تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۶۳۰۷۱
یادداشت ارسالی؛

اندر سفر مدیرعامل موسسه اقتصادی کوثر به کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اندر سفر مدیرعامل موسسه اقتصادی کوثر به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رحیم جهانبازی - فعال اجتماعی و رسانه: روز گذشته مسئول این نهاد انقلابی وابسته به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قدم رنجه فرمودند و برای تعیین تکلیف کارخانه آرد و نشاسته یاسوج که روزگاری در اوج تولید، بازدهی و صرفه افتصادی بود وارد مرکز استان شدند و افاضه فیض فرمودند که این مجموعه بزرگ تولیدی دیگر صرفه اقتصادی نداشته و باید به بخش خصوصی واگذار شود. تندی و تلخی لحن جناب مدیرعامل به نحوی بود که گویا ایشان ولی نعمت مردم هستند و از صدقه سر امثال ایشان است که چرخ چنین کارخانه‌ای در استانی محروم در حال حرکت است!؟
حال از جناب مسئول این سئوال مطرح است؛ چرا این کارخانه که روزگاری فعالیت و بازدهی چشمگیری در اقتصاد استان و کشور داشته اکنون در چنین و ضعیت اسف‌باری گرفتارشده است که می خواهید چوب حراج به این سرمایه ملی بزنید و آن را به ثمن بخس واگذار کنید؟! 
آیا جز این است که ناکارآمدی و بی توجهی درسطوح مدیریتی، که خود شما اکنون در این مقطع در رأس آن هستید این سرمایه عظیم را زمین گیر کرده است!
شما بجای آسیب‌شناسی و درمان بیماری به یکباره در صدد مرگ بیمار هستید! 
این بیمار به علت بی توجهی امثالهم در بستر بیماری افتاده است. و نبود پزشک حاذق وضع بیمار را وخیم‌تر کرده است!
آیا این گونه واگذاری‌ها که با مماشات و شائبه‌های زیادی همراه است، جز نابودی صنعت، اقتصاد، کانون خانواده و جامعه و تکرار رویه‌های غلط و باطل گذشته حاصل دیگری دارد؟!
مگر در واگذاری‌های ناصواب و شائبه دار گذشته جز تحمیل خسارت و زیان‌های سنگین به دولت و سرمایه‌های انسانی و اجتماعی دستاورد دیگری داشته است؟!
جناب آقای مدیریت عامل محترم بدانند مردم این استان محروم اما شریف و غیرتمند در دوران جنگ تحمیلی بیشترین شهید و ایثارگر را به نسبت جمعیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. و همواره در همه عرصه‌های مختلف همگام و همراه نظام و انفلاب بوده است. 
این گونه نگاه تحقیر آمیز و طلبکارانه در شاُن مسئولان نظام و مردم وفادار و متعهد استان کهگیلویه و بویراحمد نیست. 
چه خوب و شایسته بود جناب مدیرعامل حامل پیام و نسخه شفا بخشی برای این صنعت زمین‌گیر بودند و کام مردم منطقه را شیرین می‌کردند تا با حمایت تنها صنعت فعال دولتی مستقر در این استان گامی موُثر در راستای اعتلای توسعه اقتصادی بیش از پیش برداشته شود و مرهمی اندک باشد برای رونق اقتصادی و معضل بیکاری، که بلای جان جوانان نا امید این استان شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Romania
درود بسیار رک و تیزبینانه سپاس از ح
جناب جهانبازی آریایی مهر
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1