تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۶۷۸۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

مدیریت هفت ساله کیوان آشنا در شهرداری یاسوج؛ گویی هنوز مشکلات شهر را نمی‌داند!

۱۴
۲
مدیریت هفت ساله کیوان آشنا در شهرداری یاسوج؛ گویی هنوز مشکلات شهر را نمی‌داند!
کبنا ؛دوره دوم عضویت در شورای شهر توسط کیوان آشنا در حال سپری شدن بود که به یکباره با ترفندی شهردار شهر یاسوج شد؛ شهری که خود سال‌ها از اثرگذارترین و بانیان انتخاب شهردار آن در این دوره و دوره قبل بوده است. وی از حامیان جدی شهرداریِ شهردار نستهن مقدم بود و در دفعات متعددی که مخالفین آن‌ها درصدد استیضاح شهردار بودند، تمام قد به دفاع از وی می‌پرداخت.
قطعاً در همه این ادوار او به عنوان عضو شورای شهر یاسوج می‌بایست از مسائل و مشکلات شهر آگاه بوده و در کوران انتخابات شورای شهر همواره خود را متخصص و آشنا به مسائل و مشکلات شهر یاسوج معرفی می‌کرده و با این میزان از آشنایی به مسائل، ادعای عضویت در شورای شهر و توان انتخاب شهردار برای شهر یاسوج را می‌داشته است.
آنچه همگان می‌دانند کارنامه عملکرد شهرداری و شورای شهر یاسوج، در این دوره و دوره قبل، کارنامه ناموفقی است که شهروندان شهر یاسوج از آن گلایه فراوان دارند؛ از آسفالت معابر تا فضا‌های سبز و وضعیت نابسامان پارک‌های عمومی در شهر یاسوج و سرویس‌های بهداشتی برای مسافران و گردشگران و...
قاعدتاً اعضای شورای شهر و شهرداران باید به مسائل و نیاز‌ها و مشکلات شهر واقف باشند و نه اینکه وقتی در مسئولیت قرار می‌گیرند با سرکشی و... در صدد آشنایی با مشکلات برآمده و شعار رفع آن‌ها را بدهند؛ کیوان آشنا که سال هاست عضویت شورای شهر یاسوج را یدک می‌کشد و در برخی سال‌ها، رئیس و نایب رئیس شورای شهر بوده است، اخیراً به محض انتخاب شدن به سمت شهرداری یاسوج، با سرکشی نمادین از محله‌های خاکی شرف آباد، به مردم آن قول آسفالت معابر را داده است. گویی وی تازه به شهر یاسوج وارد شده و یا به عضویت شورای شهر درآمده بوده که از این مشکلات اطلاع نداشته و می‌خواسته با سرکشی از آن‌ها اطلاع پیدا کند!
این نشان از آن است که‌ایشان در این دو دوره عضویت در شورای شهر و شهرداری که از عملکرد آن دفاع می‌کرده، یا نمی‌دانسته که این معابر سال هاست در این وضعیت هستند و همواره داد مردم شرف آباد مبنی بر آسفالت آن‌ها را نمی‌شنیده است و چرا نسبت به این وضعیت بی‌اطلاع و بی‌اقدام بوده‌اند؟
هم اکنون که او با مردم این محلات دیدار داشته‌اند، ‌امیدواریم اصطلاحاً حداقل حالا که اطلاع پیدا کرده‌اند، فکری به حالِ حل معضلات این محلات داشته باشند و صرفاً سرکشی نمادین و شوی تبلیغاتی نباشد.
البته مردم شهر یاسوج از این شورا و شهرداری، دیگر‌امید چندانی ندارند و کارنامه ناموفق آن‌ها دیگر برای این مردم رنگ و بویی ندارد و عضویت در شورای شهر یاسوج برابر با شرکت در ناکارآمدی مدیریت شهر و مدیون بودن به مردم است؛ از همین روست که در پی ارتقاء مهندس آشنایِ آشنا با مشکلات شهر یاسوج به کرسی صدارت شهرداری یاسوج و خالی شدن صندلی وی در شورای شهر، عضو علی البدل شورای شهر یاسوج (مهندس اسماعیل یوسفی) از پذیرش عضویت در این شورای و متهم شدن در کارنامه ضعیف شهرداری یاسوج امتناع کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
آقا ما کار نداریم کی شهردار شده
هر کسی شده نوش جونش
ما خو قرار نیست شهردار بشیم
فقط لطفا بگو بیاین کوچه های نجف آباد را آسفالت بکنید
ما هم دعاتون میکنیم
چرا حداقل کوچه های نجف آباد را جدول کشی نمیکنید؟
ما هم انسانیم
به ما هم رسیدگی بکنید...
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
باید روزها نشست و به حال یاسوج خون گریه کرد
خون
Romania
نمی خواد خون گریه کنی ، خودت بکش راحت کن .
کورش
Iran, Islamic Republic of
وقتی بیاد بشه شورا و شهردار همینه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم به نظر شما كسي كه در دوره دبيرستان در دبيرستان شبانه تحصيل كرده و حالا يه مدرك ليسانس هم از اين همه مدركي كه هر كسي كه فقط ثبت نام كنه و شهريه پرداخت كنه مدرك ميگيره ميتونه شهرداري بشه كه ايده وصاحب نظر باشه ديگه بايد تا اخر بدوني كه چنين فردي فقط صندلي شهردار و اشغال كرده
شهردار بايد متخصص كاردان صاحب نظر و...... كه بتونه تغير تحولي ايجاد كنه نه فقط صندلي اشغال كنه
در جواب نادان طلب
Iran, Islamic Republic of
اینکه در مدارس شبانه روزی تحصیل کرده ضعف نیست
اینو بدان نادان
Iran, Islamic Republic of
اولا نادان خودتي دوم توبي كه هنوز فرق مدرسه شبانه روزي و اونايي كه در مدارس روزانه رفورزه ميش بايد برن شبانه درس بخونن را نميدنه ما بهش ميگيم.
Iran, Islamic Republic of
/ بنده خدا
البته شورا همشون خود را به خواب زده بودن و پشت صحنه معامله میکردن
احسان
Iran, Islamic Republic of
عملکرد شورای شهر یاسوج: بچه ها شورا، شورا بچه ها ... کدوم زمین قراره تجاری بشه؟اون زمین مال کیه بریم ازش بگیریم؟ ...
بیات - کلات کالوس
Romania
با عرض سلام ؛ در دفاع از شهردار محترم .
خدمت نگارنده ی محترم(وشایدمغرض) عرض می کنم : آسفالت معابر ، سر و سامان دادن پارک ها و بقیه ی مواردی که فرمودین وظیفه ی شهردار و شهرداری یه ، شهرداری مجریست و شورا ناظر ؛ فکر کنم شما نظرتون اینه که شورا و مخصوصا مهندس آشنا باید فرغون برمی داشتن و می رفتن کوچه ،محل های شرف آباد یا سروک و اکبرآباد رو آسفالت می کردن اگه چنین بود جناب آقای مهندس عباسی که نفر اول قبولی شورا بودن و اصالتا اهل شرف آباد هستن قبلا این کار رو می کردن ؛
چنانچه شما منتقد شهردار شدن جناب مهندس آشنا هستید دیگه انتخاب شده و انتقاد حاصلی برا منتقدین نداره ، اگه منتقد عملکردش به عنوان شهردار هستید هنوز حکم ایشان در منصب شهرداری خشک نشده ، اجازه دهید لا اقل یک سال در این جایگاه تلاش کند و بعد عملکرد شهردار بودنش رو بسنجید و فعلا به قول بزرگان قصاص پیش از جنایت نکنید ، اگه مهندس آشنا به سراغ محله های خاکی نرود مورد انتقاد قرارش می دهید که چرا شهردار اقدامی برا آسفالت نمی کنه و الان که به قول شما در اسرع وقت اقدام کرده و وعده ی آسفالت داده باز هم انتقاد می کنید که چرا قبلا این کار رو ( که وظیفه مستقیمش نبوده ) انجام نداده ، فکر کنم فعلا انتقاد از عملکرد ایشان به عنوان شهردار منصفانه نیست و کم کاری احتمالی شهردار قبل رو هم به حساب ایشان نوشتن منصفانه نیست .
( قطعا سرکشی ایشان و قول آسفالت هم عملی میشه و سرکشی نمادین که شما فرمودین نیست )
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت یه فکری به حال شهر یاسوج ومردم یاسوج بکنین
که این معامله گران فقط فقط به فکر خودشون وفامیلشون وجمع کردن رای هستن
رحیم
Iran, Islamic Republic of
ضدو بند شورا باید خودتونو در اب نیل غرق کنید این هم از عجایب شهریاسوج مردم یاسوج می بینید اینجا زندگی خیلی سخته می بینید کی شهردارتون شده
شورای شهر و شهرداران از ابتدا تا کنون فقط دنبال زد وبند بوده و هستند و کسی هم جوابگو و پیگیر نیست !!
Iran, Islamic Republic of
همین طوری خوبه یکیشون می شه بخشدار و یکیشون هم میشن شهردار بقیه هم دنبال پست های بالاتر هستند که بهش می رسند. زد و بند و بی سوادی و ناکارامدی تو این استان خودش نعمتی بس گرانبهاست
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1