تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۵۲۸
پرونده ویژه برای فردا؛

اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد/ از غریب پور و تقوی نژاد تا مسعودی اصل و روشنفکر/ خیزش برای فتح شرکت‌های دولتی که منشأ حیف و میل و دریافت حقوق‌های نجومی است! / (بخش ۳؛ این شماره سید کامل تقوی نژاد)+توضیح چند نکته مهم

۱۳۳
۲
اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد/ از غریب پور و تقوی نژاد تا مسعودی اصل و روشنفکر/ خیزش برای فتح شرکت‌های دولتی که منشأ حیف و میل و دریافت حقوق‌های نجومی است! / (بخش ۳؛ این شماره سید کامل تقوی نژاد)+توضیح چند نکته مهم
کبنا ؛مقدمه: این نوشتار در چندین شماره ترتیب داده شده و در ابتدا با ذکر پیشینه، ریشه‌ها و علل و عوامل شکل‌گیری پدیده هلدینگ گرایی در استان پرداخته و کلیه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در پیدایش این امر دخیل بوده (از جمله خداداد غریب پور، سید کامل تقوی نژاد، غلامرضا پناه، عدل هاشمی پور، حاجی محمد موحد، محمدعلی وکیلی، غلامرضا تاجگردون، ایروان مسعودی اصل، محمد بهرامی، غلام محمد زارعی، نادر منتظریان، مهدی روشنفکر و... ) و مسبب و عامل منفی توسعه آن بوده و مرکز نشینان استان محسوب می‌شوند، به همراه سوابق هلدینگی و افعال و اعمال ترویج این اپیدمی با رویکرد نوچه گرایی و نوچه پروری واکاوی شده و در انتها به تحلیل امکانی و آثاری عدم انتفاع آن‌ها در توسعه عمومی استان پرداخته خواهد شد و افکار عمومی را به عنوان مدعی و هم داور در مطالبه‌ی پرسش‌هایی از این دست که این افراد چه سهمی در توسعه استان و کار‌های عام المنفعه داشته‌اند و چه نقش منفی در رشد اقوام سالاری و‌فامیل گرایی در استفاده از منافع فردی و بعضا سیاسیِ شرکت‌های دولتی داشته‌اند و... به نظاره خواهد نشست. لذا شایسته است این یادداشت چند قسمتی، به دقت خوانش شده تا در پایان به داوری درست و ضرورت آن در نقدِ مروجان بیماری همه گیر هلدینگ گرایی در استان پی برد.
در قسمت‌های قبل، داستان تا معرفی مقدماتی سید کامل تقوی نژاد در مسند مدیر عاملی بانک سپه کشور رسید و گفته شد که‌ایشان یکی از بنیانگذاران هلدینگ گرایی در استان بوده که از منظر سیاسی، شخصیتی کهنه کار می‌باشد که با برخی از شخصیت‌های سیاسی مهم کشور (سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و... ) ارتباطات نزدیکی دارد و از قدرت سیاسی و ضریب نفوذ بالایی برخوردار است. وی در ابتدای دولت روحانی به ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل بانک سپه ایران منصوب شد.
قابل ذکر است که پیش از این، در دولت محمود احمدی نژاد، سید کامل تقوی نژاد عضو هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران (معروف به شرکت سهامی معادن مس سرچشمه) بود. این هلدینگ غول پیکر معدنی صنعتی اقتصادی، شامل ۱۴ شرکت (شرکت فنی مهندسی و خدماتی همگامان مس، شرکت تولیدی، شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون، شرکت سرمایه‌گذاری راهیان سهام، شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس، شرکت راهوار مس، شرکت صنایع مس افق کرمان، شرکت آلیاژکار اصفهان، شرکت ارفع سازان کرمان، شرکت تولیدی معدنی مدوار، شرکت نیروصنعت سرچشمه، شرکت خدماتی، بهداشتی و درمانی حکیم مس، شرکت آریا ناران سرچشمه، شرکت عمران گستران آذین کویر و شرکت مهندسی، ساخت و فرآوری صنایع غیرآهنی نیپک) است.
شرکت ملی صنایع مس ایران در سال مالی ۱۳۹۹ حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان سود خالص کسب نمود و به یکی از سودآورترین شرکت‌های ایران مبدل گشت. این شرکت همراه مس، ۷۰۰ تن کنسانتره طلا و نقره در سال تولید می‌کند که به صورت خام فروخته می‌شود و هیچگاه مدیران این شرکت در‌اندیشه احداث کارخانه استحصال و تولید شمش خالص طلا نبوده‌اند. ظرفیت این شرکت بزرگ ملی می‌توانست اندکی در راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد جهت دهی می‌شد و از این منابع سرشار خدادادی برای جذب نیرو‌های مستعد و توانمند (و نه بستگان و... ) بهره‌ها برد که متأسفانه این امر اتفاق نیفتاد!
تقوی نژاد بعد از شرکت مس سرچشمه به بانک سپه آمده بود و همانگونه که در بخش قبل (بخش ۲) گفته شد، شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری‌امید، به عنوان هلدینگ و غول بزرگ اقتصادی وابسته به بانک سپه می‌باشد که در سه دسته (شرکت‌های فرعی؛ ۱۷ شرکت، شرکت‌های وابسته؛ ۱۴ شرکت و سایر شرکت‌ها؛ ۱۴ شرکت) تقسیم‌بندی می‌شوند که شرکت‌های هفده‌گانه فرعی معرفی شدند. شرکت‌های چهارده‌گانه وابسته به این هلدینگ شامل (شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت سنگ آهن گهرزمین، شرکت تأمین سرمایه‌امید، شرکت سیمان بجنورد، شرکت سیمان ایلام، شرکت سیمان کردستان، شرکت سیمان ساوه، شرکت سیمان خاش، شرکت احداث صنایع و معادن سرزمین پارس، شرکت کارگزاری بانک سپه، شرکت مدیریت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا و شرکت صنایع داروئی شهید مدرس) می‌باشند. «سایر شرکت»‌های مرتبط با این هلدینگ، ۱۴ مورد می‌باشند که به علت سهام اندک هلدینگ‌امید و بانک سپه در آن‌ها (سهم زیر ۵۰ درصد) و همچنین به جهت امتناع از طولانی شد و عدم ملال برای خوانندگان از ذکر نام آن‌ها خودداری می‌شود.
سهام این هلدینگ عظیم اقتصادی تحت عنوان «وامید» در بازار سهام بورس ایران مورد تراکنش قرار می‌گیرد که ارزش بالایی در بازار ایران دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال ایران (پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته شده در بازار بورس ایران)، سود خالص این شرکت در نیمه اول سال مالی ۱۴۰۰، قریب به ۹۰۰۰ هزار میلیارد تومان (۹ همت) بوده است.
بانک سپه و هلدینگ وابسته و سایر شرکت‌های مرتبط با این هلدینگ و بانک، در دوره مدیرعاملی تقوی نژاد نتوانستند منشأ خیر عمومی برای استان کهگیلویه و بویراحمد باشند و تنها برای بکارگیری نیرو‌های وابسته و نزدیک به شخص‌ایشان در سمت‌های هیأت مدیره برخی از این شرکت‌ها و یا جذب برخی از نزدیکان در این هلدینگ‌ها بهره برده شد. به عنوان مثال یکی از مدیران کل اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست هیأت مدیره یکی از شرکت‌های وابسته به بانک سپه منصوب شده بود و یا یکی دیگر از بستگان درجه یک‌ایشان که بازنشسته استانداری کهگیلویه و بویراحمد بودند و هیچگونه ارتباطی و تخصصی در امور بیمه نداشتند، به ریاست بیمه البرز در استان منصوب شدند (در آن دوره بانک سپه یکی از سهامداران حقوقی شرکت بیمه البرز بود). مواردی دیگر از این دست در اختیار است که فعلا جهت انتشار مسکوت می‌مانند.
پس از مدیرعاملی بانک سپه، سید کامل به سازمان امور مالیاتی کشور رفت و ریاست این دستگاه مهم اقتصادی را عهده دار شد. اگرچه این دستگاه در زمره دستگاه‌های اجرائی - اقتصادی محسوب می‌شود ولی رویکرد و نحوه عمل این دستگاه اقتصادی با دیگر موارد و مسئولیت‌های تقوی نژاد متفاوت است و طبیعتا این دستگاه نمی‌توانست با روحیه اجرائی و تصمیم‌گیری و حوزه اختیارات و مداخلات اجرائی که پیش از این در بانک سپه و هلدینگ‌های اقتصادی وجود داشت، قرابت چندانی داشته باشد. مثلاً سازمان امور مالیاتی شرکت و هلدینگ خاصی ندارد و کار این دستگاه به گونه‌ای نیست که همچون بانک‌ها و برخی از وازرتخانه‌ها همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و... دارای شرکت، هلدینگ و بنگاه‌های اقتصادی گوناگون باشد. لذا این دستگاه با سوابق مسئولیتی تقوی نژاد و علایق وی مشابهت چندانی نداشت. در این دوره که‌ایشان ریاست سازمان امور مالیاتی کشور را عهده دارد بودند، به ارتقائات اندکی از برخی از افراد و بچه‌های استان در مناصب مالیاتی استانی و کشوری اقدام نمودند.
جنس کار سازمان امور مالیاتی و نوع کار آن نتوانست وی را اقناع کند و نهایتاً با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی، در خرداد ۱۳۹۸ به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت رفت و همزمان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت را نیز عهده دار شد. در این فاصله زمانی که ریاست سازمان امور مالیاتی را بر عهده داشت، زمزمه ریاست وی بر سازمان تأمین اجتماعی نیز شنیده می‌شد که این سازمان مهم و بزرگ نیز قرابت‌های بسیاری با نوع کار هلدینگی و اقتصادی‌ایشان داشت. علاوه بر ظرفیت بسیار زیاد این سازمان برای جذب و استخدام و ارتقای نیرو در اقصاء نقاط کشور، مجموعه هلدینگ و غول پهن پیکر سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی ایران تحت عنوان «شستا» را نیز دارد که در بخش‌های مربوط به غلامرضا پناه و ایروان مسعودی اصل مورد تحلیل قرار خواهند گرفت.
نهایتاً به هر ترتیب تقوی نژاد به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت رفت و از ریاست سازمان تأمین اجتماعی باز ماند و یا خود میلی به آن نداشت (چراکه قدرت و نفوذ این چهره کهنه کار سیاسی و ارتباطات مهمی که با چهره‌های شاخص سیاسی جریانی و دولتی داشت، رایزنی و حل این مسائل برای وی چندان سخت نبود). آنگونه که وزیر بهداشت در جلسه معارفه وی گفت: تقوی‌نژاد از مهره‌های کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران است و از وزیر اقتصاد خواستم او را که قرار بود به عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی معرفی شود را زودتر به وزارت بهداشت منتقل کند...

ادامه دارد...

توضیح چند نکته مهم:
۱. برخی از مخاطبان در تماس‌های مکرر از این پایگاه خبری به چگونگی و چرایی موارد مطروحه می‌پردازند و خواستار چگونگی عاقبت سنجی آن هستند که قابل ذکر است این رسانه از باب رسالت خبری خود وظیفه دارد مقامات مسئول و افرادی که در جامعه اسلامی مسئولیت می‌گیرند (اعم از مسئولیت اجرائی، بازرس، نماینده و... ) و این موهبت مسئولیت در جامعه اسلامی را به دست می‌آورند معرفی کرده و به افکار عمومی و رسانه‌ها (به عنوان رکن چهارم دموکراسی) پاسخگو نمایند. لازم است بدانند که علاوه بر خدا و دستگاه‌های مسئول، مردم و رسانه‌ها ناظر بر اعمال آن‌ها هستند و واقف باشند که هر روزی و زمانی که باشد، باید به افکار عمومی پاسخگو باشند؛ به تعبیر رهبر معظم انقلاب "دوران بزن در رویی" تمام شده است و حتی سال‌ها از مسئولیت آن‌ها گذشته باشد، ممکن است که عملکرد‌های سوء آن‌ها نبش قبر شود و مورد بازخواست قرار گیرند.
۲. در راستای بند قبل، پایگاه تحلیلی خبری کبنا نیوز خود را موظف به رعایت حدود اخلاقی و وظیفه سوت زنی سهل انگاری و فساد‌های احتمالی می‌داند و از این رو، بنا دارد حتی المقدور (نه کاملاً، زیرا در برخی موارد ناچار به درج برخی اسامی خواهد بود) از ذکر نام و مشخصات افرادی که وابستگان و اقارب و‌فامیل و... مقامات ذکر شده می‌باشند و مورد توجه و ملاطفت آن‌ها قرار گرفته‌اند، اجتناب کند و اما از ذکر نام این مقامات مسئول و رد پای آن‌ها در مسائل و یا سهل انگاری‌ها و مناسبات و ارتباطات اجتماعی و سیاسی امتناع نخواهد کرد.
۳. قابل ذکر است که رسانه تحلیلی خبری کبنا نیوز، همچنان که به نقد و آسیب‌پذیری این رویکرد و آفاتی که چهره‌های مورد اشاره در این بستر برای استان ایجاد کرده‌اند می‌پردازد، آمادگی آن را دارد که در صورتی که احیانا این عالی مقامان کارنامه‌ای در حوزه خدمت عمومی به استان دارند و یا مواردی از ارتقاء و حمایت احتمالی از فرزندان توانمند استان بدون قرابت‌فامیلی و طایفه‌ای دارند و یا دفاعی از خود در برابر این وضعیت رابطه‌ای و غالبا غیرتخصصی برای اقارب و بستگان خود دارند، را انتشار دهد و صرفاً رویکرد انتقادی نداشته باشد و داوری در این خصوص را به افکار عمومی استان واگذار می‌نماید.
۴. دلیل طولانی شدن فاصله میان انتشار بخش‌های این گزارش، اطلاعات و گزارشات گسترده و پراکنده‌ای است که مخاطبان محترم کنبا نیوز و سایر مردم به انحاء متفاوت (حضوری، تماس، پیامک، واتساپ، ایتا، اینستا، ‌ایمیل و... ) ارسال می‌دارند که نیازمند مطالعه دقیق و دسته‌بندی و مهمتر آنکه بررسی صدق و یا احیاناً کذب آن‌ها می‌باشد. این موارد نیازمند وقت کافی برای مطالعه و رفع ابهامات و بعضا نیاز به پرس و جوی دقیق‌تر از ارسال‌کننده و سایر منابع برای رفع ابهامات می‌باشد. لذا قابل ذکر است که اندک اندک همه بخش‌ها و افرادی که از آن‌ها ذکر نام شده مورد بررسی و انتشار قرار خواهند گرفت که پیشاپیش از صبوری مخاطبان محترم سپاسگزاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کر کلو
Iran, Islamic Republic of
هدف نماینده از این لیست ۱۱ نفره تخریب ۱۰ نفر از آنها بود
سانسور نکنید
Iran, Islamic Republic of
همه این چهره های سیاسی از وکیلی تا مسعودی اصل و ... علاوه بر فامیل خودشان به فامیل و خانواده همسر خودشان هم توجه داشته اند.
Iran, Islamic Republic of
تخریب یازده نفرشان بود چون دارن دورشون میزنن
Iran, Islamic Republic of
نکته خوبی اشاده کردید
تخریب ۱۰ نفر از ۱۱ نفر هدف بوده است
خدا را شکر که گذشت زمان همه چیز را مشخص کرد
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
هلدینگ ایشان سرکاری بود برادران و خواهران
کار در با دو وعده غذای گرم در هفته
حضرت عباسی تقوی غریب پور وووو را با این شخص مقایسع نکنید
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
مسعودی اصل شایسته تقدیر است
شخصیت سیاسی و برجسته
شبگرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
خدا شاهده آدمی که در این استان پا‌گرفته م/ هست ، در تامین اجتماعی در یه روز ۱۰ نفر رو بکار معرفی که دوتاشون زن و شوهر هستند، انشاله به زودی محاکمه خواهد شد.
.
سوال سال را چه کسی جواب ,میدهد؟؟؟
United States
آقای کماییسلام
لطفا؛ به حای هلدینگ بنویس
ای کاش میزان دارایی ها پولها واملاک ودارایی های منقول وغیره منقول وسرمایه های حال حاضر این افراد وپولها ومیزان طالا وسکه این افراد را با مبلغ حقوق ودرامد ماهیانه وسالیانه آنها
ازروزی که ازاستان مهاجرت کرده اند با مبلغ حقوق انها تطبیق داده می شد تا معلوم‌میشد که:
آیا آنهایی که با لیسانس بهداشت وکشاورزی گرایش علوم دامی ویا آب و هوا شناسی یا ادبیات و.تحصیلات غیره مرتبط..از یاسوج واستان رفتند میزان درآمدشان آنروز چقدربود والان چه میزان درآمد وسرمایه دارند؟!!
آیا کسی هست بررسی نماید؟؟؟؟
و بعدش سوال اینحاست::: تاثیر این سوت سوزنی ها وافشاگری ها چیه؟! وخروجی این قلمفرسایی چیه؟؟!
وقتی مدیران عالی رتبه‌سازمان بستگان خودشان را در ادرات دارند بدون آزمون بکارمی گیرند ؟! تاثیری ندارد این افشاگریها؟آقای معاون .. را در دانشگاه بکارکرفته چرا؟؟!!!
پس کو‌اقدام‌وعمل؟
کورعایت قانون؟!
Iran, Islamic Republic of
بخور بخور
Iran, Islamic Republic of
هلدینگ ها ارزوی همه هستن هر که میزنه یه حقوق نجومی بگیره اشکالی نداره /هم بگیره
Iran, Islamic Republic of
عجیب این سایت همیشه علیه فرزندان کهگیلویه و هست مگه سایت همین استان نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
کجاش علیه بچه های استانه
میگه فقط برا فامیل و طایفه کار نکنید نفعتون به همه استان برسه
علیه سواستفاده هست
Iran, Islamic Republic of
چه کسی تا حالا برای منو و تو ها و امثالهم بدون مناسبات فامیلی کار کرده؟ معرفی کن بریم خدمتش.من نوعی باید دور از خانواده ام باشم به قیمت یک لقمه نان که آقای ریاست علوم پزشکی اجازه انتقال بدون رعایت بند پ رو نمیدهند اونوقت اونها با حقوقهای نجومی و زدو بندها و ارتباطاتشان هر کاری دلشان بخواهد اعم از نیرو کاشتن در ادارات جابجایی تسهیلات دیگه برای خود و موردنطرهایشان فراهم باشه
مسولین عزیز دلسوز امروز پا روی گردن دیگر دوستان خود برای کسب همین حقوقهای نجومی گذاشتند تا به اینجا رسیدند
خواننده
Iran, Islamic Republic of
در بین همه این ها جناب غریب پور ابیشتر از همه این افراد توانست باعث رو سفیدی بستگانش شود و غالب آنها را مشغول کند .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی خدمات ارزنده ای به بستگان و طایفه و فامیل خود و خانواده اراده داده
تا
Iran, Islamic Republic of
مسعودی بچه ها را می بره تو هلدینگ
ککی ایما بچه ها را هل میده تو دیگ
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اسم ککا را بفرما
Iran, Islamic Republic of
کمایی چرا به جای سازمان بازرسی .......میگذاری؟؟
طرف معاون سازمان بازرسی است برادرا خانمش را در دانشگاه بکارگرفته چرا نقطه چین میکذاری؟؟؟
چه‌کسی باید جواب دهد جذب نیرو باید با ازمون باشد فقط وفقط
مردم
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
چرا سانسور می کنی
این که اسم افراد نیست
خود سازمان بازرسی میگه سوت زنی و...
Iran, Islamic Republic of
سلام مگه مسعودی اصل معاون سازمان بازرسی شده؟
قبلا که بازرس بود؟؟؟؟
علی
United Kingdom
واقعا هر کس بتونه هر کدام از بچه های این استان را در مرکز جای دهد و ارتقا دهد کاری بزرگ انجام داده مهم نیست این افراد کی باشند مهم این است که از بچه های این استان هستند اگه بچه های این استان را افراد نخبه ی هم استانی مرکز نشین حمایت نکند
چه کسی آنها را حمایت
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فردی با بیش از ۵۰ سال سن و معرف به فرد میلیارد شهر یاسوج بزودی در واحد فرهنگی شرکت برق مشغول به کار میشه
هی میگه اگر جای خلافی دیدی زود اطلاع بدید
این خبر قابل توجه سازمان بازرسی و اداره اطلاعات
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ولا طلا اگر بخواهیم 10 نیرو و مدیر کارآمد در جمهوری اسلامی ایران نام ببریم دکتر مسعودی جزو این ده نفر است.
و اینکه مطمئن باشید تیم تخریب راه به جایی نخواهید برد،
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان از دکتر غریب پور و دکتر وکیلی به پاس سالها خدمت صادقانه به مردم ایران تشکر و قدردانی می کنیم.
رضا تامرادی
United Kingdom
والا به جان هر چی مرده
اگه این استان ده نفر مثل دکتر مسعودی داشت الان جایگاه استان ما خیلی فراتر از اینی بود که الان هستیم.
دکتر مسعودی چهره با صلابت استانمان هستند.
خدا خفظشون کنه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
کبنا چه مشکلی با بچه های این استان داری، این اخلاقی که داری واقعا زشته که داری همه را تخریب میکنی ، چه مشکلی هستش بچه های این استان پیشرفت ،مگه هرکسی رفت تهران میتونه همه را راضی کند.در ضمن من خارج از استان نیستم ،وهیچ گونه نسبت فامیلی با هیچ کدام ندارم و کاری هم برای من انجام ندادن
همکار
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناخت عمیقی که از پاکدستی و قلم پاک دکتر مسعودی دارم، به نظرم این قلم فرسایی های مغرضانه و با حب بغض نمی تواند خللی در خدمتگذاری ایشان به جمهوری اسلامی ایران وارد کند.و از همین جا برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون دارم.
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂
رضا
Iran, Islamic Republic of
کاملا، درسته، فقط با هر ارتباط داشت ، بکار گرفتشون
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
زنده و پاینده باد دکتر غریب پور، مرگ بر جریان تخریب، مرگ بر ملخ صفتان همه چیز خوار، دهن گشاد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد چون...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد به همه اسامی ذکر شده به خود می بالد
Iran, Islamic Republic of
کبنا جریان چیه هلدینگ ها همه اصلاح طلبند ???
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی اصل که اصولگراست و در حوزه هلدینگ ها قوی تر از همه ظاهر شده با اینکه خودش بازرس سازمان بازرسی هست و باید با این پدیده مبارزه کند.
بارک الله
United Kingdom
تهران را رها کنید
شرکت گاز لوداب را دریابید
ببینید نیروهای این اداره چگونه استخدام شدن
و ببینید مدرک تحصیلی آنها چیه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اگر مستندی برای مطالب عنوان شده دارد باید رو کنید که بعید میدونم در غیر اینصورت بنده جای این عزیزان باشم به جد پیگیر اتهامات این سایت مزخرف هستم.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دوستان یه سر به هلدینگ های وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در تهران بزنید متوجه اپیدمی هلدینگ گرایی می شوید،البته از برادرمان جناب آقای منتظریان به خاطر این همه توجه به برداران هم استانی تشکر می کنم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سردسته هلدینگ گرایی در استان منتظریان و پدرخوانده های اصولگرا هستند در تهران، کرج، قزوین، الموت و...... سری بکشید، ویژه هلدینگ های وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور
تهران
Iran, Islamic Republic of
کبنا باقر پور را از قلم انداختی تو همین دو سال اندازه همه دوستان فعالیت هلدینگی داسته
همکار سابق
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگه یه کدوم از این وصله به مسعودی بچسبه، از ایشون سالم تر در طی 20 سال خدمت ندیدم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بیشترین هلدینگ گرایی در استان را میشه بردار ولایی و همیشه در صحنه نسبت داد، البته با کمی کاوش حتما متوجه می شوید طی چند سال اخیر چه قدر مزه هلدینگ براش شیرین بوده است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر این خبرگزاری با این چنین خبر کار کردن که به دنبال نابود کردن خبرگان استان هستید مطمئن باشید با هر نیتی این خبر کارشد جز باسوزاندن خانه خود کاری نکردید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
/بهتره درخصوص لغو اشتغال بکارش دربیمارستان شهید بهشتی یاسوج توضیح بده واینکه عملکردش برای توسعه وپیشرفت استان چه بوده ولیست افرادی رو که درتامین اجتماعی و اتیه سازان حافظ با زدوبند شاغل نموده با ذکر نسبت دقیق فامیلی منتشر نماید
مارگون
United Kingdom
درود بر
چهره ی بی نظیر و جوان و علمی مسعودی عزیز
بیکار و دانشجوی دکتری
Iran, Islamic Republic of
تهران را رها کنید اگر کسی خدمتی به هم استانی ها کرده دستش درد نکنه همه ازش ممنونیم
ولی تو استان و در شرکت گاز استان و شهرستانهای استان ببینید چه قومگرایی و رابطه بازی شده و چند نیرو بدون ظابطه به کار گرفته شده به پشتوانه نماینده به اصطلاح مردم بویراحمد
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
وای به حال مردمی که منتظریان به پشتوانه پدرخوانده های اصولگرا می خواهد وکیلشان در مجلس شود، کسانی که سالهای سال عامل بدبختی مردم مستضعف در استان شدند. ریشه هلدینگ گرایی هم مربوط به همین آقایان است.
کارمند اداره کل بیمه سلامت استان
Iran, Islamic Republic of
جالبه هنوز هیچ مطلبی در مورد مسعودی اصل نوشته نشد، اما طرفداران ایشان (فامیل) دارن حمایت میکنن،
این همه ترس از آوردن اسم ایشون خیلی معنی داره...
فقط یک مورد رو تعریف میکنم،
ب// که مثل خودشون فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند، بدون هیچ آزمونی بازم میگم بدون هیچ آزمونی فقط و فقط با فشار اصل سال ۱۳۹۹ کارمند سازمان بیمه سلامت شد و چون میخواست تو دید نباشه .... ماموریت گرفت و رفته مدیر آتیه سازان حافظ استان فارس شد
خیلی ها تو استان ک ب و فارس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی از دانشگاه های علوم پزشکی دارن، اما بیکار هستند...
نخبه واقعی
Belgium
جالب
۱۲۰ نفر توسط دکتر س ه نماینده ادوار بویراحمدخواه بابک نامه
عضو هیات علمی دانشگاه شدن،اغلب دانشگاه آزادی و کم سواد،مادام العمر دارن حقوقهای ۳۰ میلیونی میگیرن،هم خودشون و هم نسلشون، کمایی اگر راست میگی یک مطلب در مورد ۱۲۰ بورسیه سیاسی دانشگاه زیرتل هم حرف بزن
خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
ای وسط
فقط خوش بحال
م ع تبار مشاور معاون سازمان تامین اجتماعی دکتر اسفندیاری
چراغ خاموش ککاش استخدام کرده،الان هم عنصر در اختیار نماینده کهگیلویه شده
تا اعتبار دکتر اسفندیاری رو نابود نکن
ول نمیکن
تحویل بگیرید
حق التدریسی زیرتل
Iran, Islamic Republic of
ملا کمایی
اگر راست ایگی در مورد ۱۲۰ بورسیه تشریفاتی دکتر س ه نماینده ادوار هم یک سری مطلب بزن،تا مو باورم وابو دلت سی مردم و عدالت
ایسوزه،اما ایکار رو نمیکنی،چون هم استاد
رفیقت هم بورسیه ها،ملا کمایی میدونی حقوق عضو هیات علمی دانشگاه زیرتل مثل
هیات مدیره؟ منتها مادام العمر....
پ بنویس اگر راس ایگی.
Iran, Islamic Republic of
هدف نماینده ی فعلی از انتشار لیست یازده نفره، درآوردن حرص رئیس دفتر سابقش در یاسوج بود تا اگر شده به واسطه ی این لیست و پهن کردن سفره ی هلدینگی او را به حرص و طمعِ وارد شدن به حلقه ی هلدینگی به خودش نزدیک کند.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر مسعودی اصل از فرزندان شایسته توانمند و‌پاکدست استان هستند، باید بجای تخریب از فرزندان نخبه استان چون دکتر مسعودی حمایت شود نه اینکه قلم های مغرضانه زده شود.
حسود
Iran, Islamic Republic of
کمایی ککام
بعضی ها توان حمایت و رشد دادن یک نیروی شرکتی رو هم در تهران ندارن، از بس که حسود و عقب افتاده هستن،اسمشون رو کنار بزرگان نیارید،خودشون باورشون میشه، ،اشتغال فعلی که برخی جنم آن راندارند،ابتذال فعلی که برخی در آن استادند
کوتوله
Iran, Islamic Republic of
گویلم
برخی آقایان که اشتباهی اسمشون تو تیتر مطلب در کنار شخصیتهای باارزش آوردید،
حاضرن پیراهن تنشون رو بفروشن تا یکی از بچه های استان رو بردارن و بزنن،چون توان حمایت کسی رو ندارن،دوست دارن همه کوتوله هم قد خودشون باشن،به عنوان مثال ای کاش میشد آقای ستاری می‌گفت /چند بار پیش وزیر برای برداشتن ایشان رو زده،برخی عرضه ندارن بلند بشن،یا بلند کنن،دیگران رو میزنن
بی دفاع
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی
اگر منصف و عادلی لیست منتشر شده ازسوی توکلی که در اون به بورسیه های توصیه شده ستار هدایتخواه پرچمدار انقلابی گری استان در دانشگاه واستاد معظم اخلاق هم اشاره کن وخیلی ها که درکنارش به نان ونوا رسیدن.
پسر عزیز استاد جناب مصطفی هم در مراکز اقتصادی مشغوله.
نیل هاشمی
United States
باسلام
بنظرم ما باید تمام قد از سرمایه های انسانی استان حمایت کنیم، نباید با دست خودمون برادرکشی کنیم. امثال تقوی و وکیلی و غریب پور و مسعودی سرمایه های استان هستند.
اگر هم جایی تخلفی شده، انتظار است سازمان بازرسی پیگیری کند.
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
هر جا نامی از هلدینگ می آید نام منتظریان و پدرخوانده های اصولگرا می درخشد.
هلدینگی
Iran, Islamic Republic of
لطفاً به ستار هلدینگ ها هم اشاره کنید
فاطمه شیرازی
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه کسایی که توانایی حمایت و رشد جوانان استان رو ندارند و نمیتونن پیشرفت بقیه رو ببینند، دنبال تخریب چهره های ملی استان هستند.
در استان های دیگه، چهره های ذی نفوذشون تمام تلاششون رو می‌کنند تا فارغ از جناح های سیاسی به رشد نیروهای هم کمک کنند.
حامی واقعی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی بیش از ۲۰ نفر از بهترین فرزندان استان رو در مرکز پژوهشهای مجلس رشد و ارتقاء داد،در بین اون نامها شما نام دکتر ستاری معاون توسعه وزیر رو شنیدید،کبنا جان ای کاش یک مصاحبه از دکتر ستاری میگرفتید که روزی که یک معلم ساده بودن چگونه و با حمایت چه کسی وارد مرکز پژوهشهای مجلس شدن و چگونه رشدکردن و حمایت شدن تا به اینجا رسیدن و مایه افتخار استان شدن،از تمام استان و همه مناطق بچه های استان رو حمایت کردن،ستاری اهل زیلایی هست،چه نسبتی با مسعودی داره؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
درتامین اجتماعی حداقل چندین نفر استخدام کرد.
فله ای
موحد یکی آخریشه.برادر همی موحد سنشه کم کرد هیئت علمیش کرد الان تو پیام نوره.
ینه هم وردار بور تهران.
ازاداره آب ببر تهران.
جوان ونخبه دیگه من یاسوج نیست ؟
خل من سر بچیل ایما
در جواب احمد
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر آدم بعد ذات!!!
میثم
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا خطی داری آدمها رامیزنی.
پس چرا ثابتی و فرزند استاد هدایت و بیگلری و نیکبخت و علوی تبار و دین پرور فرهاد باقرپور برادران وشایان نادری و محمدرضادلباز و نیکدل راهم بگو پس قضاتو
منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام
مجتبی ثابتی خودش یکی از سران جریان اصولگراست و نیازی به حمایت هیچ کس نداره،حد و اندازه ایشون وزارت،این هیات مدیره مناطق آزاد رو هم به زحمت پذیرفت،
علیایی
Iran, Islamic Republic of
/در ستاد احرایی چه ها که نکرده
هم ولایتیها ی خودشو فقط جذب میکنه.
عضو هیئت مدیره هم هست کارخانه قند .
چقد اونجا آورده سرکار.
راه دور نرید.
توهمین یاسوج لفت ولیس زیاده.
سازمانهای مربوطه ورود کنید تورابه خدا.
ماها هم باید بدویم.
کامران
Iran, Islamic Republic of
کارخونه قند فقط بستگانش را میبره سرکار.
عضو هیئت مدیره هست.ستاد هم همیطور.
په ما بوقیم
شیرو
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر راست میگی لیست هلدینگیها وهیات مدیره های نماینده دور قبل جریان انقلابی رو هم بکو جون خوت.
قزوین وقضیه شهرک البرز قزوین و بزرگترین زمین خواری دردوران ایشون رو هم ذکر کن.آدرس اشتباهی به مردم مظلوم ندین هواسشونه پرت نکنیت.
قاید علی همت دهنو
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز کمایی تشکر بخاطر روشنگریتون
آفرین که پای کارید مثل همیشه
برادرم به مردم استان بگید،خاندوزی وزیر اقتصاد سه سال مدیرکل مرکز پژوهشهای مجلس و نیروی دکتر مسعودی بوده،خاندوزی دوسال مشاور دکتر مسعودی بوده،به بچه های استان بگید ده ها معاون وزیر و مدیر کل در وزارتخانه های مختلف در زمان قائم مقامی ایشان مدیر کل مرکز پژوهشها ،نیرو و زیر دست ایشان بودن،
به مردم استان بگید خاندوزی وزیر اقتصاد پیشنهاد معاون پارلمانی و امور استانهای وزارت رو به دکتر مسعودی داد و ایشان نپذیرفت،به مردم استان بگید دکتر مسعودی اصل 12 سال پیش در دولت احمدی نژاد معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور بود در زمان وفور نعمت اگر اراده میکرد در شستا و صندوق بازنشستگی کشوری صدها نفر رو میتونست هیات مدیره کن،اما اهل این مدل حمایت آدمها نیست،دکتر مسعودی اگر سالم نبود میتونست در پارلمانی وزارت اقتصاد هر کاری بخواد انجام بده اما اهل این کارها نیست،چند نفر در استان دارید که در حد پارلمانی وزارت اقتصاد باشن؟چند نفر دارید که این پیشنهاد رو نپذیرین؟ سلامت نفس میخواد رد کردن این پیشنهاد،مسعودی یک سرمایه ملی نقدش کنید اما منصفانه....امثال ستاری فر رو روزی که هیچ حامی نداشت مسعودی اصل وارد مرکز پژوهشها کردن و تا حد مدیرکل ارتقا دادن،ده ها نفر از مسئولین استانی و ملی رو ایشان حمایت کردن....
ایشان هم اکنون هم در بودجه ها و گره های کور بداد استان میرسن، دکتر مسعودی اصل بیست سال معاون و قائم مقام مرکز پژوهشهای مجلس بودن و با چند مجلس و دولت کار کردن هم بودجه رو میشناسن،هم در دولت کار اجرایی در حد معاون وزیر کردن و هم اکنون هم در قوه قضائیه در بالاترین جایگاه،ایشان پشتوانه بزرگ استان هستن و همینطور فرزندان استان،مواظب باشید نیمه پر اثرگذار ملی ایشون تحت شعاع داده های غلط قرار نگیره.تشکر
Iran, Islamic Republic of
/// رو یاسوج از کار در بیمارستان شهید بهشتی اخراج کردند دلیلش چی بود؟؟؟؟؟؟
با زد و بند پدر خانم در تهران شاغل شد وبا حمایت موتلفه و نماینده اسبق مرکز استان و نه شایستگی در پست هاجابجا میشدوهیچ عملکردی برای استان نداشته که اگه داشت الان مثل همین کامنت خودش بارهامنتشر میکرد
تنها کار م/ استخدام حدود 30نفر از قوم وخویش های خودش در تامین اجتماعی و اتیه ساز بوده و از طیف اصولگرا
ستاری رو دکتر رضایی حمایت کرد مسعودی کجا بود!!!!!!!!!!!
متاسفانه ما فکر می کنین این افراد هلدینگی اصلاح طلب یا اصولگرا هستند.غریب پور چون نسبت فامیلی با مسعودی داره ازش حمایت میکنه و فرقی براشون نداره چه دولتی سرکار هست
ظاهرا تقسیم شدند و در دولت های چپ و راست هوای همدیگرو دارندو ما فکر می کنیم اینها اصلاح طلب واصوگرا هستند
اینها فقط به فکر جیب وپست هستند
مسعودی چرا سابقه خدمت دراستان رو نداره و بهتره پاسخ این سوال روبده
هیچ دستاوردی برای استان نداشته جز استخدام قوم و خویش حق الناس رو فراموش نکنید به این کار ها می گویند/
عمادی
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا
شما بفرما چه وقت نوبت به مطالب هلدینگ آقای نادر منتظریان میرسه؟ خیلی مشتاقیم از ایشون هم مفصل بگید
بعععله
Iran, Islamic Republic of
درود برآقای شریف
حمید
United Kingdom
برخی فرزندان استان رو ارتقاء میدن،برخی دنبال حذف و ضربه زدن به فرزندان استان هستن، برای حذف حاج حسام عظیمفرد آقای نماینده مجلس بارها با آقای برقراری مدیرعامل صندوق ذخیره بیمه روستائیان و عشایر کشور حرف زدن که تو رو به حضرت عباس تنها خواهشم این حسام عظیمفرد رو برداری،بارها ایشان به مدیرعامل کشور فشار آوردن که هر طوری هست حسام عظیمفرد رو بردار و بزار کنار ،واقعا از صمیم قلب متاسفم،
وحدت
Iran, Islamic Republic of
محسن منتظریان در حال حاضر هیئت مدیره کدام هلدینگ می باشد؟ این سوال را برادر انقلابی حاج نادر جواب بدهد
مادوان
Iran, Islamic Republic of
آقای غریب پور می شود بفرمایید جهانبخش احمدی را کدام هلدینگ بردی با چه مدرکی؟ با چه سابقه ای؟
چیتو
Iran, Islamic Republic of
شما برید ببینید تو شرکت پاکسان چند نفر را آقای وکیلی چپونده
سوال
Iran, Islamic Republic of
از آقای /بپرسید ببینید این همه اموال و ثروت را از کجا آورده، شما که با هیچ و با پارتی کارمند ساده شدی چطور یه دفعه سرمایه ات بی نهایت شد؟؟؟
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
وای به حال مردمی که // بخواد نماینده اش باشد، به نام مردم به کام پدر خوانده های اصولگرا و هم کیشانش
سازمان انتقال خون
Iran, Islamic Republic of
میشود از آقای دهراب پور بپرسید چند نفر از یک قوم را بدون ضابطه در سازمان انتقال خون استان استخدام کردید،
بیمه سلامت
Iran, Islamic Republic of
بدترین و قوم گراترین مدیر دهراب پور بود، چون یه نیرو معرفی کرده بود به کرمی دانشگاه زیرتل و ایشان نپذیرفت، ا//و البته بنازم استاندار را که تو دهنی بدی بهش زد
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
هی هالو هی عامو هی ککا به داد محیط زیست استان برسید در روز روشن قوم گرایی، در روز روشن حق خوری، در روز روشن.........
نیرنگ
Iran, Islamic Republic of
نیرنگ پدرخوانده های اصولگرا به رهبری مسعود حسینی، کسی که همه نوچه هایش از طریق هلدینگ به نان و نوایی رسیدند، ...
منصف
Iran, Islamic Republic of
از شورای محترم نگهبان درخواست داریم در تایید صلاحیت کاندیدای آینده مجلس شورای اسلامی همه موارد را لحاظ کند به ویژه کاندیدای سواستفاده گر از جایگاه، کسانی مثل منتظریان، و.....
گچساران
Iran, Islamic Republic of
پدر تبعیض در استان غلام تاجگردون می باشد، که البته خداراشکر این مورد دستش برای همه رو شد، و خداوند جوری ایشان را زمین زد که علی رغم اینکه خیلی پوست کلفت و بی چم رو می باشد، هرگز دیگر نای بلند شدن ندارد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
برادر این وصله ها به تقوی نمی چسبه
بویراحمد توانمند
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که سنگ خدا و انقلاب و اسلام را به سینه می زنید نگاهی به عملکرد یک سال گذشته م// کنید،پسرش کجاست ،هیئت مدیره کدام هلدینگ می باشد آیا ایشان به درد وکیلی مردم می خورد یا ن


هر چند بویراحمد در انتخابات قبلی راه درست خود را پیدا کرده است
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
آیا تاجگردون خجالت نمی کشد دوباره دارد فعالیت انتخاباتی می کند
برادر عزیز شما به تاریخ پیستید اینو بفهم دیگر
سناتور
Iran, Islamic Republic of
سانتور 20سال نماینده مردم کهگیلویه بود نتونست 10سالی یه کارخانه بزرگ جهت اشتغال زایی جوانان فلک زده و تحصیل کرده به دهدشت بیاره ولی متاسفانه مردم ما هنوز البته عده قلیلی دور و برش هستند.
کرو بسه بل تا یک د بره شاید بهتر و تو بو
کمال سیسخت
Iran, Islamic Republic of
واقعآ دمت گرم کبنا...کیف کردم که این همه موشکافانه به همه چیز می پردازید...بایدتمام کسانی که طی این سالها زنجیره واربراین خوان یغما بهره برداند شناسایی ومصادیق ومنابع فسادشان علنی بشه ودولت پاکدست رئیسی هم که اعلام کردندمعرفی گلوگاههای فسادورانت تشویقی هم داره...بایدتمام شرایط جوری بشه که کسی حتی فکر این زدوبندها به فکرش خطورنکنه...والله مملکت مادرامدومنابع کم نداره ولی حیف ومیل ها ملت رابیچاره کرده...احسنت برقلم شما...
آگاه
Iran, Islamic Republic of
هرکی سعادت دنیاواخرتش رامیخوادباتوکل به خداجلوبره...یک روز تمام این آه وحسرتهایی که درنطفه خاموش شدندواینکه میگن پارتی ورانت نداشتیم و...می بینیدوایمان داشته باشیدحق الناس چه برسر ناحقانی که بالابی ورانت وقومیت گرایی بالارفتندمیاره....
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جریان بی ایه حاکم بر استان مخصوصا شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون به زودی با کمک حاج نادر منتظریان به تاریخ خواهد پیوست
Iran, Islamic Republic of
جنس و جایگاه افراد نامیرده اساسا با هم متفاوت است و اینکه سایت کبنا اینگونه چهره های معتمد نظام را مورد تخریب قرار میدهد جای تأمل است!
Iran, Islamic Republic of
منتظریان پاکدست،شجاع و یک مدیر تراز ملی و حتی بین المللی است
مثل بعضیا نیست که فقط تا نوک بینی شون را می بینند
منتظریان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آینده خواهد بود؛این را به یاد داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣
هم طایفه
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی

این مطلب پر از توهین و اتهام ثابت نشده و غیر قابل اثبات است و حتما در این خصوص باید در محاکم قضایی جواب پس بدهید!

شما در خصوص همه محتوای مطلب و کامنت های کار شده مسئولیت دارید!


شما مشخصا افراد نام برده متهم به رانت خواری و نوچه پروری و نوچگی و سواستفاده در معاملات و حقوق های نجومی و ..‌‌.. متهم کرده اید و عنقریب باید در محاکم قضایی پاسخگوی این اتهامات باشید.
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
نوشتن چنین مطالبی بسیار نکوهیده و برادرکُشی است. خیلی زشته این کارها و قیامتی برای خودتان نخواهید گذاشت اگر ذره ای وجدان داشته باشید. الان دل تان خوش است این آقایان را نقد می کنید اما نمی دانید که هرکدام از فرزندان این استان به جایگاهی برسند بخاطر چنین نوشتارهایی دیگر مثل غریب پور و تقوی نژاد و زارعی و امثالهم نمی شوند و فقط بفکر خودشان و نگه داشتن خودشان خواهند بود. خیلی زشته بخدا این نوشتارها و امیدوارم خداوند از سر تقصیرات تان بگذرد
گنجی پور از طولیان
United States
آقای کمایی آفرین ودست مریزاد
این اطلاع رسانی یکی وشاید تنها حرکت نیک وخوب جنابعالی درخصوص این مافیا هفت سر هستش حتی اگر این شهامت را آزخودت بروز دهید وسواستفاده ورانت ومال اندوزی این آقایون را هم اطلاع رسانی بفرمایید تا در تاریخ مردم محروم وفقیر این استان ماندگار شود و ماهیت این افراد فرصت طلب رابرای ثبت در تاریخ افشا وعلتی بنماییدودرتاریخ ثبت بنما که اینان وخانوادهای خو و همسرانشان چه رانت ها و چه ثروت های یک شبه وپست ها ی که از پرتو این افراد بدون هیچ تخصص وتعهدی در این نظام که کسب نکردندوشرم ننگ بر تاریخ این مرز وبوم باداگر برای آیندگان ننویسد
گنجی پور از طولیان
United States
آقای کمایی آفرین ودست مریزاد
این اطلاع رسانی یکی وشاید تنها حرکت نیک وخوب جنابعالی درخصوص این مافیا هفت سر هستش حتی اگر این شهامت را آزخودت بروز دهید وسواستفاده ورانت ومال اندوزی این آقایون را هم اطلاع رسانی بفرمایید تا در تاریخ مردم محروم وفقیر این استان ماندگار شود و ماهیت این افراد فرصت طلب رابرای ثبت در تاریخ افشا وعلتی بنماییدودرتاریخ ثبت بنما که اینان وخانوادهای خو و همسرانشان چه رانت ها و چه ثروت های یک شبه وپست ها ی که از پرتو این افراد بدون هیچ تخصص وتعهدی در این نظام که کسب نکردندوشرم ننگ بر تاریخ این مرز وبوم باداگر برای آیندگان ننویسد
چرام
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سر احمقت
چرا نخبگان استان را بی دلیل تخریب می کنید،مدیری مثل تقوی در ایران کم داریم
اول مغزی مثل تو تازه به دوران رسیده اینطوری بهش می تازی /هرکی یه جایاههی بگیرطعا آدم هایمورد وثوق خود را میبره کنارش ن چندتا خائن مثل تو
دهشت
Iran, Islamic Republic of
پاک دست تر از تقوی سراغ ندارم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظریان سلطان هلدینگ ها
سفلی
Iran, Islamic Republic of
حس می کنم دکتر مسعودی مچ یه نفر را حن ییا ع از ارتکاب ببه تخلف گرفته که این همه علیه وی کامنت دروغ میذاره،
جهت اطلاع با شناختی که از دکتر مسعودی دارم ایشان از موضع بر خورد با متخلف کوتاه نمی یاد الککی خودتو خسته نکن
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه سر به انتقال خون بزنید ببینید چندتا نیرو داره از این تعداد نیرو چند نفر را دهراب پور آورده و چند نفر از اقوان نزدیک ایشان می باشد،بعدا به ایشان بفرمایید ادای قهرمانا را در بیاره
آخه پسر می دانی/ حق چند نفر تا الان خورده
فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور قهرمان مبارزه با تبیض می شود بفرمایید برادرزاده ات با چه سابقه ای شد مشاور فرماندار،
United Kingdom
برادر کمایی عزیز
لطفا بر اساس اون رسالت خبرنگاری خودتون
یه سرکی هم به ستاد امام بزنید
و ببینید نیرو ها چطوری جذب می شوند .
در اونجا نیروهای که جذب می شوند به سفارش چه کسانی جذب می شوند
جدیدا نیروهایی به سفارش یکی از سران اصلاح طلب جذب کرده که بارها توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده است
لطفا جناب کمایی لطف بفرمایید
در اون حوزه هم بر اساس رسالت خودتون گزارش تهیه کنید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا مطلب منو جذب میکنید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جنس و جایگاه افراد نامیرده اساسا با هم متفاوت است و اینکه سایت کبنا اینگونه چهره های معتمد نظام را مورد تخریب قرار میدهد جای تأمل است!
آباده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر مسعودی
آباده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر مسعودی
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
تقوی تخریب شدنی نیست چون پاک دست است و خدا ترس
کبنا خدا روزیتو جای دیگه بده
عدالت
Iran, Islamic Republic of
کبنا از آقایانی بگو که دم از عدالت می زنند و همه می دانیم تبیض پارتی بازی ،هلدینگ گرایی برخاسته از سیرت آنهاست و خود را قیم مردم می دانند و همیشه در جبهه انقلابند ،از آقای منتظریان بگو و درآمدش از هلدینگ ها
و اینکه لطف کنید بیشتر به دوستانی بپردازید که قصد کاندیداتوری در اسفند 1402را دارند
عادل
Iran, Islamic Republic of
سلام. اقای/حتی قادر به تلفظ هلدینگ نیست شما میگویید نقش دارد. برو بابا
حسنی
Romania
کبنا
چطور ممکن سید ج ا مهریان،لیسانس جغرافیا و کارشناس هواشناسی شبکه دنا یک شبه و بدون هیچ تجربه ای بیکباره مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای بهشهر بشه؟
خنده دار نیست؟کارشناس هواشناسی با لیسانس جغرافیا کجا رفته؟
آقای مهندس خ غ آیا این مدل رشد دادن خیانت به همه ساختارهای کارشناسی نظام نیست؟
آیا این مدلی میشه نظام رو نگهداشت؟ایشان بعد از دوسال در کارگر شمالی یه آپارتمان لوکس میخرن،اینها با حقوق خالی اتفاق میفته،
ایشان همچنان در این دولت در این جایگاه هستن،با حمایت کیها؟بماند تا بعد
این مدل رشد غیرکارشناسی اون هم افراد مسئله دار داره نفس نظام رو قطع میکن،جناب مهندس خ غ، با ایشان میخواید کشور رو نجات بدید؟
مستضعف
Iran, Islamic Republic of
لطفاً به بررسی راست راستکی کاندیدای پدرخوانده های اصولگرا آقای منتظریان بپردازید، چون قراره وکیل مردم بشه تا بهتر شناخته بشه و رای بیشتری بیاره
قرنی
Iran, Islamic Republic of
در مورد استخدام های دکتر دهراب پور در سازمان انتقال خون هم بررسی کنید، ظاهرا تخلفات زیادی داشته
Iran, Islamic Republic of
این مطلب با مطالب قبلی شما که اتفاقا مطالب وارده هم نبودند و تیم تحریریه سایت کار کردند در تناقض آشکار است.
از یک طرف به نام مردم چهره های ملی و نمایندگان مردم را بازخواست میکنید که سهم استان از مدیریت های کلان کشور چیست و از منافع مستقیم و غیر مستقیم حضور فرزندان استان در مناسبت های ملی سخن میرانید از یک طرف باز به نمایندگی از مردم بازخواست میکنید که چرا فلانی دست چهار نفر روستا زاده ی تحصیلکرده را گرفته تا شاید بتوانند مأمنی برای مردم استان باشند.
در اینکه رسانه میتواند تجلی خواست مردم باشد تردیدی نیست اما بالاخره با کدام ساز شما رسانه ها باید چرخید؟!
شما از یک طرف و در مقاطعی از همین افراد به واسطه همین حمایت ها بت ساختید و امروز همین اقدامات و حمایت ها را به زعم خود چماق میکنید بر سر ایشان!

شما برای مردم قلم میزنید یا برای افراد خاص و کسانی که بیشتر سبیل شما را چرب کنند.
پ
United Kingdom
سلام
خیلی عجیبه ماها انگار چشم دیدن پیشرفت خودمونم نداریم
اینکه کبنا چرا داره هم استانی های که پیشرفت کردن رو تخریب میکنه جای بحث داره
و اینکه این آقای کمایی که در اذهان عمومی هم خیلی چهره ی محبوبی نیست این مطالب رو بر چه اساسی و به درخواست چه کسی اینکار رو کرده بازهم جای سواله
از کجا معلوم شخص نماینده پشت این مطالب نباشه
چرا از انتصابات فامیل گرایانه جناب نماینده یا عملکرد ضعیف اون چیزی ننوشته
تا کی میخوایم محروم ترین استان کشور باشیم
اره باید باشیم تا وقتی چشم دیدن پیشرفت همدیگه رو نداریم
کوتاه بیا کبنا :)
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم تنگ نظران ،منتظریان یک چهره ی محبوب در بین تمام مردم استان است و در هر مسئولیتی بوده و ان شاءالله خواهد بود،مدیری لایق به تمام معنا مدیر،شجاع و توانمند و پاک دست است
نادر منتظریان به حول و قوه ی الهی، استان و مخصوصا"شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون را از دست باندهای خویشاوندی نجات خواهد و شایستگان از هر جای استان در مدیریت تراز انقلاب اسلامی،در جای شایسته ی خویش قرار خواهند گرفت.
Iran, Islamic Republic of
نامه ی هلدینگی سردار چه شد؟
نکند سرِ کاری بود.
Iran, Islamic Republic of
نامه هلدینگی سردار در واقع هل در دیگ‌ بود
Iran, Islamic Republic of
منتظریان همسنگر سردار سلیمانی دل ها را ربوده است.
Iran, Islamic Republic of
اگر قدرتی منتظریان داشت و دارد بعضیا داشتند،از نون کلگ مردم هم مضایقه می کردند.
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد باید بلا را دفع کند و پرچمدار این فتح ، (کر زونی داری ) مثل منتظریان است.
بویر
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله کمتر از یکسال دیگر بساط جریان حاکم بر بویراحمد، دنا و مارگون برچیده خواهد شد،.
درود بر منتظریان
سفلی
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر قطعا در چهار ساله دوم حضور در مجلس با پدیده زشت تبعيض و عدم شایسته سالاری کما فی سابق مبارزه خواهد کرد و همانند 4 سال گذشته بساط جریان از پیش باخته زر و زور را به خاک سیاه خواهد نشاند.
Iran, Islamic Republic of
یک‌شخصیت ضعیف نمی تواند با پلشتی مبارزه کند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
کبنا انتظار است حتما به استخدامی های قومی قبیله ای دهراب پور در سازمان انتقال خون به جد پرداخته بشه تا رو سیاه مشخص شود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
همه اش تا اسفندماه صبر کنید، هرج و مرج حاکم بر ادارات و بازار بویراحمد، دنا و مارگون ایشاالله با هوشمندی مردم و نه به قوم گرایی برچیده خواهد شد، و بویراحمد بار دیگر یکپارچه خواهد شد.
سید شاه حسن
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنای عزیز
سید خ//لیسانس جغرافیا وکارشناس هواشناسی توشبکه دنا
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه ای بهشهر


که قبلاً مجری هواشناسی شبکه استانی
دنا استان ک و ب بودن
جالب اینجاست که همه اعضا این هلدینگ در این دولت عوض شدن جز ایشان

مدیر عامل شرکت خدمات بیمه ای بهشهر
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
مسئول دفتر نماینده/ حکم ازخدا هم از جریان انقلابی میخوره وهم اصلاحات.
اینجا میگه یاعلی اونجا میگه یاحسین میرحسین.
بخاطر مشاوره ماهی 20 میلیون میرود تو جیبش.
پتروشیمی بوشهر هم یه جای دیگه حقوق مشاوره میگیره.
مردم بدبخت راهم میفرستاد دنبال وعده الکی.
ای خدا پ کوچنی.
در جواب رحیمی
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد
منتظر باش و ببین
Iran, Islamic Republic of
با رومی رومی با زنگی زنگی
با منفعت گرا
با غریب پور اصلاح طلب
با هدایت خواه اصولگرا
کونظارت؟
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی ببینید تو اداره تامین اجتماعی و بیمه سلامت یاسوج وشیراز وبیمارستانهای ای شهر چند نفر چپانده شده بدون آزمون وبی حساب کتاب.همشو کار یک
هست/.الان معاون هم شده.هرچه بگندد نمک بهش میزنن.
Iran, Islamic Republic of
فردی بنام م/ برادر خانم ف/ معلون سازمان بازرسی اهل ممسنی در دانشگاه علمی کاربردی یاسوج‌ بدون ازمون جذب شده است.
چرا؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!چرا؟!!!
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1