کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آئین کلیدزنی فیلم مستند شهید هنرمند در کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر)

7 ارديبهشت 1402 ساعت 0:43

آئین کلیدزنی فیلم مستند شهید هنرمند با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد _نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام _ سید جواد هاشمی مهر_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار_ امین درخشان _مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان_، علی‌محمدی_فرماندار شهرستان بهمئی_ و مسوولین محلی و خانواده شهید جهان‌نژادیان در گلزار شهدای روستای پس‌باغ بخش ممبی برگزار شد.


آئین کلیدزنی فیلم مستند شهید هنرمند با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد _نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام _ سید جواد هاشمی مهر_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار_ امین درخشان _مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان_، علی‌محمدی_فرماندار شهرستان بهمئی_ و مسوولین محلی و خانواده شهید جهان‌نژادیان در گلزار شهدای روستای پس‌باغ بخش ممبی برگزار شد.
سید محمد موحد _نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام _ در این آیین ضمن تشکر از خانواده شهید جهان‌نژادیان گفت: تفکر شهید جهان‌نژادیان در سیره شهید آیینی بود و نقش مردم بهمئی در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره در تاریخ ماندگار است.



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلید زنی  و آغاز ساخت مستند و فیلم زندگی شهید گرانقدر محمدرضا جهان‌نژادیان از شهدای فرهنگی و هنرمند شهرستان بهمئی  که در روستای پس باغ این شهرستان انجام شد گفت: ساخت مستند ارزشمند شهید محمدرضا جهان‌نژادیان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان است تا مردم با اسوه‌های فرهنگ، ایثار، شهادت و مجاهدت آن شهید والامقام بیشتر آشنا شوند.
حجت الاسلام سید محمد موحد با اشاره به رشادت‌های شهید جهان نژادیان از رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی در پاسداری از حریم اسلام  گفت : استقامت و جان‌فشانی مدافعان حرم در مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی منطقه تمام معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و تلاش‌های آنان برای شکست خط مقاومت در منطقه را ناکام کرد.
وی با اشاره به اینکه، شهید محمدرضا جهان‌نژادیان از نمونه‌های خوب عرصه جهاد و شهادت بود و باید الگوی جوانان شود گفت: نقش مردم دیار بهمئی در تاریخ کشور بسیار پررنگ و رشادت و شجاعت‌های این دلیرمردان ستودنی است.
سیدجواد هاشمی‌مهر_معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در مراسم آغاز ساخت و کلید زنی مستند شهید محمدرضا جهان‌نژادیان با اشاره  به تأثیر ثبت و روایت ایثارگری و رشادت‌های شهدا در انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز و نسل‌های آینده گفت: معرفی شهدا و رزمندگان در آثار مستند، فرصتی است تا شهدا در این آثار شناسانده شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: شهید جهان‌نژادیان از نمونه‌های بارز عرصه جهاد و شهادت بود و  فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته تقدیر است.
سید جواد هاشمی، شهید محمدرضا جهان‌نژادیان را از نمونه‌های بارز عرصه جهاد و شهادت معرفی کرد که باید الگوی جوانان شود گفت: هنرمندان زیبایی‌های دفاع مقدس را به تصویر می‌کشند و مردم ایران و جهان با این فداکاری‌ها آشنا می‌شوند و امروز هم کارگردانان و نویسندگان روایت گر این مجهادت‌ها باشند.
وی  گفت: شناسایی و بهره گیری از مردان جهاد و شهادت، راه را برای پیروزی‌های نسل جوان امروز می‌گشاید.
امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این مراسم با اشاره به  اهمیت تولید مجموعه تلویزیونی شهید محمدرضا جهان‌نژادیان گفت: ساخت مجموعه‌های قوی و اثرگذار می‌تواند ارتباط وسیع و ماندگار را میان نسل‌های گذشته و امروزی برقرار کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید آثار هنری شهداء از مولفه‌های اثرگذار جهاد تببین است؛ عزت امروزمان را مدیون شهداییم.
امین درخشان گفت: با تمام توان از عوامل این مجموعه برای تولید کار قوی و اثرگذار حمایت می‌کنیم  و الگوسازی شایسته از این شهید دفاع مقدس از اهداف این برنامه‌هاست.
وی افزود: ساخت آثار ارزشمند هنری نقش مهمی در معرفی و تبیین حضور رزمندگان در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام دارد و این مستند روایتگر زندگی و ابعاد مختلف مبارزات این شهید است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از تلاش‌ها و حمایت‌های، فرمانداری بهمئی، ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امورایثارگران، آموزش و پرورش، شرکت توزیع نیروی برق، امورعشایر، بخشداری ممبی، بخشداری سرآسیاب یوسفی، نیروهای انتظامی، پایگاه‌های مقاومت بسیج ممبی و سراسیاب یوسفی، کمیته امدادممبی، خانواده شهید جهان نژاد یان و اقای مهرعلی راغی که در هموار نمودن مسیر گلزار شهید همکاری و مساعدت نمودند قدردانی کرد.
علی ‌محمدی_فرماندار شهرستان بهمئی_ با اشاره به  شرایط فرهنگی گفت: هدف از ساخت مستند این شهید، نشان دادن نقش آفرینی‌های جوانان این استان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
علی محمدی گفت:  از طریق هنر بهتر می‌توان حقایق دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد بازگو و منتقل کرد.
وی گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده آنان از ضروریات است و پاسداری از اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا از وظایف مسوولان است.









 


کد مطلب: 461623

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/461623/آئین-کلیدزنی-فیلم-مستند-شهید-هنرمند-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1