تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۴۵۵۹۳۰
کبنا بررسی کرد؛

جو سیاسی کم‌فروغ در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد / علت عدم حضور مسئولین استانی در دانشگاه‌ها چیست؛ ترس یا فرار از پاسخگویی؟!

۵
۰
جو سیاسی کم‌فروغ در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد / علت عدم حضور مسئولین استانی در دانشگاه‌ها چیست؛ ترس یا فرار از پاسخگویی؟!
کبنا ؛
در حالی که این روزها در اغلب استان‌های کشور مسئولین کشوری و استانی در دانشگاه‌ها حضور یافتند و به مسائل و چالش‌های مختلف دانشجویان پاسخ می‌دادند، اما در کهگیلویه و بویراحمد وضعیت به‌گونه‌ای است که گویی هیچ خبری نیست.
به گزارش کبنا، در سال‌های اخیر دانشگاه‌ها متناسب با فضای حاکم بر جامعه از مسئولان برای حضور در دانشگاه‌ها دعوت می‌کردند، اما متأسفانه در ۱۶ آذر امسال این امر در کهگیلویه و بویراحمد تحقق پیدا نکرد. این در حالی است که رهبر فرزانه انقلاب بر برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، جهاد تبیین و پاسخگویی مسوولان تاکید فراوانی دارند.
در حالی که انتظار می‌رفت شرایط عمومی کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی بخشی از مطالبات جریان دانشجویی باشد، اما این امر محقق نشد.
سردار خرمدل_ فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد_ در صحبت‌های اخیر خود گفت: حداقل انتظار این است که رسانه‌ها صدای مردم باشند و امروز رسانه‌ها دلیل عدم حضور مسئولان در دانشگاه را باید مطالبه کنند.
نقدی که از ابتدا به نمایندگان، استاندار و فرمانداران وارد بود و می‌بایست در ویژه‌برنامه‌های روز دانشجو به مطالبات دانشجویی پاسخ می‌داده و عملکرد دولت که از طرف قاطبه جامعه با نقد مواجه است را پاسخگو می‌بودند. این در حالی است که بسیج دانشجوییِ دانشگاه یاسوج، رسماً از استاندار برای حضور در یک نشست دعوت کرد، اما به این درخواست اعتنایی نشد تا شاهد ۱۶ آذر بی‌رونق و کم‌فروغی در کهگیلویه و بویراحمد باشبیم.
نمایندگان مجلس
سال‌هاست مسئولان برای مردم کهگیلویه و بویراحمد تصمیمات مهمی را در زمینه‌های مختلف اتخاذ می‌کنند اما برخی از آنها پاسخگوی عملکرد خود نیستند.
نماینده شهرستان کهگیلویه به‌عنوان با‌سابقه‌ترین نماینده تمام اداور چرا یک بار به دانشگاه نرفته و پاسخگوی ۲۴ سال اخیر نه حداقل پاسخگویی سه سال عملکرد اخیر خود باشد؟
چرا مهدی روشنفکر که خود دانشگاهی است در سه سال اخیر در فاصله معنا داری با دانشگاه و دانشجو زیست می‌کند؟
چرا سید ناصر حسینی که ردای فرهنگ و کتابت را به دوش می‌کشد، دانشگاه و دانشجویان را غریبه قلمداد می‌کند؟
این روزها مسائل و ابهامات فراوانی پیرامون اخذ مجوز سد آبریز، طرح آبگیری سد چمشیر، حواشی تنگ سرخ، فاضلاب بیمارستان‌های استان و مسائلی مانند ترافیک، تورم و وضعیت ضعیف سرمایه‌گذاری در استان مورد پرسش همگان است چرا در فضای آکادمیک مورد نقد و بررسی قرار نمی‌گیرد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما فقط بلده بره دامپزشکی و اموزش پرورش و امور عشایر
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار خرمدل عزیز علتش آقایون موحد و حسینی خدای تو شهرستان کهگیلویه بجز ریس جهاد کشاورزی چرام و آقای جلال محمدی و خانم باقریان یه نیرو خوب نداریم نداشتم
Iran, Islamic Republic of
مگه نه اینکه قراره برن دانشجوی مطالبه گر ر..!همی نرن بهتره
Belgium
لطفا از نماینده گچساران بخواهید تا خاطره رفتن به جبهه توضیح دهد یا به شورای نگهبان توضیح دهد
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
1