تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۴۶۴۳۱
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

توصیه‌های سیزده بدری پلیس به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

۰
توصیه‌های سیزده بدری پلیس به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
کبنا ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در روز طبیعت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در انجام مأموریت مهم یاری کنند و پلیس هم در خدمت مردم عزیز است و شماره ۱۱۰ پل ارتباطی بین مردم و پلیس است.
به گزارش کبنا، سردار کیقباد مصطفایی افزود: طرح تعطیلات نوروزی پلیس همه ساله قبل از شروع سال آغاز و معمولا تا بعد از تعطیلات نوروز ادامه دارد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از همه ظرفیت و توان خودش در دو حوزه مأموریتی انتظامی و ترافیکی، تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه همکاران ما در طول این مدت در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و از تاریخ ۲۷ اسفندماه طرح ویژه ایام تعطیلات نوروزی آغاز شده و ان شاء الله این طرح با قوت هرچه بیشتر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
مصطفایی با اشاره به اینکه مردم فهیم استان همیشه مقید به آداب و قوانین و مقررات بوده اند و امسال نیز ما شاهد این تبعیت و همراهی مردم با پلیس در انجام مأموریت‌ها بودیم بیان کرد: امسال با توجه به اینکه شرایط خاص کرونایی را تا حدودی پشت سر گذاشتیم و شاهد خیل عظیم مسافرت‌های مردمی از اقصی نقاط کشور به داخل استان هستیم.
مصطفایی ادامه داد کرد: تأکید ما بر این است که در این چند روز باقی مانده از ایام تعطیلات نوروزی، رانندگان حتما همکاری ویژه‌ای با پلیس داشته باشند و مخصوصا در حین تردد از محور‌های مواصلاتی، حتما رعایت قوانین و مقررات رانندگی را درنظر داشته باشند تا خدایی ناکرده حادثه تلخی برای آن‌ها رقم نخورد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فردا روز طبیعت است و بر اساس آئیین و سنت دیرینی که ما ایرانیان داریم در این روز معمولا خانواده‌ها در بیرون از منازل اوقاتشان سپری می‌شود و ما با حجم وسیعی از مسافرت به خارج از شهر‌ها مواجه خواهیم بود.
وی به رانندگان خودرو‌ها توصیه کرد: در در وهله اول به استراحت کافی بپردازند که از نشاط و سر زندگی لازم برای انجام رانندگی برخوردارباشند و ترجیحا تلاش بکنند که مسیر‌های کوتاهی را برای انجام مسافرت‌های روز طبیعت در نظر بگیرند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توصیه ما به مردم عزیز این است که با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و با توجه به اینکه میزان ترافیک در مسیر‌های کوتاه کمتر خواهد بود و خطرات به همان میزان پایین خواهد آمد و مردم به منازلشان دسترسی دارند ترجیحا از مسیر‌های کوتاه استفاده کنند.
مصطفایی با اشاره به اینکه نگرانی ما در روز طبیعت، خالی بودن منازل از سکنه است، اضافه کرد: هر چند پلیس همه تمهیدات را در این رابطه اندیشیده است و هیچ نگرانی در این رابطه نداریم، اما لازم است که خود مردم هم توجه لازم را در این زمینه داشته باشند و در صورت انتخاب مسیر‌های کوتاه می‌توانند به منزلشان سرکشی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1