تاریخ انتشار
جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۶۲۷۹۸
کبنا گزارش می‌دهد

همایش کوهنوردی کوه‌گل سی‌سخت با وجود مخالفت‌ها با حضور تاجگردون برگزار شد / معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: به‌دلیل نبود زیرساخت هر گونه تجمع در کوه‌گل ممنوع است / کارگر سی‌سختی: خدا بیامرزد پدر و مادر تاجگردون نان توی کاسه‌مان گذاشت

۲۹
۱۱
همایش کوهنوردی کوه‌گل سی‌سخت با وجود مخالفت‌ها با حضور تاجگردون برگزار شد /  معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: به‌دلیل نبود زیرساخت هر گونه  تجمع در کوه‌گل ممنوع است / کارگر سی‌سختی: خدا بیامرزد پدر و مادر تاجگردون نان توی کاسه‌مان گذاشت
کبنا ؛همایش کوهنوردی کوه‌گل با حضور غلامرضا تاجگردون_ رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم_ علی رغم مخالفت‌ها برگزار شد. یک شهروند سی‌سختی گفت: خدا پدر و مادر تاجگردون را بیامرزد، با حضورش رونق داد به کوه‌گل. معاون سیاسی استانداری و فرمانداری دنا هم با حضور تاجگردون مخالفت کردند.
غلامرضا تاجگردون_ نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در روزهای گذشته فراخوانی را با عنوان همایش کوهنوردی کوه‌گل سی‌سخت در فضای مجازی و صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. همزمان با انتشار این فراخوان مخالفت‌ها با برگزاری این همایش که به‌مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شد، آغاز شد. کوروش درخشان‌زاده_ فرماندار شهرستان دنا_ خیلی سریع در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، گفت: گروه‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت هر عنوانی از برگزاری هر گونه گردهمایی، راهپیمایی در منطقه گردشگری کوه‌گل خودداری کنند.
او افزود: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و مسافران به صورت خانوادگی در روزهای تعطیل و پایان هفته در منطقه کوه گل به جهت رعایت حال مردم و آسایش و آرامش خانواده‌ها و گردشگران و با توجه به ترافیک و تردد سنگین خودروها در این منطقه توصیه می‌شود ادارات، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت هر عنوانی از برگزاری هر گونه گردهمایی، راهپیمایی خودداری کنند.
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: ورود به منطقه گردشگری کوه گل دنا تا اطلاع بعدی ممنوع است.
وی گفت: برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی، دسته روی و حضور گردشگر در کوه گل دنا به دلیل نبود زیر ساخت مناسب در این منطقه ممنوع است.
سیدجواد هاشمی تاکید کرد: کوه گل سی سخت درشهرستان  دنا در روز های تعطیل و پایان هفته میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است اما این مکان تفریحی از زیر ساخت زیادی برخوردار نیست.
به گزارش کبنا، با وجود اظهارنظرهای مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا، غلامرضا تاجگردون در منطقه گردشگری کوه‌گل حاضر شد و کوه‌گل را فتح کرد.
خبرنگار کبنا نیوز صبح برای پوشش خبری این همایش به این منطقه اعزام شد. تاجگردون و یارانش ابتدا در تنگه گنجه‌ای صبحانه صرف کردند و بعد از آن به سمت کوه‌گل راه افتادند، ترافیک نسبتاً سنگین ولی روان در جاده شکل گرفت. ورودی کوه‌گل فردی که پیراهن سفید راه راه پوشیده بود از مردم عوارض می‌گرفت. او گفت: خدا پدر تاجگردون را بیامرزد امروز سرمان را شلوغ کرد و نانی گذاشت در کاسه‌مان.
وقتی به کوه‌گل رسیدم؛ تعداد زیادی از تاجگردونی‌ها در منطقه حاضر بودند، همه با لباس‌های ورزشی و کوهنوردی آمده بودند، کلاه، کوله‌پشتی و عصا جزء تجهیزات همراه اغلب حاضرین بود.

کوه‌گل یک روز شلوغ و پُرتردد را شاهد بود. جا برای پارک خودروها نبود، خودروها را دورتر پارک و مسافت زیادی را طی می‌کردند.
غرفه‌‌داران هم سرشان شلوغ بود، مشتری پشت مشتری را جواب می‌دادند.
تاجگردون همان ابتدای مسیر ایستاده بود. پیراهن سبز کمرنگ با کفش‌های مخصوص کوهنوردی و یک شانه هم به پیراهنش الصاق شده بود. در دستش کلاهی داشت ویژه تابستان و هوای آفتابی. او ایستاده بود و هر کسی که به کاروان می‌رسید به شیوه خاص خودش، خیلی آرام و گاهی همراه با غرور و کمی هم لبخند، از او استقبال می‌کرد.
بعضی از مدیران دولت دوازدهم هم در این همایش کوهنوردی حاضر شدند.
روزهای گذشته وقتی فراخوان این همایش منتشر شده بود، بعضی از افراد با بی‌ملاحظگی و تندمزاجی اظهار نظرهایی می کردند مبنی بر اینکه باید مسیر را بست و جلوی آنها را گرفت. اما مردم مهمان‌نواز سی‌سخت به گونه دیگری برخورد کردند. یکی از شهروندان سی‌سخت گفت: من حاضرم 20 سایپا دربست کنم تا مردم را از مسیرهای دیگر به کوه‌گل برسانند.
بعضی از مردم سی‌سخت تاجگردون را همراهی کردند و عده‌ای از غرفه‌داران نیز به استقبال او آمدند و گاهی هم با تاجگردون عکس یادگاری می‌انداختند. بعضی هم گروه گروه ایستاده بودند و با هم صحبت‌ می‌کردند، هم با تاجگردون عکس یادگاری می‌گرفتند. چند عکاس هم برای ثبت این همایش آمده بودند.
پژمان نیک‌اقبالی_ معاون اسبق عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت روحانی نیز آمد. پژمان لباس کوهنوردی پوشیده بود. به تاجگردون رسید و با هم خوش و بشی کردند و راه افتادند. تاجگردون جلو افتاد و هوادارانش نیز گام به گام او قدم بر می‌داشتند. 
سید امان الله جهانبین_ مدیرعامل سابق هلال احمر، عبدالرحیم رحیمی_ فرماندار گچساران، الیاس تاج‌الدینی_ رئیس سابق جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، اسدالله هاشمی_ مدیرکل سابق محیط زیست، عباس نورمحمدی_ مدیرکل سابق تامین اجتماعی، علی‌خوان پایه_ فرماندار اسبق گچساران، یاری‌_ معاون سابق اداره کل آموزش و پرورش، رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران، جمشیدی_ معاون سابق بهزستی استان، عبدالله بهمنش_ مدیرکل سابق دامپزشکی، وحید محمدی‌تبار_ مدیرکل سابق بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ امام بخش قائدی_معاونت سابق غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی_، آرمین محمودی_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_، و جمع زیادی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز در این همایش کوهنوردی حضور داشتند.
بعضی از چهره‌های اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ نیز آمده بودند. زهرایی_ معاون اسبق اداره کل آموزش و پرورش نیز حضور داشت.
درباره بازتاب سیاسی این همایش کوهنوردی، تحلیل کبنا نیوز را در آینده بخوانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من از طیف مخالف تاجگردونم ولی پایداری در سیاست یعنی این ؛ نه راه و روش جناب استاندار و جناب حسینی که دم از شایسته سالاری می زنند و تمام نیروهای وابسته به جریان را رها کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
په نصیری که تاجگردون همه کار براش کرد کوچنه
Iran, Islamic Republic of
همین خبر وکوهنوردی هم ارز روی احساسات است !

تا زمانی که ازروی هیجان و احساسات تصمیم میگیریم همین آش است و همین کاسه!
حالا تاج گردون رفته کوه چه دردی از جامعه حل میکند ؟
جز هیجان زدگی؟!
خدا به همه جامعه عقل و منطق عطافرماید
Iran, Islamic Republic of
خوب دقت کنید چه کسانی آمده بودند؟
همون کسانی که با پارتی بازی و تبعیض توسط تاجگردون گماشته شده بودند.
همین سوء استفاده از قدرت و موقعیت اینجوری آدما را مسخ می کنه و دیگه حق و باطل نمی کنن.
تامرادی
France
کم گپ مفت بزن از بس زورت گرفته
Iran, Islamic Republic of
آخی وبخت مردم احساساتی !!!
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصولگرا اتحاد وهمدلی را از آقای تاجگردون یاد بگیرید ‌الان اگه یکی ازنمایندگان اصولگرا فراخوان میداد چند تا از نیروها ومدیران کل اسبق همراهیش میکردند.
اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
این تیتری که زدید خیلی خوب یادآور رفتار همیشگی تاجگردونه:
نان گذاشتن در سفره کارگر سی سختی...
تاجگردون همیشه به سبک خزانه دار سریال قهوه تلخ یک دینار می انداخت در ظرف مسی رعیت و صداش همه جا می پیچید و کیسه کیسه دینار برای خود و اطرافیانش یواشکی میزاشت کنار.
بیچاره مردم ساده دل
تامرادی
France
خدا لعنت کنه آدم تهمت زن رو...شماها از اون قشری هستید که ادعای خداشناسیشتون میشه اما بوی گند فاسد بودن مغزتون دنیارو گرفته
Iran, Islamic Republic of
جون خوم حتی یک شخصیت علمی و بزرگ بین همراهانش نیس همه شون نوچه هایی بودند که به نون و نوایی رسیدن.
باید نه بزرگ گفت به رانت خواری و نوچه پروری
دوست
Iran, Islamic Republic of
خدامیداندتاجگردون تانداره
حیدر
Iran, Islamic Republic of
تجلیل از مقام شامخ شهید هرمزپور فرمانده دفاع مقدس ستودنی بود
فرهادی از سیسخت
Iran, Islamic Republic of
این همایش قبل از اینکه جنبه سیاسی داشته باشد از لحاظ فرهنگی درس بزرگی به مسیولین ما داد و بازار اقتصادی سیسخت وعوارض شهرداری امروز داغ بود
tt
Iran, Islamic Republic of
شب و روزت بخیر. عوارض شهرداری کجا بود؟یه زنجیر کوهگل بود که اونم جوانان غیور شهر با بیعرضگی واگذار کردند به میراث فرهنگی.پولش هم میره به ناکجا آباد.
Romania
یک سوال
ایشان چندین سال مسول کمیسیون پر پول مجلس و مملکت بودند چه خدمتی یا اعتباري برای سیسخت گذاشتند؟
تا زمانی که بر احساسات عمل می کنیم وضع استانمان همین است.
Iran, Islamic Republic of
چه زود شروع و چه زود خاتمه پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
میگن یه ادم چطور باید شناخت ازاطراف یانش ببین دور و برش چه کسانی هستن تماما .....
محمدولایی
United States
شما مدیران مخالف راهپیمایی خواب بودید تا حالا؟؟؟؟؟::::::: بیدارشدید تا زیر ساخت نیست:!؟چرا سهل انگاری کرده اید؟؟؟؟:
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام ایشون تاریخ مصرف نداره دنبال حاشیه هست چراتوشهرستان خودش برنامه نمیزاره.....
مستاجرسیسخت
Iran, Islamic Republic of
فرهادی ازسیسخت فعلا سی همشهریل گروهته حونه سوئیتی ایدن بدون یک ریال مالیات شبی خداتومان ومستاجرانی که خونه گیرشون نمیادواگه هم انگشت شمارباشه رهن واجاره هاشون روی دست یاسوج هم زده...فقط به اسم گردش پذیربودن پدرمردمو دراوردید...والسلام...
دنا نشین
United States
تو سیچه ایسوزی مستاجر سی سختی
بره منطقه خته آباد کو و فرهنگ درست رفتار کردن با مسافر رو یاد بگیرید از مسافر تا منطقه تو هم گردشگر پذیر بشه و صدلا خونتو بده اجاره
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون عزیز سلام/ ما بویراحمدی های اصیل مهمان نوازیم/ حساب ما را با دیگران جدا بدان برادر/ شما برای عزت استان مان بویژه در استیضاح ربیعی در سانحه هواپیما ، بویراحمد را مدیون خویش نمودی/ حلال مان کن اگر عده ای ناپخته و از سر احساسات حرف هایی را زدند که تا قیام قیامت، کسی به آنها گوش نخواهد کرد/ فدای مهربونی هایت و مطمئن باش بویراحمد سرزمین تو و یارانت است./
فرهنگی
Romania
برنامه جالبی بود
اما مسئولین گذشته، مدیران...هیچ گلی به سر استان نزدند
در صورت پیروزی، دور اینا خط بکشید.
مسئولین فعلی هم که الی ماشاءالله
دنا
Iran, Islamic Republic of
کجایی تاج بزرگ بویر احمد یکی مثل تورا میخاد تا این مدیران تنبل را از خواب بیدار کند
Mina
Iran, Islamic Republic of
از سایه تاجگردون هم می ترسند
گوه گل
Iran, Islamic Republic of
تا این نوع رفتارها در سطح استان نسبت به یک گردش تفریحی و حماسی هست استان ما استان نشود . از چی می ترسیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون مردیست ماندگار وستودنی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
چرا معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق که از لیدران تاج گرونه هنوز پست داره
لوداب
Iran, Islamic Republic of
تو دنبال چه هستی دیگر، مگه لیدر تاجگردون بودن جرم است.چشم ها را باید شست...
آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

واحد گشت و مراقبت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک ...
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بن‌بست ارز دستوری؛ رمزگشایی از نامه قالیباف به رئیسی

بررسی‌ها حاکی از آن است که ارز دستوری با نرخ ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی، واکنش‌های سیاسی و کارشناسی ...
1