تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۲۴۴۰۱
بررسی‌ها نشان می‌دهد

حمله به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به دلیل رعایت قانون + جزئیات

۴۹
۳
حمله به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به دلیل رعایت قانون + جزئیات
کبنا ؛روزهای اخیر مطلبی به اسم جمعی از فرهنگیان در فضای مجازی بر علیه اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده بود که در آن مطلب آموزش و پرورش استان را جولانگاه سلایق فردی و جناحی، تحت مدیریت افراد یک منطقه خاص می‌دانستند. اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد متنی را در پاسخ به آن مطالب در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.
به گزارش کبنا، در آن متن آمده است؛
محضر استاندار محترم استان جناب آقای دکتر کلانتری
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ
ای مؤمنان! چرا چیزی را می گویید که خود عمل نمی‌کنید؟
 بر اساس آنچه در نامه‌ای به اصطلاح «جمعی از فرهنگیان» که در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد برخروجی پایگاه خبری برخی رسانه‌ها قرار گرفت روابط عمومی آموزش و پرورش در راستای شفاف سازی و روشن شدن اذهان جامعه و پاسخ به نامه مذکور مطالبی را به عرض می‌رساند.
1- آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  و در رأس مدیرکل آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید معتقد است در فضای ملتهب و تنش آفرین و حاشیه‌ای به اهداف تعلیم و تربیت و اجرای منظم برنامه‌ها نخواهیم رسید و تنها در سایه همدلی و همکاری، تعامل، اشتراک مساعی و وحدت رویه می‌توان شاهد پیشرفت، تعالی و تربیت صحیح نسل امروز و آینده‌سازان فردا باشیم و بدون هیاهوی تبلیغاتی و در فضای آرام برای رفع مشکلات به بحث و تبادل‌نظر لازم بپردازیم. این نوع نگاه مدیرکل آموزش و پرورش در به کارگیری نیروها با سلایق و گرایش‌های مختلف در ارکان آموزش و پرورش مشهود است و مسبوق به سابقه نبوده است
2- در مورد کیفیت و پیشرفت آموزش و پرورش در این دوره اگر بخواهیم همه توفیقات و دستاوردهای آموزش و پرورش را لیست نماییم مثنوی هفتاد من می‌خواهد اما به اهم توفیقات و دستاوردها از سال ۹۲ تاکنون که مسیر تعلیم و تربیت استان را به سوی قله‌ها و مدار پیشرفت سوق داد اشاره می‌شود:
* کسب بیش از هزار رتبه اول، دوم، سوم و برگزیده از سال 1392 تاکنون در مسابقات وجشنواره های مختلف کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان که مسبوق به سابقه نبوده است.
* توسعه 100 درصدی پژوهشسراهای دانش آموزی در کل استان
* افزایش درآمدهای اختصاصی استان از یک میلیارد و صد میلیون تومان در سال 92 به قریب 6 میلیارد در سال 98
* افزایش تعداد نوآموزان پیش دبستانی از 3492 نفر در سال 92/91 به 13270 در سال 99/98
* افزایش تعداد کلاس‌های هوشمند از 600 کلاس درس در سال 92 به 1438 کلاس در سال 99/98
* ایجاد و تأسیس 4 کانون حرکات اصلاحی در استان (قبل از این دولت هیچ کانونی وجود نداشت)
* افزایش تعداد مراکز مشاوره و راهنمایی خانواده از 3 مرکز در سال 93/92 به 7 مرکز در سال 99/98
* ایجاد و تأسیس 7 مرکز اختلالات دولتی (LD) در استان و 3 مرکز اختلالات غیردولتی
* افزایش سهم دانش آموزان مشغول به تحصیل در مراکز غیر دولتی از 39/12 درصد در سال تحصیلی 93/92 به 51/14 در صد در سال 99/98(بدون احتساب نوآموزان پیش دبستانی)
* تعمیر، توسعه و تجهیز مراکز آموزشی و رفاهی، در مانگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم تهران و شیراز و زائرسرای مشهد
* ایجاد وتأسیس 16 مرکز یادگیری محلی غیردولتی ودولتی در استان
* پرداخت 35 میلیارد تومان پاداش معوق مناطق محروم فرهنگیان استان از سال 1373 تا 1384 بعد از بیست سال
* افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز از حدود دو میلیارد وپانصد میلیون تومان در سال 92 به بیش از 80 میلیارد تومان در سال 98 در راستای سیاست توسعه مشارکتهای مردمی
* خرید تعداد 17 دستگاه وسیله نقلیه در راستای نوسازی ناوگان حمل ونقل اداره کل وادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق (از سال 92 تا کنون)
* پیگیری برای تحویل بیش از 200 فضای آموزشی،80 کلاس ومدرسه پیش ساخته،13 سالن ورزشی،25 نماز خانه و 2 مجتمع وکانون فرهنگی ورزشی به اداره کل آموزش وپرورش استان توسط اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان
* استاندارد سازی سیستم گرمایشی بیش از 3 هزار کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد
* کسب رتبه برتر یا رتبه‌های برتر در همه ارزیابیهای جشنواره شهید رجایی، صیانت از حقوق شهروندی، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، سامانه سامد، اقامه نماز، پدافند غیرعامل، تکریم ارباب رجوع، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در استان کهگیلویه وبویراحمد
3- کسب این همه افتخارات و دستاوردها علی رغم محدودیت‌ها و تنگناها و مضایق مالی در استان بی سابقه بوده و موید این است که آموزش و پرورش استان در مسیر رشد و بر مدار بیپیشرفت و به سوی بالندگی و عزت خواهی حرکت می‌کند.
4- در دولت تدبیر و امید بیش از همه دولت‌ها در مسیر اعتدال و میانه‌روی از ظرفیت همه جناح‌ها، سلایق و جریان‌های سیاسی در مناصب مختلف استفاده می‌شود و به تبع آن در آموزش و پرورش چنین نگاهی حاکم بوده و آموزش و پرورش جولانگاه مسائل سیاسی، خطی، حزبی و قومی نبوده و با تحقیقات میدانی و مقایسه مدیریت‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که در این دوره جناحی، حزبی، سیاسی وطایفه‌ای عمل نشده است. تعداد افرادی که از شهرستان‌های گچساران و باشت در اداره کل خدمت می‌کنند به عدد انگشتهای دو دست نمی‌رسد. بررسی و تحقیق نمائید به هر نتیجه‌ای رسیدید احترام می‌گذاریم.
5- در میان فرهنگیان و افکار عمومی آقای هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش به اخلاق مداری، قانون گرایی و تکریم ارباب رجوع شهرت دارد؛ بنابراین رعایت اخلاق و ادب بر گرفته از عدالت است. افرادی که به اخلاق مداری و این ویژگی‌ها مقید هستند از بسیاری از فرصت‌ها محروم می‌شوند و به دنبال منافع شخصی نیستند. ایشان بر این باورند که بین مؤلفه‌های اخلاقی رابطه‌ای مثبت و معنادار وجود دارد و چنین مدیرانی همت خود را صرف چانه زدن و ماندن در یک پست نمی‌کنند؛ با اطمینان خاطر گفته می‌شود که در زمینه ماندن در پست مدیر کل آموزش و پرورش قدمی برنداشته و در این زمان با اعتماد به نفس بیشتر و احترام به حقوق دیگران به دنبال موفقیت‌های آموزش و پرورش استان می‌باشد.
6- با تحقیق از عوامل مؤثر و مدیریت خبر در نشر نامه به این نتیجه رسیدیم که این نامه توسط یک فرد خاص با اهداف مشخص که آموزش وپرورش به لحاظ رعایت قانون ودستورالعمل قانونی نتوانست خواسته‌هایش را برآورده و اجابت نماید مکتوب شده وبا عنوان جمعی از فرهنگیان مبادرت به پخش آن کرده وغیر از فرد مذکور هیچ کسی در شکل گیری تأئید و ارسال آن در فضای مجازی دخالت نداشته است.
7- روابط عمومی آموزش و پرورش آمادگی دارد در خصوص عملکرد ۷ ساله آموزش و پرورش به صورت کلی و جزئی و به صورت شفاف تمام برنامه‌های آموزش و پرورش را جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برای مردم شریف استان تبیین و تشریح نموده و قضاوت را به مردم عزیز واگذار نماید.
  به گزارش کبنا، متنی که در نقد آموزش و پرورش در روزهای اخیر به اسم جمعی از فرهنگیان منتشر شده بود، به شرح زیر است؛ فرهنگیان استان از ضعف و ناکارامدی و یکسونگری و سیاست بازی تیم حاکم بر مدیریت آموزش و پرورش استان که عمدتاً از یک منطقه، یک سلیقه خاص و یک تفکرسیاسی بوده که خود سبب آسیب جدی به سیستم تعلیم و تربیت و آفت نظام آموزشی و به تبع آن نارضایتی جامعه فرهنگی استان و افت آموزشی و تحصیلی را به دنبال داشته است، این در حالیست که حدود هشت سال است آموزش و پرورش جولانگاه سلایق فردی و جناحی مدیر و معاونت اوست که در پی اعتراضات متعدد و مداوم اغلب فرهنگیان به دلیل حمایت بی چون و چرای نماینده مجلس از همتباران و هم طائفه ای‌هایش راه به جایی نمی‌برد، و فریادشان به سمع وزیر و وکیل دادگری نمی‌رسید، باید اِذعان کرد که آموزش و پرورش استان فلج و ناتوان رها شده و ضعف نظارت بر عملکرد سیستم، قاطبه فرهنگیان استان را سرخورده و بی انگیزه نموده است. اینک در شرایط جدید، از شما منتخبان استان انتظار داریم جهت تحولی نوین و تغییر در جهت پیشبرد اهداف عالیه تعلیم و تربیت و نظام مطلوب آموزش اسلامی و همچنین تغییر در چرخه مدیریتی سالم و کارساز و نوگرا به تقاضای جامعه فرهنگیان استان جامه‌ی عمل بپوشانید و در جهت جایگزینی مدیران مقتدر و باکفایت اهتمام تام مبذول بفرمائید، والسلام
(جمع کثیری از فرهنگیان استان کهکیلویه و بویراحمد)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چرا دم از قانون و اعتدال می زنید؟
کدام قانون؟ کدام اعتدال؟
اگر قانون و اعتدال بود، چرا دو باجناق، معاونین شما بودن(شاید هنوز هم باشن؟).
اگر قانون هست، چرا وزارت خانه اعلام کرده هر فرهنگی ۶۰ میلیون وام مرابحه ۶۰ ماهه، اما در استان ما، اعلام می کنند وام ۵ تا ۱۰ میلیونی، اون هم نه برای همه فرهنگیان، که با قرعه کشی و بر اساس اولویت؟ یا معاون وزیر که در رسانه اعلام کرد، دروغ گفته، یا این ها دارن خلاف عمل می کنن.
بی زحمت این رو هم پی گیری و نتیجه رو اعلام کنید
Iran, Islamic Republic of
من تو شیراز زندگی میکنم ،فرهنگی هستم ،به ما هم اعلام کردم وام از 10تا 50 میلیون هست
هر کسی با توجه به بازپراختش می‌تونه مبلغ در خواستی رو اعلام کنه و بگیره
دونی که دریافتی بیشتر داره مبلغ بیشتر میگیره
Iran, Islamic Republic of
سلام! جناب استاندار و ریاست محترم شورای آموزش و پرورش استان!
تعلیم و تربیت، مقوله ایست فارغ از رفتارهای اغواگرانه سیاسی و صرفا به تدبیر اهل خرد و هوش، برخاسته است.
عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان، که در همه این مدت، با شکیبایی و خردورزی، پیشرفت و نوآوریهای شگرفی حاصل نمود، مرهون اجتناب از جناح بازی و عمل به مر قانون بر سبیل تکریم آحاد جامعه و توسعه امر تربیت شایسته نسل دانش آموز و ایجادرضایت و امنیت شغلی فرهنگیان این خطه میباشد. آقای زارع پور، به خرد، متانت، عاقبت اندیشی ، دیانت و اشتهار به ماموریتهای محوله، رسالت مهمی را بردوش دارد که هم عملکرد ایشان ضامن توفیق بوده است و نیز حمایت جامعه فرهنگیان و مردم.
لهذا، گمان میرود اشخاصی با سوء استفاده از وکلای مجلس، در صدد بازی با این ساحت شریف و به قهقرا بردن نظام آموزش و پرورش استانند. امیدوارم کیاست و دوراندیشی آن جناب، از این فرصت طلبی و تهدید ممانعت گرداند که فرزندان این ملک به تربیت نیکو و آموزش بایسته همچنان برخوردار بمانند!
...
Iran, Islamic Republic of
حتما وام بهت داده از صندوق
Iran, Islamic Republic of
شان و. منزلت یک جامعه به نوع نگاه مدیریتی ان جامعه هست و فرهنگ و رسانه عامل مهم شکل گیری وقایع مهم احتماعی ان جامعه.. بدین سان اموزش و پرورش مهمترین الگوی فرهنگ رسانی در بین مردمان ان جامعه هست به الحق طی چندین سال گذشته مدیریت الگویی اموزش و پرورش استان در سطح طراز اول کشور بوده و قابل تحسین هست چنین مدیریتی که راه پیشرفت دانش اموزان این مرزبوم رو فراهم کرده است.. و این می طلبه اگر شخصی نتوانسته سودجویی خود را اعمال نماید دنبال تهمت و افترا باشد... اما حیف حیف و حیف که نگارنده نامه قایم کرده و چنین اباتی را در حق مدیر ارزشمند اموزش و. پرورش استان بیان کردند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب الحق و الانصاف آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال گذشته یکی از پرکاربردترین و بهترین و مدرنترین ادارات کل در کشور بوده و تاریخ گواه این مدیریت خواهد بود شخص آقای زارع پور به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان �ور از هرگونه غرض ورزی و جناح بازی و باندبازی هر نوع سلیقه ای را در هر گوشه‌ای از این استان در اداره کل آموزش و پرورش به خدمت گمارده است میطلبه که واقعاً متانت صداقت و راستگویی مدیر ارزشی را به فال نیک بگیریم تا گشایشی باشد برای فرزندان مرز بوم و آیندگان این استان
لذا بهتر است بعد از ورزی چین توزیع و تهمت افترا را کنار بگذاریم و شاهد شکوفایی و رشد و بالندگی فرزندان خود در استان باشیم.
محمدی.‌
Iran, Islamic Republic of
واقعیتش همینه که گفتن.
آموزش و پرورش به بیراهه رفته

بخصوص آموزش و پرورش گچساران با آمدن/ در مسیر قهقرایی قرار گرفت
واقعا حیف است که جایگزین شهبازی شد

حیف
سهام
Iran, Islamic Republic of
ای اغی مدیرکل/ هیچ کاری بلد نیست این آمار اقرار مثل همان آمار تورم دولت بی تدبیر بی امید
Iran, Islamic Republic of
اموزش پرورش نیست ستاد انتخاباتی یک فرد خاص ویک جناح خاص هست رای گیری کنید تامشخص شود که چه کسی راست میگوید درباشت ده نفر معاون بودن که هم خط جناح حاکم نبودن همگی لغو ابلاغ شدن دفاعتان قابل فبول نیست
محمد
Sweden
دولت تدبیر و امید خصوصا در امورش و پرورش سرشار از مدیران بی کفایت و بی لیاقت شده
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
ای کاش نگازنده این جوابیه هم کمی درباره پولهای هنگفتی که مدارس شاهد و هیات امنایی یاسوج از مردم می گیرند و مدیران این مدارس ان را به جیب می زنند و ریالی خزج مدرسه نمی کنند را هم توضیحاتی ارائه می داد مدیران مدارس شاهد برابر حقوق نجومی مدیران به جیب می زنند و کسی هم پیگیر نیست
کارگر
Iran, Islamic Republic of
در طول این ۷ سال در بدنه اموزش و پرورش زیاد و رو به رشد است علی الخصوص در مدارس شاهد و هیات امنایی که متاسفانه مسئولین هم شریک مدیران هستند چون شکایتهایی که ارائه می دهیم اصلا پاسخگو نیستند و هیچ حساب رسی از مدارس نمی شود
Iran, Islamic Republic of
درهنین شهرستان باشت آتهایی که ادعای مدیریت میکنند با یه تحقیق ساده متوجه میشوید چه تخلفات سنگینی دارند واکثرا مدارکشان از دانشکاههای غیره دولتی ودرتکمیل ظرفیت دانشکاه آزاد اونهم سومین یا دومین تکمیل ظرفیت وبا درصدهی منفی ۱۰تا منفی ۲۰ پذیرفته شده اند اینها اوعای مدیریت میکنند.البته همه ابنهایی که درحال حاضر مدیر هستند هم موردتایید نیستند
Iran, Islamic Republic of
اگر همه بخونن مدیر بشن کی باید درس بده
مشکل جای دیگه هست
روزبه
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش / نمونه کاملی از باند بازی و تخلفات گسترده اداری هست.. البته ما از زحمات اقای زارع پور تشکر میکنیم و مطمئن هستیم که در انتصاب بعضی از مدیران اموزش و پرورش استان خصوصا مدیر بی لیاقت اموزش و پرورش // اختیار کامل نداشته..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با وجود بویراحمدی بودنم از عملکرد آقای زارع پور راضی هستم. ایشان مردی قانون مدار و متین و مجری عدالت هستند. مگه بچه های باشت و گچساران جز استان نیستن. همه جز یک استان هستیم برای پیشرفت استان قدم بر ارید.
علی
Iran, Islamic Republic of
دراین که زارع پور و یاری سلیقه ای و قومی وطایفه ای عمل میکنند شکی نیست وکسانی بکار گماشت که وابسته واقوام نزدیکشان هستند
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
همینکه چند تا مدیر بی تجربه 8 ساله مدیر ان تخلفه!
تخلف شاخ و دم نداره.
توی این 8 سال یه بازخواست کوچک هم نشدن.
مدیری که حتی یک روز سابقه مدیریت یک مدرسه رو نداشته 8 ساله مدیره!!!
هنوزم یاد نگرفته!!!
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
اقای کورش دلشاد بسیار بسیار ضعیف است و اموزش و پرورش بویراحمد.
امان از تخلف در اموزش و پرورش بویراحمد
اداره اطلاعات ورود کند.
رضا
United States
شما چطور عملکرد آقای دلشاد را ارزیابی کردین معلوم است که فرهنگی نیستی و هدف سمپاشی در فضای آموزش و پرورش بویراحمد هست ایشان مدت زمان کوتاهی که سکان آموزش و پرورش را بعهده گرفته بسیار عالی عمل کرده و مورد رضایت قاطبه فرهنگیان هست.
Iran, Islamic Republic of
اقای دلشاددردایره ی حقوقی اداره ی کل امتحان خود راپس داده وبه دلیل خدمات ارزنده ی خود مدیراموزش وپرورش بویراحمد شد،پس ازموده رادوباره ازمودن خطاست
حق
Iran, Islamic Republic of
اگردرمیدان عمل وبامستندزحمات اقای زارع پور رابررسی کنید به نتیجه می رسیدکه همه چیزحقیقی وواقعی هستند
ودردولت تدبیروامیددراستان بهترین ووتوانمندترین مدیرکل بوده واحترام همه رانگه داشته وحقیقتامسائل سیاسی رادخیل دراموزش وپرورش ندانسته
پس بهتراست نگارنده هرمتنی ازروی عقده ونرسیدن به مطامع شخصی مطلب ننویسد
بررسی میدانی درایام مدیرکلی ایشون ازهمه جهات گویای واقعتیها و اثبات حرفهای بنده هست
جمشید
Iran, Islamic Republic of
سلام
نباید مسائل سیاسی و منطقه ای باعث شود که واقعیت را پنهان کنیم..و شایسته است .حتی الامکان نزدیک به حقیقت سخن برانیم..بی شک درروندهرمدیریتی مشکلاتی هست ولی انصافا تاآنجا که بنده اطلاع دارم آقای زارع پور فردی باسوابق ارزشمند و تجربه مدیریتی و اخلاق مدار جز بهترین مدیران کل آموزش وپرورش استانهاست.وزیبنده نیست کسی بخاطر مسایل شخصی خود مدیریتی قابل قبول را هدف بگیرد..واقع بینانه نقد کنیم .واقای یاری نیز باشناختی از ایشان دارم درطول دوران خدمت از هوش ومدیریت عالی درمدارس واداره برخورداراست...بطوریکه درجلسه اموزشی باحضوریکی از مدیران کل قبلی که به لحاظ جناحی همراه هم نبودند از ایشان بعنوان فردی عالی و صاحب نظر در آموزش نام بردند وخواستارهمکاری با ایشان....بدبین نباشیم وحرمتهاراحفظ کنیم
دانش
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت خوانندگان عزیز
به سمع شما عزیزان رسانده شود که بنده یکی از معلمان در شهرستان بویراحمد در این چند سالی که آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را جناب آقای زارع پور سکانداری می کند. بی سابقه ترین دوران شکوفایی در آموزش و پرورش در همه ی ابعاد بوده است. و می دانم.
۱_. از تمام پتانسیل ها و توانمندیها در اجرای برنامه های آموزش و پرورش استفاده شده
۲_ شیوه ای اعتدال و میانه روی و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط را در این دوران مشاهده کرده ایم
۳_ از تمام ظرفیت های انسانی توانمنددر میان همه گروهها و احزاب برای مدیریت استان و شهرستانها و مناطق استفاده گردیده که در خود اداره کل آموزش و پرورش می توان به صورت عینی مشاهده کرد.
۴_ در اکثر شاخص ها هر ساله آموزش و پرورش استان در دوران آقای زارع پور در کل کشور یا اول بوده یا جزء اولیه ها بوده است.
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اولین مدیر کلی که خارج از مرزبندی‌های جغرافیایی و سیاسی عمل نمودند ایشون بوده
ودرطول هفت سال مدیرکلی سرجمع از مجموع ۲۸۶نیرو در اداره کل شش نفر ازحوزه خود به اداره نیاورده
حتی زیر مجموعه حوزه مدیرکل ۹۰درصد نیروها متعلق به شهرستان بویراحمد می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
آقاي مدیری توانا و کار بلد است از زمان حضور ایشان در این مسند آموزش و پرورش را متحول کردند انسانی محبوب اخلاق مدار و متعهد و دلسوز هستن آيا مدیران قبل را یاد نمیارید که آپ را ویران کردن
چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و ادب.
انصاف چیز خوبی است
اموزش و پرورش استان ک ب یه دوره طلایی را طی نمود
جناب حاج زارع پور فرهنگ اخلاق و تکریم ارباب رجوع را ساری و جاری نمود.
موفقیت های کشوری و ملی در همه حوزه ها بی سابقه هست.
امنیت فرهنگی جایگزین فرهنگ امنیتی شد.
داریوش -ک
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام...
حاج زارع پور شخصیتی است که هیچگاه درتاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تکرار نخواهدشد..شخصیتی متواضع ،اخلاقی ،شایسته وارزشمند که درطول هفت سالی که سکان هدایت آموزش وپرورش استان را برعهده گرفته ،با همه ی مشکلاتی که کشور ووزارت متبوع دراین سالها داشته به بهترین شکل ممکن آموزش وپرورش را هدایت ورهبری نموده به گونه ای که درخیلی از شاخص های کشوری واستانی جزو برترین ها بوده ومهمتراز همه دراین فضای سیاست زده ی استان ،آرامش را بر آموزش وپرورش استان حاکم نموده است.منفعت طلبان بدانند نمی توانند با برخی عناوین جعلی به این شخصیت ارزنده ومدیریت تحت نظر ایشان خدشه ای وارد سازند واز آب گل الود ماهی مقصود خویش را صید نمایند..
فرهنگی منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب، وقتی متن به اصطلاح از طرف جمعی از فرهنگیان را خواندم بسیار متاثر ومتاسف شدم که چرا ما وقتی به خواسته شخصی خود نمی رسیم بدون درنظر گرفتن انصاف آنچه . تمایل دارد می گوییم و می نویسیم، انصافا بعنوان یک فرهنگی که شناخت عمیق از مدیر کل آموزش و پرورش دارم و دوران ایشان را با دوره های قبل مقایسه می کنم اولا ایشان از نظر شخصیتی اگر نگویم بی نظیر بلکه باید بگویم کم نظیر است، ازنظر دیدگاه سیاسی علی رغم اصلاح طلب بودن ولی رفتاری کاملا معتدل و حق گرایانه دارد بطوری که اصلاح طلبان بر ایشان خرده می گیرند که چرا عملکرد خطی وباندی ندارد و شهادت اصولگرایانی که در اداره‌ کل با ایشان کار کرده‌اند موید این مطلب است، واز نظر کارایی و عملکرد بسیار موفق تر از دوره های قبل عمل کرده که آمار و ارقام در شاخص های مختلف که ازسوی وزارت تعیین شده گویای این واقعیت است که یکی از دلایل اصلی آگاهی و تسلط کامل ایشان در تمامی واحدهای آموزش وپرورش است، که به دلیل حرکت پلکانی ایشان از سطوح پایین تا رسیدن به قله آموزش وپرورش استان و تجربه بالای حاج زارع پور می باشد و دلیل عمده دیگر تیم کارآمد همراه ایشان که بر اساس شایسته سالاری انتخاب شده اند می باشد، ذکر این نکته هم ضروری است که کادر اداری با کم ترین هزینه‌های رفاهی و اضافه کاری فقط به خاطر اخلاق مداری جناب حاج زارع پور و انگیزه خدمت همراهی با ایشان را انتخاب کرده اند. در پایان یادآور می شوم ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اکثرا قدر نخبگان خود را نمی دانیم و فکر می کنیم مرغ همسایه غاز است. امیدوارم توانسته باشم تا گوشه ای از حق مطلب را ادا کرده باشم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام در زمان مدیریت جناب آقای زارعپور ،،،آموزش و پروش یکی از بی حاشیه ترین وپاک دسترین سازمان بوده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ما فرهنگیان بویر احمد در طول تمام دوران چند سال اخیر شخصیتی به پاک دستی و مهربانی حاج های زارع پور ندیدیم...
Iran, Islamic Republic of
سلام
آموزش و پرورش در این چند سال پیشرفت های خوبی داشته و حاج زارع پور و مجموعه همکاران اخلاق مدار و مومن و کار آمد هستند محمد مرادپور
Iran, Islamic Republic of
ن والقلم مایسطرون چقدر قلم مقدس است که در قران کتاب آسمانی خدا قران مجید به آن به بزرگی یاد شده است چقدر شغل معلمی که واقعا شغل نیست یک رسالت الهی است با رسالت پیامبری مقایسه شده است از هر چه بگذریم هیچ انسانی مبرا از اشتباه نیست و هرگز نمی خواهم جناب آقای زراع پور را مثتسنی قرار دهم که اشتباه ندارد شاید هم دارای اشتباه باشد ولی انصافا آقای زارعپور مدیرکل محترم آموزش پرورش انسانی دیندار بادیانت اخلاق مدار که اگر اشتباهی هم کرده باشد تعمدا نبوده و شاید در تاریخ آموزش وپرورش مثل آقای زارعپور نبوده و تکرار نخواهد شد انسانی مومن متعهد خداترس صاف و صادق وزلال می باشد بیایید اول خدا را شاهد و ناظر اعمال خود بدانیم و بدانید برای حب دنیا اول به خود بعد به بردار دینی خود برای چهار صباح زندگی ظلم نکنید و قدر منزلت خود وقلم خود را به پاکی و نیکی حفظ فرمایید و حقیقتا ما با چنین دیدگاه و فرهنگی نه تنها به خود بلکه به جامعه و آیندگان ظلم می کنیم و شان و منزلت قلم و معلمی را در جامعه آسیب دیده و سیاست زده به نیکی و خوبی حفظ نمایید خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
باوی
United States
باوی هسنم.باوی
قلی پور
Iran, Islamic Republic of
مدیریت آقای زارع پور در چندساله اخیر عالی بوده و رعایت عدالت در بکارگیری نیروهای مناطق مختلف و رشد چشمگیر فضاهای آموزشی نوسازی مدارس و خودکفا شدن ادارات در هزینه های اداری تنها گوشه ای از دستاوردهای ایشان می باشد ،
ح.ل
Iran, Islamic Republic of
نگارنده این متن مغرضانه قلم زده و روابط عمومی هم خوب پاسخ داده و ایشان حتما کار شخصی و نامعقول داشته چون جناب آقای حاج زارع پور و تیم همراهش عین قانون و مقررات را رعایت می کنند قانون را هم در مورد ایشان رعایت کردند بهش بد خورده و این مطالب غیر واقعی را به نام جمعی از فرهنگیان زده که بنده به عنوان یک فرهنگی بویراحمدی اخلاق مداری ،مردم داری و قانون مداری مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان را به عینه دیده و بز همگان آشکار است .
خدایی چرا نمی گذارید آموزش وپرورش کار خود را انجام دهد و باحرف های ناسنجیده مانع ادامه روند مطلوب آموزش وپرورش بخصوص در این ایام خاص و مهم کرونا ی که همه می بایست به کمک آموزش و پرورش بیایند ،می شوید .
من‌اطلاع کامل دارم عملکرد آموزش وپرورش استان در دوره آقای زارع پور در کشور بسیار خوب بوده ودر اکثر شاخص ها رتبه های برتر را کسب نموده است .
آیت ظفری
United States
در چند جمله آنچه در مورد مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بگویم این است که ایشان بی غرض و بی نظریک مسلمان واقعی به معنای کلمه هستند . ظاهر و باطنشان یکی است و دورویی و نفاق در ایشان جایی ندارد.
ایشان داری تعهد،آگاهی،بینش،انسانیت،نظم وانضباط وفکر بزرگ هستند و دور از انصاف و وجدان است که اینگونه در مورد ایشان قضاوت شود.
ایشان را سالهاست که میشناسم وتا جایی که از ایشان سراغ دارم همیشه رضای خدارا سر لوحه اعمال وافکارش قرار داده که به همین واسطه خدمت به خلق خدا را دور از هر گونه جریان سیاسی وقومی وقبیله ای وظیفه شرعی وانسانی خود میداند.
وکسانی که اینگونه در مورد ایشان سخن میرانند از روی غرض بوده ویا نتوانسته اند با زیر پا گذاشتن قانون به اهداف خود برسند.
والعاقبه للمتقین
رضا
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش بویراحمد در حال حاضر بسیار عالی و روبه رشد عمل می‌کند و مدیر کل آموزش و پرورش هم مردی صبور و شکیبا و مردم مدار و علمی هست عده ای بخاطر مطامع شخصی خود سمپاشی می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
شیر اگرپیرشود بازهم شیراست افتخار می کنم هر کجا باشد
احمد ....
Iran, Islamic Republic of
کسی که این موضوعات بدون مطالعه را در مورد اموزش و پرورش نوشته است خود میداند که نتوانسته به نا حق از بیت المال اموزش و پرورش دست پیدا کند و تیرش به سنگ خورده و قطعا همچون افرادی نیت خیر نسبت به جوانان این مرزو بوم ندارند سابقه و عملکرد اموزش و پرورش کنونی استان را با شش سال پیش مقایسه کنید و قضاوت با خودتان ...هم از نظر سیاسی هم از نظر قومی و قبیله ای .. خدایی قضاوت کنید...
Iran, Islamic Republic of
لیدر تاجگردون مگه هنوز هستت ای بو بو می
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
1-در این سالها چیزی به عنوان اموزش در این حوزه به معنای واقعی وجود ندارد2-هیچ کس در جای واقعی واستحقاقی خودش نیست 3-در اغلب مدارس دبیران در حوزه تخصصی خود نیستند 4- تبعیض در همه جای ان مشهود است
احمد
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش نمی خواد دفاع نمایید شما بگو خواهر خانم آقای/چطوری به استخدام آموزش وپرورش در امد همین یه کلام همه چیز را روشن میکند
Iran, Islamic Republic of
سلام.ضمن حمایت قاطع ازمدیرکل اخلاقمداروقانونمندآموزش وپرورش استان برمطالب روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان صحه می گذارم واعلام می دارم فردیاافرادقلیلی که منافع شخصی آنان تامین نشده ،ازروی خودخواهی وبه دورازعدالت وقانون، اقدام به تخریب مدیرکل محترم نموده /مطالبشان را به جمع کثیری ازفرهنگیان منتسب نموده اند.
Iran, Islamic Republic of
بنظروم دلشاد.خیلی ضعیف و ناکارامده.
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب اقای مدیر کل فقط توضیح دهند چگونه به این مسند رسیدند. ؟ حق چه فرد یا افرامدی راضایع کردند . اخلاق مدار ی پیش کش
حامی
Iran, Islamic Republic of
میخواستی کی بهتر از آقای زارع پور بشینه..و آقای زارع پور تنها مدیر کلی بودند که بدون حاشیه چند سال مدیریت کردند. و به شکوفایی های زیادی رسیدند
باشه روبروی
United States
اتفاقا از ترس بویراحمد ها و کهگیلویه ای ها ،هیچ کمکی به بفرست و گچساران نکردید
دنای سپید بال
Iran, Islamic Republic of
سلام
دو مولفه مهم عملکرد یک دستگاه ان هم دستگاه اموزشی وفرهنگی را مشخص میکند
اول رضایت مردم وجامعه
دوم ارزیابی ها و گزارشهای عددی واماری و تشریحی توضیحی سازمانهای نظارتی مرتبط بالا تر
با نگاه مقایسه ای به گذشته وسنوات قبل وخروجی ورسیدن به اهداف در اینده

در بطن جامعه نظریات مردم حاکی از برخورد اخلاقی وانسانی وتکریم ارباب رجوع و نظارت مستقیم مسولین ومدیران کل وارشدی و....اموزش وپرورش بوده است
از میز خدمت گرفته تا صندوق پیشنهادات
ومکالمات و مکاتبات روز مره به خصوص دسترسی عموم مردم به مسولین و مجریان بدون کاغذبازی یا محدودیتهای معمول ریس ومرئوسی و ارتباط جامعه از طریق رسانه ها به خصوص دنیای مجازی جدای از برنامه ریزی مدون روزانه وهفتگی وماهانه حضوری که به این موارد باید جلسات پرسش وپاسخ را برای تمام مردم ودانش اموزان در نظر گرفت
خصوصیات اخلاقی حاج زارع پور که خود نمونه وارستگی وفرهیختگی اموزش وپروش بوده در تواضع وفروتنی در ادب واحترام در مشورت و مشاوره در کلام وسخنوری در متانت وصبوری در دانایی واطلاع به مسایل روز در ادم شناسی ومردم دوستی در عدالت ورزی و ازادی خواهی دراعتدال ومیانه روی ودر محروم دوستی وفقر زدایی درنخبه پروری و حمایت از نخبه گان و مستعدین در سرکشی ونظارت شبانه روزی در حوزه کاری وو
در استفاده از پتانسیل موجود کاری از هر جناح وسلیقه ای که میتوان ارزیابی در انتخاب مدیران نمود همه وهمه ازخصوصیات بارز واخلاقی حاج زارعی پور است
تا انجا که ایشان را میشناسم
از زندگی متوسطی برخوردار بوده وهست که دغدغه مردم وپیشرفت دانش اموزان را بر متمول بودن ومرفع بودن ترجیح داده ودرنهایت زندگی معمولی امورات میگذراند
که همه این اوصاف را در مردمانی که یک ان با ایشان مراوده یا مصاحبه یا برخورد کوچکی داشت
خواهی شنید
که اگر بیشتر بشود گفت زمان میخواهد وزبان
دوم نگاه اماری ومقایسه ای
در افزایش مکان ومحل اموزشی وتربیتی چه کلنگ زنی چه اتمام و چه پیشبینی کافی است که منصفانه ارزیابی در این زمینه داشته باشید که با توجه به شرایط کنونی و تحریم و.....باز موفقیتها چشمگیره
در قبولی دانشگاها ومراکز علمی اکادامیک
بازهم مقایسه اماری میتواند زبان انصاف را به تقدیر بگشاید
در به کارگیری نیرو
قبولی حق التدریسی
ورسمی شدن انها استفاده از نیروهای تازه کار
در مطالبه گری وچانه زنی برای بودجه وهزینه های دولتی و....در استفاده از توان و بودجه های مردمی وخیرین و تشکلها ونهادهای غیر دولتی بازهم میتوان برسی کرد ومدارک ومستندات و فیلم ها وکلیپها را مشاهده کرد
در کیفیت اموزش وتربیتی و قبولی دانش اموزان
باز هم میتوان گروهی و علمی واماری دقیق مقایسه اماری نمود
در سرکشی وارزیابی مدارس وعملکرد مدیران
بالاترین نظارت وارزشیابی را میتوان در چند سال اخیر دید که به تبع ان نظام تشویق وتنبیه اعمال شده است
خیلی چیزها وتجولات شگرفی در زمان حاج زارع پور انجام شده که از حوصله مخاطبان به دوره
میتوان نظرات وتقدیر وتشویقهای وزارتی را مشاهده کرد وبعد به عمق خدمت خالصانه پی برد
انشالا در قضاوتهایمان حق گو باشیم و نقدمان منصفانه نه مخربانه باشه
من یه معلمم و باز نشسته شدم وچون در جریان امور بودم و ارتباط داشتم
منصفانه نبود که نگویم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1