تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۲۴۸۶۲
متن ارسالی:

درس «مهدی روشنفکر» به اصولگرایان بویراحمد و دنا

۳۲
۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
درس «مهدی روشنفکر» به اصولگرایان بویراحمد و دنا
کبنا ؛متن ارسالی؛ مطلبی راجع به ساماندهی شبکه‌ها و پیام رسان‌ها، که طرح فیلترینگ پیام‌رسان‌های خارجی بخشی از ان می‌باشد منتشر گردید و در رسانه‌های کشور و استان به شدت بهانه‌ای برای حمله به مجلس اصول‌گرای ملقب به مجلس انقلابی گردید تا بار دیگر اصول گرایان را به تندروی، کج‌روی و هیجان زدگی محکوم کنند و به این بهانه، شخصیت سیاسی اصول گرایان را بار دیگر مانع توسعه و پیشرفت کشور بدانند و خودشان را حلال مشکلات معرفی کنند.
 در این بین، همانند گذشته فعالان اصولگرا به ویژه جوانان این جریان، باید در تلاش باشند تا به هر قیمتی بتوانند جسم جریان اصول گرایی را زیر فشار حملات و کینه‌توزی برخی سیاسی‌نماهای سیاست‌زده، نجات دهند اگرچه بسیاری از افراد اگاه جریان اصولگرا مخالف این طرح در مجلس بودند زیرا هم اولویت را در شرایط فعلی چنین موضوعی نمی‌دانستند و هم در تمام این سال‌ها شاهد بوده‌اند رقبای اصولگرایی، با فشنگ‌هایی در قطار خویش که همه شعارگرایی و سوءاستفاده از هیجان زدگی و تندروهای برخی بزرگان سیاسی جریان اصولگرایی بوده به بدترین شکل تفنگ خود را، برای شلیک به قلب جریان اصول گرایی مسلح کرده‌اند.
 در این بین مهدی روشنفکر یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس که نام ایشان به ظاهر در لیست حمایت از فیلترینگ بود ضمن تکدیب قرار گرفتن نام ایشان در لیست مورد نظر، موضوعاتی را از طریق خبرگزاری خانه ملت طرح کرده‌اند که به عنوان یک جوان اصولگرا، بر خود لازم دیدم این حرکت ایشان را به دلایلی تحسین کنم و از همه مردم بویراحمد و دنا به ویژه جریان اصولگرا تقاضا دارم با تمام توان خویش این نماینده مردمی را تشویق و حمایت کنند
 یکی از مواردی که همیشه بر علیه ما اصولگرایان جریان رقیب استفاده می‌کردند، تندروی، شتاب زدگی و جلوتر از ولایت حرکت کردنمان بود که در پاره‌ای اوقات نیز این اشتباهات از ما سر زده است و باید این واقعیات را بپذیریم از چماق لری برادرمان در مجلس گرفته تا خواستار اعدام مسببان اتفاقات ۸۸ توسط سه نماینده اصول گرای استان در مجلس هشتم بدون توجه به نظر رهبری و قانون، تا جنگ و دعوا با جناب نوذری استاندار سابق، تا بیانیه عاشقانه و روزه گرفتن فرزندان یکی از نمایندگان اصولگرای استان برای احمدی نژاد و حمایت تمام قدان یکی از احمدی نژاد و سپس مرده سیاسی خواندن و دلقک خواندن ایشان توسط این دو نفر، مثال زدن یزید برای ترور شخصیت جناب تاجگردون و ده‌ها تندروی، هیجان‌زدگی و اشتباه فاحش دیگر به دلیل ضعف فرهنگ سیاسی نمایندگان اصولگرای استان در سالیان گذشته، باعث گردیده بود برخی از افراد در جناح مقابل که در کمین نشسته بودند، بهترین بهانه‌ها و سوژه‌ها را برای تمسخر و حمله به جریان اصول گرایی و به تبعان ریزش این جریان پیدا کنند. اما در طول دو سه ماه گذشته از مجلس اصولگرا، عملکرد مهدی روشنفکر به عنوان نماینده اصول‌گرای مجلس به گونه‌ای بوده که اصلاح طلبان نیز به دلیل تدبیر و درایت در تصمیم‌گیری و عدم هیجان زدگی ایشان را تحسین می‌کنند. و تا به امروز کوچکترین ضعف، شتابزدگی و کج‌روی از ایشان در مجلس مشاهده نگردیده انهم در مجلسی که، هیجان زدگی برخی نمایندگان به نام اصولگرا و انقلابی از جمله رفتار با جناب دکتر ظریف و طرح شتاب‌زده سؤال از رئیس‌جمهور، بحث تلاوت قران و دعا و موارد دیگر، خسارت فراوانی در میان افکار عمومی به جریان اصولگرا و مجلس انقلابی وارد کرده است.
 
 در بحث فیلترینگ نیز، اگرچه بسیاری از رسانه‌ها نام ایشان را به عنوان امضا کننده منتشر کرده بودند اما ایشان با تکذیب قرار گیری نام خود در لیست حامیان فیلترینگ رسانه و اولویت دانستن معیشت در این برهه، بازهم درخشان ظاهر شدند و برای بنده اصول گرایی که نتوانستم در انتخابات بویراحمد و دنا حضور پیدا کنم و البته حامی شخصیت محترم دیگری بودم این نوع عملکرد جای تحسین و تقدیر فراوان دارد.

اما هدف اصلی از نگارش این مطلب موضوع عجیبی در مطلب جناب روشنفکر بود که قلب من جوان بیکار دور از منطقه را نیز جریحه دار کرد انجا که ایشان به دلیل عدم پاسخ مناسب به مطالبه بالای اشتغال جوانان عذرخواهی و احساس شرمندگی می‌کند و شاید مهم‌ترین درس جناب روشنفکر به مدیران و مسئولان و حتی سیاسیون اصولگرا و اصلاح‌طلب استانی و کشوری، فرهنگ عذرخواهی از ملت است انهم هنگامی که هنوز سه ماه از دوره وکالت ایشان در خانه ملت می‌گذرد و نیاز به چنین عذرخواهی و تواضعی نبود. و همه مردم می‌دانند، نمایندگان و مسئولان گذشته به دلیل انتقام گیری‌های سیاسی و ناکارامدی در لباس اصلاح و اصول، انبوهی از مطالبات فراوان را برای ایشان به یادگار گذاشته‌اند.
 
این حرکت زیبای مهدی روشنفکر، درس بزرگی به کسانی بود که به نام اصولگرایی، اصلاح طلبی و اعتدالی در تمام این سال‌ها موکل و مسئول بوده‌اند و با تمام خلاءها و ضعف‌ها فقط مرگ می‌تواند عشق به قدرت و کرسی قدرت را از ان‌ها بگیرد و هیچگاه حاضر به کوچکترین عذرخواهی از مردمی که هزینه‌های فراونی را به پای این انقلاب داده‌اند نخواهند بود.
 
ارزوی تداوم تصمیمات مدبرانه ایشان در مجلس شورای اسلامی را داریم و از اصولگراهای بویراحمد و دنا خواهشمندیم تمام توان خویش را برای حمایت از ایشان به کار بگیرند.
 -----------------------------------
سید طهماسب سجادی‌خواه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مطلب شما موید کار ایشون هست. پس تکذیب ایشون//. بزرگوار اگر شما تایید میکنید یعنی تکذیبیشون پس باید این حرکت رو تقبیح کنید اگر ایشون واقعا امضا کردن بعد گفتن نکردن
Iran, Islamic Republic of
بخواهی در باره جریان اصولگرایی و چهره ای مثل آقای هدایتخواه اظهار نظر کنی ....
علی
Iran, Islamic Republic of
بازم یاد فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی، افتادم
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسنت
تاا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خودت میدانی چه نوشتی راستی 5 ماه از مجلس گذشت دوتا کار که عملی کرده بفرما
احمد
Iran, Islamic Republic of
تثبیت دکتر پرویز یزدانپناه بعنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی، وتثبیت بهروز یزدانپناه بعنوان مشاور برادرش
Iran, Islamic Republic of
برادر سلام
خداراگواه میگیرم من خودم به جناب آقای روشنفکر رای دادم. چون ایشان راانسانی صادق می دانم من امروز به صورت پیامکی بایکی ازنمایندگان امضا کننده تهران صحبت کردم موضوع طرح واقعیت دارد البته بیشتر منظور ساماندهی شبکه‌ها ی مجازی خارجی است ولی به صورت کلی این طرح به امضای تعدادی ازنمایندگان رسیده آقای حاجی دلیگانی هم تایید کردند
امابه نظرم اولویت مجلس نباید این کارباشد
بیشتر روی مشکلات معیشتی وتولید وکشاوری وصنعت و.....وقت بگذارند
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟؟؟؟؟
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا درست گفتيد من هم حامي ايشون نبودم ولي دو سه ماه نشون داد انماينده اي متعهد ودرد شناس هست
جهان بین
United States
درود بر دکتر روشنفکر با تفکری متحد گرایانه و منظم و با سیاست در مجلس شورای اسلامی و درود بر دکتر روشنفکر که واقعا دارن آبروی استان را در مجلس و در سیاست حفظ میکنن و اتحادی خوب را با شعار ندای وحدت در بین مردم بوجود می آورند آرزوی موفقیتهای روزافزون برایشان از خداوند متعال خواهانم
Iran, Islamic Republic of
همه ایگن غیر شما و جناب روشنفکر
درسی ک دادن این بود ک تو روز روشن هم میشه / ،یه عده هم ک دنبال یه منافع میگردن مثل / فقط و فقط افترا به این و ان ،خیالت راحت پست گیرت نمیاد شکم پاره نکن تهمت هم نزن بذار داستان شفافیت ارا را ادامه بده تهران بگه اینکار کردم یاسوج بیاد ک من نبودم
موفق باشید طرح خوبی هست ادامه بدید تو می تونی
Iran, Islamic Republic of
نماینده//
رودشتیان
Iran, Islamic Republic of
میانه رو است خوب است پیرو سخن زیبای علی ع در مورد میانه رو بودن است.....
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
مقایسه کردن روشنفکر با هدایت خواه واقعا/.چون روشنفکر به گرد پای هدایت خواه هم نمیرسه..
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه یار ویارور روشنفکر می شود در انتخابات بعدی حال بشین و نگاه کن
Iran, Islamic Republic of
/درباره بزرگواری سخن بگید
Iran, Islamic Republic of
سلام ! درایت و پرهیز از هیجان زدگی در مواجهه با مشکلات خرد و کلان مملکت و جامعه، اولین و مهمترین وظیفه اشخاصی است که ردای وکالت مردم را به هر طریقی بر تن پوشیده اند.
مملکت داری، عرصه سطحی نگری ، سرآسیمگی و بی برنامگی و تکرار تجارب ناکارآمد نیست.
آنچه مجلس جدید را سخت وعیان تهدید میکند( بدون اینکه داعیه در راس بودنش قابل تحقق باشد)، همین صفات فوق است که جامعه و ناظران را سخت بیمناک و مایوس تر میتماید.بسیاری از نمایندگان در شهرهای بزرگ، واقفند که پایگاه اجتماعی آنان فاقد اکثریت و اعتبارعمومیست بنابراین نباید گرفتار تادیه پاداش وکالت اقلیت شوند و بدانند که رفتارشان بدقت موردثبت و نظارت جامعه است.
اینک اگر وکلای استان، باهشیاری و عاقبت اندیشی و درک صحیح از وضعیت کشور و جامعه، کوشش در فاصله گذاری با روشهای مذکور دارند، امری پذیرفتنی و مثبت خواهدبود.
ضمن اشاره به اینکه؛ مشهودست اصرار وهیاهو ی برای رد اعتبارنامه آقای تاجگردون، چیزی جز خسران و عقب افتادگی بر حوزه انخابیه واستان ببار نیاورده است.زیرا درصورت تعداد بیشتر وکلا، لابد تاثیر و دستاورد استانی هم بیشتر میگردید.
بنابراین؛ پرهیز از هیجان زدگی و دوری از سطحی نگری ولی عاقبت اندیش ، میتواند ازنقاط مثبت و موثر یک نماینده باشد.مشروط به خردگرایی و مشاوره با اندیشمندان جامع نگر و امتناع از حریم فساد و آلایش.
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم جناب روشنفکر با درایت و سیاست مثال زدنی برای حوزه انتخابییه خویش و مردم مظلوم بویراحمد که الحق و الانصاف مورد هجمه همه قرار گرفته اند مثمر ثمر بوده و یک باز آفرینی هویتی در این ُسطح اجتماعی لحاظ دارند .مطمینا تمامی جریانها جدااز سیاست زدگی پشتیبان ایشان خواهند بود تا در این برهه بویراحمد را که استانی را به تدبیر و برنو بدست اورد به نیرنگ و تزویر دیگران از دست ندهند ...
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر کمی منصفانه تر دست به قلم بشو
Iran, Islamic Republic of
وته سر و ته نامه کو نه مشخصه؟؟
اگر شایعه یه ایی کار مجلس در خصوص فیلترینگ مجازی په د چطو هیات رئیسه مجلس حاجی دیلگانی از جزییات طرح و مطرح شدنش مصاحبه ایکنه؟؟
اگه حقیقت داره ده سیچه متن بی مورد اینی و وقت مردم تلف ایکنی؟؟
وته خوتم دونی چیکنی؟؟
خدایا د بسهه
Iran, Islamic Republic of
به شدت متنفرم از افراد محافظه کار
اصول گرا
United States
به نظر من . یکی از دلایل مشکلات جامعه امروزی اظهارات ضد و نقیض و شتابزدگی و عدم اشراف و عدم تمرکز بعضی ها که ادای دین را در می آوردند و هیاهو به پا می کردند و لی در عمل کمترین نمادی نداشته اند، از جمله ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
حاجی شب درازه
سیدجلال رحیمی بیدک
Iran, Islamic Republic of
خودراعقل کل حساب کردی بقیه را کشک . حالا زوده قضاوت اجازه بده یک سال تمام بشه.
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جناب سید! در کلامت عدالت و انصاف را رعایت کن... خدا را شاهد بگیر و حرف بزن... ضمن بیان صریح و خوب واقعیت ها، در برخی موارد خیلی تند و ناجوانمردانه سخن راندید... روزی نتیجه سخنت به تو باز خواهد گشت.. پس جوانی نکن و مراقب گفتارت باش که سرنوشتت را رقم خواهد زد..
Iran, Islamic Republic of
به امید اینده ای بهتر برای فرزندان دیارم با دکتر روشنفکر اهل ایمان صداقت و شجاع و انسانی خاکی
خداوند نگهدارش
فرهنگی ازلوداب
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود قبل از انتخابات درتشکیلات اصولگرایان شرکت میکردتابعنوان اصولگراقبولش میکردند
وحید
Iran, Islamic Republic of
.سلام امیدوارم که فقط مشکلات استان رو حل کنید کاری به خوبی این اون هم نداریم. یا که بهتر هست بهترین اونه تو دوران نمایندگیش استان رو از عقب افتادگی محرومیت در بیار
فهیم
Iran, Islamic Republic of
ایشون اعلام نظر نمی کنه مص غضنفر علیجانی هم دیر اومم
انصاف
Iran, Islamic Republic of
سلام.جوجه.ها.رااخر.پاییز.میشمارند.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر خیلی برات تلاش کردم که قبول بشی ولی گویا در هسته تضمیم گیری حضرتعالی افرادی هستند که نه تنها مقبولیت اجتماعی حتی مقبولیت ....... هم ندارن و هر جا که میرن در مجامع خودشون را تصمیم گیر میدانند و از این بابت به شکل های مختلف سو استفاده میکنند تا دیر نشده جمعشون کن زیرا از قدیم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست جنابعالی خانواده شهید بزرگواری هستید که مقابله با کفر و شهادت در راه خدا را بر هر امتیاز مادی و دنیوی ترجیح داد و از آنها گذشت تا به جامعه و شاگردانش درس ولایتمداری و خداشناسی و ایثار و از خود گذشتگی و کفر ستیزی دهد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1