تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۶۱۲۵۶
پرونده ویژه برای فردا؛

اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد/ از غریب پور و تقوی نژاد تا مسعودی اصل و روشنفکر/ خیزش برای فتح شرکت‌های دولتی که منشا حیف و میل و دریافت حقوق‌های نجومی است!/ (بخش 4؛ این شماره سید کامل تقوی‌نژاد و غلامرضا پناه)+تشکر از مردم مطلع و پیگیر استان

۷۲
۵
اپیدمی هلدینگ گرایی در کهگیلویه و بویراحمد/ از غریب پور و تقوی نژاد تا مسعودی اصل و روشنفکر/ خیزش برای فتح شرکت‌های دولتی که منشا حیف و میل و دریافت حقوق‌های نجومی است!/ (بخش 4؛ این شماره سید کامل تقوی‌نژاد و غلامرضا پناه)+تشکر از مردم مطلع و پیگیر استان
کبنا ؛مقدمه: این نوشتار در چندین شماره ترتیب داده شده و در ابتدا با ذکر پیشینه، ریشه‌ها و علل و عوامل شکل گیری پدیده هلدینگ گرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته و کلیه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در پیدایش این امر دخیل بوده (از جمله خداداد غریب پور، سید کامل تقوی نژاد، غلامرضا پناه، عدل هاشمی پور، حاجی محمد موحد، محمدعلی وکیلی، غلامرضا تاجگردون، ایروان مسعودی اصل، محمد بهرامی، غلام محمد زارعی، نادر منتظریان، مهدی روشنفکر، فرهاد باقرپور و...) و مسبب و عامل منفی توسعه آن بوده و مرکز نشینان استان محسوب می‌شوند، به همراه سوابق هلدینگی و افعال و اعمال ترویج این اپیدمی با رویکرد نوچه گرایی و نوچه پروری واکاوی شده و در انتها به تحلیل امکانی و آثاری عدم انتفاع آن‌ها در توسعه عمومی استان پرداخته خواهد شد و افکار عمومی را به عنوان مدعی و هم داور در مطالبه‌ی پرسش‌هایی از این دست که این افراد چه سهمی در توسعه استان و کارهای عام المنفعه داشته‌اند و چه نقش منفی در رشد اقوام سالاری و فامیل گرایی در استفاده از منافع فردی و بعضاً سیاسیِ شرکت‌های دولتی داشته‌اند و... به نظاره خواهد نشست. لذا شایسته است این یادداشت چند قسمتی، به دقت خوانش شده تا در پایان به داوری درست و ضرورت آن در نقدِ مروجان بیماری همه گیر هلدینگ گرایی در استان پی برد.
در قسمت‌های قبل، داستان تا معرفی مقدماتی سید کامل تقوی نژاد در مسند مدیر عاملی بانک سپه کشور رسید و گفته شد که ایشان یکی از بنیانگذاران هلدینگ گرایی در استان بوده که از منظر سیاسی، شخصیتی کهنه کار می‌باشد که با برخی از شخصیت‌های مهم سیاسی کشور (سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و ...) ارتباطات نزدیکی دارد و از قدرت سیاسی و ضریب نفوذ بالایی برخوردار است. وی در ابتدای دولت روحانی به ریاست هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه ایران منصوب شد. پس از آن به سازمان امور مالیاتی رفت و سپس با اینکه کاندیدای ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور بود، معاونت توسعه مدیریت و منابع (اداری مالی) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را قبول کرد و این جایگاه را بر ریاست سازمان تامین اجتماعی و غول پهن پیکر سرمایه گذاری آن (اَبَرهلدینگ اقتصادی شستا) ترجیح داد.
شاید دامنه و گستردگی و هیمنه ی وزارت بهداشت و سازمان‌های تابعه آن (از جمله سازمان غذا و دارو، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان انتقال خون ایران، سازمان اورژانس کشور، انستیتو پاستور ایران و ...) و ظرفیت‌های بیکران اقتصادی و شرکتی و هلدینگ های گسترده دارویی و بهداشتی آن، مشوق‌ها و ترغیب کننده‌های بهتری بودند که وی را جذب وزارت بهداشت نماید و عطای سازمان تامین اجتماعی را به لقای آن ببخشد.
در خلال این یکی دو سه دهه اخیر، تقوی نژاد در کنار مسئولیت‌های بزرگ و مهم کشوری، همواره در کنار این مسئولیت‌ها، عضویت هیات مدیره شرکت‌های خُرد را نیز داشته؛ به عنوان مثال در خرداد ۱۳۹۵ با حکم گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شد.
در همین دوره، همزمان با سمت معاونت توسعه منابع وزارت بهداشت، با حکم وزیر بهداشت (دکتر نمکی)، تقوی نژاد عضو کمیته اعتبارات بین المللی کووید 19 شد تا با توجه به تخصیص اعتبار بین المللی از سوی بانک جهانی و بانک توسعه اسلامی به جمهوری اسلامی ایران، به منظور کنترل بیماری کووید-۱۹ و لزوم برنامه ریزی مناسب جهت هزینه کرد اعتبارات تخصیصی اقدام نمایند. وزیر بهداشت در احکام صادره برای بقیه اعضای این کمیته، تصریح داشت که «تا با مسئولیت و هدایت جناب آقای تقوی نژاد نسبت به سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای فوری اقدامات در راستای فراهم آوری زیرساخت لازم و ملزومات مورد نیاز نظام سلامت در مقابل این بیماری جهانی و پیشبرد به موقع امور مربوطه اقدام فرمائید.»
متاسفانه در این دوره، تقوی نژاد هم در جایگاه معاونت توسعه منابع وزارت بهداشت به عنوان شخصی که منابع و نظارت مالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختیار وی بوده (یعنی بودجه داخلی وزارت بهداشت) و هم در جایگاه مقام ارشد کمیته اعتبارات بین المللی کووید 19، که منابع تخصیص یافته بین المللی از سوی بانک جهانی پول (واقع در واشنگتن دی سی و از نهادهای تخصصی سازمان ملل متحد) و بانک توسعه کشورهای اسلامی (واقع در جده و از نهادهای تخصصی سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی) را در اختیار داشت، هیچ یادگاری ولو کوچک از خدمات خود به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به جای نگذاشت که امروزه از وی ذکر نامی شود. در این دوره، کرونا در کهگیلویه و بویراجمد جولان می‌داد و فقر و نداری مردم در تامین داروهای گران قیمت آن و همچنین فقر منابع و تجهیزات بیمارستانی در استان بیداد می‌کرد.
به عنوان مثال در یاسوج مرکز استان، تنها بیمارستان تخصیص یافته در این مورد (بیمارستان جلیل) از نبود تجهیزات و کپسول اکسیژن و ... رنج می‌برد و به تبع آن شهرهای دهدشت و گچساران و لنده و .... نیز در این گردونه وضعیت بدتری داشتند. در این دوره نمی‌توان بیمارستانی تصویب شده برای تاسیس و یا حتی مرکز تاسیس اورژانسی مجهز در شهرستان‌های استان (مثلاً لنده؛ زادگاه وی) را به عنوان یادگار از وی نام برد! از منابع داخلی و بین المللی که در اختیار داشت، کارهای بسیاری می‌توانست توسط وی برای کهگیلویه و بویراحمد محروم رقم بخورد؛ در حداقل‌ها اعطا چندین آمبولانس اورژانسی مجهر برای پایگاه‌ها و مراکز درمانی بخش‌های و شهرستان‌های محرم استان و ...
 نهایتاً با پایان دولت روحانی و آغاز دولت ابراهیم رئیسی، دوران مسئولیت وی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتمام رسید و به موسسه مالی اعتباری نور رفت و مدیرعامل این بانک شد. متاسفانه در همه این ادوار و این مسئولیت‌های درخشان در سطوح ملی، آشی از وی برای کهگیلویه و بویراحمد مظلوم گرم نشد و بعد از همه‌ی این دوران، یادگاری از وی در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی و درمانی با آن همه شرکت‌ها و سرمایه‌های سرشار و حیرت آورِ زیردست وی که در بخش سوم از آن یاد شد، بر جای نماند تا امروز پیران، جوانان و کودکان و نوجوانان این دیار با نشان دادن مکانی یا کارخانه‌ای یا مرکزی و ساختمانی بگویند این میراث ماندگار سید کامل تقوی نژاد از فرزندان استان است!
 
مرد شماره 3؛ غلامرضا پناه
 
غلامرضا پناه با پیوستن به حزب کارگزاران سازندگی وارد عرصه‌های مسئولیت‌های اقتصادی و شرکت‌های دولتی شد. حزب کارگزاران سازندگی از جمله برترین احزاب اقتصادی کشور است که بانیان و اعضای اصلی و ساختار کلی آن رویکرد فعالیت‌های اقتصادی دارند و وابستگان این حزب، بیش و پیش از هر مسئولیت، مسئولیت‌های اقتصادی را بر سایر مسئولیت‌های اداری، فرهنگی و سیاسی اولویت می‌دهند. اعضای شورای مرکزی و اعضای هیات های اجرایی این حزب، غالباً دارای سوابق مسئولیت‌های اقتصادی در بدنه وزارتخانه‌های اقتصادی و یا بانک‌ها و شرکت‌ها و هلدینگ های بزرگ دولتی می‌باشند.
ادامه دارد....
 
تشکر و توضیح پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز
قبل از هر چیز لازم است که تشکر و سپاس خود را محضر مردم آگاه، مطلع و پیگیر استان ابراز داشته که ضمن اطلاع رسانی به اشکال گوناگون و ارائه اطلاعات خود از برخی از فعالیت‌ها و اقدامات و هر آنچه که مربوط به این گزارش تحلیلی می‌باشد را با توجه به وظیفه مسئولیت اجتماعی خویش انجام می‌دهند، تقدیم نمود. در خصوص این گزارش، انتشار و همچنین استمرارِ انتشار آن و مسائل جدیدی که بنا بر گزارش‌های مردمی به این پایگاه واصل می‌شود، ذکر نکاتی چند لازم است؛
1. قبل از هر چیز به مردم قول داده خواهد شد که همه شماره‌ها و مطالب پیش بینی شده بر اساس اطلاعات واصل شده به همراه تحلیل آن‌ها و مطالبه گری مردم استان از شخصیت‌های سیاسی منعکس خواهد شد و فشارهای همه جانبه (به انحاء متفاوت و با ادبیات‌های گوناگون) بی تاثیر خواهد بود و به ترتیب همه افراد ذکر نام شده و اقدامات یکجانبه گرایی آن‌ها به را مطامع نزدیکان و عدم توجه به توسعه استان و همه جانبه گرایی آن‌ها در به کارگیری و حمایت از سرمایه‌های استانی، تشریح خواهد شد.
2. همچنان که قبلاً تصریح شد، آحاد مردم استان و همچنین پایگاه تحلیلی خبری کبنا نیوز از رشد و به‌کارگیری نیروهای انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد در هر سطحی حمایت خواهند داشت، اما مساله اساسی رویکرد غلط و اشتباه این شخصیت‌ها در حمایت‌های طایفه ای، فامیلی و وابستگی‌هایی که افراد با آن‌ها داشته‌اند می‌باشد و این طرز فکر و عمل را به نقد می‌کشانند. به یقین هیچ کس سوءاستفاده از ظرفیت‌ها و جایگاه‌های اداری کشور را برای این حد از طایفه گرایی و فامیل گرایی نمی‌پسندند. به عنوان مثال آیا اخلاق و انصاف است که برخی از خانواده‌ها چندین نفر تحصیلکرده مستعد و بیکار در خانه داشته و با سختی به سر کنند و برخی از این شخصیت‌های در تصویر، به صورت زوجی (مرد و زن) و یکجا اقوام خود را در دستگاه‌های دولتی پردرآمد و با حقوق بالا استخدام نمایند!؟ و بعد شعارهای سیاسی و جریانی پر زرق و برق انقلابی داده و خود را برای حضور در انتخابات‌ها به عنوان کاندیدای جریانی آماده نمایند!
3. اطلاعات مفصلی که از سوی مردم عزیز استان به این پایگاه رسیده (حضوری، تلفنی، پیامکی، واتساپی و ...) حاکی از آن است که متاسفانه رویکرد بسیاری از این شخصیت‌ها حتی در سطح طایفه گری و فامیل سالاری به گونه ای بسیار زشت بوده؛ به گونه ای که با رویکرد کدخداسالاری و بزرگ سالاری در طایفه خود عمل می‌کنند. یعنی در همان طایفه و فامیل و یا منطقه، به فرزندان افراد ساده و کم توان و سطح پایین تر توجه نکرده و به عکس از خانواده‌های افراد صاحب نفوذ به صورت مکرر حمایت کرده و استخدام نموده‌اند و یا به عضویت هلدینگ های دولتی درآورده و یا در این شرکت‌ها به مسئولیت رسانده‌اند!
4. مردم شریف استان اطلاعات مفصلی در این خصوص (حتی اینکه این شخصیت‌ها هنگام آمدن به استان در خانه چه کسانی بیتوته می‌کنند و مهمان چه کسانی می‌شوند و برایشان گوسفند قربانی می‌کنند) را دارند و از چشم آنان چیزی پوشیده نخواهد ماند. اطلاعات و اخبار جامع و کامل انتقال یافته از مردم در آرشیو کبنا نیوز محفوظ خواهند بود و فعلاً انتشار حداقلی خواهند یافت و در صورت لزوم مورد اقدام لازم قرار خواهند گرفت. در راستای اطلاع رسانی مردم شریف استان، به عنوان نمونه اصرار بر آن بود که یکی از این شخصیت‌هایی که همچین رویکردی چون بقیه دارند، معاون بنیاد مسکن کشور (فرهاد باقرپور) می‌باشد که شواهد و مستندات بسیاری از هلدینگ گرایی وی وجود دارد و از این شماره در کارتابل تحلیل گزارش هلدینگ گرایی قرار گرفت و عکس وی در تصویر اضافه شد و در مقدمه اسم وی نیز قرار گرفت تا به نوبت در شماره‌های آتی مورد تحلیل مبسوط قرار گیرد.
5. این گزارش تحلیلی در چندین شماره منتشر می‌شود و به فراخور در هر شماره به افراد ذکر شده پرداخته خواهد شد. اینگونه نیست که دیگر فراموش شوند و پرونده آن‌ها بسته قلمداد شود. هم با توجه به گزارش‌های جدید که دریافت می‌شود و هم با توجه به برخی از مواردی که هنوز جای طرح نبوده است، در بخش پایانی بار دیگر مورد تحلیل و بررسی قرار خواهند گرفت و جمع بندی نهایی از فعالیت‌های هلدینگی فامیلی و طایفه ای آن‌ها صورت خواهد گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
دکتر مسعودی اصل
قهرمان هلدینگ گرایی
مرحبا......
.....
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی توانمند است
دست برادرانش را می گیرد
البته به همه کمک می کند
ما چی؟
یک نفر را بردیم بالا همون بلای جان‌همه شده
نگاه کنید برادران و خواهران تامرادی من هم مثل شما تلاش کردم و رای دادم ولی تهش چی
همه افراد نخبه و آینده دار تامرادی را با تنگ‌نظری حسادت و بدبینی با بهانه های مختلف حذف کرد
البته دست ایشان رو شد خیلی زود
بهادر
Iran, Islamic Republic of
چند نکته من باب انتشار اسامی 11 نفر با دست خط نماینده بویراحمد:
1- این نامه توسط یکی از افراد همین لیست جهت بدنام کردن و تخریب 10 نفر دیگر در دستور کار قرار گفت
2-اکثر این لیست 11 نفره بیش از یک سال بود که راه خود را از این آقای نماینده جدا کرده بودند
3- به خاطر اینکه نتوانست آنهارا برگرداند دست به تخریب آنها زد
4-به محتوای نامه نگاه کنید در حد پیش دبستانی هم نیست
5- به ایرادات املایی نگاه کنید
لهگیگویه
زورمه
و...
6- روشنفکر کاری برای کسی نکرده و نخواهد کرد
7- روشنفکر فقط برای یک نفر از همین لیست کار کرده خوب هم کار کرده
مطلع
Romania
اگر یک زره کار برا ایشون شده هرچه شما بگین درست
در ضمن ایشون از ۳ نماینده استان ارتباطات قوی تر دارد و نیازی به کسی ندارد
در جواب مطلع
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
بامشوقهای ده میلیاردی وبیست میلیاردی که تعیین کردندبرای افشای فساد انشالا بساط این برای همیشه جمع خواهدشد...اینها فردای قیامت چطورمیخوان جوابگوی خانواده هایی باشندکه هفت هشت نفربودندوحتی یکیشون سرکاردولتی نرفتندباوجودشایستگی که داشتند؟بترسیدازان روزمسوولین وکارچاق کن ها وکسانی که فکرمیکنیدزرنگی کردید...
Iran, Islamic Republic of
واقعیت لیست 11 نفره نماینده بویراحمد هل در دیگ بود نه هلدینگ
ج
Iran, Islamic Republic of
طایفه گرایی را میشه در بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت به واسطه (الف م) به وضوح مشاهده کرد... جدیدا این بزرگوار زوم کرد رو استان فارس و چیدمان طایفه رو برد به سمت استان فارس....
خداییش بیشترشون در حد هم نیستن، یکیش که خیلی شاهکار هست از اداره آب مستقیم رفت هیئت مدیره بیمه سلامت
در پاسخ به ج
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همین که از اداره آب رفته، مطمئنا معاون وزیر یا وزیر خواهد شد، البته درست میفرمایید،ایشان بهترین شاهکار و بیمه سلامت گلستان خواهد شد، همانطوری که در مسئولیت های قبلی منشأ خیر و خدمت به مردم بود.حسادت تا کی...کوته فکری تاکی...تنگ نظری تا کی.....شما هم اگه عرضه دارید،بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
کمی یواشتر؛ اگر شایسته سالاری باشه ممکن بود همین قهرمان شما کارشناس هم‌ نباشه
تیرتاجی....محمدصادقی
Romania
بله دقیقا ایشان انتخابش همه سالهای که مسئولیت داشته،براساس شایسته سالاری بوده....ایشالله ب زودی خبرهای خوبی می‌شنوی براساس شایسته سالاری تا کجا می‌ره....
در پاسخ به ج(شوفر)
Iran, Islamic Republic of
عرض کنم خدمتتون که
اون ا م که میفرمایید خیلی تواناتر و با وسعت دید بالاتری است
البته طبیعی ست سرعت و زمان‌فهم افراد از یک موضوع کشف واقعیت متفاوت است
علی
Iran, Islamic Republic of
تورابه قرآن کجای این داستان به حکومت علوی می خورد ؟
آیا این اسلامی بود که به مردم قول دادیم ؟
آیا این به منشور امیرالمومنین نسبت به کارگزاران حکومت سنخیت دارد ؟
آیا این یک دوره خان سالاری و کدخدا منشی مدرن نیست ؟
فرض کنیم افراد بالا خان های استان ما هستند نهادهاین نظارتی و اطلاعاتی کجای داستان تشریف دارند ؟
آیا رعیتهای اینها امید به آینده دارند ؟
ای خدا تو هم هیچ کاری نمی کنی ؟ نکن .نو هم بنشین و نگاه کن
باز هم پناه بر خدا
Iran, Islamic Republic of
خدا به حق این ماه مبارک کسانی که حق و حقوق این مردم را می خورند در این دنیا ذلیل و رسوا و خوار نماید و خیر در زندگی نبینند
فرهنگی بازنشسته از دنا
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا نیوز
بنده از طرفداران سرسخت پایگاه خبری شما هستم.
و همواره مطالب خبری شما را رصد می کنم و می خوانم ولی این نوع مطالب را خود زنی می دانم
والله قسم تاکنون هیچکدام از این این ها برای من کاری انجام نداده اند و با هاشون هیچ ارتباطی ندارم.
ولی مگر این آقایان می تونند همه افراد استان را ببرند و جذب کنند همین چند نفری که به قول شما برده اند مکه بچه این استان نیستند
لطفاً بیاییم شعاع دید خود را بالا ببریم
به تاجگردون مرد بزرگ و نامدار و متخصص و کار بلد تاختیم و او را خذف کردیم آقای دکتر هدایت خواه که از چهره های تاثیر گذار و شاخص مجلس بود حمله کردیم و او را کم انگیزه نمودیم
دیکران را همین جور و کل استان از نبود این افراد ضرر کردند و همین عاملی شد که الان در سطح ملی و کشوری مسول لر زبان و اهل استان خیلی کم داریم. و بر عکس دیگر فومیت ها مانند ترک زبان ها الان ‌‌همه جا را تصاحب کرده اند م مناصب ملی گرفته اند
بله گردش آزاد اطلاعات رسانه ای لازم و ضروری است
اما این نوع تحلیل چه سودی به مردم استان می رساند
بیاییم شعاع دید خود را بالا ببریم
و به جای این نوع خودزنی از آنها مطالبه گری و توجه به توسعه استان را خواستار شویم.
والله سوگند می خورم که با هیچ کدام از این ها در ارتباط نبوده و نیستم
ولی این که نوشته اید توجه آن‌ها به استان و استفاده از ظرفیت آنها برای توسعه استان بله مطلب خوب و خداپسندانه ای می باشد باید از آنها مطالبه گری کرد
جناب آقای کمایی و اعضای محترم هیئت تحریریه کبنا
چه بهتر که این افرادی را اسم بردید در یک نشست تخصصی و با حضور خودتون و اصحاب رسانه دعوت کنید و از ظرفیت آنها برای توسعه استان استفاده کنیم.
دشتروم گنجه ای
Iran, Islamic Republic of
امثال هدایت خواه و مسعود حسینی و غلام محمد زارعی و..... عامل رد صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد و محروم کردن ایشان از خدمت به مردم شدند
خوب یادتان هست که در زمستان سخت و تلخ و سیاه ۱۳۸۲ در حالی که سید باقر موسوی جهان آباد محبوبیت و مقبولیت فراوانی داشت و از هیچ کوششی برای خدمت به همه ی آحاد مردم فروگذار نبود ، چطور با ناجوانمردی و در اقدامی ایشان را رد صلاحیت کردند و اجازه ی حضور در انتخابات را به ایشان ندادند
در آن انتخابات هدایت خواه در یک رقابت یک طرفه وارد مجلس شد

هدایت خواه آنقدر در برخورد با مردم مغرور بود که دو بار دیگر مردم دست رد به سینه ی او زدند

حیف سید باقر موسوی
شیرینی مارگون
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال س ن پاش سر پاش سی خوش ماهی بیست میلیون بنام مشاوره و آقای مهندس خ غ جهان آباد ایسون،تازه نماینده ده تا جای دیگه هم معرفیش کرده و هر روز ذر حال معرفی کردنش.و یگو ایگن زرنگ...کار نکنی بیستومان بیستومان بزنی به جیب...دوغون ایکنی س ن ...بروهی بروهی ...
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را از دست ای رها کن
شیرینی که واقا تلخ بود
تلخ تلخ
Iran, Islamic Republic of
برادر شما دنبال حذف دوستانش است
اگر عرضه دارید بسم الله
اینقدر انتقاد از مسعودی نکنید
خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
م ع تبار دستیار دکتر اسفندیاری معاون تامین اجتماعی هم خوب داره کار ایکنه،ککا رو من پتروشیمی کاشت،همه رو برداشتن غیر از برادر ایشون،مهندس ح ع نژاد خوب حالی وش دا ،اسفندیاری فقیر نون یو هی چه ایکن،تازگیها زش و موحد،بنام هدایتخواه رفت اوچه الان زش و موحد،بچرخ بچرخ کر زرنگ با عرضه
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها هلدینگن منوچهر حبیبی امیدی پور محمد رضا دلباز مجتبی ثابتی بیگلری پ اگه راس ایگیت اسم اینن بیارید
Iran, Islamic Republic of
هولناکتر از اقدام این اغایون در به کارگیری فامیلهایشان در شرکتهای پول پاش ضعف نظارت و زیر پا گذاشتن قوانین توسط این افراداست.وتلختر اینکه نامبردگان خود قانون گذار و مجری قانون و ناظرقانون هم هستند.هیج کدام از این افراد فرزندانشان در دستگاههای خدمات رسان با درامد کم مشغول نیستند.همین اغایون که به مردم استان منت می گذارند جز برای دوستان و فامیلهایشان هیج کاری نکردند.این افراد با پول و رسانه در فصل انتخابات با سرگرم کردن مردم بعد از گرفتن رای مردم به زد و بند با همدیگر ادامه میدند و به ریش موکلین می خندند..کبنا نشر دهید.
آوری، ،
Iran, Islamic Republic of
کار شایسته و بسیار مفیدی است تا هر فرد به فراخور خدمات انجام داده ، چهره وی بر ای مردم استان مشخص شود،
همه این افراد و دیگر افراد مرکز نشین که در مسئولیت‌های بالاتری هستند باید عملکرد آنان در رابطه با استان و اینکه چقدر وجود آنان در مرکز به رفع موانع این استان محروم کمک کرده است باید تحلیل شود تا سره از ناسره هم تشخیص داده شود و در میان آنان افراد دلسوز هم مشخص تا مورد پشتیبانی مردم قرار گیرند و از مسئولان بالای کشوری خواسته شود دوباره در مناصب مهم قرار گیرند، ،، از طرفی ملاک ارزیابی خوبی از این افراد خواهد بود فلذا این کار کبنیا نیوز قابل ستایش است
محسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در همه این ادوار و این مسئولیت‌های درخشان در سطوح ملی، آشی از وی برای کهگیلویه و بویراحمد مظلوم گرم نشد و بعد از همه‌ی این دوران، یادگاری از وی در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی و درمانی با آن همه شرکت‌ها و سرمایه‌های سرشار و حیرت آورِ زیردست وی که در بخش سوم از آن یاد شد، بر جای نماند تا امروز پیران، جوانان و کودکان و نوجوانان این دیار با نشان دادن مکانی یا کارخانه‌ای یا مرکزی و ساختمانی بگویند این میراث ماندگار سید کامل تقوی نژاد از فرزندان استان است!
حیدر
Iran, Islamic Republic of
امان از تنگ نظری و کوته فکری مردم استان ما، چند سالی میشه چند تا از بچه های ما در پایتخت دارن میدرخشن و طبیعتا مستقیم یا غیرمستقیم بدرد استان میخورن حتی با به کار گماردن فامیل های خودشون، در هر صورت منافع درآمدی و حیثیتی آن به استان برمی گردد، ولی شماها اینقد تنگ نظر هستید که فک می کنید باید به درد همه بخورن، بی انصاف نباشیم اوناهم یه سری محدودیت ها دارن که نمیتونن برای همه کار کنن، بچه های ما توی تهران اگر پستی گرفتن از روی لیاقت و شایستگی خودشون بوده و پشتوانه خاصی برای پیشرفت نداشتن برعکس سایر اقوام و این موضوع متاسفانه در برخی مواقع براشون محدودیت ایجاد میکنه چون برچسپ قومیت گرایی بهشون خورده میشه ولی این نکته رو باید بگم قبل از اقوام دیگه همشهری های خودمون دارن این برچسپو میزنن اونم بخاطر پیشینه یی که از پدرانمون به ارث بردیم که کل هم و غمشون عریضه نویسی بر علیه این و اون بودش و چشم پیشرفت دیگران رو نداشتیم، و حاضر بویدم یه مدیران هز شهرهای دیگه باشه ولی برادر خودمون نباشه، و متاسفانه الانم همین طریقه توسط این نسل دنبال میشه.
حیدر۲
Romania
جناب حیدر
میگید محدودیت دارن که به درد بقیه بخورن؟
یعنی محدودیت ندارن که بدرد فامیل و طایفه خودشون بخورن؟؟؟

قطعا شما از همون بستگانشان هستید
حیدر
Iran, Islamic Republic of
بنده هیچ منفعتی در این جریان ندارم، هر کسی نظرش با شماها متفاوت باشه حتما ذینفع هستش!!!!؟؟. کی میخاییم یاد بگیریم که دست از تخریب برداریم، بحثم اینه که همه بچه های استان ما توی سختی بزرگ شدن، خیلی از پدران ما حتی پاشونو از استان بیرون نذاشتن که دنیارو ببینن شاید توی نحوه زندگی و کار تلاششون تغییری ایجاد کنن چسپیدن به چندتا بز و گوسفند و الان ماها داریم چوبشو میخوریم، واقعا خسته نشدین هنوز پیرو همان اصول و عقاید گذشتگان بمونیم و تغییر جزئی در افکارمون بوجود نیاریم، بنده خداها چند تا از بچه های استان با تلاش و همت خودشون چند سالیه رفتن پایتخت و حالا چند تا نیرو هم با خودشون بردن چه فامیل چه غیر فامیل دستشون درد نکنه، حق من و شما رو که نخوردن، بلکه باری از بیکاری استان کم کردن که و درآمد همین افراد بکار گرفته شده به استان برمیگرده و دست چند تا خانواده فقیر رو میتونن بگیرن و این افراد هر کدام از طوایف مختلف هستند که براداری من و شما رو انداختن سرکار. دیدن این افراد در مناصب بالا باعث بالا رفتن قدرت چانی زنی مدیران استانی میشه که میتونن از پشتوانه و کمک این افراد بهره ببرند همینطور بالا رفتن نام و اعتبار استان. و در بلند مدت باغث میشه که بچه های استان تا حدودی بتونن عرض اندام کنن و مطمئن باشید هرچقدر حضور بچه های استان در پایتخت بیشتر بشه در بلندمدت به نفع استان و همهه ماها هستش،
مشکل ما اینکه که فقط نفع خودی را میبینم و هیچکدام برای نفع عموم زبون خیر نمیچرخونیم.
Iran, Islamic Republic of
اولا معلومه ذینفع هستی
دوما بهتره فامیل شایسته رو به کار بگمارن نه یه سری افراد ... را و مهمتر اینکه بهتره اشتغال پایدار برای استان درست کنن، نه اینکه فامیل ها رو بدون آزمون وارد سازمان هایی کنن که حقوق بالاتر از متوسط (تامین اجتماعی، شرکت های بیمه ای و...) میدن.
Iran, Islamic Republic of
شما که می فرمایید من ذینفع هستم، چه کاری برای طایفه ات انجام دادی که انتظار از دیگران داری، شده فقیری بین طایفتون باشه لباس عیدی بچه هاشو براش گرفته باشی و ..... (منظورم در حد و توان خودتون). بنده خدا وقتی رئیس جمهور یا وزیری میاد تو استان بجای فریاد زدن برای ایجاد کارخانه، دادن اعتبار برای ایجاد مناطق نمونه گردشگری، باغبانی و ....که استان ما در آن زمینه ها پتانسیل داره و باعث اشتغال پایدار و رخت بربستن رنگ محرومیت از استان ما میشه فقط به فکر منافع شخصی خود در دو قالب نامه: 1. کمک مالی (100 هزارتومانی شاید کمک بشه)، 2. بچه ام بیکاره بندازین سرکار (اینم از محالاته).
از مردم اصفهان یاد بگیرین که چجوری یکدست مطالبه آب کردن و به نتیجه رسوندن.
مردم استان ما جزء حسادت، تخریب، چشم نداشتن پیشرفت برادر خود و .... که همه به ارث رسیده از نیاکانمون هستش چه کاری انجام میدن. نماینده انتخاب میکنن انتظار دارن نماینده همه رو بندازه سرکار، استاندار میاد انتظار دارن همه مشکلات رو حل کنه و ....
برادرهای عزیزم شما بعنوان یک عضوی از قشر تحصیل کرده استان محروم و مظلوم ما به سهم خودتون چه کاری انجام دادین. یه استاد داشتم همیشه سرکلاس میگفت اگه استان شما دست مردم استان من بود الان بهشت بود، ماها عادت کردیم به کارمندی و چشم یاری پیش دیگران داشتن در حالی که چاره حل مشکل استان ما یکدستی و مطالبه گری اونم از نوع اصفهانی هستش
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا کدوم درخشش؟ بجز رانت خواری و فامیل گرایی و فساد اداری چی ازشون دیدیم؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
حامیان ندای وحدت فعلا کامنت تخریب بر علیه بگذارید...
اخر سوال پاسخ ش را می بینید
طولیان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر آقای کمایی
شما به وظیفه خود جهت ثبت در تاریخ نیک عمل کردی
افراد جو نمایان گندم فروشی هستند که حتی به دوستان سیاسی خودخیانت کردن چه برسد به مردم مظلوم و فقیراستان
United States
نماینده مسئول دفتر خودش در تهران را به یکی از بهترین هلدینگ ها برده و داره ماهانه چقد حقوق می گیره از اونجا
مطلع
Belgium
برادر کمایی عزیز
لطفا یه سری هم به ستاد اونجا چه جوری داره نیرو جذب می‌کنه و ببینید به سفارش چه کسانی داره نیرو می گیره واقعا باید تاسف خورد
احمدی
Iran, Islamic Republic of
مسئول دفترنماینده حقوقهای 20ملیونی میگیره
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر ( ا م ) ببینید در تامین اجتماعی چنتارو برد هل چپن کرد.
بدون آزمون و بی ربط.پسرعموش رو اونجا کاشت.هم طایفه ایهاشو مثل آب خوردن اونجا رسمی کرد.از اداره آب میبره تهران هیئت مدیره .
سازمان بازرسی این هم نمونه تخلف گسترده.این گوی این هم میدان
در جواب فرهادی
United States
جمع کن بساطتت را این وصله ها به دکتر مسعودی نمیچسپه زنده باد دکتر مسعودی!!!
Iran, Islamic Republic of
چسبیده عمو بدجورم چسبیده
در جواب فرهادی
United States
اون کسی که شما میگید در اداره آب اون لیاقتش را داشته که رفته تهران جایگاه گرفته تو از چی میسوزی؟!
در جواب فرهادی
United States
اون کسی که شما میگید در اداره آب اون لیاقتش را داشته که رفته تهران جایگاه گرفته تو از چی میسوزی؟!
سفلی
United States
فقط دارید خودتون را خسته میکنید واقعا ما به بچه های استان که در کشور جایگاه ملی دارند افتخار میکنیم چه دوست باشه چه دشمن!!!!
تامرادی
United States
بنده فامیل نزدیک نماینده هستم آقای روشنفکر به اندازه یه صدم د. ب. برای مردم و فامیلش نتونست کارکنه برادران نزدیک به بیست نفر را در آب منطقه ای استان استخدام کرد و خیلی کار برای مردم درآب منطقه ای انجام داد تا جایی که مردم پشت در آب منطقه ای صف می‌بستند که بتونند ملاقات داشته باشند همه کاره در آب منطقه ای بودحتی خیلی هم زحمت برای آقای نماینده کشید که آقای نماینده باعزل جواب ایشون را داد و الان همون آقا شده عضو هیت مدیره بیمه سلامت کشور و برادر ما آقای روشنفکر هم ...
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
باید چیکار میکرد؟اموزش و پرورش بویراحمد مارگون لوداب دنا واداره کل کمه؟؟؟؟ی سر بزنید ببینید از نگهبان تا...‌‌همه و همه از خودتون هستند دیگه بنده خدا باید چکار میکرد؟؟
بویراحمد واحد
United States
اگه خدا بخواد اینار دیگه بویراحمد فریب نمیخوره با یک کاندید اصلح کاردان مردم دار بساط طایفه گرایی را برای همیشه جمع خواهیم کرد !!!
بویراحمد واحد
United States
اگه خدا بخواد اینار دیگه بویراحمد فریب نمیخوره با یک کاندید اصلح کاردان مردم دار بساط طایفه گرایی را برای همیشه جمع خواهیم کرد !!!
لوداب
United States
جناب آقای روشنفکر شما چه کار مثبتی برای مردم انجام دادید به غیراز خاله خورزویی و طایفه گرایی یکی از کارهای طایفه گرایی شما آسفالت راه‌های روستایی لوداب هست که فقط چندین روستا که از طایفه شما بودند آسفالت شدند ولی حیدر آباد نصرآباد آباده که از طایفه شما نیستند شما را هم حمایت کردند زحمت برای شما کشیدند نباید راه ارتباطی درستی داشته باشند تا کی ظلم تا کی طایفه گرایی جناب آقای استاندار شما دیگه چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
برادر شما دنبال حذف دوستانش است
اگر عرضه دارید بسم الله
کارگر مظلوم
Iran, Islamic Republic of
سلطان هلدینگ ا/ م.
مگه قانون نیست ؟
آرمین
Iran, Islamic Republic of
حبیبی، امیدی پور،بیگلری علوی تبار، دلباز،ابراهیم نیکدل، داریوش برادران، کجاها رفتن؟
خل من سربچیل ایما.س ن هم ازبرکت خ غ ماهی 35 ملیون میگیره
البرز
Iran, Islamic Republic of
فرزندان جناب آقای م.. راهم اشاره کنید.دراستان قزوین اتفاقات شهرک صنعتی البرز.فرزند س ه .هم درهلیدنگها زحمت میکشه حقو ق 40میلیونی میربزن به کارتش.
مردم بدیخت گاله و لرکه بزنن واستفاده برای اینهاست

آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
عامل پسرفت و عقب ماندگی استان همین 11 نفر هستند که همه چیز را از عینک گروه و باند و فامیل خود می بینند
بویراحمدی
United States
زنده باد دکتر مسعودی!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی عرضه شو داده
شما که سردارتان حذفتان می کند
یلدا
Iran, Islamic Republic of
واقعا هیچ سایتی مثل کبنا دنبال حق و حقیقت نیست،،😁😅
مدیونید اگه یه ذره فکر کنید که کمایی به نفع وگفته کسی خاصی مطلب میزنه ،ونیتش فقط بیدار کردن مردم نیست،😆😏
مندلی
Iran, Islamic Republic of
کبنا این پایتخت نشینها همگی منفعت طلبند کاری برای استان نمی توانند انجام بدهند و نمی دهند زیاد بزرگشون نکن این منفعت طلبان بی درد را
احد
Iran, Islamic Republic of
چه خبرتونه مگه اتفاقی افتاده
احد
Iran, Islamic Republic of
چه خبرتونه مگه اتفاقی افتاده
Iran, Islamic Republic of
مهمه اینه که از بالا تا پایین باهم هستن و مردم غافل از این داستان‌سرایی و موقع انتخابات هی آتش دیگ را داغ کنید تا 150 درصد برن سراغ صندوق رای
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
// فاقد تفکر سیاسی هستند تنها غرق در قوم گرایی هستند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط خوشحالم که دست به فردی مثل غریب پور برای اصلاح طلبان رو شد که از نردبان اصلاح طلبان بالا رفت اما توجه اش فقط به بستگانش بود .
United States
مگر غریب پور صاحب اندیشه یا تفکر هست.
Iran, Islamic Republic of
کبنا قرمساغ واقعا بی پدری
برو ببینم تبریزی ها و اصفهانی ها ‌و کرمانی چطوری ریشه زدن تو کشور.
حالا چهارتا مسئول ما داریم تهران دارن پاک کار میکنن .
تو این وسط چه گوهی میخوری
Iran, Islamic Republic of
دایی ما چشم دیدن همدیگرو نداریم اگه داشتیم که اوضاعمون این نبود.کبنا جان بدجنس نباشید
دشترومی گنجه ای
Iran, Islamic Republic of

خیلی‌ خیلی فحش زننده ای است
مگر خودت خانواده نداری ؟؟

چرا فحش رشت می دهی
جوان
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره بنظر شما برای به کار گرفتن نیرو در این شرکت ها باید ازمون در سطح استان گرفته شود یا در سطح کشور؟
ایا زمان فرصت ها به برگزاری ازمون ها میرسد ؟
ایا فامیل این اقایون هم جزو افراد این استان هست یا نه ؟
ایا نمیدانید اینقدر تعداد بیکار در جامعه زیاد هست که همه خانواده ها بیکار دارند ،کاش به جای سنگ اندازی تلاش میکردید تعداد نیروهای استان در مرکز بیشتر بشه تا این استان از بن بست نجات پیدا میکرد .
حال که با وجود استعداد های فراوان موجود در استانمان تعداد کمی از انان در سطح کشور به منصبی رسیدند چه اشکالی دارد جوانان استانمون بوسیله این افراد در این شرکت ها به کار گرفته شوند
حالا هرکسی باشد مهم این است که یک جوان بیکار شغل پیدا کند.
حق الناس
Iran, Islamic Republic of
به نام نامی حق
با سلام
کمایی عزیز آب را بریز همانجایی که …
نزدیک انتخابات هست و معلم خوبی داشته اید و شما هم دانش آموز ممتاز کلاس، از قصد و نیت شوم شما همه آگاه اند
آمده ای دلسوزی کنی ولی نمیخواهی بفهمی که داری کباب مغز به خورد خود میدهی
ما به سرشناسان خود افتخار میکنیم و امثال شما جایگاهی در افکار ما و مردم هوشمند ندارند .
جناب کمایی بکوشید (تشدید های) بیشتری به افتخارات زمان سواد آموزی خود نیفزایید.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایي، همین تنگ نظریها بوده وهست که باعث حذف چهره‌های شاخص استان شد، ازطرفی باعث عقب افتادگی استان شد. ازجنابعالی واصحاب رسانه انتظارمی رود افراد ذکرشده و... رادعوت وازکارهاوحمایتهایشان برای استان پرسیدواز کارهای عام المنفع انهاتقدیرنمود
داد بی داد
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای کمایی
بیش از هزاران نفر هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان ، کمیته امداد ، ستاد اجرایی ، وزارت راه، هلدینگ معلم آموزش و پرورش ، بنیاد مسکن، هلدینگ های وزارت دفاع ، هلدینگ های بنیاد تعاون سپاه ، سازمان اقتصادی کوثر و … از استان‌های مختلف مشغول کار هستند اونوقت شما به این ده نفر گیر دادید ؟
یه کم دیدتون رو باز کنید.....
مخالف
Iran, Islamic Republic of
باز انتخابات،باز تهمت ،باز تخریب ،باز تکرار ،تکرار ،تکرار
جای زخم عمیق بر پیکر فرزندان توانمند و کوشای این استان هنوز خوب نشده خواهشا حالا که زخم میزنید نمک نپاشید ،
سعادت آقایی
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف نویسنده ..
/بنیانگذار این نوع معاملات بوده و علاوه بر کسب درآمد ، بدنبال خط و نشان کشیدن برای جریان سیاسی است که دیگر وجود ندارد .
اصلا بحث شایسته سالاری نبوده و فقط
این مهم است که افراد برای جدب شدن در هلدینگ ها می بایست علام حلقه بگوش ایشان شوند ‌.
وگرنه جایی برای افراد متخصص و باسواد وجود ندارد .
اواخر پاییز کم کم تلفن هایشان شروع میشود و نهایتا در انتخابات اسفند با کاندیدایی که شانس بیشتری برای قبولی دارد وارد مذاکره خواهند شد و این دور باطل هر چهار سال تکرار میسود
Iran, Islamic Republic of
در ایران برخلاف تمام کشورهای جهان در طول تاریخ، بجای انکه حکومت در مقابل مردم مسئول باشد، مردم در برابر حکومت مسئولند. با رها کردن نرخها و نظارتها، مشاغل ازاد را خشنود، و مردم را در مقابل هم قرار داده. لذت بخش ترین حکومتهای جهان .
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1