تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۵۷۲۶۸
بعد از رفتن حاجی‌زاده؛

عمران کهگیلویه و بویراحمد در برزخ؛ چه کسانی باید معاون عمرانی استاندار شوند؟

۱۴۱
۳
عمران کهگیلویه و بویراحمد در برزخ؛ چه کسانی باید معاون عمرانی استاندار شوند؟
کبنا ؛
با وجود اهمیت اقدامات عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد، بعد از رفتن حاجی‌زاده حوزه عمرانی می‌لنگد و هنوز جایگزینی برای او در نظر گرفته نشده است.
به گزارش کبنا، در حالی که از همان ابتدای ورود احمدزاده به استان کهگیلویه و بویراحمد، حاجی‌زاده اعلام کرده بود که قصد ماندن در استان را ندارد، اما حالا بعد از رفتن او نیز هنوز تصمیمی برای معاونت عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گرفته نشده است.
معاونت عمرانی که از مهمترین معاونت‌های استانداری در کهگیلویه و بویراحمد است، بدون متصدی مانده است. این در حالی است که توپوگرافی این استان نیاز به پروژه‌های عمرانی را نسبت به استان‌های دیگر دوچندان کرده است.
گویی قحط‌الرجال آمده و دیگر کسی در این استان نیست که معاونت عمرانی را بر عهده بگیرد. لازم بود که از همان یک سال پیش افرادی برای تصدی این معاونت در نظر گرفته می‌شدند تا در نبود حاجی‌زاده حتی یک روز هم این پست بدون متصدی نماند.
از سوی دیگر، یکی دیگر از حوزه‌های عمرانی استان یعنی راه و شهرسازی هشت ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و گویی قرار نیست راستا مدیرکل شود. در این هشت ماه، معاونت ساخت و توسعه راه این اداره‌کل نیز بدون متصدی است.
اداره‌کل راهداری نیز گویی به شیوه مقبول استاندار مدیریت نمی‌شود. احمدزاده بارها از خجالت محمدی مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد درآمده و چندین بار به او اولتیماتوم داده است.
برخه مدیرعامل آب و فاضلاب نیز چند روز است که در برزخ است. بعد از بحران بارش 18 سانتی برف برخه اولین قربانی سوءمدیریت در کنترل بحران یاسوج بود. در حالی که در همان شب خبر عزل او منتشر شد، روز بعد خبر آمد که عزل او کنسل شده است. در حال حاضر سه گزینه برای آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده‌اند و این شرکت مهم در وضعیت برزخی قرار دارد.
مدیرعامل شرکت برق نیز به طور ناگهانی عزل و یک غیربومی بجای او منصوب شد. گفته می‌شود دلیل این کار اختلاف نظری بود که بین نمایندگان وجود داشته است.
برخی دفاتر زیر مجموعه معاونت عمرانی از جمله دفتر فنی تعریف چندانی ندارند. وضعیت شهرداری یاسوج نیز مشخص است. در چنین شرایطی است که حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد می‌لنگد. فارغ از عملکرد حاجی‌زاده در حوزه عمرانی، نکته مهمی که در او وجود داشت قاطعیت و جسارتی بود که از خود بروز می‌داد. اما واضح است که هیچکس بی‌ایراد نیست. ولی در حال حاضر در نبود معاون عمرانی، سایر زیرمجموعه‌های این معاونت نیز همگی می‌لنگند.
استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر نیازمند معاون عمرانی‌‌ای است که علیرغم ارتباطات وسیع، خیابان وزارت راه را بشناسد، خیابان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت کشور و سایر سازمان‌ها را بلد باشد و بارها از کوچه‌پس‌کوچه‌‌های جذب اعتبارات در تهران گذر کرده باشد.
معاون عمرانی باید بارها در جلسات عمرانی نشسته باشد، چم‌وخم کار عمرانی را بشناسد، با اصول عمرانی در ساخت‌وسازها آشنایی داشته باشد. نمی‌توان فردی را با تخصصی غیرمرتبط به عنوان معاون عمرانی منصوب کرد. هر چند اگر آن شخص، انسان خوب و وارسته‌ای باشد. همان‌طور که آیت الله جوادی آملی هم اشاره کرده بود یکی از مشکلات اصلی کشور، وجود مدیران خوبِ بی‌عرضه است. منظور مدیرانی است که شاید انسان‌های بااصول و فرهیخته‌ای باشند، اما در زمینه پست خود تخصصی نداشته باشند. معاون عمرانی علاوه بر این ویژگی‌ها باید حداقل‌های حوزه عمران را نیز بشناسد.
اما گویی در کهگیلویه و بویراحمد برای انتصاب یک شخص، باید رضایت همگان جلب شود. واضح است که جلب رضایت همه ممکن نیست. بلکه تنها معیار، باید کارایی و جلب رضایت مردمی باشد. اما آنقدر دخالت نمایندگان در انتصابات علنی شده است که همگان این موضوع را می‌دانند که کدام دستگاه سهم کدام یک از نمایندگان است.
ازاین‌رو از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود، آنگونه که خود هم مدعی است، صرفاً به خواسته نمایندگان توجه نکند بر اساس منافع مردم عمل کند و طناب پوسیده سیاست را ول کرده و حداقل این یک بار مدیری را بر اساس تمام شایستگی‌های لازم منصوب کند. اگر احمدزاده افراد شایسته را نمی‌شناسد از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بپرسد. در بین آنها بگردد که چه کسی متخصص و شایسته است. کهگیلویه و بویراحمد خالی از نیروهای متخصص نیست. افراد زیادی در حوزه عمرانی تخصص دارند. علیرضا سیاهپور که هم‌اکنون مدیرکل نگهداری سازمان راهداری کشور است و سالها در استان فارس مسئولیت داشته و مدیرکلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس را در کارنامه خود دارد، یکی از خبره‌ترین افرادی است که می‌تواند مسئولیت معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده بگیرد. کوروش امیدی‌پور مدیرعامل شرکت بزرگ و مشهور نوسازی و عمران اکباتان، یکی از نیروهای کارکشته استان در حوزه عمرانی است. محمد علی جاوید شهردار سابق یاسوج که در حوزه عمرانی سابقه بسیار دارد و کارهای او در شهرداری یاسوج ماندگار شده و سابقه شهرداری در شهرهای بزرگ کشور را نیز دارد. سید انتظام سهمگین که تحصیل کرده عمران است و سال‌ها در کارهای عمرانی، ساختمان و راه کار و نظارت کرده و سال‌ها به عنوان معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده و سرد و گرم پروژه‌ها را دیده از دیگر افرادی است که شایستگی این معاونت را دارد. قطعاً افراد بسیار دیگری نیز در این استان حضور دارند که می‌توانند بار عمرانی کهگیلویه و بویراحمد را به دوش بکشند.
احمدزاده باید حداقل در این حوزه قاطعیت داشته باشد و تصمیم قاطعی بگیرد تا بیش از این مهمترین حوزه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد بدون متصدی نماند. سؤال افکار عمومی این است که مگر قحط الرجال آمده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اصلا مگه قط الرجال است کا آین آدمهای تکراری معاون عمرانی شوند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
گزینه اصلی روشنفکر جاوید بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر الکی همه را میذاره سرکار از اول تا الان‌هم دنبال کار جاوید بوده
مرتجی
Iran, Islamic Republic of
// خوبه در تمام دولت ها دنبال پست هست
زمان روحانی بود هنوزم هست
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
همه اینها امتحان خود را پس داده و رفوزه شده اند
استانداری
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی کی باشی که امتحان گرفتی و همه رو رفوزه کردی استاد ؟
استاد بزرگوار به جز خودت افتخار بدی و استان رو نجات بدی.
البته فکر کنم استاد حال نداشته بخونه آقایون نامزد چه جایگاهی هستن (فکر کنم گفته شاید گزینه های شهرداری یاسوج هستن ، که نام خود را شهرداری نوشته)
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید بین گزینه ها خود مستقلا تصمیم بگیرد و بهترین و باسوادترین و پاکدست ترین را انتخاب کن.
صادقی
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور هیچ سنخیتی با این دولت نداره ضمن اینکه بسیار ضعیفه و اصلا در اندازه ای که شما کبنا ازش تعریف میکتید نیست.. واضحه که ایشون پستهای بالای مدیریتی در استان فارس داشتن اما همه اینهارو سیاهپور مرهون حمایت قاطع تاجگردون بود نه بخاطر لیاقت و شایستگی خودش.. الانم اگر یک همفمر و همراه و هم جناح تاجگردون بخواد دوباره با سفارش اینجا مسئول بشه پس دولت رئیسی نمایندگی خودشو در استان ما تعطیل کنه بهتره../. در میان این گزینه های ذکر شده کورش امیدی پور از بقیه سالم تر و پاکدست هست. در هر صورت میتوان فردی خارج از این جمع هم معرفی کرد
France
سیاهپور به واسطه محمدی داماد تاجگردون به تاجگردون وصل شد وعلاوه براون داماد پناهی شورای شهر هست
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور توانمند و با تجربه هست و خودش به این منسب ها رسیده
Iran, Islamic Republic of
/وی دکتر ملک حسینی و سردار بوعلی را فرستاد پیش استاندار فارس یعنی دکتر ایمانیه که در مدیریت خود در راهداری فارس ابقا شود،اما دکتر ایمانیه نپذیرفت.و وی در تهران جایگاه ندارد.
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور با توجه به تجربه و شایستگی خود پله های ترقی را طی کرده و مرهون کسی نیست لطفا الکی قضاوت نکنید.چون هم در حوزه مسکن و هم در حوزه راهداری تجربه و شایستگی داره و فردی مستقل و توانمند هست
از کجا سوختی ک اینا رو میگی
انچه ک عیان است چه حاجت به بیان است، مهندس سیاهپور پستهایی ک گرفت لیاقت داشت و دارد
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور با توجه به توانمندی خودش پیشرفت کرده و وام دار کسی نیست و شایستگی اش بیشتر از اینهاست
Iran, Islamic Republic of
لطفا از این چهار بزرگوار بپرسید کجا و چه رشته ای درس خوانده اید؟
همچی میگویید پست و مسولیت داشته اند که یکی فکر میکند در یک رقابت سالم‌و براساس شایسته سالاری پست گرفته اند
جمع کنید رییس فلان مسول بهمان
ایرج بیات
Iran, Islamic Republic of
جناب صادقی با عرض سلام . اولا شایسته سالاری در نظام اسلامی ارتباطی به این دولت و آن دولت نداره ثانیا ایقد مغرضید یا اگاهی تون پایینه که نمی دونید جناب مهندس سیاهپور در فارس مدیر نمونه کشور شد همین امر باعث شد دولت جدید ایشان رو به وزارت راه ببرند و مسئولیت نگهداری راههای کشور رو به ایشان واگذار کنند و برادر توانمند ایشان هم جناب مهندس مسعود سیاهپور در همین دولت به عنوان رئیس پتروشیمی گچساران معرفی شده اند ، افراد کوته فکر و نظرتنگی که مخالف پیشرفت نخبه های استانی هستند فقط با برچسب های جناحی تلاش می کنند مانع پیشرفت این عزیزان شوند که امیدواریم به هدف شوم خود نرسند .
گوهرگانی
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور بواسطه حمایت پناهی از دکتر گودرزی نماینده اسبق ممسنی در فارس معاونت گرفت،سپس بواسطه حمایت تاجگردون،در فارس مدیریت گرفت.
...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب بیات محترم مدیر نمونه شدن با رای کیلویی که نشد گول این اعداد و ارقام رو نخورید مستند برات میارم که از اصفهان و هر جایی که فکرش رو بکنی رای جمع شد برای این آقا کدوم مدیر نمونه
Iran, Islamic Republic of
سه تاش .
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه حسین خان بود
دنا
Iran, Islamic Republic of
قطعا بر سر انتصاب در این جایگاه جنگ جهانی سوم بین نمایندگان ما شروع خواهد شد و شعله های خانمان سوز آن تارو پود حوزه سیاسی علی الخصوص استاندار ر با خاک یکسان خواهد کرد !!! یقین بدانیم عامل انهدام صندلی استاندار در آستانه سفر ریاست جمهور به استان همین انتصاب خواهد بود !!
Iran, Islamic Republic of
معاونت عمرانی باید غیر بومی باشی در این استان مدیران بغیر از پارتی بازی و بکارگیری فامیلشون به صورت فله ای و غیر قاتونی کاری ازشون ساخته نیست این آقایون امتحانشون را پس دادند خواهشا از اینها استفاده نشه
امید
Iran, Islamic Republic of
حداقل ی گچسارانی ی دهدشتی هم معرفی میکردی
Netherlands
اقاي اميدي پور بهترين ايناست، ولي ايشون نمياد، كار با اين استاندار سخته
Netherlands
اقاي اميدي پور بهترين ايناست، ولي ايشون نمياد، كار با اين استاندار سخته
گمنام
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا دنبال تغییر و تحول اساسی در استان هستند آقای جاوید گزینه خوبی هست برا ای معاونت، دکتر امیدی پور هم آدم پاک و باشخصیتی ، سه نماینده محترم استان و جناب آقای استاندار اگه دنبال آبرو و اعتبار خود هستند آقای جاوید که در شهرداری نشان دادند که کی بودند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
. نه بفکر شهره نه معلوم هست کجاس
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جاوید بهترین گزینه است بنظر من تاجگردونی ساکن یاسوج جاوید راتاجگردون یاسوج میدونم
Iran, Islamic Republic of
لجناب استاندار لطفاً این معاونت رو غیر بومی بگذار که گزینه بومی رو روشنفکر خراب می کند
Iran, Islamic Republic of
غیر بومی بگذارید تا روشنفکر تو غُمپُس بماند
زمانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام بهترین گزینه برای معاونت عمرانی دکترجاویدمی باشدکه امتحان خودش روپس داده باتشکر
جواد
Iran, Islamic Republic of
چون چیتابیه خودتم چیتابی هستی هه
صادقی واقعی در پاسخ به صادقی دروغین
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس سیاهپور بهترین و شایسته ترین گزینه هست. تحصیلات عالی ، سابقه چندین سال مدیریت موفق در یکی از بزرگترین استان های کشور و داشتن مسئولیت در سطوح ملی و کلان ایشان ، داشتن قدرت رایزنی قوی برای جذب اعتبارات ، مهندس نمونه کشوری از ایشان شخصیتی شایسته برای خدمت به مردم شریف استان ساخته است.
ضمنا خواهشا با اسم جعلی و به نام اشخاص به دروغ کامنت نزارید. مرد نیستی حداقل آزاده باش و اسم واقعیت را بنویس
غیر واقعی
Iran, Islamic Republic of
بله البته داشتن قدرت رایزنی قوی برای جذب نیرو با اعتبارات استان فارس..
سامان
Iran, Islamic Republic of
شاید جاوید گزینی خوبی باش ما بین این افراد چرا ک در شهرداری امتحان خود را ب خوبی پس داداه است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیریت مهندس سیاهپور در استان فارس بی نظیر و زبانزد خاص و عام است بی شک با حضور مهندس سیاهپور استان چشم انداز روشنی خواهد داشت و به آینده و وضعیت پروژه های عمرانی و فرآیند مدیریتی استان امیدوار خواهیم بود
محمود
Iran, Islamic Republic of
هر سه نفر انسان های شریفی هستند اما سوابق و تخصص سیاهپور در بین اینها متمایز است
Iran, Islamic Republic of
اگر بنا باشد غیرسیاسی و متخصص بگذارند،مهندس سیاهپور بهترین گزینه برای این کار است؛چون هم امتحان پس داده است و در مسولیت های گوناگون موفق عمل کرده است و هم پاکدست بوده است.
بعضی از این افرادی که نام برده شد از جمله گزینه ی نماینده متاسفانه از جهت پاکدستی،دارای مشکل اساسی می باشند.
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود اسم شخص خاصی را نمی آوردید چون باید دید در کف ترازو چهار گانه چه خبر است
مبینا
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جاوید
بهترین است بگذارید جاوید جاوید بماند
مبینا
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر جاوید
بهترین است بگذارید جاوید جاوید بماند
طرفدار دولت مردمی
Iran, Islamic Republic of
یک جمله معروف هست که وقتی در استان فارس مسئولیت داشت و کسی را برای اشتغال به ایشان معرفی می‌کردند به جای اینکه از تخصص او سوال کند می‌گفته: ببینید پُشتِش کیَه !!!!؟؟؟؟
و اگر اکنون در وزارت خانه پست دارد به واسطه همین به اصطلاح " پُشت " هایی هست که یا فرزند یا یکی از افراد خانواده آنها را مشغول به کار کرده بدون اینکه مجوزی برای جذ نیرو داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور مرد عمل،همیشه تا بوده مردم استان خمو از بچه های خودمون استفاده نکردنه که پیشرفت کنیم وهمیشه هم داریم پسرفت میکنیم مثل افتادن دنبال دکترتاج،،حق ما مردم این استان همینه که مسول دفتر. برامون تصمیم بگیره
Iran, Islamic Republic of
با سلام .مهندس سیاهپور از نیروهای توانمند و متخصص هست که با توجه به تجربه و شایستگی و لیاقت خود پله های ترقی را طی نموده است و گزینه واقعا مناسبی می باشد چون هم در حوزه مسکن و شهرسازی هم راهداری تخصص داره.
Germany
بهترین گزینه مهندس علیرضا سیاهپور می باشد توان اجرایی بالایی دارد والان هم کاملا بلدچکار کنه هم از نظر زیرساخت وهم از نظر فنی استان را نجات دهد چون توانایی فنی بالایی داره
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۵۰درصدمشکلات فعلی شهرداری که نمی توانندحقوق کارکنان راپرداخت کنند ناشی ازعملکرد گذشته جاوید است،تادادزیادی ازفامیل ووابسته راشخصا درشهرداری مشغول کردن ،البته به غیرازسهمیه ای که به اعضای شورای شهردادند.
بهترین اینها امیدی پوراست که قبلا هم معاون عمرانی بودند.
نادعلی
Iran, Islamic Republic of
سهمگین متخصص وسرمایه استان
نظام مهندسی
Iran, Islamic Republic of
ایشان هیچ تخصص و تجربه ای در این حوزه ندازپرد هرچه ساختمان نظارت کرده همه اش افتضاح است
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
سهمگین قانون مند قانونگرا و کاربلد
Iran, Islamic Republic of
سهمگین نه قانونمند است و نه کاربلد
احمد
Iran, Islamic Republic of
امیدی پور عالی است، اماگزینه فردی غیر ازاینهااست.
Iran, Islamic Republic of
تا چند ساعت دیگر دوباره یکی فرد ناتوان دیگر را اضافه میکنی
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناخت مهندس سهمگین از ریز و بم مشکلات حوزه عمرانی استان بهتر از هر کسی میتواند مدیریت کند
Iran, Islamic Republic of
معاونت عمرانی باید پاکدست باشد
جلیل
United States
درود بر جناب مهندس سیاهپور کسی با توانایی شخصی به جایگاه فعلی رسیده
جلو
Iran, Islamic Republic of
،تمام نیروهای مدیر طایفه جلیل را در این دو سال حذف کردند.
مانند فتاح محمدی،محسن مرادی،خلیفه جمشیدی،محمدتقی کرمی،داریوش عباس نژاد و.....
Iran, Islamic Republic of
فقط غیربومی
ضمن اینکه خودِ استاندار هم بایستی بره
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
فقط آقای دکتر سهمگین چون بدون هاشیه و کاربلد است والسلام
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر سهمگین کارش خیلی درسته و جوان با تجربه است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدیم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
حق این استان همینه که امثال دکتر امیدی پور خارج از این استان مدیریت‌های مهم رو بر عهده داشته باشند. ایشون الان مدیر یه هلدینگ بزرگ هست.
علی
Iran, Islamic Republic of
بهترین نیروی باسواد ومیدانی آقای دکتر عالی نسب هستند.
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف همه مردم از مهندس جاوید راضی هستند..اقدامات و عملکرد ایشان در زمانی که شهردار بودن گواهی هست بر تخصص و تسلط ایشان در حوزه شهری
خیبر
Iran, Islamic Republic of
این چند نفر توی استان امتحان دادند هیچ کدامشان بدرد معانت نمیخورند فقط دکتر احساس خواه مرد عمل وقاطع هستند.
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
میرسکار
Iran, Islamic Republic of
محمدجعفر احساس خواه برق خوانده یا مکانیک ولی معاون عمرانی باید عمران خوانده باشد نابغه باشد آن هم مهندس نستور درخشنده پور.
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهندس سیاهپور انسانی کاردان و متخصص و توانمند هست و بهترین گزینه در این خصوص می باشد
همکار
Iran, Islamic Republic of
الحق و والانصاف امیدی پور گزینه ای توانمند ،مدیر و کار بلد می باشد. با سواد و برنامه ریز هستند. من به شخصه ایشون را خیلی قبول دارم.
Iran, Islamic Republic of
دکترجاوید مردعمِل
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیری وجود نداره چ بسا باید از شیراز و اصفهان مدیر در ای استان باشه تا وقتی یه عده بیسواد به واسطه روشنفکر و حسینی و موحد میان اوضاع همینه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر و حسینی دنبال افرادی مثل خودشان هستند
علی نسب
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور اصلاحاتی وابسته سید قدرت حسینی و نیروی تاجگردون بوده
Iran, Islamic Republic of
اگرخواهان این هستند که این استان ازبرزخ رهایی یابد ازاین چند گزینه استفاده نشه بهتره
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر
شما از کارنامه اطلاع ندارید.وگرنه این تبلیغات را کنار میگذاشتید.اخ تا قیامت از دست جهل
شبگرد
Romania
برا تازه به دوران رسیده ها خیلی سخته که ببینند یه آدم با اصل و نسب بخواد جایگاه بگیره
وقتی شناخت از کسی ندارین ،لطفا الکی شعار ندین
در حالیکه سیاهپور ، الان‌پستش بالاتر از خود استاندار هست
کمبود نام و اوازه هم ندارد که با پست بخواد اصالت خودش و اثبات کند
خانواده سباهپور، برگ زرین تاریخ استان هستند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهرداری زمان جاوید ورشکست شد ی / چطو می‌تونه معاون عمرانی استاندار بشه.
احمد
France
با عرض سلام
مهندس سیاهپور از دوران دولت خاتمی معاونت فنی اداره راه و شهرسازی استان ک و ب،در دولت احمدی نژاد معاونت های فنی و راهداری استان فارس و در دولت روحانی مدیر کل راهداری وحمل نقل استان فارس را در کارنامه خودشون دارن.واینها تنها با توجه به توانایی و تخصص خودشان بدست آمده و پله های ترقی را طی کرده و به گروه خاصی وابسته نبوده ونیست.به امید روزی که مسؤلیت ها در کشور و استان خودمون به خصوص بر اساس تخصص و شایسته سالاری باشه.ان شاءالله
عمران
Iran, Islamic Republic of
دکتر علی محمد روستا، از نخبه های حوزه عمران،مانند همه عزیزان نامبرده شده گزینه ایست با پتانسیل بالا
Iran, Islamic Republic of
اگر ککاش روشنفکر بهله
دنا
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه جاوید خوبه
نه به جاوید
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
چندی پیش در زمان شهردار بودن آقای جاویدی به ایشان مراجعه کردم و ضمن توهین به نامه .رو هم مچاله کردند.
درویش
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات درستی نداری
اگه جاوید بد عمل کرده بود، شهردار خراسان جنوبی نمیشد.
نه به جاوید
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
نامه مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران بود
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مهندس سیاهپور فردی توانمند،مدیر،شایسته،و از همه مهمتر پاکدست و تحصیل کرده و‌متخصص با همان حوزه عمرانی میباشد،الحق و الانصاف مدیریت و کارنامه ایشان قابل دفاع میباشد
حسین‌ شبگرد تنها
Romania
حالا بقیه به کنار
ولی آقای سیاهپور آخه از معاونت یه وزارت بیاد معاون استاندار بشه
اگر چنین تصمیمی بگیره ، بزرگترین اشتباه زندگیش هست
یا همان آقای امیدی پور

اما جناب سهمگین سالها در معاونت فنی کار کرده و بهترین‌گزینه هست
رضا جهان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر ادب دوستان
جاوید بهترین گزینه است
مردان دوران های سخت
بی پولی شهرداری یاسوج از خود شهردار فعلی است
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب.قبولی طاعات و عبادات
خداوکیلی مگه قحط الرجال هست که فقط این چهار گزینه رو مورد بحث قرار دادید اونم محمدعلی جاوید که سر مردم رو با روکش آسفالت غیر اصولی بست یا همین مقدم که معلوم نیست چه بازدهی برای شهر داشته توی این چند سال.
تو را به حضرت عباس این جناح بازی‌ها رو زمین بگذارید و بگذارید این شهر نفسی راحت بکشد از دست مسئولین بی لیاقت و این بهشت گمشده(یاسوج) به اوج برسد.
درویش
Iran, Islamic Republic of
فقط یک طرح عمرانی فرهنگ سرای شهر بیرجند که اجرا شد به اندازه تمام بودجه عمرانی یاسوج بودجه داشت، در ثانی در زمان جاوید در شهرداری یاسوج فقط چند ساختمان از جمله ترمینال، ساختمان عمران، اضافه ساختمان مرکزی، نمایشگاه و صدها طرح بر جای مانده اجرا شد که دست استاندار وقت هر روز یک قیچی بود جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرداری
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
جاوید تو کدوم شهر یا کلان شهر شهردار بوده
اگه منظورت تو بیرجند بوده ابن بدون اون زمانی که اونجا بود کل بودجه عمرانیش به اندازه یک سوم شهرداری یاسوج بود
دوما در زمان جاوید با اون پولهای مفتی که روانه شهرداری می‌شد هیچ کاری که برای یاسوج نکرد اینقد نیرو به بدنه شهرداری آویزان کرد که الان شهرداری داره تاوان اون نیروها را می‌ده
الکی افراد و بزرگ نکنید
برو یه بررسی کن ببین تو زمان جاوید چقد نیرو به بدنه شهرداری اضافه کرد که اکثر فامیل خود واز چیتاب بودند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
بنار
Iran, Islamic Republic of
برای معاونت استانداری ، دکتر روستا گزینه خوبی است .
Iran, Islamic Republic of
اطلاع دقیق دارم که ککاش روشنفکر نمیذاره متاسفانه
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
مهندس حسینی خواه بهترین گزینه می باشد
Iran, Islamic Republic of
پ کهلی وچنش مندسه
طرفدار دولت مردمی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا نظرات را به میل خودت سانسور میکنی
چرا وقتی از تخلفات میگیم حذف میکنی
البته از قدیم گفتن مال بد بیخ ریش صاحبش
ر
Germany
به نظر آقای دکتر عباس بهشتی روی بهترین گزینه است ایشون هم فرماندار بوده هم مدیر کل هم تحصیل کرده هم در کارهای عمرانی قوی هستن .
دلسوز نیروهای ارزشمند استان
Iran, Islamic Republic of
این مقاله رو کسی نوشته که هدفش تخریب این ۴ نفر بوده. این شخص تخریب کننده با این سیاست جدید بدنبال این هست که بعد از تخریب این ۴ نفر که همه از پتانسیلهای ارزشمند استان هستند، در گامهای بعدی خودش رو مطرح کنه.
درویش
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه دکتر محمد علی جاوید از بدنه مهندسین با سواد و کاربلد و مقتدر وزارت کشور می باشد و از کارشناس فنی شهرداری تا معاونت فنی عمرانی شهرداری، بخشداری، مدیرکل شهری استانداری و شهردار یاسوج و خراسان جنوبی بوده به نظر بنده در حد وزیر می باشند.
ساعی
Iran, Islamic Republic of
هم دکتر جاوید هم مهندس سیاهپور و هم مهندس سهمگین هر سه عالی هستند ولی دکتر جاوید سابقه و تجربه کار عمرانیش در اجرا بیشتر از دو نفر دیگر هست و بعدش مهندس سیاهپور و در آخر مهندس سهمگین
صادق ف
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه
دکتر عبدالی
و
دکتر روستا
Iran, Islamic Republic of
هي ميگيد استاندار محترم لطفا گزينه غيربومي بياريد، اخه اين استاندار افراد توانمند و متخصص استان خودشو نميشناسه چ برسع به شناخص افراد غير بومي
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی /سواد خواندن و نوشتن داره بابا ول کنید باید یک آدم باسواد و مقتدر بیاد که تهران حسابش کنند نه این را که کسی اصلن حسابشون نمیکنند
من
Iran, Islamic Republic of
لطفااسم نبرید گرنه شیاطین اربعه ازچپ وراست وجلو وپشت سربه تصمیم گیرنده فشارمیاورند
من
Iran, Islamic Republic of
شیطان چهارم همین عناصرتنگ نظروجناح بازهستندبابامملکت نیازلکاردان داردنه وابسته
تمام این افراد این آب وخاک هستندودلسوزملت خود
ضمنا جبهه گیری فعل خطرناکی است
Iran, Islamic Republic of
هرکس در این دولت پست بگیرد کاری از پیش نمی برد خانه از پای بست ویران است
مرادی
Iran, Islamic Republic of
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
نه هر که آینه سازد سکندری داند
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاه داری و آیین سروری داند
هزار نکته باریکتر ز مو این جاست
نه هر که سر بتراشد قلندری داند
برادران و خواهران محترم، هر چهار بزرگوار جزو سرمایه های استان هستن و ارزشمندند، لطفا این بزرگواران را تخریب نکنید. از سویی، با توجه به پست مورد نظر باید فردی انتخاب گردد که در حوزه های راه، ساختمان و شهرسازی دارای تجربه کافی و وافی باشد و همچنین از قدرت چانه زنی اثربخشی در سطح ملی برخوردار باشد که از محرومیت استان در این حوزه بکاهد. بررسی سابقه اجرایی هر ۴ گزینه نشان می دهد که جناب مهندس سیاهپور، آزمون و خطاهای لازم را در طی دو دهه گذشته در مسئولیت های مختلف مربوطه در استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد به خوبی پشت سر گذاشته است و سند موجودیت
و تایید این تجربه اندوزی گرانبها، انتخاب شدن به عنوان مدیر نمونه کشوری آن هم در چند نوبت است. عامل بسیار مهم دیگر اینکه مهندس سیاهپور، نیروی جناحی نیست و نگاه فراجناحی و ملی دارد که همین امر موجب توالی دوره مدیریت ایشان در دولتهای مختلف شده است و هم اکنون در سطح ملی و وزارتخانه به کشور خدمت میکند.
امید است که تصمیم سازان و تصمیم گیرانی که در سطح ملی و استانی حق انتخاب دارند، قدر سرمایه های متخصص و متعهد استان را بیش از گذشته بدانند و سرمایه سوزی و فرصت سوزی نکنند.
a
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
هیاهوهای سیاسی و عشیره ای را قریمی بخوانید و سریعاً از فرهنگ این استان حذف و کنار بگذارید و شخص اصلح و مناسب پست مورد نظرجهت پیشرفت و آبادانی استان منصوب نمایید. از این رو که تجریه ،تخصص،توانمندی عام المنفعه داشته باشد و خروجی این فاکتورها متوجه عامه مردم شود.یا علی
"ضمناً مهندس سیاهپور داری این فاکتورهاست"
بهنام
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال نیست سوئ مدیریت باعث شده نخبه های استان مهاجرت کنند کسی هم اگر مونده باشه دل ودماغ نداره قبول پست کند.
کچساران
Iran, Islamic Republic of
امان از دست سنگین ها که تا آقای تاجگردون بنده خدا بود ول نمی کردند حالا هم از درب و پنجره دنبال بست هستند .
خوش نظر
Iran, Islamic Republic of
گزینه های خوبی از افراد بی ادعا در سطح کشور در حوزه وزارتی مشغول خدمت هستند که هم ارتباطات کشوری دارند و هم استان و کمبودهای را می شناسند.مثلا در حوزه وزارت نیرو افرادی مانند مهندس مرادی مشغول خدمت هستند که هیچگاه به نمایندگان و حوزه های سیاسی برای کسب پست و مقام آویزان نشده اند. و هرگز خودشان را گزینه نخواهند کرد ولی اگر استاندار دنبال گزینه مناسب است باید از آنها دعوت کند، رزومه بخواهد و پس از محک زدن یکی را انتخاب نماید.
Iran, Islamic Republic of
مهندس جمشیدی هم تجربه و تخصص و قدرت چانه زنی بالایی دارد
Iran, Islamic Republic of
بعداز رفتن حاجی زاده خوب نوشتی عمران کهگیلویه و بویراحمد دربرزخ قرار خواهد گرفت اگر بخواهید ازاین چند گزینه استفاده کنید مخصوصا جناب اقای سیاهپور امیدواریم که فکری درست به حال روز این استان داشته باشید
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
مردم اسنان خودمان تمایل به مدبران و استاتدرلن غیر بومی داریم که زور بهمون بگن ، بهترین شخص برای معلونت عمرانی اقای جاوید میباشند که ۸ سال شهردار یوده اند و درحوزه عمران شهر و روستا حرف برای گفتن دارد و مرد اجرا میباشد
جواد
Iran, Islamic Republic of
چون جاوید چینابیه هم شهریته میگی خوبه هه
a
Iran, Islamic Republic of
مهندس سیاهپور بر اساس توانایی و شایستگی پله های ترقی را طی کرده و ربطی به مسائل سیاسی و منطقه ای و نسبت با افراد ندارد
اکبر رستمی
Iran, Islamic Republic of
سلام
دکتر جاوید دست پاک است هم در یاسوج هم در بیرجند به کسی باج نداد
به نظر من گزینه عالی است چون الان دریاسوج است و با خانواده بقیه دوستان درتهران ساکنند و حاضر نیستند بیان یاسوج
جاوید جز شهردارانی است که کارنامه درخشان داشته و هرگز دستگیر و استیضاح منجر به رای نشد .
قرار بود شهردار رشت بشه و معاون عمرانی وزیر علوم بشه خودش قبول نکرد.
حقگو
United States
مهندس سیاهپور متخصص ولیاقت این پست را دارند .بروید تو جهار سال گذشته به راهها و بزرگ راههای استان فارس نگاه کنید ببینید چها که نشده ...
فقط دکتر سیاهپور کاردان ووکارکشته
امیدی
United States
نستهن مقدم بهترین گزینه است و تمامی فاکتورهای خاص و مهم را دارد
همچنین می‌توان از مهندس داریوش جهانبخش و دکتر علی محمد روستا افراد جوان و جهادی نام برد که در این جایگاه موفق باشند
برند
Iran, Islamic Republic of
معاون عمرانی علمی و با تجربه و توانمند فقط دکتر نستور درخشنده پور قابل مقایسه با هیچکدام نیست.
دنا
Iran, Islamic Republic of
معاون عمرانی استاتداری باید یک سر و گردن از مهندسین دیگر بالاتر باشد درخشنده از دانشگاه اصفهان در دهه ۶۰ فارغ التحصیل شده هم شهردار و هم مدیرکل نسکن و شهر سازی و هن مدیر عامل شهرک علوی بتدرعباس. قطعا معاون استاندار نباید فارغ التحصیل دانشگاه آزاد باشد.از دانشگاه گرید ۱ باید فارغ التحصیل شده باشد.
کوروش
Romania
مهندس سیاهپوش لیاقتش وزارت هست نه معاون عمرانی وجدانا غیراستاندارد بشه.قابل قیاس با بقیه نیست.
Iran, Islamic Republic of
از حق نگذریم
آقای جاوید مرد عمله
هنوز خدمات او در حوزه مهندسی شهری و شهرداری به عیان مشخصه و سابقه مدیریتی او در سایر استان‌ها مبین موفقیت و کاربردی ایشان است و شهردار بعداز اون هیچ کاری شایان و درخوری که در حد و اندازه مرکز استان باشه انجام نداده واقعا
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور مدیر نمونه راهداری کشوری را با رای گرفت،وتمام مردم شهر یاسوج هم در این رای گیری رای بهش دادند،من خودم رئیس مدرسه ای بودم به همه دانش اموزان مدرسه سفارش کردم که در رای گیری مجازی شرکت کنند ورای بدن،نمونه شدن ملاکهای داره که با رای مجازی به دست نمیاد،
صادق
Iran, Islamic Republic of
با سلام متاسفانه استان در گیر بازی خای سیاسی شده و همه استان به جای پیشرفت (در مقایسه با سایر استانها ) با پسرفت عمرانی گرفتار شده و با انتخابهای قوم و قبیله ای متاسفانه شاهد بیکاری جوانان نخبه و بگار گیری و سپردن مسئولیت به افرادی که توانایی کار را دارند و منتظر امر و نهی نماینده هستند در هر صورت آدم کاردان و مومن و پاک دست باید باشد فرق نمی کند از کدام گروه سیاسی باشد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سهمگین نیتره جدا کنه معاونت عمرانی سی چنشه.
قربانی
Iran, Islamic Republic of
خدایی سهمگین و جاوید..
عنایی
Iran, Islamic Republic of
بهترین سهمگین ها(استانداری+برنامه وبودجه) هستین اگر کار ومردم وقانون وپاکی ملاک باشد
جهان
Iran, Islamic Republic of
سهمگین توانا دانا پاک قاطع مردمی ودارای نفوذ محلی (رای)
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سهمگین داری شاخص های اعلی +اون برادرش هم 20 هست اگر طیف حسینی واحمدزاده رای میخوان
علی
Iran, Islamic Republic of
سهمگین استانداری اهل تعامل بیشتری هست وسخنور و روابط عمومی قوی خدایی دوتاشون فوق‌العاده هستند ولی بی صاحب
کا غلوم
United States
به نظرم جبمپ جامپ بهتر از همشونه
تورج
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه خود دکتر روشنفکره
یلدا
مهندس با توجه به توانایی و تخصص خودش پله های ترقی را طی کرده و به گروه خاصی متصل نیست و با توجه به شایستگی های خودش پیشرفت کرده
Turkey
تخصص ،سواد و سلامت كارشان باعث رشد ايشان شده
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
یه دونفر نشهسنه فله ای سی سیاهپور کامنت اینویسن.
سیاهپور اصلا در حدی که دارید مبالغه آمیز وش تعریف ایکنید نیسی کم زور بزنید
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
با احترام به همه کاندیدا و نظر عموم، با اینکه هر چهار شخص دارای خصوصیات خوب می باشند ولی این جایگاه برای آبادانی استان نقش بسیار مهمی دارد که باید شخص مورد نظر از همه لحاظ برترین باشد و بتواند بهترین کارایی را برای استان داشته باشد، که مهندس سیاهپور با توجه به سوابق بالا و مدیریت قوی و افکار نو که باعث تحویل در این جایگاه میشود را داراست و شایسته این منصب می باشد
جلیل
Iran, Islamic Republic of
سیاهپور در این حد و اندازه ها نیست.
لطفا مبالغه نکنید
با تشکر
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم حاجی زاده دنبال هالو منجی ایگرده که بیاد یا هم احتمالا برخه قراره بیاد
Iran, Islamic Republic of
آقای جاویدبافشار وپیگیری های یکی ازلیدرهای دکترروشنفکردرشهرچیتاب(که به نماینده انجام داده) برا معاونت عمرانی انتخاب خواهدشد
United Kingdom
دوست عزیز حتما منافع شخصی نداره
منتظر
Iran, Islamic Republic of
با سلام .مهندس سیاهپور از نیروهای توانمند و متخصص هست که با توجه به تجربه و شایستگی و لیاقت خود پله های ترقی را طی نموده است و گزینه واقعا مناسبی می باشد چون هم در حوزه مسکن و شهرسازی هم راهداری تخصص داره.
من الان نمی دونم برای این پست معاونت کسی رو انتخاب کردن یانه؟ فقط از صمیم قلبم آرزو می کنم مهندس سیاهپور برای یکبار هم که شده بع شهر خودشون یاسوج بیایند و یک مسئولیتی رو بع عهده بگیرند ؛ و همیشه اینو از خدا طلب می کنم...یا خدا مهندس سیاهپور رو به دلش بنداز بیاد تو شهر خودش یک مسئولیتی رو بع عهده بگیره
الهی آمین
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1