تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۵۳۰۶۵
رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه؛

وقتی لیدر نماینده در مدیریت دخالت کند، این چه مدیریتی است؟

۳
۲
وقتی لیدر نماینده در مدیریت دخالت کند، این چه مدیریتی است؟
کبنا ؛ایرج کاظمی رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در خصوص تغییر خود، گفت: زمانی که دولت‌ها تغییر می‌کنند، تغییر مدیران نیز امر بدیهی است، و شاید صلاح نباشد فردی مدت زیادی در پستی بماند.
به گزارش کبنا، ایرج کاظمی مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه که سال‌ها در این کسوت محور وحدت اهالی فرهنگ و هنر بود. او مدافع سرسخت هنرمندان و رسانه‌های کهگیلویه بزرگ بود و گاهاً هم با خبرنگاران مرکز استان ارتباط برقرار می‌کرد و برای مشکلات‌شان پا درمیانی می‌کرد. کاظمی ابتدا خود را متعلق به اهالی فرهنگ و هنر می‌دانست. کاری به جایگاه مدیریتی‌اش نداشت و هر جا که لازم بود، اول از هنرمندان و اهالی رسانه و فرهنگ دفاع می‌کرد و بعد به فکر موقعیت خود بود. یقیناً نبودن او در این جایگاه اهالی رسانه و فرهنگ را متضرر خواهد کرد.
ایرج کاظمی در گفت‌وگوی مختصری با خبرنگار کبنا نیوز، با بیان اینکه «وقتی‌اندیشه سیاسی وجود دارد، اتفاقات خوبی نمی‌افتد» اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد حیاط خلوت سیاسیون است و تیم هم همان تیم است، نیرو‌های کارآمد کم وجود دارد.
وی بیان کرد: کار‌هایی مثل برگزاری نمایشگاه و... بصورت روتین انجام می‌گیرند، فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر باشد، ولی بهتر است که حوزه فرهنگ و هنر به سمت تخصص گرایی برود.
کاظمی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ، باید کارها را به انجمن‌ها سپرده شود و اداره فرهنگ و ارشاد نقش نظارتی داشته باشد. انجمن‌ها افراد متخصصی دارند و حوزه خود را بهتر از سیستم اداری می‌شناسند.
وی گقت: پرسنل و کارمندان نباید موجب قطع ارتباط هنرمندان و مجموعه اداره ارشاد شوند، باید همواره نقش نظارتی حفظ شود. ما هم این چنین رفتار کردیم و کار هم خوب پیش رفت.
کاظمی در انتقاد از دخالت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: مدیریت در جامعه‌ای که باید هوای همه را داشته باشید، مدیریت نمی‌شود. اینکه مدیر دخالت کند، وزارت کشور دخالت کند، نماینده دخالت کند، لیدر نماینده دخالت کند، فرماندار دخالت کند، این چه مدیریتی است؟
وی افزود: معضلات عدم توسعه نیافتگی ما به همین مسائل مرتبط است، متأسفانه تصمیمات عینی و منصفانه و بی‌طرفانه گرفته نمی‌شود.
گفتنی است؛ طی حکمی از سوی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه جایگزین ایرج کاظمی شد. مراسم تودیع و معارفه امروز سه شنبه ساعت ۱۰ در سالن فرمانداری دهدشت برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وای به حال استان کهکیلویه و بویراحمد ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی .. تصمیم گیر یه شهرستان شده است باید فاتحه مردم را خوند
Iran, Islamic Republic of
تماختممت
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1