تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۴۳۷۱۶
تحلیلی بر انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

تبعات یک تصمیم در آموزش و پرورش

۱۴۷
۲۶
تبعات یک تصمیم در آموزش و پرورش
کبنا ؛این روزها در کشاکش انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش اختلاف نظر بین سیاسیون، صاحبان نفوذ و مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد عیان‌تر از گذشته مشاهده می‌شود، نداشتن شاخص و معیارهای دقیق برای انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش، این دستگاه مهم را در پرتگاه بلاتکلیفی قرار داده و احتمال می‌رود که این اختلاف نظرها ثبات مدیریتی در این اداره‌کل را حداقل در دوران مهدی روشنفکر به چالش بکشاند.
«از نظر مردم و کارشناسان حوزه آموزش و پرورش، مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب مدیرکل، میزان شناخت مدیرکل آموزش و پرورش از شرایط و مشکلات موجود، ارائه برنامه‌ای واضح، زمان‌بندی شده و قابل ارزیابی برای بهبود وضعیت و ارائه مستنداتی در خصوص تبحر و توان برای اجرای آن است. اما هم‌اکنون، نبود الگوی شایسته برای انتخاب مدیرکل باعث شده است نگاه‌های غیر جامع بر نگاه شایستگی‌محور غلبه کند و چارچوب منظم برای انتخاب و انتصاب مدیرکل تعیین نشده باشد.»
روزی که خبر عضویت مهدی روشنفکر در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد، این باور شکل گرفت که او به تنهایی برای مدیرکلی آموزش و پرورش تصمیم خواهد گرفت و اتفاقاً همین عضویت سبب اعمال نفوذ تاجگردون در ابقاء زارع پور در یک سال گذشته نیز شد. عضویت روشنفکر در شورای عالی آموزش و پرورش این حق و قدرت را برای نماینده بویراحمد و دنا بیشتر کرد و حالا همه در این باره صحبت می‌کنند. با این وجود مهدی روشنفکر در یک اشتباه استراتژیک، روزمه چندین نفر را برای مدیرکلی آموزش و پرورش تحویل وزارتخانه داد و بنوعی این توقع را برای همه آن گزینه‌ها بوجود آورد که با حمایت روشنفکر می‌توانند مدیرکل آینده آموزش پرورش شوند. اینک اما عبور از هر کدام از این گزینه‌ها تبعات خاص خود را خواهد داشت. او باید بتواند فردی قوی و توانمند را به این جایگاه هدایت کند که بعدها از آن به عنوان پیشانی کارهای خود با افتخار یاد کند. کاری که غلامرضا تاجگردون کرد و آموزش و پرورش را به دست هادی زارع‌پور سپزد و اینک همه؛ دوست و غیردوست از مدیریت موفق زارع پور سخ می‌گویند. در ادامه مختصراً به این تبعات می‌پردازیم.
انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، تبدیل به یکی از مهمترین چالش‌های انتخاب مدیران در استان شده است. تعیین تکلیف این دستگاه مهم می‌تواند یک نقطه عطف در تغییرات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و بخش زیادی از دستگاه‌های دیگر دولتی نیز تا پایان سال تعیین تکلیف مدیریتی شوند.
در مناسبت‌های سیاسی گفته می‌شود که اداره‌کل آموزش و پرورش سهم روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون است. حالا فارغ از مطلوب و یا نامطلوب بودن این پدیده، از قرار معلوم مدیر کل این دستگاه مهم در استان با حمایت روشنفکر انتخاب خواهد شد.
چند گزینه برای مدیر کلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده‌اند. حسنعلی عزت‌خواه، حسینی‌خواه، مرتضی فروغ‌فر، مهدی تیموری و بهرام موحدزاده از گزینه‌هایی هستند که اسم آن‌ها در رسانه‌ها و محافل به عنوان مدیر کل مطرح شده است.
عزت‌خواه و مهدوی فرماندار بویراحمد هر دو از یک طایفه در تقسیمات بویراحمد در بخش سفلی و تقریباً از یک تیره و تبار نزدیک در این طایفه هستند. با انتخاب عزت‌خواه ممکن است که بزرگان کل مناطق حامی روشنفکر و چه حتی در خود آن طایفه گلایه کنند که روشنفکر به آنها توجهی ندارد. به نظر می‌رسد که انتخاب دو پست کلیدی از یک «تش» می‌تواند تبعاتی منفی برای روشنفکر در پی داشته باشد.
 البته در محافل سیاسی غیررسمی گفته شده است که شورای وحدتی‌ها و شورای ائتلافی‌ها با محوریت علی محمد دانشی مدیر کل اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جریان حامی هدایت‌خواه از عزت‌خواه پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر هر چند در ظاهر گفته می‌شود که عزت‌خواه از نیروهای روشنفکر است، اما در پشت پرده او را منتسب به جریان جبهه پایداری می‌دانند. ضمن اینکه همین سخنان نیز پشت سر شهرام مهدوی نیز گفته می‌شد. اما در فرماندار شدن مهدوی‌مطلق نمی‌توان از نقش آرمان بیگلری سخنی نگفت. از طرفی مهدوی خود دارای یک شبکه قوی جوانان علاقه‌مند به خود بود و از طرف افراد بسیاری نیز حمایت می‌شد.
انتخاب عزت‌خواه احتمالاً تبعات ناگواری برای پایگاه رأی روشنفکر داشته باشد. افراد بانفوذ حامی دیگر گزینه‌ها این توقع را دارند که روشنفکر از گزینه‌ی مورد نظر خودشان استفاده کند.
همانطوری که گفته شد؛ معرفی چند نفر به عنوان گزینه مدیر کلی آموزش و پرورش از سوی روشنفکر یک اشتباه تاکتیکی بود. این اقدام روشنفکر احتمالاً موجب چندپارگی در بین هواداران او خواهد شد.
گفته می‌شود که گزینه اول روشنفکر تیموری بود. تیموری که از سادات محمودی است در وزارت آموزش و پرورش تهران فعالیت داشته است. اما در ادامه او به عنوان گزینه مطرح نشد. گزینه دوم او سید نظام مرادی بود که در محافل مختلف گفته می‌شد به خاطر صراحت لهجه و برخی از سخنانش مطرح نشد و حمایت از او برای روشنفکر هزینه سنگین‌تری دارد. عزت‌خواه را الان به عنوان گزینه اصلی می‌دانند و به نظر می‌رسد اگر عزت‌خواه مدیر کل شود، موج انتخابات 98 بر علیه روشنفکر و به نفع رقبای او بر گردد.
در خصوص گزینه‌های دیگر آموزش و پرورش یعنی بهرام موحدزاده نیز باید گفت که گزینه آموزش و پرورش باید در استخدام آموزش و پرورش باشد. هر چند شورای ائتلاف، موحدزاده را معرفی کرد ولی چون او در استخدام دانشگاه پیام نور است، اصلاً در وزارت آموزش و پرورش مطرح نشده است. پس عملاً موحدزاده نمی‌تواند به عنوان مدیر کل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شود.
حسینی‌خواه هم چندان در رسانه‌ها مطرح نشده است و شانس زیادی برای او قائل نمی‌شوند. مرتضی فروغی‌فر، عضو شورای شهر یاسوج بوده و مدیر دبیرستانی در یاسوج را برعهده داشته است. او به روشنفکر نزدیک است و هواداران سرسختی دارد که همواره اتفاقات پیرامون فروغی را رصد و پیگیری زیادی دارند. نداشتن سابقه مدیریتی را برای فروغی ایراد می‌دانند.
 بنابراین روشنفکر در صفحه شطرنج انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش تنها امکان انتخاب حرکت دادن یک مهره را دارد که کیش و مات نشود و بازی را از سایر شطرنج‌بازان و رقبا نبازد. البته روشنفکر هر مهره‌ای را تکان دهد، مهره‌های دیگر و سایر افرادی که در این تحلیل از آنها اسمی برده نشده است، می‌توانند به راحتی در رقابت 1402 روشنفکر را به شدت تحت فشار قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

،...،
Iran, Islamic Republic of
خواهشا هر تحلیل الکی را انتشار ندید.
در مسئله اموزش و پرورش، تفرقه ایجاد کن بزرگ سایت کبنانیوز هست، که هر مطلبی را انتشار میده.
چند پول میگری و تحلیل میزنی. .... بسه دیگه
جمع کن بساطتت را
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
کبنا با مطرح شدن گزینه ی عزت خواه کپنا.
متاسفم با تحلیلای ابکیت
سامان
Iran, Islamic Republic of
رسانه کبنا نیوز نمونه بارز یک عنصر واداده😂
بابا انتخاب مدیرکل که کشک نیست مصاحبه داره،گزینش داره،استعلام از اطلاعات داره . ضمن احترام به سایر گزینه ها هرکدوم به دلایلی رد شدن و عزت خواه تمام این مراحل رو رد کرده الکی انتخاب نشده . از طرفی هوییت رسانه ای خودتو حفظ کن اینقد واداده نباش بخاطر پول هر تیتری نزن اینقد هم از زارع پور بخاطر روابط قوم و خیشی تعریف نکن😂 همه میدونن زارع پور گند زده به اموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
معلومه کبنا که نماد آن گروه خاص هست از ندای وحدت ترسیده اند و شروع کرده اند به تفرقه و التهاب و حساسیت و جهت دهی فکری برای آینده تا این جریان مردی را شکست دهند.
هر عزیزی مدیرکل شد، ندای وحدت قاطعانه حمایت می کند تا تغییر در آموزش و پرورش ایجاد شود.
Iran, Islamic Republic of
معلوم است، متن از روی غرض است.
ندای وحدت یعنی بویراحمد واحد.
حرف از پارگی جریان نزن، تو هم داری جهت میدی.
سهم استفاده از نخبگان بویراحمد پایین در ادوار نمایندگان قبلی معلومه.
همین کافیه که الان نخبگان ، باسواد متصدی اموزش و پرورش اند. حالا هر کدام باشد.
درود بر ندای وحدت
مارگون
Iran, Islamic Republic of
با این حرکتهای بد روشنفکر انشاالله تک دوره ای است
Iran, Islamic Republic of
اگر همو پار با گزینه موحد ک قوم نزدیک خشه موافقت ایکه ایسو همچی تموم بی و تمام نیرویلشه هم کاشته بی
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
بخدا روشنفکر طوری اییرش جلو که همه لذت ببرن، همه طرفدارلشه هم راضی ایکنه، همین اقای فروغی ومرادی و .. قطعا یجوری حمایت میکنه ک خودشون لذت ببرن، فقط مو دونم روشنفکر چقد سیاس و زیرکه
همت
Iran, Islamic Republic of
فروغ فر باید سالها تجربه ارتباط جمعی یاد بگیره بعد در این مسائل خودی نشون بده.مدیرکلی بچه بازی نیست.
جهان روشن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر با پشتیبانی قبيله به این منصب رسید و/قطعا مجوجب شکستش نیز خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل ها به درد خودتون میخوره
آینده همه چیز را مشخص میکنه
بویراحمد
United States
جناب تحلیل گر آقای عزت خواه مدیرکل شد دیگه دنبال چی میگردین
فرهنگی بازنشسته
United States
مطمعن باشید هیچ گزینه ای بهتر از حاج عزت خواه نیست و همه فرهنگیان استان همراه ایشون هستند
فرهنگی بازنشسته
United States
مطمعن باشید هیچ گزینه ای بهتر از حاج عزت خواه نیست و همه فرهنگیان استان همراه ایشون هستند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
فقط دردمن(عزت خواه)
تمام.
مقدس
Iran, Islamic Republic of
شایعه پراکنی نکن کبنا
هر انتخابی دکتر روشنفکر انجام دهند مورد تایید و حمایت قاطع جریان مردمی ندای وحدته چه عزت خواه باشه چه مرادی چه ......
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
وحدت در کنار ندای وحدت
هر کدام خروجی بود حمایت می کنیم.
عزت خواه باشد، بهتر.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که جالبه......
لوداب حماسه ساز
Iran, Islamic Republic of
هستیم بر آن عهد......
درود بر روشنفکر هر انتخابی قطعا مخالفانی دارد ولی عجیبه که یه رسانه چقد میتونه پوچ باشه که بخاطر پول هر خبری رو بزنه
عزبزان ندای وحدت هدف کبنا فقط ایجاد تفرقس فریب نخورید
Iran, Islamic Republic of
هیچ تفرقه ای نیست واقعیت را گفتند همه سیاسیون و مردم نظرشون همین تحلیله
محمد
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه با اختلاف بهترین گزینه هست درود بر حاج مهدی
hhhh
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر هیچ گونه دخالتی در انتخاب فرماندار نداشتند،شما مقدمه ای نوشتید و از برنامه های آموزش پرورش نوشتید و فرمودید که آموزش پرورش جولانگاه اندیشه های طایفه ای نیست ،چون آموزش رو به پرتگاه خواهد برد ،در انتها مطلبی نوشتید ضد و نقیض با ابتدای فرمایشتون ،اگر شما خواهان انتخابی شایسته برای تصدی این جایگاه مهم هستید ،رزومه و کارکرد های آموزشی و پرورشی گزینه ها رو بررسی کنید ،و سراغ تیره و تبار و تش و طایفه نرید
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه تمام شد.
درود بر حاج عزت خواه.
مردی قاطع، انقلابی، مردمی.
کب نا نیوز تو هم (او شلو) نکن، همه از خروجی حمایت می کنیم.
اتحاد ندای وحدت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگه نظر سنجی فریاد جنوب یادتون رفته؟ عزت خواه با اختلاف زیاد اول شد در نظر بگیرید هر نفر فقط یکبار میتونست رای بده و رای های تکراری پاک میشد
فرض کنید ۵۲۰۰ نفر هر کدوم بتونن میانگین ۳ رای جمع کنن حداقل ۱۵ هزار رای به بالا از عزت خواه حمایت میکنن
Iran, Islamic Republic of
نه جوت خت چه؟
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
حامیان ندای وحدت ، ندای خدمت فریب دروغ ها و فرافکنی های کبنا را نخواهد خورد
درود بر روشنفکر با این انتخاب
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک شایسته سالاری باشد.و انتخاب طبق سواد و روزمه کاری، خب گزینه معلوم است، کسی که تا حالا مدیر مدرسه و یا اوج سمت اداریش مدیر مدرسه بوده چطور می تواند اداره کل را به این بزرگی بچرخاند.
بین گزینه ها کدوم یک حتی در اداره چه شهرستان و چه کل کار کرده اند، به جز حاج عزت خواه که هم مدیر مدرسه بودند وهم رییس اموزش و پرورش لوداب و هم رییس متوسطه ادره کل آ.پ و هم دوره مشاور مدیر کل بودند.
انتخاب عاقلانه با شما. فارغ از بحث قومیتی و جغرافیایی.
اما خود متن خبر را می شود فهمید که بیطرف نوشته نشده.
Smd.Esm
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی که رسانه های ما(به ویژه کبنا) این نوع نگاه طایفه ای یا جریانی را به جامعه القا می کنند انتظار پیشرفت در استان را نداشته باشید.
بهتر بود یکم از شایسته سالاری، رزومه افراد مطرح شده و اینکه کدوم یک از این افراد برای وضعیت نابسامان آموزش و پرورش استان(این وضعیت نتیجه مدیریت طولانی و موفق زارع پور (به تعبیر کبنا نیوز) بوده) مناسب هستن می نوشتین
سجاد
Iran, Islamic Republic of
کبنا بازم زدی تو جاده خاکی!!!!!
چه ربطی داره که دو نفر شایسته اگر از یک طایفه باشن نتونن هردو پست بگیرن!؟
یکم رسانه ای فکر کنید و رسانه ای برخورد کنید و منصفانه خبر بزنید.
Iran, Islamic Republic of
موفقیت زارع پور کجا بود.
این وضع اموزش و پرورش کنونی ینی مطلوب است.😂
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
همه از نماینده گان و آینده سبد رای آموزش و پرورش ودانشی می گویند .متاسفانه از دستگاه عریض تعلیم و تربیت و آینده نا بسامان آن چیزی نمی گویند .از بدبختی دانش آموزان ،رتبه بندی معلمان ،مطالبات فرهنگیان و کسی که بتواند اینها را سرو سامان بدهد چیزی نمی گوید .تنها کسی که می تواند آموزش و پرورش را ورای مسائل باندی و جناحی مدیریت کند موحد زاده است .ایشان استادیار دانشگاه ،نویسنده چند جلد کتاب در زمینه تعلیم و تربیت است
پارسا
Iran, Islamic Republic of
اولا عزت خواه و مهدوی از یک تیره نیستند
ثانیا به وضوح معلومه که چقدر دارید از انتخاب عزت خواه می سوزید.
ثالثا عزت خواه از گستره بسیاری برای جمع آوری رای به نفع روشنفکر برخوردار هست.
رابعاً از بین تمام گزینه های مطرح شده کدام یک مثل عزت خواه هم روزمه کاری و تحصیلاتی و انقلابی و جهادی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اریامهر ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
انتخابات بعدی متوجه میشید چنان زمین بخوره ک رمقی براش نمونه
Iran, Islamic Republic of
همه پست های کلیدی را دادند به سرکوهکی ها توازن منطقه ای نخواستیم همه را سرکوهکی میگذارید دور بعدی هم هست
Iran, Islamic Republic of
یک نیروی توانمند و با پشتوانه و قدر و جوان و شجاع انتخاب کنید از بقیه در کنارش استفاده کنید بعنوان معاونت ها
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کارگری نیست هرچی آرمان جان بگوید
Iran, Islamic Republic of
انتخاب دکتر فروغی باعث میشه که تا همیشه به نیکی از حاج مهدی روشنفکر یاد شه با توجه با دلایل زیاد
شهاب طهمورثی
Iran, Islamic Republic of
اگه اقای تیموری در لیست نهایی نیست فروغ فرد برای مدیریت اداره کل آموزش پرورش انتخاب بشه تا امیدی داشته باشیم به اینده اموزش و پرورش و ندای وحدت
پارس
Iran, Islamic Republic of
واقعا بهترین تفسیر دا انجام دادی انتخاب عزت خواه شکست قطعی روشنفکر را رقم خواهد زد چون ایشون ظاهرا روشنفکر است ولی نیروی سفارشی دانشی و هدایتخواه است
دهدشت
Romania
انتخاب اقای فروغی فرد بهترین انتخاب هست تو این شرایط
دهدشت
Romania
انتخاب اقای فروغی فر بهترین انتخاب هست تو این شرایط
معلم
Romania
تنها کسی که میتونه اموزش پرورش رو اداره کنه دکتر فروغی هست
داشاب
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغ فر به واسطه نیروی جوانی وشجاعت در مدیریت که در شورای شهر هم دیدیم بهترین گزینه می باشد ودر صورت عدم انتخاب توسط روشنفکر شاهد ریزش آرا در بوراحمد سفلی خواهیم بود
برد شطرنج
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردمی و سیاستمدار جناب دکتر روشنفکر..بازی شطرنج را به نحوی طراحی کرده که باخت رقیبان را با حرکت آخرین مهره تضمین شده جلوه دهد .دکان های سیاسی
( شورای ائ ، ان استان) به خوبی میدانستند که جناب دکتر موحد استخدام و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است و نمیتواند مدیر دستگاهی شود که عضو آن نمیباشد ..پس انتخاب ایشان بی ثمر و هدفمند بوده در واقع تقابل طایفه بادلانی با روشنفکر، اما کور خوندید روشنفکر این مرد برهم زننده معادلات سیاسی شما،،التفاط و بینش خاصی به این طایفه ارزشمند داشته ودر روزهای آتی خواهد داشت.و ان شاء الله شاهد انزوای همیشگی سیاسی شما رقیبان به ظاهر انقلابی ندای وحدت خواهیم بود...
Iran, Islamic Republic of
والا تا روشنفکربره وزارت راهزنی کنه هدایت خواه مدیر گذاشته کدام مدیر راروشنفکرگذاشته که این دومیش باشه
بویراحمد علیا
Iran, Islamic Republic of
کیش!و مات!
بازی دوسر باخت برای نماینده
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاجی عزیز
حاج عزت خواه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
بین گزینه ها
شایسته ترین حاج عزت خواه
دنا
Iran, Islamic Republic of
گویند : فردی چهار زن داشت و کرارا از طرف زنها مورد سوال قرار میگرفت که کدام یک از ما زنهارا بیشتر دوست داری ؟!
مرد که جرات نمیکرد واضح حرف واقعی دل خود را به زبان آورد ، دست به ترفندی زد بدین قرار که ؛ ۴ عدد تخم مرغ آب پز کرده و مخفیانه به هر کدوم از زنها یک عدد از تخم مرغها را داد و گفت پیشت امانت باشد !!
و پس از آن تاریخ ، هرگاه در مجدله و رقابتی ازش میپرسیدند که کدامیک از ما زنها را بیشتر دوست داری ؟
سریعا محکم و بدون تپق جواب میداد که : همسر دلبند من همونی است که تخم مرغ را نزدش به امانت گذاشته ام !!!
و این بود که زنها که هرکدوم یک تخم مرغ از شوهر چهار زنی خود به امانت گرفته بودند ، هرکدوم باور کرده بودند که همسر دلبند شوهر چهار زنی خود هستند !!!
حالا تا ببینیم نماینده چند تخم مرغ به دست چند نفر داده و در آخر کاندید اصلی چه کسی خواهد شد ؟؟!!!!!!!!!!!
مم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت با داستانت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
راه حل: عبور از همه اینها و یک گزینه جوان و دارای سابقه مدیریت که اتفاقا تعداد زیادی از طرفداران دولت و شخص آقای روشنفکر و رویکرد اصولگرایی
قاسم
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت ، ندای خدمت
حمایت کامل از حاج عزت خواه عزیز
بهترین گزینه از بین افراد معرفی شده.و شایسته ترین با سابقه اجرایی عالی در آ.پ
سید محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر شرفتون و سایت خوب شما و درود بر این تحلیل دقیق و نزدیک به اجرا شدن
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فروغی فرد زنده باد
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی فرد واقعا توانمند هستش احسنت واقعا
محمد رضایان
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت خبری تحلیلی کبنا
منصوری
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این تحلیل افرین بر سایت خوب شما
منصوری
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این تحلیل افرین بر سایت خوب شما
قائدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغ فرد واقعا پرستیژ مدیر کلی رو داره 👏
سید محمود
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی فرد واقعا توانایی چنین مسئولیتی رو داره و یه فرد انقلابی جوان جهادی و پر انگیزه هستش
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی فرد هم جوان خوبیه واقعا ما به چنین جوانانی باید افتخار کرد 👏
همکار
Iran, Islamic Republic of
این شیوه ای که برلی انتخاب مدیران راه افتاده حداقل۵۰ سال استان را عقب انداخته مثلا نویسنده ازیک مدیر مدرسه نامبرده که نامزد مدیرکل استان است . لطفا بفرمائید در حوزه آموزش و پرورش چه اقداماتی انجام داده اند و جه سابقه ای دارن ، چه دوره های فرهنگی و تربیتی را گذرانده اند یا مدیربت کردن ؟چه برنامه ای برای بهبود اوضاع فعلی دارند؟
ایلم تامرادی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر دکتر جوان انقلابی دکتر فروغی افتخار ایلم
سحر پاداش
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر فروغی فرد 👏
پناهی
Iran, Islamic Republic of
اگر ر‌وشکنفر دوره بعدی هم میخواد باشه قطعا باید یکی رو انتخاب کنه مثل اقای فروغی رو
دانا
Iran, Islamic Republic of
فروغ فر در به در دنبال پست است از ابتدای استخدامش چه در صدا و سیما چه آموزش و پرورش، آموزش و پرورش را خراب نکنیم آموزش و پرورش محل تعلیم و تعلم است نخبه باید پرورش داد هر کس از راه میرسد نباید داعیه وار پست باشد ..
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
چه بخواد چه نخواد اولین و آخرین بار حضورش در مجلس بوده ،هست و خواهد بود چرا که به اسم ندای وحدت و بویراحمد واحد آمد و شعار داد ولی از بویراحمد مرکز قلع و قمع کرد و یک نفر که پایش سر پوست موز نباشد نگذاشت و معدود عده ای هم که ماندند بزودی تِغییرخواهند کرد .
خجسته
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی فرد قطعا میتونه در این جایگاه قرار داشته باشه ۲ باهاشون کار کردم
ایلم طیبی
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا اقای فروغی گزینه مناسبیه
سربه زیر
Iran, Islamic Republic of
سربزیر شدیم و رفت تمام!!!!
ای وای برمن وای برمن وای برمن
جناب حاج روشنفکر
بنظرم کاملا راه را دارید اشتباه میرید
از زمانی رفتید تهران عوض شدید
حرفهای دیگری میزدید برنامه های دیگری داشتید اما .. چندبار شمارتونو گرفتم موفق نشدم با حضرتعالی حرف بزنم خیلی ناراحت شدم اما الان دیگه اصلا ناراحت نیستم چون دیگه اصلا مهم نیست برو همون تصمیمی که گرفتی را عملیش کنید نظر هیشکی هم برات مهم نباشدخود دانی و همون ۴ نفر منفعت طلبی که دورت حلقه میزنند!
صلاح مملکت خویش خسروان دانند
البته شنیدم که دوره نمایندگی ۸ساله شده ایشاالله حسابی خوش بگذره
امیر خالق خو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جوان فروغی فرد عزیز
خادم مردم
Iran, Islamic Republic of
واقعا من بعنوان یه طرف دار ندای وحدت اگه عزت خواه مدیر کل بشه هیچ وقت خودمو نمیبخشم بخاطر انتخاب سردار ندای وحدت وتا ابد پشیمانم
Iran, Islamic Republic of
خدا که انشالله روشنفکرو به راه راست انتخاب مدیر کل هدایت کنه وگر نه باورش سخته وجبرانش امکان پذیر نیست
پورمند
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی مرد روز های سخت
دلروز
Iran, Islamic Republic of
انتصاب های پی در پی از یه طایفه کوچک در جایگاه های بزرگ از جمله مدیرکل پیشنهادی اموزش پرورش،فرماندار بویراحمد:رییس شورای اموزش و پرورش،رییس دانشگاه فنی حرفه ای و معاونت آبفای استان و معاونت آموزش و پرورش بویراحمد و...آیا منافات با شعارهای توازن منطقه ای ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
هرکه هستی نگارنده ی محترم؛
بدان واگاه باش که حاج مهدی روشنفکر سیاس تر وزیرک تر از این تحلیل ابکی وصرفا از روی قصد وغرض است....
اسامی مطروح از جانب حاج روشنفکر جان فدایان ایشان هستند وصرفا برای خدمت به استان این مهم را پدیرفتند وهرکدام انتخاب شود بقیه پشتیبان وحامی گزینه منتخب است...
این قلم متعلق به عده ای متزور ومتخرب است که در لوای دین وتذهیب از همه جا رانده شده اند وانشاالله ریشه تان هم خشک خواهد شد وتردید نکن ،نگارنده کا هیچ محبوبیتی خود وجریان حزبی ات مابین مردم ندارید😀
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر مرتضی فروغ فرد(فروغی فرد)برای اداره ا.پ هستش و قطعا برد حاجی ۱۰۰ درصدی میشه با گذاشتن دکتر عزیز ❣
هادی حسین خانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی فرد مرد انقلابی دو اتیشه👏
حسنعلی صادقی
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بسیار ارادتمندم به حاج روشنفکر ک تصمیمی خوبی گرفته برای گذاشتن دکتر فروغی فرد و برد خود را قطعی کرده
جانم فدای سید علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغی قطعا بهترین گزینه هستش
طایفه باباملکی
Iran, Islamic Republic of
اخی وبختم اخه چه خبره باتمام وجود که احترام قائلم برای تیره سرکهکی ولی بسه دیه مابافی طوایف باید کجا بکار گرفته شوند
خالق
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این تحلیل روشنکفر باید حواسش رو جمع کنه
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان ما همه میدونیم ک با گذاشتن دکتر فروغی اوضاع به خوبی پیش میرود و اینو بگم که کل‌ دشمنزیاری پشت دکتر فروغی هستن مطمعنا کل ایل تامرادی هم همینطور پس میتونیم امیدوار باشیم با گذاشتن دکتر جان جگر گوشیه دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
بدون از طرف داری شخص خاصی بدون از تعصب وباتوجه به اینکه بنده فقط ۱سال افتخار دانش اموزی دکتر فروغ فر را داشتم واقعا برازنده ایشانه مدیر کلی
فریدونی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
این جایگاه شایسته دکتر فروغی هستش
نیلوفر موسی راد
Iran, Islamic Republic of
من دانش اموز اقای فروغی بودم واقعا از همه لحاظ ایشون شایستگی مدیر کلی رو داره انقلابی دو اتیشه جهادی جوان
بادلانی لوداب
Iran, Islamic Republic of
خدا دربین شاهده ۳۷سال سن دارم دورانی که دکتر فروغفرد شورای شهر بود را یه بار ملاقات کردم همیشه حسرت میخوردم که چرا از اقوامم نباشه عجیب بود برخوردش وانگیزه اش با وجود اینکه منو هم نمیشناخت بچه کجایم یا از کدوم طایفه ام
Iran, Islamic Republic of
چنانچه فروغی ب عنوان مدیر کل انتخاب نشع روشنفکر باید فاتحه خودش رو بخونه
طایفه دلی
Iran, Islamic Republic of
جریانی که کل انرژیش گذاشته رو آموزش و پرورش سرانجامی نداره. همه استان آموزش و پرورش نیست
Iran, Islamic Republic of
از جوانان مومن انقلابی نظیر فروغی فرد ها استفاده کنید برای ایجاد شور و نشاط و بازگشت امید به جامعه
Iran, Islamic Republic of
کبنا فکر نکنی بازدید سایتت بالا رفته
نه همه نظر ها را یکی می نویسنه، یکطرفه برای (م--ف)
محمد خواست
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را مردم شما را بدجور شناخته اند درود بر سردار ندای وحدت سلام بر دکتر فروغی فرد
موسوی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سیاست های مقام معظم رهبری دولت ایران قوی و دولت اقای رییسی جوانگرایی است باید از جوانان انقلابی در استان ما هم استفاده شود جناب فروغی فرد گزینه مورد نظر وزیر محترمه
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
طرف داران روشنفکر تنها فروغ فر را معرفی کرده واقعا وقتی فرماندار چند روز پیش از طایفه خاصی انتخاب شده چه لزومی داره دوباره باتوجه به حساسیت‌های موجود دوباره از همان طایفه مدیر کل آموزش پرورش انتخاب بشه
Iran, Islamic Republic of
یکی از کسانی که اسمشو ننوشتین و روشنفکر باهاش مخالفت کرد می‌خواد کاندید بشوند اونم با چراغ سبز منطزریان که دنبال اختلاف بود و بهش رسید
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
خدایش ازلحاظ سطح سواد وشجاعت وجسوری فروغی دس خور ندارد از همه مهمتر جوان هستند
خلفی
Iran, Islamic Republic of
ازبین گزینه های مطرح شده دکتر فروغی بهترین گزینه ممکن هستن ایشان جوان وشجاع وانقلابی هستند
یاری
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت بویر احمد که همش ایخو وابن // خوا دیشونه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگه این طوره که اقای روشنفکر همه پستها را بده به حضرات . پس موقع انتخابات هم باید برود پیش همونا مگه ما هم رای ندادیم مگه ما جوانان مارگون حق نداریم که یکی مثل فروغی جوان شجاع ونترس را در راس استان ببینیم
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام جز مرادی مناسب نیستن مگه روشنفکر خودش/ه ندارد فاز سنگین هم مثلا بمممممم
خ
Iran, Islamic Republic of
کبای عزیز باید به عرضتون برسانم که در همین مدت اقای عزتخواه هم چندین جلسه محرمانه با اقایان هدایت خواه ومنتظریان داشته کاش به این نکته هم اشاره میکردین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت به یک فرد متخصص که عمرش در آموزش و پرورش گذارند باشد شعار سیاسی و طایفه‌ای برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و توابع آن هیچ سودی ندارد محرومیت شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن ببندید یک نماینده دائم دارد که فقط مدیران طرفداران خود‌ش با نفوذ در تهران و استان دارد انتخاب می کند بقیه غیر خودی هستند فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم محرومیت رنج می‌برند مردم
Iran, Islamic Republic of
// سی کاله ولرکه خوبن
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
باسلام عزت خواه که از نیروهای هدایت خواه است وبا منتظریان ریختن رو هم اخ وبخت روشنفکر که ایقد بدبخته
فرهنگی
Romania
دکتر فروغی فر فقط شایستگی و توانایی مدیرکلی را دارد
تربیت
Iran, Islamic Republic of
مگه میشود از خانواده /همه مدیر کل شوند اینها که استعداد و توانایی چندانی ندارند فقط روش پول جمع کردن و خساست را بلدن.
سیاستمدار
Romania
جناب دکترفروغی فر برای این جایگاه انتخاب بهتری هستن
یاسوجی
Romania
دکتر فروغی هم جوان هم انقلابی هم خودش یک معلم پس میتونه خیلی خوب ما معلم ها را درک کنه و اموزش پرورش را گلستان کنه
باشت
Romania
نماینده های گرامی و اقای استاندار واقعا با انتخاب اقای فروغی فر اثبات میکنند که جایگاه و شان ما معلمان برای انها ارزش دارد برای همین از بین خودمان مدیرکل رو انتخاب میکنند واقعا خسته نباشید ممنونیم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر قطعا فرد با درایت و با سیاستی هست و در این رقابت قطعا پیروز خواهد شد و شک نداریم که ایشون به اهمیت این انتخاب واقف هستند.
وزیر هم بیشتر به دنبال جوان گرایی است و نظر آقای روشنفکر هم برای وزیر بسیار مهم هست.
دنا
Romania
دکتر فروغی از دل مردم و ما معلم هاست ایشون میفهمه ما چه خواسته و نیازهایی داریم مطمعنم به جایگاه ما کمک خواهد کرد
درخش
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان کاش اینو هم میگفتین عزتخواه باسفارش هدایت خواه رفته تهران
آزادی (تنگ رواق)
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوشحال میشویم فردی مردمدار و دوس داشتنی مانند اقای فروغی فرد مدیرکل آموزش و پرورش شود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
روشنفکربازی دوسرباخت رادرتمام ادارات آغارکرده است.دانشگاه یاسوج.دانشگاه آزاد.جهاددانشگاهی.استانداری.گردشگری.بنیادشهیدزاتاحاالاازدست داده است وپست های که به قولاخودش گذاشته هم بیشتربه سمت هدایتخواه غش میکنندوچندنفرهم ازمدیرانی دردولت روحانی گذاشته هم به زودی برمیدارندد....خدایی چه مانده است...روشنفکربرای هرپستی که به ءطاهرسهمش شده۵نفرمعرفی میکنه وهمه رابه جان هم می اندازد..مگه میشه برای تصدی یک پست از۵نفرحمایت کرد...شک نکنیدروشنفکرشکست سختی خواهدخورد
حسین صفایی
Iran, Islamic Republic of
آیا جمعیت شهرستان مارگون هیچ حقی در این استان ندارند؟ تنها گزینه این شهرستان و امید این مردم دکتر فروغیه
Iran, Islamic Republic of
درست نیست باز دوستان س/ این اداره را هم بخواهند منصفانه باید از همه نقاط استان نیروهای نخبه استفاده شود بعضی مناطق هیچ نیرویی ندارند
ناصر باقری
Iran, Islamic Republic of
مهره ای خاص با شجاعت و مدیر و با برنامه هستند به عینه برنامه های دکتر فروغی فرد را دیده ام و توانایی بالایی دارند جوان هم هستند و پراز روحیه و انگیزه
Iran, Islamic Republic of
فروغ فر چنین توانایی نداره
Iran, Islamic Republic of
ما جنگ را با جوانان بردیم هرجا جونان انقلابی بودند ما پیروز بودیم ادارات را به جوانان متخصص بسپارید
Romania
باتوجه به سیاست وزیرواستاندار محترم مبنی بر جوان گرایی ومحبوبیت مردمی
به نظر می رسد جمع بندی نهایی به سمت دکتر فروغی فرد باشد
Iran, Islamic Republic of
هنوز تحلیلهای رسانه ای سیاسیون استان ما در انتصاب نیروها حول محور طایفه...تیره و تش است
انگار قبایل بدوی هستیم هنوز بابا ول کنید این اصطلاحات را تا استان توسعه پیدا کنه...
Iran, Islamic Republic of
بحث تیره و تش نیست
بحث استفاده از توانایی و ظرفیت اقشار مختلف هست...
Iran, Islamic Republic of
دکتر فروغ‌فر
United Arab Emirates
علی محمد دانشی قصد ادامه .به آموزش و پرورش رو داره...آخه و چنش قسم
رازیان
Iran, Islamic Republic of
انصافاًدکتر فروفی فرد جوانی انقلابی وتوانمند هستند خوشحال میشم اگه ایشون گزینه نهاییشون باشن
درجواب خ
Iran, Islamic Republic of
اولا خدالعنتتون کنه که به دروغ میگین عزتخواه با هدایت خواه جلسه داشت دوما وزیر به رزومه شخص نگاه میکنه سوما دکتر فروغی انسان شایسته وانقلابی هست اما سابقه اجرایی ندارد وکلام آخر خودتو خسته نکن ابلاغ مدیرکلی عزتخواه صادر شده وبه زودی معارفه میشه واقای عزتخواه وفروغی قوم وخویش هستند تفرقه افکنی نکنید
احمدی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید اگر روشنفکر عزتخواه را انتخاب کند باتوجه به اینکه تیره سرکوهکی خیلی پست گرفتن اقای روشنفکر در بقیه طایفه ها ریزش سنگینی دارن احسنت بر این تحلیل 👌👌👌👌👌👏👏👏👏👏
گندی خوری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ضعیف تر از اون‌چیزی هست که فکر میکنید. خیلی زود وارد اقتصاد شد متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
درودبرعزت خواه این انتخاب رابه دکتر هدایتخواه وفرهنگیان درغایب روشنفکر تبریک میگویم روشنفکر غایب بزرگ مدیران است
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
رقابت نفس گیر تمام شد و عزتخواه برنده شد.
Iran, Islamic Republic of
همه این افراد سالم انقلابی و توانمند هستند کاش یک نفر معرفی میشد از اول
قادرپناه
Iran, Islamic Republic of
ما ایل دشمن زیاری حمایت قاطع داریم از جناب اقای فروغی فرد امیدوارم که روشنفکر باانتخاب فروغی موافقت کنه در غیره این صورت انتظاری از ایل دشمن زیاری نداشته باشین برا انتخابات اینده چون فروغی جگر گوشه ماست
منصوری
Iran, Islamic Republic of
ای خدا خوت شاهدی اگه دکتر فروغی مدیر کل نشه تنها کسی که ضرر ایکنه روشنفکره چون فروغی تنها مهره ای هست که رقیبان روشنفکر را کیش ومات میکنه وسلام
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز خیلی خیلی تحلیل خوبی بود تنها مهره که رقبای اقای روشنفکر مات میشن کسی نیست جز دکتر فروغی
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
باانتخاب دکتر فروغی جوان انقلابی وجهادی اموزش وپرورش رانجات دهید بنا به دلایل شجاع وجسور بودنش
سروک
Iran, Islamic Republic of
الحق و انصاف دکتر فروغی انتخاب خوبیه
خانم کریمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جوان انقلابی جهادی دکتر فروغی
پوردیانم
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر فروغی فرد باتوجه به روحیه انقلابی و جهادیش
علی حیدر مارگون
Romania
خدا ادرس کبنا را بداشتمی تا ترک پیشونیشه ببوسیمی چون حرف دل ۶۰هزار هوادارو اینجا نوشته
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باید دکتر فروغی انتخاب بشه این حرفها و چیزهایی که مطرح میشه فقط باعث اسیب به معلمان و جامعه فرهنگی هست دکتر فروغی با درد دل ما اشناست
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
دوتر فروغی شخصیتی مودب و انقلابی و با اخلاق و کاربلده باید ایشون مدیر بشه فرد شایسته باشه بویراحمد علیا و سفلی نداره
سادات امام زاده علی
Iran, Islamic Republic of
اقای فروغی خیلی ادم خوب و خوش اخلاق و خوش برخوردیه ان شالله که مسولان ایشان رو انتخاب کنند چون مطمعنم برای اموزش پرورش خیلی خوبه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اصلا منطقی واخلاقی نیست که برای مدیریت جایی(نهادی -اداره ای-و....)
دونفر یا وچند نفر معرفی شود این کار نه اقدامی سیاسی است
نه مدیریتی
نه اخلافی
نه تشکیلاتی است
فقط توقع درست کردن برای افراد مختلف وآخرش هم ‌مخالف سازی برای خودشان.!!!
Hosseon E
Iran, Islamic Republic of
با احترام به همه ی گزینه های مطرح شده ولی یقیناً تنها کسی که توانایی ایجاد رنسانس و تحول مثبت در عملکرد این اداره را خواهند داشت جناب آقای حاج حسنعلی عزت خواه هستند رزومه کاری ایشان کاملا مشخص و مورد قبول(تدریس,رییس آ پ لوداب،......) و همچنین دارای شاخصه های بی نظیری همچون صداقت و صمیمیت در بیان و کردار،متعهد و حاظر در پیشگاه خداوند بزرگ و وجدان بیدار و آگاه خویش است که شایستگی های ایشان را بیش از پیش اثبات می‌کند که نشان می‌دهد حمایت قاطع آقای روشنفکر از ایشان بی دلیل نبوده است و اداره آپ ک ب به آدمی با کاریزمای شخصیتی ایشان برای برون رفت از وضعیت فعلی موجود نیاز مبرم داشته باشد.
به امید روزی که جناب عزت خواه با عملکرد قابل دفاع در سمت مدیر کل آ پ بتواند در همه ی جوانب علی الخصوص شکوفا کردن هر چه بیشتر استعدادهای مشتاقان عرصه تعلیم و تربیت باشیم.
نشناس
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز الکی بحث نکنید
آقای روشنفکر هیچگونه قدرتی برای انتخاب هیچ‌مدیری رو نداره
فقط هی ایره داخل مجلس و ایایه
خش هم‌دونه که دور بعدی صدرصدر بازنده هست
از همین الان از همین تریبون شکست آقای روشنفکر رو در اتخابات ۱۴۰۲ تبریک عرض ایکنم خدمت آقای روشنفکر
..
Iran, Islamic Republic of
یاحسین
طالیشی
Romania
دکتر فروغ فرد بهترین گزینه هست درود مرد بزرگ دوست داشتنی
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1