تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۲۴۹۸۹
تحلیلی بر صحبت‌های اخیر سید قدرت حسینی بحرینی و تاجگردون؛

سید قدرت پاسخ تاجگردون را داد؛ تولید و انتشار دروغ در او ذاتی است / سکوت زینل‌زاده و عسکری / انشقاق اصولگرایان گچساران و باشت / تاثیر اعتبار نامه بر انتخابات میاندوره

۹۰
۵
سید قدرت پاسخ تاجگردون را داد؛ تولید و انتشار دروغ در او ذاتی است / سکوت زینل‌زاده و عسکری / انشقاق اصولگرایان گچساران و باشت / تاثیر اعتبار نامه بر انتخابات میاندوره
کبنا ؛
مجلس اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی را رد کرد تا تکلیف نماینده این حوزه انتخابیه به زلف انتخابات 1400 ریاست جمهوری گره بخورد. هواداران تاجگردون «سید قدرت حسینی بحرینی» را از کسانی می‌دانند که برای رد اعتبار نامه منتخب مردم تلاش می‌کرد، مسئله‌ای که حسینی بحرینی به نظر می‌آید، تلویحاً آن را پذیرفته است و می‌گوید: «بنده همانطور که در انتخابات هم با شعار مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی به میدان آمدم، در بحث مبارزه با فساد و فتنه و تبعیض و بی عدالتی و…با احد الناسی حتی نزدیک‌ترین افراد به خودم تعارف و رودربایستی ندارم و نخواهم داشت
بعد از رد اعتبار نامه تاجگردون افراد زیادی برای انتخابات میاندوره گچساران و باشت اعلام حضور کرده‌اند. حسینی بحرینی در واکنش به تعدد کاندیداها، گفت: من یک طرف هستم و بقیه طرف دیگر این رقابت، که لطف‌الله موسوی شهردار فعلی باشت در مطلبی که بعداً آن را تکذیب و تحریف شده می‌دانست، اظهار داشت: «سید قدرت الله حسینی نامزد شکست خورده انتخابات گذشته این حوزه انتخابیه در بیان مواضع انتخاباتی خود دچار اشتباه فاحش محاسباتی شده است و من تعجب می‌کنم چطور یک فرد سیاسی با این سابقه چنین اشتباهاتی را مرتباً مرتکب می‌شود.»
موسوی به نقش حسینی بحرینی در رد اعتبار نامه تاجگردون اشاره و بیان می‌کند: «باید بپذیریم به درست یا غلط در افکار عمومی مردم «گچساران و باشت» چنین جا افتاده است که «حسینی بحرینی» نقش کلیدی در این موضوع داشته است که فارغ از درستی یا نادرستی چنین ادعایی، این موضوع بر ریزش آراء او به شدت مؤثر بوده است. باید پذیرفت حمایت تاج گردون از هر فردی در انتخابات و حضور او در منطقه یک برگ برنده بزرگ برای آن کاندیدا خواهد بود و سبد آراء وی را پررونق خواهد کرد. اگر اشتباه نکنم وی نزدیک به 70 سال سن دارد و قطعاً طروات و شادابی و نشاط یک نماینده جوان و با برنامه را برای نمایندگی 1400 گچساران و باشت نخواهد داشت.»
تصویر لحظه خروج تاجگردون از صحن مجلس بعد از 8 سال نمایندگی / زاکانی: ‏خدمت به مردم عزیز گچساران و باشت اولویت نمایندگان مجلس است / واکنش‌ها به رد اعتبارنامه تاجگردون در مجلس
اختلاف غلامرضا تاجگردون و سید قدرت حسینی بحرینی ریشه دوانده و امروز این دو مقابل هم هستند. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بارها مردم شاهد الفاظ تند سید قدرت و تاجگردون نسبت بهم بوده‌اند. تاجگردون در آخرین پست اینستاگرامش از مرد ریش بلند سخن گفت که شبیه آخوندها است و گفته است که او نقشی در رد اعتبار نامه من داشته است. تاجگردون نوشت: [اینجا] «امسال معترضین به اعتبارنامه من جوری صحبت و گزارش می‌دادند که گویا خانواده ما اصلاً مسلمان و شیعه نیست. وقتی گفتم ده‌ها سال قبل از انقلاب در منزل پدری ما روضه حسین بود و یاد حسین (ع) می‌گفتند، گفتند؛ دروغ می‌گوید. یادمه بچه بودیم و قبل از انقلاب مرحوم متقی کاشانی امام جمعه فقید شهرمان در منزل ما روضه می‌خواند. رئیس کمیسیون تحقیق می گفت آقای فلانی اومده پیش من و آقای دیگری که ریشش خاص بود و بلند و به نظر میومد آخوند است ولی لباس نپوشیده بود باهاش اومده بود. طرف که باهاش اومده بود می‌گفت اینایی که تاج گردون میگه ما روضه داشتیم و ادعای مسلمانی می‌کنند. کلاً دروغ میگه. حتی بهم گفت اصلاً غلام و احمد از دو مادر هستند و همه اینها را دروغ میگه. والله این جماعتی که من باهاشون روبه رو بودم از صد تا کرونا هم بدتر بودند. بگذریم بهش گفتم اونکه باهاش اومده بود. آخوند نیست، ریشش بلند و مثل آخوند است و فامیلش فلانی نبود؟ گفت چرا همین فامیلی بود.»
این صحبت‌های تاجگردون سید قدرت حسینی بحرینی را به واکنش وا داشت و او به خبرآوران گفت: «کذب محض است، نامبرده هم در ایام انتخابات و هم در مدتی که بحث رد اعتبارنامه‌اش مطرح بود، برای اینکه مردم پی به عملکرد و خیانت‌هایش نبرند و رسوا نشود، از آبروی مادر و برادر شهیدش سپر ساخته بود تا از منجلاب خود ساخته نجات یابد.» کلکل کردن سید قدرت حسینی بحرینی و تاجگردون گویا تمامی ندارد و این احتمال وجود دارد که تاجگردون دست کسی را برای رقابت با سید قدرت حسینی بالا ببرد. اصولگرایان گچساران و باشت هنوز در خصوص انتخابات میاندوره حرکتی نکرده‌اند. اختلاف علیمراد جعفری و سید قدرت حسینی تا حدودی به این جریان ضربه می زند. اصولگرایان الان رقیب مشترکی به نام تاجگردون را جلوی خودشان ندارند و همین مسئله شاید بین آنها انشقاق به وجود آورد. سکوت زینل زاده و هومان عسکری نیز تعابیر دیگری دارد. مخالفان سید قدرت حسینی بحرینی جسورتر شده‌اند. هم طایفه‌ای‌های او نیز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده‌اند. آنچه که باید مدنظر قرار داد، این است که اعتبارنامه تاجگردون یقیناً تأثیر زیادی بر انتخابات میاندوره دارد، فعلاً باید منتظر ماند. بیماری کرونا و شرایط اقتصادی بیش از هر چیز دیگری ذهن مردم را درگیر کرده است.

برنامه انتخاباتی امروز کاندیداهای مطرح انتخابات در گچساران و باشت/ حضور  همزمان سه رقیب در خیرآباد و لیشتر
جناب آقای حسینی مطلع هستید که آقای تاجگردون مطلبی را به نقل از سردار خانی علیه شما در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشته بود، عکس العمل شما چیست؟
 با تشکر از حضرتعالی و تقدیر از این فرصتی که در اختیار اینجانب قرار دادید، در ایام انتخابات به این شخص اخطار دادم که، کسی که در کاخ شیشه‌ای نشسته نباید با فردی که در قلعه فولادین مستقر است در بیفتد، اما غرور کاذبش این اجازه را به او نداد و ادب نشد، تا آن شد که شاهد بودید.
البته دروغ‌های متعدد و مکرر این فرد بر ما هویدا بود، ولی فکر نمی‌کردم تا این حد کذاب و حقیر و بی‌قید باشد. حقیقتاً ثابت شد که، تولید و انتشار دروغ در او ذاتی است. به هر حال، طرف را شیر سوخته، به ماست فوت می‌کند.

 یعنی شما چنین حرف‌هایی را به سردار خانی نگفته‌اید؟
 نکاتی را که این شخص در اینستای خود به نقل از سردار خانی گفته است، کذب محض است. نامبرده هم در ایام انتخابات و هم در مدتی که بحث رد اعتبارنامه‌اش مطرح بود، برای اینکه مردم پی به عملکرد و خیانت‌هایش نبرند و رسوا نشود، از آبروی مادر و برادر شهیدش سپر ساخته بود تا از منجلاب خود ساخته نجات یابد.
تا آنجا که اینجانب در تاریخ ایران و اسلام غور نموده‌ام، انسان‌های شریف و پاک و غیرتمند، مال، آبرو و جان خود را نثار می‌کنند تا سدّ حریم نوامیس آن‌ها مخدوش نگردد، اما هم در زمان انتخابات و هم در بازه زمانی بررسی اعتبار نامه شاهد بودیم که خود، سدّ محیط بر حرم و حریم خانواده خود را مورد تاراج قرار می‌دهد تا کسی به درون شبکه‌های کشف شده و نشده آنها نزدیک نشود
البته چاپلوسان، با استفاده از سایت‌ها و قلم‌های اجاره‌ای خود، مجرمین را در انظار و افکار عمومی غسل ارتماسی می‌دهند و هنوز هم از این شیوه مذموم نوکر صفتی دست برنمیدارند و سیاست او و حامیان متعصبش این بوده و هست که جای شاکی و متشاکی و ظالم و مظلوم و قاتل و مقتول را عوض کنند تا شاید از معرکه نجات یابند، غافل از اینکه آب برکه‌ای که مملو از انواع میکروب‌های متعفن است، عامل طهارت و پاکی نمی‌شود. آن‌هایی که به دنبال تطهیر مجرمین هستند باید بدانند بحث رد اعتبار نامه، اول ماجرا است و تنها یک خوان از هفت خوان، طی شده است، شش خوان دیگر باقیست و در آینده خبرهای مهم و شکننده‌ای را دریافت خواهند نمود.

 چه خبرهای مهمی به ما بگوئید!
 عجله نکنید، گردن مفسدین و تبهکاران و رانت خواران و زمین خواران و پیمان کاران وابسته به جریان ایشان و نفوذی و آن‌هایی که مانند اُختاپوس بر سرنوشت مردم چنگال انداخته‌اند و مانند کرونا زندگی مردم را مختل نموده‌اند و کسانی که میلیون‌ها دلار سرمایه ملت مظلوم را از کشور خارج نموده‌اند، زیر تیغ عدالت قرار دارند. و بدانید که برای اینکه نمایندگان ملت دچار ویروس کرونا نشوند و به کل کشور سرایت نکند، مجلس، کرونا زدایی شد.

آیا در بحث رد اعتبار نامه منتخب گچساران و باشت با تیم دکتر زاکانی همکاری داشتید؟
 به برکت وجود انسان‌های حق طلب و وسعت فضای مجازی و عصر تبادل اطلاعات معترضین به بخشی از اطلاعات و مدارک مثبت‌های که تاثیرگذار در رد اعتبارنامه ایشان بود، دسترسی داشتند.

یعنی شما هیچ گونه اطلاعاتی به مجموعه‌ای که علیه او بودند، ندادید؟
اجازه دهید بی پرده سخن بگویم، بنده همانطور که در انتخابات هم با شعار مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی به میدان آمدم، در بحث مبارزه با فساد و فتنه و تبعیض و بی عدالتی و…با احد الناسی حتی نزدیک‌ترین افراد به خودم تعارف و رودربایستی ندارم و نخواهم داشت؛ مگر من اطلاعی داشتم که دو نفر از محارم ایشان خارج از کشور هستند و وکالت گرفته‌اند که می‌توانند به تمام کشورهای دنیا مسافرت کنند حتی رژیم جعلی صهیونیستی که ما آن را به حق به رسمیت نمی‌شناسیم، نیز از لیست کشورهایی که آن دو نفر می‌توانند به آنجا سفر کنند، مستثنا ننموده است، این موضوع و مسافرت‌های وی به آمریکا، برای نهادهای امنیتی کشور مورد توجه ویژه می‌باشد.
یا مگر ما از تشکیل بیش از ۸۰ شرکت توسط ایشان و بستگانش اطلاعی داشتیم، این شرکت‌ها توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که یک نهاد مهم و قانونی است ثبت شده و مشخصات اعضای هر شرکت در روزنامه رسمی به صراحت قید شده است.
که البته او به جای اعتراف، با فرافکنی همواره آدرس غلط می‌داد، مگر می‌شود. مدارک متقن یک نهاد مهم و قانونی را نپذیرفت؟! اصلاً چرا ۸۰ شرکت؟!

سیدقدرت حسینی بحرینی: شعار انتخاباتی من پایانی بر تکرار تبعیضها، بی عدالتی ها، برخوردهای متکبرانه و حاکمیت خانوادگی است.

تاجگردون مدعی بود که به مادرش توهین شده است آیا صحت دارد؟
 آن موضوع هم مثل دیگ حلیم و مطالب کذبی که از قول سردار خانی مطرح نموده، می‌باشد. این شخص فقط با ایجاد جو روانی و عاطفی قصد مظلوم نمایی و ایجاد فضای التهاب در جامعه را داشت و دارد و می‌خواهد خانواده‌اش را یک خانواده مذهبی و انقلابی و دین دار واقعی معرفی کند تا با ایجاد انحراف در افکار عمومی، پرونده‌ها گشوده نشود. وی هیچگاه نگفت چه کسی، کجا، کی، و چه اهانتی به والده مرحومه محترمه‌اش نموده است؟! و نکته دیگر اینکه در کنار انحراف افکار جامعه و معترضین، مانور بر قوم لر و زاگرس نشینان توسط ایشان پر رنگ مطرح گردید که اتفاقاً یادآوری این نکته ضروریست که مردم بدانند، بعد از شکست‌های پی در پی دشمنان ما در مدت ۴۰ سال گذشته، یکی از سیاست‌های راهبردی آمریکا، رژیم صهیونیستی، غربی‌ها و اعراب همسو با
آن‌ها، دامن زدن به مسئله قومیت‌ها یا به اصطلاح گسل قومیتی است که با هدف تحریک و ایجاد تنش و تفرقه برای نظام اسلامی مشکل آفرینی کنند، و مسئولین امنیتی کشور و نمایندگان انقلابی مجلس، هم متوجه این حرکت مرموزانه و ضد امنیتی وی بودند و هستند. (پروژه نفوذ را که قبلاً گفته بودم فراموش نکنید تا به وقتش)

اجازه دهید به بحث انتخابات میان‌دوره‌ای ۱۴۰۰ گچساران و باشت برویم و به عنوان نخستین سوال از شما بپرسیم آیا تاجگردون می‌تواند در انتخابات میان‌دوره‌ای شرکت کند؟
 خیر، منع قانونی دارد. و اینکه طرفدارانش مطرح می‌کنند که او می‌آید، بر اساس همان شیوه دروغ پراکنی است که در سیره آنها مشهود است. و با هدف حفظ نیروهای خود هر هفته به یک دروغ متوسل می‌شوند.

 آیا شما در این انتخابات شرکت می‌کنید؟
 قبلاً در پاسخ به خبرنگار کبنا در چرام عرض کردم که درخواست‌های زیادی از طرف طوایف مختلف و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و جوانان فرهیخته از گچساران و باشت داشته‌ام و همه هم صادقانه بوده است. باید به درخواست مردم جواب مثبت بدهم. به جهت استحضار جنابعالی یک طرف انتخابات آتی اینجانب هستم و طرف دیگر، همه کاندیداهایی که حضور پیدا می‌کنند، می‌باشند و به طور یقین همه علیه من هستند و یک اتحاد نوشته یا نانوشته با هم دارند.

یعنی شما مخالفید که دیگران در صحنه انتخابات کاندیدا شوند؟ و مطلعید افراد زیادی اعلام کاندیداتوری نموده‌اند با این وضعیت چه تدبیری می‌اندیشید؟

  سید با قدرت آمد / تصاویر - تصاوير بزرگ - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>

هر کس شرایط لازم را داشته باشد حق دارد کاندیدا شود از این بابت ما مشکل حاد و خاصی نداریم که در پی تدبیر باشیم. هر وقت ملاحظه نمودید که در جامعه و در بحث مسائل سیاسی همه به یک نفر حمله می‌کنند، بدان، نشانه قدرتمندی آن فرد و دوستانش می‌باشد.

اگر خودتان در صحنه انتخابات نباشید کدام یک از دوستانتان را پیشنهاد می‌دهید؟
 در بین دوستانم بیش از ۱۰ نفر واجد شرایط کاندیداتوری هستند ولی فعلاً این بار سنگین را به عهده حقیر گذاشته‌اند و انشالله پیروز میدان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Iran, Islamic Republic of
/ تواز پاسخ درست به خبرنگار کاملا طرفه می روی بله تو واعوان وانصارت بودید که برای حذف نماینده با عرضه وشایسته مان به هر نوع ابزاری استفاده کردید خدا از شما نگذرد وروز وشب خوشی نداشته باشید
United Kingdom
خجالت داره، واقعا پررویید، جواب از این شفافتر و کوبنده تر،با خاک یکسانش کرد دیگه. این طفره رفتنه یا اونکه به خبرنگار گفت : به توچه؟؟
Iran, Islamic Republic of
آره والا
ایقد مغرور و از خود راضی بود،
که به هیچ کس جواب نمی داد

مث انتخاب ایوب مقنی
رییس آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
این آقا رد صلاحیت میشه قطعا، و اگر بر فرض محال تایید میشد توسط مردم رد میشد.
Iran, Islamic Republic of
بحرینی با چرب زبونی نمی تونه نماینده مجلس ایران بشه
Iran, Islamic Republic of
باید چنان با رای مردم خرد بشی که صدای استخوانهات شنیده بشه قدرت خان
Iran, Islamic Republic of
آخی که چقدر می سوزی
مهسا
Iran, Islamic Republic of
هر کسی تلاش کرد تاج گردون رد بشه

دستش درد نکنه

جز لابی و رانت هیچی نداشت
خدا ازش نگزره
Iran, Islamic Republic of
گندم ري را نخواهي خورد
حسینی باشت
Iran, Islamic Republic of
/ی که بخواهی خودت نشان دهی تو هر موقع بیایی درمقابل تاجگردون شکست می خوری تو ماهیتت برای مردم وحتی طرفدارانت رو شده . سوابقت حکایت دارد برایت سنگین است که تاجگردون دراین دو دوره اون هم درشرایط بد اقتصادی برای مردم کار کرد ما از حق ضایع شدمان به هیچ وجه نمی گذریم تو به سرنوشت وحتی بد بدتر مرحوم نبی زاده مبتلا می شوی آه ونفرین پیاپی مردم دنبالاتان است.
Iran, Islamic Republic of
سری قبلم گفتس با ۴۰۰۰۰ رای پیروزم.حتما این سری هم پیروز میشی.
United Kingdom
ولی یه چیز دیگه هم سید گفت، یادتونه گفت نفوذی هستی چشمت مجلس رو نخواهد دید؟؟
ولایی
Iran, Islamic Republic of
دوره ی غارتگران بیت المال تمام شد.حاکمیت خانواده ها به پایان رسید.

فقط سید انقلابی
Iran, Islamic Republic of
برو بیچاره کوری نیبینی دوران بخور بخور بیشتر شده
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سید قدرت حسینی و همه عدالت خواهان انشاالله که بزودی شاهد محاکمه تاجگردون باشیم و اموال ایشان مصادره گردد و مشابه سایر مجازات شود.
زرتشت
Iran, Islamic Republic of
بفرض اینکه انتصابتان کردند جناب بحرینی خداوکیلی ایا توان چکاری را دارید مردم با کدام زبان بشما نه بگویند شما توان مدیریت یه مدرسه ابتدایی را هم ندارید در یک انتخاب رقابتی چند درصد ارا راکسب کردید.فاین تذهبون
United Kingdom
حداقل دزد نیست و آبروی مردم حوزه شو حفظ میکنه
کامران
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی باید بدانی به گچساران و باشت وانشالله در انتخابات 1400نتیجه ان را خواهی دید فارغ از هر فکر و اندیشه سیاسی بزرگترین ظلم را با بازیگردانی هدایت خواه و زاکانی چوب خدا صدا نداره
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسینی بت شکن
مستقل و خداترس
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سید قدرت و درود خدا بر دکتر زاکانی حق طلب واقعا آدم یاد وقایع تاریخی عصر عاشورا و دوره حکومت امام علی می افتد که چگونه کسانی همچون خوارج و طلحه و زبیر و شمر و حرمله خود را مسلمان ناب می دانستند!
حالا در این عصر اطلاعات چگونه کسانی با پرونده های سنگین آنچنانی با حلیم نذری قصد مظلوم نمایی دارند.
ش پ
Iran, Islamic Republic of
مو ایبینوم یو 10 ساله ایگی پیروز میدانی و هیچ.
United Kingdom
گفت هم که تاج مردم را فریب داده و چشمش مجلس رو نمیبینه
Iran, Islamic Republic of
خدادروغگو رورسوامیکنه
حالاهرکسی که میخوادباشه
پیرقدرت طلب
Iran, Islamic Republic of
بنظر من هرچه سید قدرت طلب در این گفت وگو گفته وجواب داده دقیقا حال خودش رو شرح حال آقای تاجگردون کرده،سید به جدت قسم اگر عدالت خدا حقیقت باشه توی انتخابات پیش رو نتیجه ای می گیری که اندک مردم وگروه شانای اصلح بین که هوادار تونستن به ماهیت اصلی تو پی ببرند اینطور که اکثریت هموطنان باشتی وگچساران ات تورا شناخته اند.درضمن سعی کن سید زیاد خودتو خسته نکنی که روز انتخابات حرکت انجام بدی آر چند شورای نگهبانی که شما رو تایید میکنه و مجلسی که تاجگردون رو اعتبار میکنه باید فاتحه شو بخونی.🤐
United Kingdom
اتفاق همش تاج و خدا را شکر هیچی به سید نمیخوره، سید قدرت یعنی باقدرت مقابله با ظلم ، سید یعنی پاکی ولی تاج .....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب حسینی عزیز من یکی از افرادی بودم که تا قبل از رد اعتبارنامه اقای تاجگردون به جنابعالی ارادت داشتم هر چند چهل سال است که مردم باشت و باوی را نابود کردی
اما مطمئن باش حتی رای دور قبل را هم نخواهید داشت
برو فکر نان باش که خربزه اب است
برو همنشین زاکانی و دوستانش باشی بهتره
مطمئن باش روزی جواب خود را به مردم باشت و باوی خواهی داد
Iran, Islamic Republic of
ارادت چنه ، چهل سال نابودی چنه؟؟؟؟
اسکندر
Iran, Islamic Republic of
کابوس اعتبار نامه تا ابد در ذهن تاجگردون باقی خواهد ماند و روز و شب را بر ایشان و اعوان و انصارایشان حرام خواهد کرد
من
Iran, Islamic Republic of
لطف اله موسوی یا نباید به دنبال این سید بزرگوار حرف میزد و یاباید سر حرف خودش می ماند و حرفش را پس نمیگرفت.
به هر حال حرفی که زده رو نمیشه پس گرفت
من
Iran, Islamic Republic of
لطف اله موسوی یا نباید به دنبال این سید بزرگوار حرف میزد و یاباید سر حرف خودش می ماند و حرفش را پس نمیگرفت.
به هر حال حرفی که زده رو نمیشه پس گرفت
Iran, Islamic Republic of
هر که بره قدرت نره
باشت
Iran, Islamic Republic of
مردم باشت وگچساران جواب را خواهند داد
اقای حسینی. که در حق مردم انحام دادی برای همه هویدا و مشخص میباشد
اگر رقیب انتخاباتیت/ باشد باز هم شانسی برای قبول نداری سید قدرت
مردم جوابت را خواهند داد
مگر سال ۶۰ یادت رفته
United Kingdom
بزرگترین خدمت را سید به مردم گچساران و باشت کرد که آنها را از ظلم و ستم رها کرد و آزادی را به آنها هدیه داد
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر سید صادق، مصاحبه عالی و کوبنده بطوریکه دزدان، نوچه پروران، تبعیض گران و صاحبان حکومت پوشالی خانوادگی و ارباب و رعیتی حساب کار دستشان آمد و باید دیگر سکوت کنند و مردم متوجه شدند که مبارزه واقعی باظلم و عدالتخواه اصلی که به هیچ وجه دورویی و معامله گری نمی کند، کیست. دیگر دیگ حلیم کاری نمی کند
کراسکری
Russian Federation
قدرت حسینی منتظر انتخابات میان دوره هستیم تا با ناکامیت انتقام مردم گچساران را از تو بگیریم
تتو فقط به همه ثابت کردی در ویرانی تبهر داری
United Kingdom
مردم گچساران تازه متوجه شدند که سید چقدر پاک و در راه مبارزه با ظلم و برقراری عدالت محکم و استواره، تازه متوجه شدن که هشت سال گیر چه فریبکاری افتاده بودن
امینی باشت
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا متاسفانه کارتون خلاف دین وعرف وعقل هست...با این تحلیل های نادرست ایا جز دوبهم زنی واختلاف افکنی هدف دیگری دارین....دست بردارین از این اختلاف اندازی ها.
Iran, Islamic Republic of
تو اگه میخواستی صداقت خودت رو نشون بدی /. خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
باز هم لشکر ۴۵ هزارنفری.مگر این دروع نبود
Iran, Islamic Republic of
چرا ول نمیکنی ومیدان را به جوانان واگذار نمیکنی به خدا مردم قبولت ندارند برو کنار همش به خاطر رسیدن به مجلسه حاج جعفری وحاج ریحان محمدپور آناده رقابت هستند همان رای قبلی را هن ننیاری مطمئن باش .کسی که تاجگردون حمایتش کنه شانس اول است
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون برای خودش نتوانش اش بپزه حالا میره دور دیگ دیگران هر کس به طناب تاج گردون افتاد تا تهه چاه میره
United Kingdom
آخه چون حال میده حالا که خودش را انداخته بیرون خودش هم این دور جاش بیاد بعدش دیگه میدون بده به جووونا
Iran, Islamic Republic of
انتقان سخت خدا درانتطار توست وتا اون موقع تو رقیب هیچکس نیستی چون خداوند خودش عذاب می اورد برای وسانی که حق نردم را ضایع کرده .حق مردم بود نه تاجگردون
United Kingdom
از کی تا حالا خدا عادل و مبارز با ظلم را عذاب میده و .حال میده؟؟؟
همت
Iran, Islamic Republic of
آخ سی .😂
ابرام
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
مطمئن باش چنان جواب دندان شکنی مردم اینبار بهت بدهنده کا تا ابدالدهر بایگانی شوی .‌.‌‌مطمئن باش اگه تاجگردون هم نباشه اگر یه چوب خشکی را هم معرفی کنه برنده انتخابات خواهد بود
دیل
Iran, Islamic Republic of
بنده به نوبه خود از هرکس که باعث سرکوب ؛مساله دارها و سفسطه گران میشود کمال تشکر را دارم ،اگر رد اعتبارنامه تاج گردون کار آقای حسینی بوده، بنده دست سید قدرت را میبوسم و بر این بوسه افتخار میکنم
جمال
Iran, Islamic Republic of
مختار بیا .واقعا وظیفه داری بیایی حتی یک رای بیاوری
کاش کاش
Iran, Islamic Republic of
کاش قدرت حسینی/ تاج شرف داشتن و از تاریخ شما شفاف حرف میزدن همون ماجرای /در پل بریم باشت.
فکر کنم کمتر کسی از این ماجرا خبر دارد تاریخ قضاوت خواهد کرد،
مهقلی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ادما که پیر میشن ...
United Kingdom
آدما که پیر میشن برای مبارزه با ظلم جدی میشن
United Kingdom
آدما که پیر میشن برای مبارزه با ظلم جدی میشن
Iran, Islamic Republic of
ملت یه طوری کامنت میذارن انگار یادشون رفته چه خفقانی توی شهر راه انداخته بودن، برای نفس کشیدن هم باید از خواهر و برادر اجازه میگرفتی.
چند تا آدم نرمال رو توی پتروشیمی استخدام کرده بودن؟
چند تا آدم عادی اصلا استخدام شد؟
چند تا آدم عادی یه پیمانکاری نصفه نیمه گیرش اومد؟
چند تا آدم عادی اصلا رشد کرد؟ خاندان دلاویز رو یادتون رفته، محسن تا رییس شرکت گاز رفت و این آقا نذاشت مدیر بشه.
دا
Iran, Islamic Republic of
ای ول راس گفتی،
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان فردی خارج از حوزه انتخابیه گچساران و باشت عرض میکنم که از نظر شخصیتی به نفع آقای غلامرضا تاجگردون است که در انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت دخالت نکند زیرا چنانچه پس از دخالت و صرف وقت و هزینه ، آقای سید قدرت حسینی پیروز انتخابات شود باعث سرشکستگی وی خواهد شد بنابراین پروژه سکوت به شان و منزلت وی در بین مردم خواهد افزود .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام ۵ ساله که قراره یه تلفنی برا من بزنه و آخرش هم نزد.
فقط خودش و خاندانش
همون بهتر که ردش کردن
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
غیره خوشه ببینی
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی سید پاک و نترس
دزدان و غارتگران بدجور بهم ریختن
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اگر م مثل افکار قدرت حسینی باشد درود بر شرف .
Iran, Islamic Republic of
سایت اجارهای
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی ،اینکه همه کاندیداها علیه شما هستند دلیلش قدرتمندی شما نیست بلکه همه به این نتیجه رسیده اند که شما مهره خطرناکی برای منطقه هستید
United Kingdom
اتفاقا دلیلش اینه که برنده را سید میدونن
United Kingdom
اتفاقا دلیلش اینه که برنده را سید میدونن
Iran, Islamic Republic of
جناب کارشناس اینکه شما می گوید من یک طرف انتخابات هستم و بقیه ی کاندیدها یک طرف ایا نوعی خودبرتربینی نیست؟؟شما اگر انسان پاکی هستید و نیت خیر دارید چطور با اطمینان رقیبتان را دروغگو و فاسد میدانید.یک ادم باید خیلی پخته تر صحبت کند..
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی بحرینی این سابقه مسبوق به سابقه می باشد که خودت بهتر از هرکسی می دانید نیاز به بیان توسط دیگران نیست شما رای مردم به نماینده منخب و محبوب خود را که موجب افتخار شهرستانهای باشت و گچساران قوم لر و زاگرنشینان است نوکردی خواندید مردم با افتخار به نماینده خدوم خود رای دادند و حقیقتا شما / مرکز استان و پایتخت نشین خود عوض کردی مردم اصیل ما سیاستمدار هستند و خواهند بود ولی جاسوسی و خیانت به برادر خود را مذموم و محکوم می کنند / بدان که بهترین قاضی و انتخابگر مردم هستند و مطمئن باشید مردم جواب شما را در حضور شما در انتخابات ها خوب دادند کاش این جرات را داشته باشی باز خود را بار دیگر محک بزنید و پا به این عرصه بگذاری تا خوب بفهمی البته چون خیلی بدهکار این مردم هستی چون این مردم حرمت کردید وخدا بهترین انتقام گیرنده هست
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت حسینی در انتخابات آینده پیروز میشه
Iran, Islamic Republic of
شماهایی که میگین حق الناس و۴۰هزاررای اول اینکه ۴۰هزاررای باالتماس بوددوم اینکه چراماهایی که تاجگردون رونمیگین تقریبایک سوم شهرازش ناراضین ماهاچی میشیم.چوب خدابی صداست
Iran, Islamic Republic of
قدرت خواب قدرت دیده ولی باید بداند که اگر می خواهد فقط زنده باشد و دق نکند و بمیرد باید قید این قدرت طلبی را بزند و گرنه این بار چنان با خاری میره که آن نجابات شیرازی و زاکانی زمانه هدایت چوب بستنی هم دست نمی گذارند انصافا چنان بی ارزش میشه که بچه خودش هم اگر در خیابان ببینش که افتاده دستش نمی گیره و بلندش کند گرچه دشمنان دوست نمایی دارد و نمی خواهند بگذارند به این راحتی بمیرد می خواهند در شرایط سخت ضمن احترام به سادات مومن و خداترس و شجاع بحرینی اگر دلسوز این سید هستید و از شما شنوایی دارد نصیحتش کنید
Iran, Islamic Republic of
اصالت
حیدر
Iran, Islamic Republic of
هر وقت ملاحظه نمودید که در جامعه و در بحث مسائل سیاسی همه به یک نفر حمله می‌کنند، بدان، نشانه قدرتمندی آن فرد و دوستانش می‌باشد.
نکته جالبی است که اقای حسینی بیان داشته
حمله کل ایران به دکتر تاجگردون نمونه بارزش می باشد.
اعتراف خوبی بود.
مردم محروم
Iran, Islamic Republic of
/ ایشون وهمقطارانش از یاد وخاطر مردم این دیار فراموش نشدنی است دریک کلام هرچه این چند سال جمع اوری کرد وبه خود وخانواده اش یدک می کشید همه را یکجا سوزاند ودود هوا شد دیگه پشت هیچ حصار ارزشی نمی تونه قایم بشه ایشون وهمقطارانش/در حق مردم مرتکب گناه بزرگ شدند / دیر وزود دارد ولی سوخت وسوز ندارد این حقیر به سهم خود از حق خود تا قیامت نمی گذرم ایشون را با تمام وجودم خود قدرت می داند که در چه مهلکه ای افتاده ایشون طعمه تکبر خودش قرار گرفته
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی / که در حق مردم گچساران و باشت مردی هیچ کسی هم نمیکرد تو حتی در حق مردمان منطقه خودت بی مهری کردی ما از یاسوج جهت شرکت در انتخابات میان دوره حوزه گچساران میایم به هر کسی که تاجگردون خودش باشه که یکی دیگه که تاجگردون نظر بده نمیزارم که شما به مجلس راه پیدا کنی باید جواب تهمت های که تو و دوستانتان دادید ما با آرایی که میدم بدیم
Iran, Islamic Republic of
/ در انتخابات گچ دخالت میکنی
مریم گلی
Iran, Islamic Republic of
حسینی بحرینی شما که مسلمان بودنت گوش فلک را کرده است ادعایی دارید هرچند که پیامبری نوح بر پسر اثر نکرده است .کدام مسلمانی است که آبرو و حرمت برادر دینی خود زیر سوال می برو هرچند که آبرو و حرمت مومن از طواف کعبه بالا است
مگه آن حضرت علی نبود که به خاطر حفظ حکومت سکوت کرد و از حق خود گذشت. این صندلی مجلس از جان مردم بالا تر است . اما یه نگاهی به کارنامه این افراد بینداز بعد ادعا داشته باشد عمه ی انسان از نسل حضرت آدم هستند همه از یک رگ و ریشه آنچه تمایز آن می شود رفتار و عملکرد آن ها ست به شعاردادن یکم از عملکردها و کارها برایتان تعریف کن
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
من از بستگان نزدیک حسینی بحرینی هستم مدرک حسینی بحرینی جامعه شناسی است . از سیاست و عمران و اقتصاد سررشته ای ندارد بهتر میدان را به جوانان بده
بامیشیخی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مادر همه ی این علوم جامعه شناسی هست تا دردهاا سیب ها و مشکلات جامعه را نشناسی نه اقتصاد نه سیاست و نه فرهنگ درست نخواهدشد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا اتش خشم عداوت را بیشتر نکن نمیدونم حسینی جواب تاجگردون را داد یا برعکس لطفا اخلاقیات را رعایت کن
مردم محروم
Iran, Islamic Republic of
ازرسانه محترم کبنا گله مندیم چون درجملات کامنتها دخل وتصرف می کنند لطفا اخلاق رسانه ای را رعایت کنید وخدای نا کرده اعتماد مردم به شما اصحاب رسانه مخدوش شود و دچار جهت گیری شوید جملاتی که ما فرستادیم اینها نبود
Iran, Islamic Republic of
جون خوم جون خوت پاته من مجلس نیلی سید قدرت حسینی
شکور
Iran, Islamic Republic of
واله که چون عمر سعد از گندم ری نخواهی خورد و حسرت به دل
Iran, Islamic Republic of
غیره تو خواب ببینی شما و طرفداران هستند هر روز کمتر میشود طرفداران تو تو میخواهی خودت را با معمار اقتصاد ایران مقایسه کنی
Iran, Islamic Republic of
به به عجب معمار اقتصادی که بهترین معماری را برای خودش و بستگانش کرد و اقتصاد مملکت را ویران کرد.
Iran, Islamic Republic of
کو اقتصاد؟؟؟؟
همی وضعیت اسفناک کنونی کشور نتیجه هوش و نبوغ و تصمیمات حاجی و هیات محترم دولتِ و زیر دستا شونه!!
الان دقیقا کو ایتصاد منظورته؟؟
دلار ۲۰ و خورده تومنی ؟؟؟
یا مرغ کیلو ۱۸۵۰۰ تومنی؟؟
سری بعد اقتصاد و اقتصاد دانان راجب شو تحقیق کن بعد کامنت بنه🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی چرا در رابطه با حکم قطعی در دیوان در رابطه با / سه میلیون تومانی خودت جواب نمی دهی
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی مواظب بعضی از اطرافیان باش ....
حامی
Iran, Islamic Republic of
فقط. تاجگردون. سید تو راخدا برو بچسب به زندگیت. این آخر عمری ..بزار یه نیرو جوانی. کاندبد بشه. اگر ساسان تاجگردون کاندید بشه. بازهم در مقابل تاجگردون باختی.
بهنام
Luxembourg
آخم سی دکتر قوبل :قبل
احمد
Iran, Islamic Republic of
اصلا گچساران واستان بانماینده وبی نماینده فرقی ندارند پول مردم را به نحو مختلف غارت میکنند چقدر از فامیل خود اقای حسینی شرکت نفتی هستنند انگار گاز و نفت را بین خودش وتاجگردون نصف کردند
United States
خدا از همه بهتر خائن و خادم را می شناسد خدا به اسماءجله و جلاله خودت و به آبروی حضرت محمد مصطفی به آبروی مولا امیرالمومنین به آبروی فاطمه زهرا و حسنینش به آبروی همه شهدا هر کدام از این دو نفر بیشتر به مردم خیانت نابودش کن هرکدامش بیشتر خدمت کرده خودت حافظ جان و مال و آبرویش باش الهی آمین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1