تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۱۶۲۳
کبنا گزارش می‌دهد

آئین کلیدزنی فیلم مستند شهید هنرمند در کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر)

۲
۰
آئین کلیدزنی فیلم مستند شهید هنرمند در کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر)
کبنا ؛آئین کلیدزنی فیلم مستند شهید هنرمند با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد _نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام _ سید جواد هاشمی مهر_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار_ امین درخشان _مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان_، علی‌محمدی_فرماندار شهرستان بهمئی_ و مسوولین محلی و خانواده شهید جهان‌نژادیان در گلزار شهدای روستای پس‌باغ بخش ممبی برگزار شد.
سید محمد موحد _نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام _ در این آیین ضمن تشکر از خانواده شهید جهان‌نژادیان گفت: تفکر شهید جهان‌نژادیان در سیره شهید آیینی بود و نقش مردم بهمئی در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره در تاریخ ماندگار است.



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلید زنی  و آغاز ساخت مستند و فیلم زندگی شهید گرانقدر محمدرضا جهان‌نژادیان از شهدای فرهنگی و هنرمند شهرستان بهمئی  که در روستای پس باغ این شهرستان انجام شد گفت: ساخت مستند ارزشمند شهید محمدرضا جهان‌نژادیان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان است تا مردم با اسوه‌های فرهنگ، ایثار، شهادت و مجاهدت آن شهید والامقام بیشتر آشنا شوند.
حجت الاسلام سید محمد موحد با اشاره به رشادت‌های شهید جهان نژادیان از رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی در پاسداری از حریم اسلام  گفت : استقامت و جان‌فشانی مدافعان حرم در مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی منطقه تمام معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و تلاش‌های آنان برای شکست خط مقاومت در منطقه را ناکام کرد.
وی با اشاره به اینکه، شهید محمدرضا جهان‌نژادیان از نمونه‌های خوب عرصه جهاد و شهادت بود و باید الگوی جوانان شود گفت: نقش مردم دیار بهمئی در تاریخ کشور بسیار پررنگ و رشادت و شجاعت‌های این دلیرمردان ستودنی است.
سیدجواد هاشمی‌مهر_معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در مراسم آغاز ساخت و کلید زنی مستند شهید محمدرضا جهان‌نژادیان با اشاره  به تأثیر ثبت و روایت ایثارگری و رشادت‌های شهدا در انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز و نسل‌های آینده گفت: معرفی شهدا و رزمندگان در آثار مستند، فرصتی است تا شهدا در این آثار شناسانده شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: شهید جهان‌نژادیان از نمونه‌های بارز عرصه جهاد و شهادت بود و  فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته تقدیر است.
سید جواد هاشمی، شهید محمدرضا جهان‌نژادیان را از نمونه‌های بارز عرصه جهاد و شهادت معرفی کرد که باید الگوی جوانان شود گفت: هنرمندان زیبایی‌های دفاع مقدس را به تصویر می‌کشند و مردم ایران و جهان با این فداکاری‌ها آشنا می‌شوند و امروز هم کارگردانان و نویسندگان روایت گر این مجهادت‌ها باشند.
وی  گفت: شناسایی و بهره گیری از مردان جهاد و شهادت، راه را برای پیروزی‌های نسل جوان امروز می‌گشاید.
امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این مراسم با اشاره به  اهمیت تولید مجموعه تلویزیونی شهید محمدرضا جهان‌نژادیان گفت: ساخت مجموعه‌های قوی و اثرگذار می‌تواند ارتباط وسیع و ماندگار را میان نسل‌های گذشته و امروزی برقرار کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید آثار هنری شهداء از مولفه‌های اثرگذار جهاد تببین است؛ عزت امروزمان را مدیون شهداییم.
امین درخشان گفت: با تمام توان از عوامل این مجموعه برای تولید کار قوی و اثرگذار حمایت می‌کنیم  و الگوسازی شایسته از این شهید دفاع مقدس از اهداف این برنامه‌هاست.
وی افزود: ساخت آثار ارزشمند هنری نقش مهمی در معرفی و تبیین حضور رزمندگان در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام دارد و این مستند روایتگر زندگی و ابعاد مختلف مبارزات این شهید است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از تلاش‌ها و حمایت‌های، فرمانداری بهمئی، ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امورایثارگران، آموزش و پرورش، شرکت توزیع نیروی برق، امورعشایر، بخشداری ممبی، بخشداری سرآسیاب یوسفی، نیروهای انتظامی، پایگاه‌های مقاومت بسیج ممبی و سراسیاب یوسفی، کمیته امدادممبی، خانواده شهید جهان نژاد یان و اقای مهرعلی راغی که در هموار نمودن مسیر گلزار شهید همکاری و مساعدت نمودند قدردانی کرد.
علی ‌محمدی_فرماندار شهرستان بهمئی_ با اشاره به  شرایط فرهنگی گفت: هدف از ساخت مستند این شهید، نشان دادن نقش آفرینی‌های جوانان این استان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
علی محمدی گفت:  از طریق هنر بهتر می‌توان حقایق دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد بازگو و منتقل کرد.
وی گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده آنان از ضروریات است و پاسداری از اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا از وظایف مسوولان است.









 
نام شما

آدرس ايميل شما

برداشت
Iran, Islamic Republic of
شهید جهانژاد ،انسانی متفکر انقلابی جهادی ،ایشان نمونه بارز یک انسان کامل بود که جانش را فدای دفاع از وطن کرد روحش شاد ویادش گرامی باد.خوشا به سعادتش که از این دنیا رفت وندید بعد از خودش چه بر سر این مردم وملت امده......
Iran, Islamic Republic of
خدایا دمنه بکش.ازهمه چی گفتن به غیر ازکارگردان وتهیه کننده وعوامل فیلم.خدایا دبسه
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1