تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۵۲۵۲۳
در جمع روستای امامزادگان بی‌بی خاتونین مطرح شد

روشنفکر به چه کسانی کنایه زد؟! / بعضی‌ها هنگام بهشت اعتبارات اگر از منافع شخصی دست می‌کشیدند و برای خودشیرینی بودجه برگشت نمی‌دادند، وضع این نبود!

۲۶
۱
روشنفکر به چه کسانی کنایه زد؟! / بعضی‌ها هنگام بهشت اعتبارات اگر از منافع شخصی دست می‌کشیدند و برای خودشیرینی بودجه برگشت نمی‌دادند، وضع این نبود!
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بعضی‌ها در گذشته که بهشت اعتبارات بود و فروش نفت باعث شده بود تا اعتبارات هنگفت موجود باشد، اگر از منافع شخصی خود دست می‌کشیدند و برای خودشیرینی بودجه برگشت نمی‌دادند و بند‌های محرومیت برخی از مناطق استان را از ردیف‌های مختلف حذف نمی‌کردند، امروز بجای مطالبات اولیه نظیر برق، آب، گاز، تلفن، جاده، معابر آسفالته و غیره مردم باید کار‌های رفاهی نظیر احداث کارخانه، پارک‌ها، کتابخانه و مدرن کردن امکانات همگام با مناطق توسعه یافته را از مسئولان مطالبه می‌کردند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در پاسی از شب در استقبال مردم روستای امامزادگان بی‌بی خاتونین، وارد این روستا شد و بعد از اداری احترام و زیارت امامزادگان بی‌بی خاتونی سلام الله علی‌ها در جمع مردم حضور یافت و از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در این ساعت از شب، اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمن را عصبانی و مأیوس کرده‌است همین استقبال گرم مردم در مناطق مختلف از مسئولان نظام است.

وی افزود: این استقبال نشان می‌دهد که مردم این سرزمین با وجود همه مشکلات که ناشی از وجود تحریم‌ها و بعضاً سوء‌مدیریت مدیران نالایق است، هرگز از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.
روشنفکر تصریح کرد: مسئولان باید قدردان وفاداری مردم باشند و جایگاه همه مسئولان در هر پست، مقام و منصبی وابسته به وفاداری مردم به نظام و انقلاب است.
وی بیان کرد: در کلام مقام معظم رهبری جهاد تبیین امروز می‌تواند به عنوان یکی از ابزار‌های قوی جنگ نرم توطئه‌های دشمن را در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی کند و وظیفه همگان است که دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را بیان کنند و در مقابل هشیار باشند افراد مغرض که جز به منفعت خود نمی‌اندیشند با نقشه‌های شوم خود بهانه دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ندهند.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مشکلات ارائه شده توسط مردم روستای امامزادگان بی‌بی خاتونین، گفت: بعضی‌ها در گذشته که بهشت اعتبارات بود و فروش نفت باعث شده بود تا اعتبارات هنگفت موجود باشد، اگر از منافع شخصی خود دست می‌کشیدند و برای خودشیرینی بودجه برگشت نمی‌دادند و بند‌های محرومیت برخی از مناطق استان را از ردیف‌های مختلف حذف نمی‌کردند، امروز بجای مطالبات اولیه نظیر برق، آب، گاز، تلفن، جاده، معابر آسفالته و غیره مردم باید کار‌های رفاهی نظیر احداث کارخانه، پارک‌ها، کتابخانه و مدرن کردن امکانات همگام با مناطق توسعه یافته را از مسئولان مطالبه می‌کردند.
روشنفکر افزود: توزیع بسته‌های معیشتی بین مردم در مواقع ضروری نظیر زلزله، کرونا، سیل قطعاً کاری پسندیده است، اما توزیع این اقلام به بهانه‌های مختلف، برای رسیدن به اهداف و منافع شخصی و گروهی و عادت دادن مردم به این کار، زشت و ناپسندی است و این موضوع در شأن مردم نیست.
وی خاطرنشان کرد: بعضی از همان‌هایی که امروز با توسل به منافع و منابع مختلف دست به توزیع اقلام معیشتی بین مردم می‌زنند، دیروز در رأس بوده‌اند و کلید اعتبارات هنگفت دوره طلایی فروش نفت نیز در دستشان بوده، اگر آن‌زمان به فکر احداث کارخانه، رونق تولید، ایجاد صنایع تبدیلی بودند، امروز این مردم خود تولید‌کننده اقلام در بسته‌های معیشتی بودند.
روشنفکر در ادامه از مدیران و مسئولانی که در گذشته زندگی و توان خود را وقف مردم کرده و خدماتی به مردم ارائه دادند تقدیر و تشکر کرد و گفت: دور از انصاف است که از چنین افرادی که قطعاً جز پایداری نظام و خدمت به ولی‌نعمتان را‌اندیشه نداشته‌اند تقدیر و تشکر نشود.

این نماینده مجلس با اشاره به پتانسیل‌های بسیار در شهرستان مارگون اظهار داشت: قریب به ۸۰۰ هکتار اراضی با رضایت مردم در دشت سقاوه در سال‌های گذشته به شهرک صنعتی واگذار شده‌است که به دلیل نبود آب مورد نیاز کار در این اراضی تحت عنوان منطقه صنعتی به کندی پیش می‌رود، ‌امیدواریم با شروع احداث سد تنگ سرخ که سرعت در اخذ مجوز‌های لازم را از برکات وجود این امامزادگان می‌دانم علاوه بر رونق صنعت در این شهرک شاهد رونق کشاورزی و تحول در منطقه و ایجاد اشتغال باشیم.
وی از سرمایه‌گذار کارخانه سیمان مارگون تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر زمینه فعالیت فراهم باشد، افرادی با‌اندیشه نیک چون سرمایه‌گذار کارخانه سیمان مارگون وجود دارند که با فعالیت خود به خروج مناطق از خط محرومیت کمک کنند.
روشنفکر سرمایه‌گذاری در کارخانه سیمان مارگون را یکی از کار‌های مهم و بزرگ در منطقه عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار این مجموعه با‌اندیشه والا و نیک که تاکنون منشأ برکات زیادی برای مردم منطقه بوده و از مهمترین آن‌ها می‌توان به ایجاد اشتغال چند صد نفری اشاره کرد، آمادگی احداث فاز دوم کارخانه سیمان مارگون را دارد و در این مورد باید دست وی را به گرمی فشرد و با وی تعامل و همکاری کرد.
وی به مشکلات اراضی کشاورزی مردم روستا گریزی زد و گفت: طبق ماده ۵۴ کار واگذاری این اراضی به مردم در حال انجام است و این موضوع به عنوان اولویت فرمانداری و جهاد کشاورزی در دستور کار است.
روشنفکر به مشکلات مردم در بخش تلفن همراه و اینترنت اشاره کرد و افزود: مدیرکل فناوری و ارتباطات به زودی برای رفع این مشکل به منطقه خواهد آمد.
وی در ارتباط با مشکل بهسازی معابر روستا به فرماندار شهرستان مارگون گفت: این موضوع از طرف دفتر در یاسوج پیگیری خواهد شد.
روشنفکر در ادامه برای حل مشکل آب آشامیدنی روستا در صورت وجود منبع تأمین‌کننده آب قول مساعد همکاری داد.









نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا همه مدیران این مملکت .که فقط برای منافع شخصی خودشون کار میکنند بخصوص نماینده بویراحمد برای یک طیف خاص
Iran, Islamic Republic of
فقط برای منافع شخصی خودشون کار میکنند
بی بی خاتون
Iran, Islamic Republic of
حرف هزینه نمی خواهد
مردم آگاهند کارخانه سیمان مارگون دستاورد دکتر هدایتخواه است
اونجایی که داری می سوزی فشار بهت آمد ریزش های هزار نفری فشار بهت آورده لیدرهای مثل بهادران۰ بهمنی۰ حبیب منش۰ شیخ جاویدها ۰برمنده ها اسدی ها ۰ ممدیها۰ وغیره که رها گردن فاتحه ات خواند
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا همون کسی میگی برو ببین ریس جمهور رت چندتا پیشنهاد بهش داد رد کرد البته میدونی چند ماه دیگه استان دست خوش تغییرات باب میل اون میشه ناراحتی
Romania
عجب جمعیتی
ده نفر هم نیابون
اگر خدا کمک کنه دَ تمومی
با چینش نیرویلت
دبیر ادبیات که ماهی یه بار ایرفت سر کلاس هفت هشت درس پشت سر هم درس ایدا تا ماه بعد دوباره همی کاره ایکرد ایابو فرماندار
معلومه باید اطرافت ایطوری خالی وابو.
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
همان کسانیکه میگویید بودجه را برگست دا ند کارخانه سیمان را اینجا احداث کردند طرح هادی و گازریانی و آبرسانب را انجام دادند.شما چکار کردید گاوداری ۶۰۰۰راسی شما چی شد؟
شیخ
Romania
.
دستش برای همه رو شده و حنایش دیگه رنگی ندارد
جعفر
Japan
یک دوره شانسی نماینده شد
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم که باور دارند بقول خودت جمع کن بساطت را
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر به چه روحی می روید برای تبلیغات مگر چه کار عمرانی یا فرهنگی اتحام داداید بابا برو دیگر مردم را اذیت نکن با این مشاوران
Iran, Islamic Republic of
دکترخرامین برنده انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا این ایام اربعین شکستت حتمی است برگردد به روستای تنگ نار
Iran, Islamic Republic of
مردم خوب استان بعداز چند دهه یک انسان شایسته با کولباری ازعلم وارد انتخابات شد بیایید بخاطر آبروی استان حمایتش کنید مردی نام آشنا دکتر خرامین
دردمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر دیگر حنای شما رنگی ندارد دم انتخابات مجبوری از این حرفای زنی مشخصا بفرمایید این ۳ سال چه کار زیربنایی انجام دادی شعار بویراحمد واحد چی شد قبلیا حداقل عرضه داشتن بیمارستان، ورزشگاه، کارخانه های سیمان، فولاد و ..... تو چی کار کردی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر دست گذاشتن درسینه دردی را دوا نمی کند قول به مردم ندهید مثل بخش های که می خواست شهریتان کنید وشهرهای که پایتخت کنید وروستاهایی که می خواستی بخش کنی هر درای را می خواستی سد بزنی چه شد حالا به احترام بی بی خاتونین ..
الله
Iran, Islamic Republic of
کارت تمام است روشن روشن خداحافظ مجلس بی سواد آنقدر ضعیف بودی که انتخابات را دوسال جلوترازموغد دراستان شروع شد ه
Iran, Islamic Republic of
آخ سی بویراحمد بی صحاب آخ سی مارگون بی در پیکر آخ سی دنا بدبخت که نماینده نداریم فقط وفقط وفقط دست می گذارد درسینه حتی نمی تواند صحبت کند بنالم که به امثال شما رای دادم
Romania
بسته هایی که از سوی ستاد اجرایی توزیع می شود،آنها با چه هدفی توزیع می شود؟!
آقای سردار ! فرمانداران و مدیران کل و آموزش و پرورش را برای اهداف خاص به خط کردی//
گذشتگان در ساخت مدرسه،راه،تونل،جاده های مواصلاتی و کارهای عمرانی کارنامه شان درخشان است؛شما جز به کار گماردن منسوبان چه کار کردید؟
Dena8888@yaheoo.com
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خودش سوخته؟میخواد از خاکستر عده ای؟آتیش سوخته خود را خاموش کنه.....
دیگه حنات برای ما رنگی نداره؟
مردم منطقه دمچنار،سرچنار و گردوه و .... یه زمانی ۱۱ تا مدیرکل توی استان داشت....
الان چی....
فقط فک و فامیلای خودش...
از بویراحمد بالا دیگه هیچ.....
اصلا نگذاشته آنطور ک شاید و باید....
...
ناشناس
به جای کار تبلیغات زودهنگام راه انداختن
در ضمن از اول فقط دشمن فضایی ساخته و طوری وانمود می کنه که عالم و آدم علیه ایشونن
وظیفه قانونی خودت رو انجام بده
مردم خودشون چشم دارند
علی قلی
Iran, Islamic Republic of
در و دیوار برج هاوخط مش های بازی‌های سیاسی‌را درهم میشکنی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
منظورت ازبهشت اعتبارات همان خاله خورزوات است
حرف
Iran, Islamic Republic of
هر وقت تونستی یه طرح را به اتمام برسانی بعد هر چه دلت خاست بگو ... همش فقط حرف و ا ... حرف .. حرف ... حرف ... املا .... انشا ... دیکته
بویر احمد
Romania
معلومه مدیرانت چه گندی زدن از جمله اداره کار از اخر اول شد .هشتاد میلیارد و چی کارش کرد .خودت تا الان چند کار مفید انجام دادی غیر از ضرر اون هم از سد تنگ سرخ که داری دودستی تقدیم میکنی به شیرازیها
Iran, Islamic Republic of
خودت بفرما اعتبارات این دو سال کجا خرج کردی ،فقط داری شعار میدی
Iran, Islamic Republic of
.نماینده
45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1