کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

توصیه‌های سیزده بدری پلیس به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

12 فروردين 1401 ساعت 16:19

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در روز طبیعت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در انجام مأموریت مهم یاری کنند.


 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در روز طبیعت با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در انجام مأموریت مهم یاری کنند و پلیس هم در خدمت مردم عزیز است و شماره ۱۱۰ پل ارتباطی بین مردم و پلیس است.
به گزارش کبنا، سردار کیقباد مصطفایی افزود: طرح تعطیلات نوروزی پلیس همه ساله قبل از شروع سال آغاز و معمولا تا بعد از تعطیلات نوروز ادامه دارد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از همه ظرفیت و توان خودش در دو حوزه مأموریتی انتظامی و ترافیکی، تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه همکاران ما در طول این مدت در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و از تاریخ ۲۷ اسفندماه طرح ویژه ایام تعطیلات نوروزی آغاز شده و ان شاء الله این طرح با قوت هرچه بیشتر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
مصطفایی با اشاره به اینکه مردم فهیم استان همیشه مقید به آداب و قوانین و مقررات بوده اند و امسال نیز ما شاهد این تبعیت و همراهی مردم با پلیس در انجام مأموریت‌ها بودیم بیان کرد: امسال با توجه به اینکه شرایط خاص کرونایی را تا حدودی پشت سر گذاشتیم و شاهد خیل عظیم مسافرت‌های مردمی از اقصی نقاط کشور به داخل استان هستیم.
مصطفایی ادامه داد کرد: تأکید ما بر این است که در این چند روز باقی مانده از ایام تعطیلات نوروزی، رانندگان حتما همکاری ویژه‌ای با پلیس داشته باشند و مخصوصا در حین تردد از محور‌های مواصلاتی، حتما رعایت قوانین و مقررات رانندگی را درنظر داشته باشند تا خدایی ناکرده حادثه تلخی برای آن‌ها رقم نخورد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فردا روز طبیعت است و بر اساس آئیین و سنت دیرینی که ما ایرانیان داریم در این روز معمولا خانواده‌ها در بیرون از منازل اوقاتشان سپری می‌شود و ما با حجم وسیعی از مسافرت به خارج از شهر‌ها مواجه خواهیم بود.
وی به رانندگان خودرو‌ها توصیه کرد: در در وهله اول به استراحت کافی بپردازند که از نشاط و سر زندگی لازم برای انجام رانندگی برخوردارباشند و ترجیحا تلاش بکنند که مسیر‌های کوتاهی را برای انجام مسافرت‌های روز طبیعت در نظر بگیرند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توصیه ما به مردم عزیز این است که با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و با توجه به اینکه میزان ترافیک در مسیر‌های کوتاه کمتر خواهد بود و خطرات به همان میزان پایین خواهد آمد و مردم به منازلشان دسترسی دارند ترجیحا از مسیر‌های کوتاه استفاده کنند.
مصطفایی با اشاره به اینکه نگرانی ما در روز طبیعت، خالی بودن منازل از سکنه است، اضافه کرد: هر چند پلیس همه تمهیدات را در این رابطه اندیشیده است و هیچ نگرانی در این رابطه نداریم، اما لازم است که خود مردم هم توجه لازم را در این زمینه داشته باشند و در صورت انتخاب مسیر‌های کوتاه می‌توانند به منزلشان سرکشی داشته باشند.


کد مطلب: 446431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/446431/توصیه-های-سیزده-بدری-پلیس-کهگیلویه-بویراحمدی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1