کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع معلمان جلوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ از آواز خوانی تا انتقاد از مجلس و دولت ( + فیلم و عکس )

11 ارديبهشت 1401 ساعت 15:46

جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار جلوی اداره‌کل آموزش و پرورش این استان در راستای مطالبات صنفی خود و طرح رتبه‌بندی معلمان تجمع کردند.


جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار جلوی اداره‌کل آموزش و پرورش این استان در راستای مطالبات صنفی خود و طرح رتبه‌بندی معلمان تجمع کردند.
به گزارش کبنا از یاسوح، صبح امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401) جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد برای چندمین بار در راستای مطالبات صنفی و طرح رتبه بندی معلمان جلوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.
در این تجمع تعدادی از معلمان به شعرخوانی و سخنرانی پرداختند. 

آواز زیبای یکی از معلمان در تجمع صنفی
 
خانم باقری یکی از معلمان شهر یاسوج در این تجمع با بیان اینکه ما در چارچوب قانون به دنبال مسائل صنفی خودمان هستیم، اظهار داشت: ما مطالبات‌مان را از مسئولان مختلف کشوری مطالبه کردیم، اما متأسفانه هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت. و مجبور شدیم که با رعایت قانون و بدون هیچ گونه هنجارشکنی با تجمع به دنبال امور صنفی خودمان باشیم.
وی نوک انتقاداتش را به سمت وزارت آموزش و پرورش برد و گفت: وزارت آموزش و پرورش سد راه تحقق مطالبات معلمان است. از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.

یکی دیگر از معلمان از مجلس و دولت خواست که توجه بیشتری نسبت به وضعیت معلمان داشته باشند و بیان می‌کرد: دولت و مجلس باید به فکر ما باشد نه اینکه توجهی به مطالبات ماها نکنند.
یکی از معلمان بیانیه پایانی این تجمع را قرائت کرد و گفت: نظام آموزش و پرورش یکی از ارکان اساسی توسعه همه جانبه و پایدار است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده بود، معلمان عدالت و آزادی را فریاد می‌زنند. صدای معلمان حق‌طلبانه است. ما به حق خواستار بهبود وضعیت معیشت خانواده و خودمان هستیم. 
همچنین در ادامه این بیانیه آمده بود که مدارس خصوصی آموزش را کالای لوکس کردند که دست همه افراد جامعه به آن نمی‌رسد و از همین جا پایه نابرابری گسترش داده می‌شود.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است که معلمان خواستار همسان سازی حقوق و امنیت شغلی و استخدام قطعی نیروهای آموزشی و بازگرداندن سرمایه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان و پرداخت به موقع پاداش بازنشستگان هستند.







 


کد مطلب: 447532

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/447532/تجمع-معلمان-جلوی-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-آواز-خوانی-انتقاد-مجلس-دولت-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1