تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۴۳۰۱۹۱
یادداشت ارسالی؛

از عزل شبانه معاون سازمان تا تلاش برای ماندن به سبک دیودیده / نارضایتی از متولیان بازار و صنعت کهگیلویه و بویراحمد

۶۱
۳
نارضایتی از متولیان بازار و صنعت کهگیلویه و بویراحمد؛ استعفا یا ماندن؟!
کبنا ؛یادداشتی از بهنام کریمی؛
سالار حسین‌پور که در یک بزنگاه سیاسی با غافلگیری استاندار و تیم اقتصادی در آخرین روزهای نمایندگی غلام‌محمد زارعی و در تب و تاب انتخابات به ریاست صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد رسید، این روزها برای حفظ صندلی‌اش دست و پا می‌زند و شبانه معاونینش را عزل می‌کند.
 حسین‌پور که شاگرد مکتب داریوش دیودیده بود از او یاد گرفت که برای ماندن در قدرت از یک فرمول خاص استفاده کند.
حسین‌پور وقتی مطمئن شد که به دلیل عملکردش، بنای استاندار و تیم دولت، تغییر اوست، به کمک راهکاری که از رئیس قبلی صمت یاد گرفت، اقدام به حذف رقبایش کرد تا دست‌کم دیرتر از مسئولیتش کنار برود.
با پیروی از این مدل خاص، حمید جهانبین، معاون پشتیبانی سازمان صمت که یکی ازگزینه های احتمالی برای جانشینی حسین‌پور بود، شبانه حکمش لغو شد تا به خیال حسین‌پور از گردونه رقابت حذف شود.
او پیش از حسین‌پور برای مصاحبه به تهران رفت اما مورد غضب غلام‌محمد زارعی قرار گرفت اما اکنون که در کنار چند گزینه دیگر، مورد حمایت نماینده فعلی است در حالی که شانس بیشتری داشت، شبانه و بدون اطلاع قبلی از مسئولیتش کنار گذاشته شد.
البته حسین‌پور هر چند این کار خود را رندی مدیریتی می‌داند اما نمی‌داند که این اقدام عین بی‌اخلاقی است و سرعت عزلش را سریع‌تر می‌کند.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد که این روزها باید پاسخگوی بازار فشل و بی‌حساب و کتابش باشد معاون پشتیبانی‌اش که کمترین نقش را در عملکرد بیرونی صمت دارد، آن هم شبانه عزل می‌کند؛ قطعاً افکار عمومی این رفتار غیرمدیریتی آقای حسین‌پور را برنمی‌تابد و در روزهای آینده فشارها بر او زیاد و زیادتر می‌شود.
 سوالی که اکنون ذهن رسانه‌ها را به عنوان نمایندگان افکار عمومی درگیر می‌کند این است که مگر این مدیریت چه دارد که خیلی‌ها حاضرند هر کاری کنند تا یک روز بیشتر مدیر باشند.
واقعاً اگر مزه خدمت به مردم اینقدر برای حسین‌پور شیرین است که دست و پا می‌زند بماند چرا دست به تغییری نمی‌زند که به نفع مردم باشد؟
اگر بازار باید تقویت شود، معاون مربوطه و اگر صنعت و حتی معدن نیاز به تقویت دارند، معاونین مربوطه را تغییر دهد، برای مردمی که این روزها زیر فشار بی‌تدبیری‌ها، خسته‌تر از همیشه هستند چه فرقی دارند که معاون پشتیبانی یک سازمان که چند تا سند مالی تنظیم می‌کند، چه کسی باشد؟
تردیدی وجود ندارد که این تحرکات فقط برای ترس از انتصاب جانشین حسین‌پور بوده است.
البته به نظر می‌رسد که این دست از اقدامات حسین‌پور ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی، تغییرات بیشتری و یک‌سری رندی‌های مدیریتی برای ممانعت از برکناری‌اش انجام دهد.
گزینه نماینده مردم کهگیلویه برای مدیریت صمت، آقای افرا است، روزبهان هم از گزینه‌های نزدیک به روشنفکر است و استاندار نیز به احتمال زیاد با گزینه‌های غیربومی موافقت می‌کند بنابراین در روزهای آتی باید دید سالار حسین‌پور چه واکنش و چه برخوردی با کسانی دارد که احتمال دارد جایش را بگیرند.
 از سوی دیگر اخیراً باب شده که برخی مدیران برای توجیه اقداماتشان از نهادهای امنیتی مایه می‌گذارند و می‌گویند از بالا خواسته‌اند! 
صنعت در کهگیلویه و بویراحمد ابزاری برای ساخت انبار برای عمده‌فروشان شده و عملکرد مدیران مرتبط بسیاری از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را فراری داده است.
چند صنعت پویای استان کهگیلویه و بویراحمد هم صرفاً با دخالت شخص استاندار و معاون اقتصادی او سرپا هستند و عملاً اراده و انگیزه کمتری از مدیران مربوطه برای رونق تولید در حوزه صنعت وجود دارد.
به زعم رسانه‌ها، بسیاری از شهرک‌های صنعتی ما به خانه ارواح و لانه موش‌ها شبیه‌تر هستند تا کارگاه‌های تولید و سازندگی؛ اما متولی این بخش این روزها اولویتش را حفظ صندلی مدیریتش گذاشته است.
در حوزه معدن هم اگر چه تلاش‌هایی شده اما به طور کلی مردم این استان گرسنه روی معادن خدادادی، خوابیده‌اند و سازمان صمت در این حوزه هم حرفی برای گفتن ندارد.
قابل توجیه نیست در شرایطی که هر سه بخش بازار و تجارت، صنعت و تولید و  بخش معدن نیاز به تزریق یک برنامه عملیاتی با فرماندهی یک مدیر عملیاتی دارد، به جای پاسخگویی به مردم، رقبایمان را حذف کنیم.
با این توصیف، عزل معاون پشتیبانی صمت، یک دهن‌کجی آشکار به جریان مردمی ندای وحدت و مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد در مجلس به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نیز برای تغییر مدیر ارشد سازمان صنعت، معدن و تجارت با تیم دولت و صدای افکار عمومی همراه شود.
 صدای مردم، نارضایتی تولیدکننده و مصرف کننده، پای کار نبودن در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران، افزایش نقدهای رسانه‌ای و دلایل متعدد دیگری موجب شده تا به آقای حسین‌پور پیشنهاد دهیم که وقتی شما را نمی‌خواهند و بیش از این برای سفره مردم و رونق تولید کارایی ندارید، به جای تلاش برای ماندن، استعفا دهید تا دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای یک تصمیم و پاسخ به یک مطالبه مردمی باز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدپور
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرکل استان.امیدوارم هر چه زودتر ایشون رو عوض کنن.
Iran, Islamic Republic of
ازین ضعیف تر مدیرکل تأمین‌اجتماعی هست
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار عزیز، لطفا عزل کن.
تقی
Iran, Islamic Republic of
مدیر ضعیف باعث نابودی ما شده
هلما
Iran, Islamic Republic of
استاندار، نماینده مجلس لطفا لطفا تغییر بدهید/ یک اداره کوچک را اداره کند چه برسد به مدیرکل
بهار من
Iran, Islamic Republic of
چه فایده داره نقد کردن ولی استاندار اقدام نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
استاندار خودش میدونه چه نیروی باسواد تلاشگر وپاکدستی هست.موفقیت دکتر حسین پور ادامه دارد شاید مسیرش تغییر کند ولی راه موفقیتش ادامه دارد.اگر فقط خدا بخواهد.ایشون فراجناحی ومردمی عمل کرده
الهام
Iran, Islamic Republic of
زارع رو که ما بازاری ها را فلج کرد
خدا ازش نگذره.
استاندار عزیز لطفا تغییر بده مدیر
Iran, Islamic Republic of
خانم الهام خانم فرج شدن توی بازاری چه ربطه ب زارع داره. مودب باش و توهین نکن
Iran, Islamic Republic of
اخ سی غلام محمد زارعی که دوربعدی خودشه
حمداد
Iran, Islamic Republic of
مدیر بی لیاقت استعفا استعفا
ضعیف استعفا استعفا
Iran, Islamic Republic of
سلام شما بفرمایید لیاقت یعنی چه.اگر توی کل کشور به پاکدستی مدیر مثل حسین پور پیدا کردی.حسین پور به والله پاکترین وبا صداقت ترین نیروی استان هست.شب وروز ندارد..فقط چون رشوه قبول نمی کند.باج نمیدهد.
خادمی
Iran, Islamic Republic of
اوج بی انصافی هست شبانه تغییر دادن واقعا تاکی باید شبانه کار کنید // انشالا که خداوند جای حق نشسته چوب خدا صدا ندارد مگه فکر کردید هنوز نماینده تان سرکار هست بابا جمع کن دیگه انشالا که بعد از دوران مدیریت توی همان سازمان جوابگوی کارهات باشی
Iran, Islamic Republic of
این اقدامات چه ربطی به آقای زارعی داره. از کجا مطمینید جهانبین گزینه آقای روشنفکر برای مدیریت هستن. قضاوت بیجا نکنید. اگر توهین به بی ادبی نسبت به زارعی کردین قطعا در میان پاسخگویی جواب شماها رو خواهیم داد. 8 سال سکوت و احترام و این همه توهین. بسه بزرگوار حالا این اقا معاون بود چیش ب شما بیکاری برا زندگیت کن
نتت
Iran, Islamic Republic of
اولا مردم آگاه هستن که مشکل نه امثا ایشون اونهایی که شرطی کردن هرروز میگین ما آماده آیم ترامپ یا بایدن ودوما برفزض جهانیتنو هم بزارن چه فایده برادر شک مکن درددلت آینده اینها کهمنصوب میشن همه برکنار میشن چه به جهانبینی که اصلاحاته پس چه ندای وحدت بخواد چه نخواد. دلیلش هم اینه بالا هدایت خواه رامیشناسن نمونه اش همین ابلاغیر رییس اتلاف استان ریاست جمهوری. پس
Iran, Islamic Republic of
آخ و ای دردل گرون.جون کنم حسین پوره که ای روزل همش سر رسانه.ایسو ایفهمم که چه آیم گرونیه که ایقد و دینش دست و پا ایزنن.
کرو مرد باید ایطوری بو
مونسان
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر رسانه آزادباشه تاخوب وبدها را عیان کند یکیش اینه تامال من ایواره اره من داره باعداوتی که دولت نسبت به اسم استان داره ازاین بهتر نخواهد شد مدیریت صفر را درمان کنید
واقعیت تلخ .
Iran, Islamic Republic of
تو این کشور خصوصا استان ک.ب همه چیز شدی ...ندای منفعت ..منفعت ..منفعت ..منفعت.منفعت ..منفعت ..دیگه نه وجدانی . نه وحدتی .نه اصولی. نه اصلاحی. نه اعتدالی. یک ریال مفهوم ندارد ندارد. ندارد ندارد ....کسی شعار تو خالی نده که این مردم همه چیز براشو روشن شده ....کمتر کسی فکر خدمت به این مردم مظلوم را دارند فقط موقع انتخابات با شعار تعصب مردم را فریب میدهند ...
همکارصنعتی
Iran, Islamic Republic of
جهان بین باحمایت زارع معاون شد.مگه معاون پشتیبانی جای کمی بودودرضمن آقای روشنفکربرای جهان بین هزینه نمیکند...آقای روشنفکرفقط ازهم طایفه ای های خودحمایت میکند...سادات امام زاده علی لوداب وعزیزی فراموش شده اند.
Iran, Islamic Republic of
جهانبین باید مدیون زارع باشه
بازار
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار شما که فریاد عدالتتان گوش فلک را کر کرده بود حال کجا رفت آن عدالت.
ظاهرا استاندارن این استان همینکه بر صندلی استانداری تکیه میزنند تمامی شعارهایشان یادشان می رود.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خدایی هرکدام از نیروهای سازمان صمت استان باشد توانایی بیشتری از گزینه ای دارد، مدیریت کردن با حرف زدن در حضور دو یا سه نفر خیلی تفاوت دارد، اصلا" در قد وقواره مدیریت نیست، از اون کسانی است که در جمع چندنفری بیانات قشنگ دارد اما در مقام عمل کمترین توانایی را دارد، ایشان از آن جمله افرادی است که مانع رونق تولید و تجارت است، حضورش در واحدهای تولیدی و تجاری و اظهارات و گزارش‌هایش فقط محدودکننده، ضد توسعه و به شدت انقباضی است، اگر نگران صنعت استان هستید اگر نگران معدن استانید اگر نگران بازار استانید اگر نگران مردم استانید اگر دلواپس توسعه استانید و اگر اعتقاد دارید که صنعت و معدن وتجارت استان سهم زیادی در رفاه و توسعه استان دارد لطفاً از مطرح کردن ایشان وایجاد توقع وانتظار نابجا یا ایجاد حق معذور باشید وبگذارید انانهایی که دل در گرو توسعه استان و کشور دارند انتخاب کنند، سازمان صمت استان برای کسی که بالاترین مسئولیتش رئیس یک اداره نیروی زیردست هست خیلی خیلی بزرگ است. به تمام معنا جامه ای بس فراخ است که حتی در یک آستینش هم جای نمیگیرد،
لطفن چون بدون حب و بغض نوشته شده منتشر شود
Iran, Islamic Republic of
ایکاش تمامی مدیران استان غیر بومی باشن
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر رسانه مردمي كبنا واقعا به جاي ودقيق نگارش كرديد
ما
Iran, Islamic Republic of
ای بابا پناه برخدا خدا به داد مردم برسد شدند همش سیاست بازی کی کار اساسی میشه مگه تعییرات چه دردی دوا میکند اون فردی که مناسب نیست خودش بره کنار واون که دلسوز مردم وکار بلده بزارن بمونه ..........و......و......
Iran, Islamic Republic of
۱-شما نمی خواد از اب گل الود ماهی بگیری
۲- ب گفته خودتون معاونی ک نقش نداشت همون بهتر ک حذف بشه مردم نمی خوان
۳- شما گفتید ک از معاون پشتیبانی چه چیزی ساخته میشه این حرفتون بیشتر شبیه یک جوک هست لطفا بروید و ورژن خودتون تغییر بدید و ب روز باشید
۴- در پایان اخ و بخت عسکر
با این کسانی ک در این فضای مجازی بهشون میگن فعال سیاسی، اجتماعی،..... همه بیش نیس لطفا ازاین واژه استفاده نکنید!!!!!
مردم
Iran, Islamic Republic of
خدمات خانواده جهانبین ها برای زارع کمتر از حسن پور نبوده. اگر آقای حسن پور طرفدار زارع و از طایفه زارع است. . ها هم عادت دارند و سیاست شون است که هر دور هر کاندیدی قبول می شود، طرفدار آن کاندید شوند. الان هم همه می دانند که تمام این این دور با زارع بودند و همگی از مدیران زارع بودند. نه تنها مدیر بودند بلکه تعداد زیادی از آنها را هم زارع استخدام کرده است.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
احسان
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران وابسته/ که در راس هستند و بودند همه یک از یک بدتر و بی کفایت تر هستند که فقط حرف میزد و قول الکی میداد.حیف این همه سال که الکی به پای زارع تلف کردیم کاش دکتر روشنفکر خیلی زودتر پیش قدم میشد تا زودتر سرپوزی میخوردن یک عده بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
خطاب به نویسنده
Iran, Islamic Republic of
کل نیروها و افرادی و گروهی که تو بدان منتصب هستی به اندازه دکتر حسین پور سواد ندارن!
Iran, Islamic Republic of
آخ سی استان .
اخ سی صمت ..
اخ سی کشور...
Iran, Islamic Republic of
حسین پور کار خیلی خوبی کرد. این اقای جهانبین با دیودیده هم نتونست کار کنه و از استان رفت
Iran, Islamic Republic of
جوری میگید ندای وحدت انگار استان در اختیار شماست. نه برادر بیش از این اجازه دخالت های نا بجا در ادارات تخصصی به شماها داده نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگر ازروی کارامدی وعدالت باشه یک نیروی خوب حتی استاندار دراستان ما وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
این دولت با این نیروهاش پدر مردم درآورد نه صدایشان را
Iran, Islamic Republic of
بس کنید دیگه همه ازهم بدترید ،حتی رسانه ها.
گل
Iran, Islamic Republic of
سلام بهنام کریمی اگر حسین پورصندلی براش مهم بود نیرو وابسته به نماینده را حکمش لغو نمی کرد حداقلی به قول لرها خودمون ..
مورد دوم پول چقد گرفتی تا این مطلب درج کنی
مورد بعدی اقای جهانبین دوست صمیمی حسین پور بود وهست .یه خورده اقای جهانبین درکارش کاهلی می کرد
بی طرف
United States
کجای دنیا توی 2 ماه دلار از 32 تومن میشه 20 تومن و دوباره میشه 25
همین نوساناته کمر بازار شکسته
هیچ کاری انجام نمیشه
هیچ کس تکلیف خودشو نمیدونه
هیچ ساخت و ساز و خرید و فروشی نمیشه و هیچ کار تولیدی انجام نمیشه
فقط چیزی ک تکلیفش مشخصه مواد غذاییه که دلار 3 تومن باشه یا 30 تومن فرقی براش نداره و هر روز قیمتش بالا میره

هیچ کسب و کاری توی این نوسانات جون نداره ولی مواد غذایی هر روز گرونتر از دیروز!!
حالا پشت سر هم تیتر بزنید رئیس صنعت عوض شود
شما دنبال معامله خودتان هستید
کار از بالا خرابه
Iran, Islamic Republic of
احسنت .بارک الله.خدا خیرت بده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اینا همش بازی سیاسته نه استاندار آ م خوبیه نه نماینده همه دنبال منافع و معاملات خودشون هستن هیچکدوم بفکر مردم نیستن تازه بنظرم بین این مدیران شهرستان این یکی بهتر عمل کرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نماینده های جدید ادارات یاسوج داغون کردن هرچی آدم بی سواد که دست چپ و راستش تشخیص نمیده پست بالا بهش دادن الان بیچاره افتادن دنبال حسین پور که برکنارش کنند ایشون استاد من بودم با اینکه زیاد خوشم ازش نیومد ولی سطح سوادش از همه این مدیرانی که جدید گذاشتن بالاتره اینم بردارید یه بی سواد دیگه بزارید جای این
474
Iran, Islamic Republic of
ادم تعجب می کنه مگه جهانبین اصلاح طلب نیست اقای روشنفر اخرش شما اصولگرای یا اصلاح طلب از اونور میگره گروه انقلابیهای مجلس از اینور اصلاح طلب نمی دانم خدا----------
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا که انچه عنوان شد واقعیت کار خانه های تولیدی ما در شهرکهای صنعتی به انبار کاه عشیایر ودیگر کالا های که عمده فروشان وسط شهری اجاره نمودند
اما نمونه واضع بی کفایتی مدیران صنعت همین مورد توجه مردم عادی را بر گرفت که
کارخانه بزرگ روغن در استان است انگاه مردم دنبال روغن می گردند این یکی اهزاران مشکل مردم ومدیران نالایق معاونین موجود که جایگزینی شوند
Iran, Islamic Republic of
من چندباربرای همین موضوع نظر فرستادم وقتی خود ریانه درنقد بود پخش نکردید.
Iran, Islamic Republic of
کبنا حیا کن.مدیر کل پاکدست مثل حسین پور دیگه نمیاد.بازارهای ها منصف باشید .اگر حسین پور سر دهد تن به ذلت نمیدهد.نه اهل رشوه هست نه اهل تخلف.//شما می فرمایید هیچ نیروی ضعیفی کنار نرود.تا اوضاع مملکت روز به روز پسرفت کند.خودم کارمند این سازمانم.حسین پور کامل می شناسم.کاش همه مثل حسین پور بودند .دلسوز مهربان انسان وشریف
Iran, Islamic Republic of
نمایند بگه مردم چه مشکلی دارند مردم کی تا الان چکار کرده برای این مردم
هاشم
Iran, Islamic Republic of
مملکت نتونسته بازار مرغ کنترول کنه مشکل از این آقا نیست .بشینیت وچلکه ورچینی
Abed
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده عزیز
خداییش ما که کاری به این مدیر نداریم
اما انصاف داشته باش آزادی داشته باش
تو که قبلا زارعی بودی حالا شدی روشنفکر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام.بابا چه خبر شده.یه مدیر احساس کرده نیرویش توانمند نیست.انتظاراتشو براورده نمیکنه.تغییرش داده.ظلم نکرده .چه نیروی زارع باشه چه نیروی روشنفکر ودیگری.
بابا به جای توهین وتهمت وافترا تلاش کنید به داد مردم برسید.حسین پور مردمی هست.توی تلویزیون دیدمش .انسان با صداقتی هست.اهل رشوه هم نیست.درجای هم شنیدم که اضافه کارشو از همون موقع که کارمند ساده بود به همکارانش میداد .خدایی این حرف یکی از همکارانش تعریف کرد.بیاید پشنهاد بدهید به حسین پور چکار کند شاید ایده شما موثر واقع شد.نه تنها به حسین پو بلکه به بقیه مدیر کل های محترم.
عسکر
Iran, Islamic Republic of
چطوری توی تلویزیون دیدیش فهمیدی اهل رشوه نیست!!!
جل الخالق!!!
یه جوری دفاع کن نفهمند خودتی!!!
Iran, Islamic Republic of
. زمانی که صحبت می کرد داییم خونه بود.گفت به هیچ طریقی قبول نکرد نانوایی را عوض کنم.حالا اگه میدونی اهل رشوه هست بگو
هدیه بدهید
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد ریس سازمان صمت به خبرنکاران رو کرده وبه انها اعتنایی نمیکند.
اگر هدیه ای ،شامی ،نهاری،ویحتی یک صبحانه کاری به برخی از دوستان خبرنگار میداد اینجوری در برنامهای ایشان دخالت نمی کردند و دنبال تخربیش نبودن،بلکه بخوبی حمایتش می کردند
نگارنده محترم استان ک و ب استانی مصرف کننده است صنعت بزرگی نداره که شما وامثال مدیران یر رویش مانور دهند.دوتاکارخانه سیمان داره که یکشون گرو ی دویشونه ولاغیر .انتقاد سازنده ومفید شما را بزرگتر میکند. خواهشا در چنین متن های انصاف را رعایت کنید.
رسالت خبری
Iran, Islamic Republic of
چرا مطلبی را که فرستادم خدمتتون درج نمیکنی،رسالت شما ایجاب میکند که کامنت ها را بارگذاری کنی ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
عزیزم معاون حسین پور یعنی جهانبین
Iran, Islamic Republic of
کبنا بچاپ،جان بچم // سند کرده برا یه خانم همکارش
حسن
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم مطلب سایت.. کمترین حق شما کاسب کاران باشه.. شما به هرجی خبرنگاره گند زدید.. آبروی خبرنگاری رو بردید.... بدنامشان نکنید....
Iran, Islamic Republic of
واقعا که چقدر پول بهتو دادن که این خبر افتضاح رو بزنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم شما درودبرحاج زارعی پرقدرت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کار هر کس نیست خرمن کوفتن
شیر نر میخواهد ومرد کهن
خدا خودش سر جای حق نشسته
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1