعی استان رضایت چندانی ندارند"
البته، توجه به این نکته ضروری است که این کامنت‌ها صرفاً بیانگر نظرات افراد مختلف است و نمی‌توان آن‌ها را به عنوان یک نظرسنجی رسمی تلقی کرد. با این حال، آن‌ها می‌توانند تا حدی نشان‌دهنده میزان رضایت یا نارضایتی مردم از عملکرد آقای روشنفکر باشند.
جمع‌بندی کلی این است که کامنت‌های خبر نشست خبری روشنفکر نشان می‌دهد که مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از عملکرد آقای روشنفکر ناراضی هستند. آن‌ها معتقدند که ایشان در حوزه‌های مختلف عملکرد قابل قبولی نداشته و انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است. این امر می‌تواند بر نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تأثیرگذار باشد.


کد مطلب: 468117

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/468117/کاربران-فضای-مجازی-درباره-روشنفکر-نظری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1