تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۴۷۵۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

تجمع معلمان جلوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ از آواز خوانی تا انتقاد از مجلس و دولت ( + فیلم و عکس )

۱۸
۴
تجمع معلمان جلوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ از آواز خوانی تا انتقاد از مجلس و دولت ( + فیلم و عکس )
کبنا ؛جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار جلوی اداره‌کل آموزش و پرورش این استان در راستای مطالبات صنفی خود و طرح رتبه‌بندی معلمان تجمع کردند.
به گزارش کبنا از یاسوح، صبح امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401) جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار در راستای مطالبات صنفی و طرح رتبه بندی معلمان جلوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.
در این تجمع تعدادی از معلمان به شعرخوانی و سخنرانی پرداختند. 
خانم باقری یکی از معلمان شهر یاسوج در این تجمع با بیان اینکه ما در چارچوب قانون به دنبال مسائل صنفی خودمان هستیم، اظهار داشت: ما مطالبات‌مان را از مسئولان مختلف کشوری مطالبه کردیم، اما متأسفانه هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت. و مجبور شدیم که با رعایت قانون و بدون هیچ گونه هنجارشکنی با تجمع به دنبال امور صنفی خودمان باشیم.
وی نوک انتقاداتش را به سمت وزارت آموزش و پرورش برد و گفت: وزارت آموزش و پرورش سد راه تحقق مطالبات معلمان است. از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.

یکی دیگر از معلمان از مجلس و دولت خواست که توجه بیشتری نسبت به وضعیت معلمان داشته باشند و بیان می‌کرد: دولت و مجلس باید به فکر ما باشد نه اینکه توجهی به مطالبات ماها نکنند.
یکی از معلمان بیانیه پایانی این تجمع را قرائت کرد و گفت: نظام آموزش و پرورش یکی از ارکان اساسی توسعه همه جانبه و پایدار است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده بود، معلمان عدالت و آزادی را فریاد می‌زنند. صدای معلمان حق‌طلبانه است. ما به حق خواستار بهبود وضعیت معیشت خانواده و خودمان هستیم. 
همچنین در ادامه این بیانیه آمده بود که مدارس خصوصی آموزش را کالای لوکس کردند که دست همه افراد جامعه به آن نمی‌رسد و از همین جا پایه نابرابری گسترش داده می‌شود.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است که معلمان خواستار همسان سازی حقوق و امنیت شغلی و استخدام قطعی نیروهای آموزشی و بازگرداندن سرمایه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان و پرداخت به موقع پاداش بازنشستگان هستند.







 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معلمی که سه ساله کرونا اومده عملا تعطیل بودی ۴ ماه در طول سال بازم تعطیلی وقت مدارس بازه که خدایش تدریس درستی ندارید و بیشتر کار افتاده دست والدین پس از چه ناراحتید از چه معترضید بخدا مستحق حقوق اضافی نیستید بهتره یه سری به دیگر سازمانها بزنید به نگهبانهای اداره آب بزنید .به بیمارستان بزنید به صفورهای شهرداری
Iran, Islamic Republic of
قیاس مع الفارق
زارعی
Iran, Islamic Republic of
با نگهبان و صفور مقایسه نکن
کمی عقلت را به کار بگیر، دانشمندان جامعه، را باید زمین خانه ماشین و هزینه مسکن و سفر و هزینه مطالعه داد
تا ثمره زندگی خانواده ها ،پیش دانشمند بزرگ بشه
من سی سال تدریس می کنم
همه دانش آموزان را دوست دارم و به عدالت درسشان دادم و محبت و تربیت کردم حق همه ایرانیان زندگی در شان هست بدان بدان بدان
دکتر
Iran, Islamic Republic of
معلم نبود شما نمیتونستید این کامنت بنویسید انتقاد کنید از فقر معلم.
Iran, Islamic Republic of
کی‌ازشمانظر‌خواست؟ساکت
Iran, Islamic Republic of
این چه غضبی ست که حسادت و تنگ نظری در استان ما رسوخ پیدا کرده
Iran, Islamic Republic of
این تجمع دون شأن معلم هست .
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
در ایران ::: خسروان :: همه چی را از کشورهای بیگانه تقلید میکنند :::مگر احترام به معلم را :::وانتقاد تلخ و شیرین هر قشری را :::: بهترین معلم رسانه هایند ::::: که شفاف وشنوا وبیناست :::اما چرا در کشورما شرطیست ؟؟؟؟ معلم را وبازنشسته های مظلوم معلم را::: سران قوا درعمل ببینید ::::
Iran, Islamic Republic of
ازبیکاری است این کارها اگه کار می کردند که اعتراض نمی‌کردند خداییش بیایید حقوق معلمان را با بقیه ادارات بسنجید ببینید اینها بیشتر یا بقیه اما با انصاف باشید کارمند که هیچ آزادی نداره ببینید چقدر حقوق می‌گیره معلم هم معلم‌های قدیم یادشون بخیر چرا آب تو آسیاب دشمن می‌ریزید تا امثال منافقین وازخدا بی خبر ها خوشحال بشن
Iran, Islamic Republic of
کسانی که میگن معلمها سه سال کرونا هیچ کاری نکردند و بیشتر اوقات سال بیکارند هیچ درکی از حساسیت شغل معلمی ندارند....ادم وقتی یک موضوع را نمی داند نباید درمورد ان حرفهای کوچه بازاری بزند...ضمنا شما اگر به بیکاری تابستانه ی معلمان اعتراض دارید چرا به بیکاری چهارفصل بعضی ها که اتفاقا حقوق بالا میگیرند و هیچ کاری هم نمیکنند اعتراض نمی کنید؟؟؟؟؟
مغلم
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدایش حقوق خیلی از معلمان نسبت به کارشون زیاد هم هست
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتبریک روزمعلم به دلسوزان واقعی عرصه تعلیم وتربیت ،هرچه کنی به خودکنی خداراشکرتصمیم گیری افتاده دست دانش آموزان حاصل ازآموزش همین قشرآنچه کشته ایدداریددرومی کنیدناراحت نباشید تازه هنوز خوبه تایه کم جلوتربریم وکاربیفته دست آموزش دیده های مجازی اونوقت متوجه عرض بنده خواهیدشد،معلمی عشق است اگرامثال بهمن بیگی درذهن مردم برای همیشه زنده ماندعشق وعلاقه ودلسوزی جنابشان بوده وخواهدبود الان مقایسه بفرماییدچه برسرفرزندان این مملکت اومده ،مدرسه های پولکی ،آموزشهای الکی ،....دلگیرم نمیدانم ازکجابگویم علم بهتراست یا ثروت معلمین عزیز شما که حقوقتان حالا باکم وزیادبرقراره اگرمیخواهید بنالید ناله همه باشید به تبعیض و......نه بخاطر طرحی که نصفه نیمه داره اجرامیشه شان خودتون رااینهمه پایین نیارین خاطرات خوبی که ازچندمعلم دلسوز درذهنها مونده نابو د نکنید .مطمئن باشید اینا آخرین میخ هابرتابوت جایگاه معلم درذهن جامعه است آینده نه چندان دور به این نتیجه خواهید رسید و........
Iran, Islamic Republic of
والا زشته هر دقیقه هر دقیقه اعتراض و تجمع
Iran, Islamic Republic of
در غفلت نهادهای ذیربط و فضای باز و میدانی که دولت جدید به این ها داده شد و همین طور فضای مجازی رها و بدون نظارت و تغذیه مجازی منافقین و رهبری کانون صنفی غیرقانونی فرهنگیان و محکومان امنیتی،خیلی از معلمان ساده دل را که فقط برای اجرای رتبه بندی جمع می شوند،اندک فرهنگیان زاویه دار برای رسانه های بیگانه خوراک تهیه می کنند.
دستگاه های انتظامی و امنیتی باید در اسرع وقت به این تجمعات پایان دهند؛زیرا وقتی رتبه بندی قانون شده و در دولت در دست بررسی است،دلیلی برای چنین تجمعاتی وجود ندارد تا زمینه برای اراذل و اوباش و به حاشیه بردن این تجمعات فراهم نشود.
X
Iran, Islamic Republic of
مشکلت چیه
فیلم زیاد میبنی؟؟ اونم تنها شبکه ۴
شعر زیاد میخونی اونم شعرهای تتلو
یا اینکه اصلا چپکی هستی ؟؟
کدومش؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید در ادارات آموزش و پرورش به معلمان بها داده شود
Romania
کبنا مثلا شما رسانه هستی
چرا فقط کامنت های مخالف فرهنگیان را که عموما حرفهای نخ نما و تکرای هستن پخش میکنی....؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینا که معلم نیستند بچهامون بدبخت کردن والا۰هیچی بلد نیستند حقوق میگیرند معلم فقط معلمهای قدیم۰اموزش پروش داره ظلم میکند به مردم با این معلمهای امروزی که هرکس را معلم میکنند طرف چهل سال سن دارد هیچ سوادی ندارد یه مدرک دانشگاه ازاد دارد مبینی تا معلم شده۰لطفا به فکر جامعه باشید اینا روی گوشی درس میدند
۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و‌تری گلیسیرید ...
رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

وضعیت معیشت مردم فعلا در حدی شکننده است که در این شرایط، نیاز نخست مردم زنده ماندن است! ...
نامه‌ای خطرناک در راه است؟

نامه‌ای خطرناک در راه است؟

‌نوشتن از اوضاع پیچیده فوتبال ایران امری تکراری شده ولی اصرار بر رفتارهای عجیب‌و‌غریب ...
فایل های مرتبط
1