تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۶۶۳۶۸
یادداشت؛

شاهینی و برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در ۶ جهت!

۱۴
۱
شاهینی و برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در ۶ جهت!
کبنا ؛جهانگیر شاهینی که ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد را از اول اسفند ۱۴۰۱ عهده دار شده است، از ابتدای شروع به فعالیت و گفتگو‌ها و جلسه معارفه خویش، بسیار فعال و پرکار و پویا و دارای نتیجه بالا برای استان نشان می‌داد و در کلیه جوانب برای پیشرفت در این سازمان خود را آماده معرفی می‌کرد.
وی که بسیار پرسخن و اهل وعده و‌امیدآفرینی است، گاهی چنان صحبت می‌کند و‌امید ایجاد می‌کند که شنونده احساس لذت و فرح و شادی می‌کند و بسیار‌امیدوار می‌شود؛ از جلسات اداری استانی تا جلسات درون سازمانی و گفتگو‌های تک به تک با کارکنان مجموعه خود. که البته این رویکرد بسیار خوب است، ولی نه صرفاً در سخن و وعده و تا زمانی که عملی نشوند ارزشی ندارند و بعد از مدت کوتاهی شنونده متوجه می‌شود که فقط حرف و دلگرمی بوده است.
برنامه و بودجه استان در ۶ حوزه دارای معاونت و مدیریت است که همه این حوزه‌ها باید با موفقیت و کیفیت روز افزون همراه باشد؛ برنامه و بودجه، آمار و اطلاعات، توسعه مدیریت و منابع انسانی، آموزش و پژوهش، اداری و مالی و پشتیبانی و فنی و اجرائی.
همه این حوزه‌ها در دوره مدیریت شاهینی از قبل هم کم نتیجه‌تر و کم کیفیت‌تر شده‌اند و تغییر و تحولات‌ایشان به روزمرگی و کم حالی بیشتر این حوزه‌ها انجامیده است.
قسمت برنامه و بودجه که در جای خود باید بحث شود، روزمرگی را می‌گذارند و بعداً به آن پرداخته خواهد شد، در تقسیم و تخصیص بودجه و برخی دیگر از مسائل دارای ابهام است که باید مشخص شود. قسمت آمار و اطلاعات بر همان پاشنه سابق می‌رود و آمار جمع‌آوری شده بدون نظارت کافی بوده و در خصوص دقت و صحت آن‌ها تشکیک‌های بیشتر می‌شود. توسعه مدیریت منابع انسانی هم که ارتباط کمی با دستگاه‌ها دارد و جوابگوی سؤالات و مسائل استخدامی کارکنان دستگاه‌ها نیست. به عنوان مثال در مسأله تبدیل وضعیت ایثارگران که این چند ماهه برای بسیاری از کارمندان مهم است نتوانسته خوب ظاهر شده و امور اداری دستگاه‌ها را به خوبی راهنمایی و راهگشا باشد.
در حوزه آموزش و توانمندی کارکنان ادارات، به سمت آموزش‌های آنلاین و آفلاین رفته که به نسبت سابق کیفیت امر آموزش به سمت رکود می‌رود. در حوزه نظارت‌های فنی و اجرائی بر طرح‌ها و پروژه‌ها به نسبت سابق کم رنگ‌تر و کم نمودتر شده است. حوزه اداری، پشتیبانی و مالی هم که صرفاً با درز اطلاعات مدرک تحصیلی‌ایشان، لغو ابلاغات و انتصاباتی صورت گرفت که داستان و حواشی آن در آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به نظر می‌رسد با سیاست‌ها و برنامه‌های شاهینی، در ۶ جهت، این سازمان وارد ابهام و ضعف بیشتر از سابق می‌شود و در کل برآیند پایینی برای این سازمان رقم خواهد خورد و صرفاً در ویترین و صحبت‌های جلساتی، با بیانات وی، ظاهری خوب و رو به جلو از آن ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مدیر بودجه بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
این آقای شاهینی ارائه برنامه های بالا دستی توسعه استان خ ب عمل کرده در همین مدت کوتا
اما این همه حجمه با این بنده خدا تغییرات در انتصابات مدیریت معاونین کم تحرک
که استان دراین چند سال بجای پیشرفت عقب گرد کرده بدر
Iran, Islamic Republic of
کبنا بس کن دیگه معلومه پشت این مطالب چی هست. خیلی تابلو
Iran, Islamic Republic of
فقط پول دستش است و آنها را هدر می دهد
Iran, Islamic Republic of
دقیقاااا
همش حرف
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اگر ما کارمند سازمان مدیریت هستیم همچین چیزهایی که میگید نیست و فقط هدف شما تخریب این سازمان در بین مردم و ...
هستش.
چرا یکدفعه سایت کبنا بعد از تغییر. مدیراداری و مالی این سازمان که گچسارانی و وابسته به تاجگردون بود هر هفته یه مطلب بر علیه این سازمان میزنید.قرار نیست همیشه مدیر باشه
معلومه شما رسانه ها جهت دار مطلب میزنید.
روزی در آخرت تاوان این مطالب رو می‌بینید.
….
Iran, Islamic Republic of
البته جناب دکترررررررر برای پوشش گذاشتن بر ضعف مدیریتش با راهنمایی ریس حوزه ریاست /مسیر جدیدی که اصلا در سابقه مدیران گذشته سازمان مدیریت وجود نداشته و در شان سازمان مدیریت هم نیست با اختصاص اعتبار و تخصیص ویژه به دستگاههای مثل میراث فرهنگی و حوزه هنری اقلامی از قبیل صنایع دستی و …که از محل بودجه عمومی و بیت المال تهیه شده را این دو دستگاه به عنوان و برای جلب رضایت/
ماندگاریش در پست ریاست مهم است و الا برنامه ریزی و توسعه استان کیلو چند؟
یعنی بیشتر از این نمیتونستی بیسوادی خودت را نمایان کنی
سازمان مدیریت و برنامه ریزی 6 تا معاونت داره؟
اولین معاونتش هم برنامه و بودجه است؟
کلا ساختار سازمان را متحول فرمودی شما
آمارهای معاونت آمار بدون نظارت است؟
میشه بفرمایید کی باید نظارت کنه؟
اصلا شما کوچکترین شناختی از نظام آماری و تعاریف و مفاهیم آماری داری؟
آخه یک کسی باید بیاد اظهار نظر بکنه و ایراد بگیره که حداقل به اندازه یک سر سوزن از موضوع مورد بحث سررشته داشته باشه
از اول تا آخر متنی که نوشتی داره فریاد میزنه که اصا هیچ اطلاعی از اصل ماجرا نداری و به نظر میرسه که حتی اون کسانی هم که بهت خوراک اطلاعاتی و خبری دادند، آنقدر عجول بودند که یک دقیقه هم روی صحبت هاشون فکر نکردند
رضا
ماهم میگیم ضعف است.اما با این دید که معاونین همان معاونین منصوب 10سال قبل نوروزی وتاجگردون هستن.بله.همه اونها بایدعزل بشن تا سازمان پویا بشه
پوتین
با سلام.
دلم می سوزد برای افرادی که نمی دانند، چگونه تخریب کنند، چگونه انتقاد کنند و .....
ولی طی چند هفته اخیر که در باره رئیس سازمان مدیریت استان مطلب زده اند، مشخص شد که تیمی تشکیل شده است با بازیکنان ضعیف، چه از نظر علمی و.تخصصی و چه از نظر اجتماعی.
به هر نحوی می خواهند رییس سازمان را بکوبند...
یکبار از پرواز می گویند, یکبار از توزیع اعتبار می گویند،...و در آخر ۶ جهت را مرقوم فرموده اند...و ادامه خواهند داد.....
اما مشخص شد درد از چیز دیگر هست و به این زودی علاج نمی شود...
پیشنهاد می گردد بجای وقت گذاشتن، انرژی مصرف کردن و از همه مهمتر خودخوری و زجر کشیدن....کمی بفکر سلامتی جسم و جان خود باشید، بیماری روح و روان بیماری خطرناکی هست.
برای همه سلامتی آرزومندم.
آقای کمایی مدیرنامحترم کبنا نیوز،نه انگارسازمان مدیریت نقللی سایت شماشده،فکرکنم هنوز جای سفت ننشسته ای بس دیگه وگرنه هرچی دیدی ازچش خودت ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجاد
Iran, Islamic Republic of
در حوزه آموزش و توانمندی کارکنان ادارات، به سمت آموزش‌های آنلاین و آفلاین رفته که به نسبت سابق کیفیت امر آموزش به سمت رکود می‌رود.
خنده دارترین جمله تو این خبر سراسر...، همین جمله بود
مگه نوع دیگه ای هم میشه آموزش داد
آنلاین یا آفلاین
میشه بفرمایید سایر انواع آموزش چیه!!!
بیسوادی نویسنده از تک تک جملات این متن هویداست
Iran, Islamic Republic of
آقای سجاد باسواد
آموزش حضوری اصل کاره
بدوون
سجاد
آموزش حضوری، یکی از انواع آموزش آفلاین محیوب میشه برادر یا خواهر عزیز
بنده بر حسب شغلم، هر سال باید در بیش از 5 دوره آموزشی شرکت کنم
به جرأت ادعا میکنم که بازدهی آموزش های مجازی به مراتب بهتر و بیشتر از آموزش های حضوری است
یکی از مهمترین دلایلش هم اینه که شما میتونید با مراجعه به فیلم های آموزشی، هر موقع که وقت و آمادگی داشتین، مطالب را بطور کامل مرور کنید
درصورتی که در کلاس های حضوری، بخش اعظمی از وقت بابت پاسخ به سوالات مطرح شده هدر میره، ولی در آموزش مجازی، دستیار دبیر، سوالات را یادداشت میکنه و سوالات با اهمیت کمتر را درفرصت مقتضی پاسخ میده و سوالات مهم و اساسی را همون لحظه جواب میدن
کاهش هزینه، عدم اتلاف وقت و انرژی و ...
از سایر مزایای آموزش مجازی است که هرکدوم جای خودش را داره
آموزش در مقاطع تحصیلی پایه، یقینا اگر به صورت حضوری باشه، بسیار مفیدتر خواهد بود، ولی آموزش های تکمیلی و یا شغلی، نیازی به برگزاری حضوری نداره، مگر در حالاتی که نیاز به کار یا آموزش عملی باشه
بحث ما اینجا اصلا مزیت یا معایب نوع آموزش نیست، بحث بنده این بود که آموزش یا بصورت مجازی (آنلاین) برگزار میشه، یا غیر مجازی (آفلاین)
حالت دیگری هم وجود نداره
آموزش آفلاین، شامل حالات مختلفی از قبیل آموزش حضوری، آموزش از طریق فیلم های آموزشی، آموزش شنیداری، و ... است
نکته دیگر بنده این است که میخواهد در مورد موضوعی اظهار نظر بکند، باید حداقل به اندازه یک سر سوزن در آن موضوع تخصص داشته باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا شان وشخصیت رسانه ای خودتون را زیر سوال بردین،الحمدالله سواد رسانه ای که ندارید فکر کنم فقط دنبال اخاذی از اون سازمان هستین وموفق نشدین هی تند تند دارین مطلب بر علیه سازمان برنامه وبودجه می زنید.
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
1